u nás bude základ tak kolem 610tis ale prodejce bude tvrdit , ž e jsou v základu ještě navíc přední mlhovky a to se vyplatí. Jinak za 530 docela dost muziky :yes:
Základ dá z nuly na sto za třináct, tohle je hodně na hraně úsnosného v rámci třídy. Jinými slovy první pužitelnou motorizací bude ta 1,8 ale jestli se ta v základu vejde do šestiset, pak o.k. Opravdu zajímavé budou až ceny 2,0T a výše, tam se bude lámat chlebík. ;-)
Ta 1.6 je zatím jediný motor, který mají přebastlený na CNG. To bude asi jeden z důvodů proč 1.6 dali i do Insignie, kromě marketingu "cena již od...".
Pánové jenom taková poznámka pro ty, co si stěžují na motory. Zkuste tyto motory porovnat s těma co se nyní montují do Vectry C s Astry. Vidíte? Ano správně, jsou to ty samé motory jen někde s drobnejma úpravama.
Taky vám řeknu proč. Před časem jsem četl nevím už kde vyjádření Oplu, že zhruba po dobu prvního roku až roku a půl budou v nabídce stávající motory. Následně by se měli dostat do nabídky motory vyvýjené pro Insignii. Bude se jednat buď o zcela nové agregáty, nebo evoluce současných. Například 2,8T by mělo dostat kolem 210kW/400Nm a objevit by se mněl nový naftový motor nejsem si jistej obsahem, myslim že to bylo 2,7CDTI V6 s možností kombinace 4x4
Lidičky, to bude teprv svezeníčko >:D:yes::yes::yes:
Jen pro úplnost, v Insignii jsou již nyní dva motory zcela nové konstrukce - benzín 2.0 (Direct Injection) Turbo a všechny verze naftového 2.0 CDTI. ;-)
Jj, za 530k je to krasna nabidka. Osobne se mi Insignia hodne libi a zaradil bych ji na spicku strednetridniho mainstreamu. Aspon co se prvniho dojmu tyka. Jak se osvedci v praxi, to se uvidi. Design velmi povedeny, interier take velmi pekny. Motory prumerne. Benzin vypad solidne, ale urcite bych nesel niz jak do te 1.8 a diesely jsou dost slabe, jedina volba je ten nejsilnejsi, ale ten bude urcite jen s nejvyssi vybavou a minimalne o 200k drazsi nez zaklad. A klidne i vic.No uvidime, za jakou cenu to bude tady. Kdyby to bylo tak za 600k, tak ma Superb II docela tvrdou konkurenci.
Jo a Pierro, jeste k tomu tvemu dotazu na diskuzi k prodejum ve vyssi stredni, nejsem Prazak. Prahu ani moc nemusim (omlouvam se Prazakum), ja radsi Brno (ale tam taky nebydlim ani z nej nepochazim).
Na tady tyto panoramaticke fotky, co ukazují celý interier najednou (až za roh), už moc nedám. Já jsem byl naprosto unešen z podobných fotek interieru Citroenu C5 a dnes jsem v něm seděl a docela mě zklamal, takže si myslím, že s tím Oplem to může být hooodně podobné. Naopak velmi dobře jsem se cítil v Hondě Accord.
Nevím jestli jsi mi neposlal nějaký špatný odkaz,ale na těch fotkách co jsi mi poslal byla tak jediná,kde bylo vidět sotva tak půl interiéru :-) Já neříkám, že ten interér bude škaredý, to ne, jen říkám, že v reálu tě může zklamat, jako mě dnes.
Životnost bude mít skvělou, pokud s ním ovšem nebude jezdit pako, které neumí zacházet s turbomotorem... >:-[]
Tenhle nadupaný motor je skvělým příkladem downsizingu a tipnul bych si, že se brzo objeví i v Saabu. :-!
No Saab má sice spoustu turbomotorů, ale tenhle ještě nepoužívá- je totiž úplně nový a má přímý vstřik benzínu (Direct Injection) takže se dá předpokládat, že se objeví třeba v nové 9-3. :-!
Můžeš mě prosímtě poučit, jak se zachází s turbo motorem? Chtěl bych si poprvé v životě koupit auto s turbem a dnes slyším poprvé, že by se s turbem mělo jezdit nějak odlišně od klasiky bez turba.
Přesně tak, nejdůležitější je dochlazování turba - třeba po delší rychlé dálniční jízdě. Samozřejmě taky není dobré vytáčet motor za studena a hodně důležitá je včasná výměna oleje dle předpisu výrobce. Olej musí být velmi kvalitní-takže se při jeho výměně nevyplatí šetřit. No a pokud někdy zjistíš, že auto najednou nějak ztratilo výkon, nech ho hned zkontrolovat v odborném servisu, předejdeš tak úplné destrukci turba. ;-)
Děkuji za rady, to jsem vážně nevěděl. Tak to abych jezdil do práce o 10 minut dříve,abych nechal na parkovišti auto ješte 10 minut stát na volnoběhu. Uf. Ale když budu mít to turbo, tak by se těch 10 minut dalo ještě na cestě dohnat,no né? :-) Ale vzhledem k tomu, že cesta do práce mi teď trvá 15minut, tak nevím, nevím :-)
je to totiž designově takovy bavorak kdežto opel svym vzhledem spiš meďour.Takže pro mě jasna volba mondeo.A jak jsem si tady přečetl 1 přispěvek tak tak te osobě mondeo setsakramentsky leži v hlavě jo zavist to je sviňa
Insignia je vítr z budoucnosti. To nejlepší z vizuality BMW 5 přetavuje Opel do jiskřivé, sympatické karoserie. Auto má tvář, sedí na silnici a je... jiné. Je tak jiné, že až vyjede, rázem fatálně zestárne konkurence. No, jen si představ C5 vedle Insignie... totiž tohle auto životaschopně láme design. Na tohle doplatí mnozí noví. Ti, kteří přijdou po Insignii budou vědět jak na to. Jiná cesta není.
Tedy ani "knedlík" design, ani snaha vytvořit francouzskou áčtyřku... o dvou volantech nemluvě. A tak se v mainstreamu můžeme těšit jen na tři auta - na Insignii, na nového Apoštola a na Peugeota 408.
počítám že si ho ozkouším a viděl bych to někdy na příští rok na 1.8 benzín, zatím mám stále Vectru, už věřím jen autům co dělaj germáni nebo škodovky po anabázi s Toyotou, počkám chvíli jestli to nebude mít problémy s elektronikou a cena? co Vám brání koupit to v německu, já s tím v nejhorším počítám, dobrý kurz na Eura dostanu od zaměstnavatele - má jich až moc.
Ještě uvažuji na S40 od Volva, zhruba stejná cena ....
ne ne, měl jsem napřed Favorita, potom Vectru B, pak Toyotu Avensis - a prostě stále nějaké problémy a taky můj první diesel, předal jsem Avensis dál a vzal zase Vectru a teď váhám S40 za super cenu, nebo Insignia - prodejce slibuje lepší cenu srovnatelnou s němci, ale stejně to nebude N1 takže klidně to koupím v Německu, chci káru co mi vydrží těch 5 let co teď musí být leasing.
Hmmm, kdybych se mel rozhodnout jen po designove strance, tak bych tady docela hoooodne premyslel. To je tezky - C5 je francouzska skola, zatimco Opel je Nemec. To jsou proste ruzne styly. Ale oba se mi dost libi. Po dlouhem vahani bych nakonec podle designu volil C5. Ale fakt jen o kousicek mi prijde hezci C5. Jinak bych ale preferoval Insignii, kdyz bych se na to podival komplexne, jako na celek.
C5 a Insignia - ako svalnatý atlét vedľa milého, ale bacuľatého medvedíka. Mňa Insignia nijak za srdce nechytila. C5 zvonka, interiér sa mi nepáči jak dizajnom, tak pocitovo - sedí sa hlboko, línia nízkych okien vysoko,výhľady bohvieaké nie sú, človek sa cíti jak v tanku...
To fakt myslíš vážně s tím Seatem Exeo ??? Děsí mě už jenom představa, co může vzniknout za designérský skvost přilepením nového Seatovského předku a zadku na jinak konzervativní kastli z předchozí generace Audi A4... Ze Spy fotek toho jěště příliš poznat není, ale myslím, že ve finále z toho vznikne nepovedený španělský facelift minulé generace A4... 8-s
V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu na 59
... auta střední třídy jsou otiž u nás všeobecně drahá.
Zarazila mě ale nabádka motorů ... dva slabší motory, pak obrovská díra a vysokovýkonný přeplňovaný motor. No a diesel jen jeden, akorát naladěný na tři výkony.
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Ale vzdyt ta 1.8 by nemusela byt az tak spatna, ne? Tak jasne, trhat asfalt se s tim dat asi nebude, ale na pohodove svezeni jo. Je pravda, ze 1503kg rozhybat nebude uplne snadne. Skoda, ze ta 1.8 neni preplnovana, ale to by pak za ni chteli nehorazne prachy a byla by tam jeste vetsi dira. A ty diesely, to je dost suchy. Jedine ta nejlepsi vezre je prijatelna, tamty ostatni by se v dnesnich pomerech stezi hodili do nizsi stredni natoz pak do stredni tridy. 81 a 96kw z 2 litru je opravdu hodne spatne. Ale celkove mi to auto prijde povedene. Pekny design, pekny interier, uvidime, jak se chynte. Bude hodne zalezet na te cene.
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Domnivam se, ze si pod kapotu Insignie velmi brzo najdou cestu nove preplnovane motory o objemu 1,6l, ktere nahardi stavajici a dosluhujici atmosfericke ctyrvalce objemu do 2,0l.
...pokud udrzi nemecke ceny i v CR (mohli by, urcite tu bude nizsi vybava), pak pri kurzu 24CZK/EUR vychazi rozumne motorove varianty 140HP benzin za rovnych 600k a prvni nafta 110HP dokonce jen za 580k. To je velmi ferova nabidka. ;-)