Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
13
/
17
Prohlédnout znovu
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
Iveco Bus Crossway LE Natural Power: Plynová čistota
|
acz
Okamžitá spotřeba plynu na rovném úseku při rychlosti 50 km/h činila pouhých 12,4 kg CNG/100 km
|
acz
Ovladače dveří, převodovky a kneelingu se nacházely klasicky pěkně po pravé ruce
|
acz
Pohodové řízení umožňovala kromě jiného stavitelná přístrojová deska s volantem
|
acz
Oddělená klimatizace pro cestující a řidiče fungovala příjemně
|
acz
Tempomat jsme zapínali během průjezdu obcemi, abychom nemuseli hlídat maximální rychlost
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Iveco Bus Crossway LE Natural Power
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Podélně uložené tlakové lahve se nacházejí pod krytem, jehož výška kopíruje střešní klimatizaci
|
acz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8