Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
10
/
16
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab Premiun AT: Na práci i exhibici
|
acz
Isuzu nabízí řidiči aktuální informaci o zaplněnosti filtru pevných částic a posléze i probíhající regeneraci
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Výborně naladěná automatická převodovka dovolovala manuální režim či zamknutí převodového stupně například pro sjíždění klesání s těžkým přívěsem
|
acz
Kolečko volby převodů nabízelo také redukční pohon s velkým poměrem 2,48:1
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Dvakrát přeplňovaný čtyřválec podával příjemný výkon 120 kW
|
acz
Aerodynamické prodloužení horní části nástavby snižovalo spotřebu a zvyšovalo zájem kolemjdoucích
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Plynová vzpěra na výklopném čele se jen tak nevidí a pomáhala skvěle
|
acz
Černé kliky na bílém lakování úžasně vynikly
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším