Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti G37: Evropské ceny, kabriolet a verze 4x4 potvrzeny

Infiniti Q60
Infiniti Q60
Infiniti Q60
Infiniti Q60
5 Fotogalerie
Diskuze (24)
Luxusní divize aliance Renault Nissan - značka Infiniti - se chystá vstoupit na evropské trhy. Ve střední třídě nasadí sedan a kupé G37. Tyto dvě verze ještě příští rok doplní odvozený kabriolet a kupé G37x s pohonem všech kol.

Modelová řada G37 bude konkurovat sportovně střiženým vozům střední třídy, jako je například BMW řady 3 nebo Audi A4/A5. G37 je technicky spřízněné s Nissanem 350Z, o pohon se však stará silnější motor 3,7 V6 o výkonu 235 kW, který vozu umožňuje vynikající jízdní výkony. Maximální rychlost je 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h trvá jen 5,8 sekundy. Motor je vybaven variabilním časováním a zdvihem ventilů. Na výběr je šestistupňová manuální převodovka s krátkými převody nebo nový sedmistupňový automat.

Podvozek, tvořený z hliníkových komponent, je v evropské verzi upraven a byl testován na Nordschleife, anglickém venkově i na německých dálnicích. Kromě dobré ovladatelnosti chce Infiniti prosadit G37 také díky dobrému odhlučnění interiéru a bohaté výbavě, která by měla zahrnovat mnoho u jiných značek příplatkových položek.

Prodej značky Infiniti bude zahájen letos v říjnu. Zatím jsou známy jen ceny pro španělský trh. Současně se Španělskem jsou v první vlně Belgie, Bulharsko, Francie, Itálie, Řecko, Švýcarsko a také sousední Polsko. U nás bude značku Infiniti zastupovat Auto Palace Group, zahájení prodeje je naplánováno na první polovinu roku 2009.

Řada G bude nabízena ve třech provedeních – G37, G37 GT a G37S. První dvě se liší pouze výbavou, verze S má navíc diferenciál se zvýšenou svorností, sportovní podvozek, aktivní řízení všech kol 4WAS a silnější brzdy. V nabídce bude také verze s pohonem všech kol G37x, nejprve jako Sedan, později i Coupé.

Infiniti G37 v Evropě - technické údaje a ceny na španělském trhu
ModelG37 SedanG37x SedanG37 Coupé
Zdvihový objem [cm3]369636963696
Válce/ventily6/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]235/7000235/7000235/7000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]360/5200360/5200360/5200
Max. rychlost [km/h]249(240)249
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,8 (5,9)(6,0)5,8 (5,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]10,5 (10,4)(10,9)10,5 (10,4)
Cena G37 (Španělsko) [Euro]42.500-44.500
Cena G37 GT (Španělsko) [Euro]44.100-46.100
Cena G37S (Španělsko) [Euro]46.600-48.600

Údaje v závorkách platí pro automatickou převodovku.

Už základní provedení nabídne řadu nadstandardních prvků výbavy jako elektricky ovládaná přední sedadla, audiosystém s měničem na 6 CD, multifunkční volant, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo tempomat s omezovačem rychlosti. Součástí výbavy také bude posilovač řízení s variabilním účinkem.

Sedan i Coupé mají shodný rozvor 2,85 m. Liší se ale délkou (Sedan 4,77 m, Coupé 4,66 m), šířkou (Sedan 1,77 m, Coupé 1,82 m) a výškou (Sedan 1,45 m, Coupé 1,40 m).

V listopadu se na autosalonu v Los Angeles představí kabriolet odvozený od G37 Coupé. Bude mít třídílnou kovovou skládací střechu a prodávat se začne v polovině příštího roku.

Vstoupit do diskuze (24)