Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
2
/
16
Prohlédnout znovu
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
Iveco Daily Pias 4X4 50C17: Horský ideál
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Zapínání diferenciálů mělo dvojí signalizaci – pro zmáčknutí tlačítka a následné uzavření diferenciálu
|
acz
Páka redukční převodovky se nacházela na podlaze a nijak nepřekážela při jízdě
|
acz
Sedadlo řidiče s možností nastavení sklonu sedáku se velmi osvědčilo při jízdě v terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily Pias 4X4 50C17
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Daily 4x4 Pias míří k zásobování horských oblastí či pracovním úkolům v náročném terénu
|
acz
Iveco Daily
|
acz
Přední diferenciál i rozdělovací převodovka měly speciální kryty
|
acz
Robustní spojovací hřídel k zadní nápravě dával předpoklad vysoké odolnosti
|
acz
Nástupní schůdek do kabiny byl ve dvou třetinách průměru šestnáctipalcového kola rozměru 195/75
|
acz
Za testovaným Daily 4x4 bylo možné táhnout přívěs těžký 3,5 tuny
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena