Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF R-Sport má motor 2.2D se 147 kW a spotřebou 5,1 l/100 km

Navzdory sportovnímu designu se nová verze Jaguaru XF vyznačuje především nízkou spotřebou čtyřválcového turbodieselu.
Zpět na článek
26. 2. 2014 08:05
26. 2. 2014 10:32
26. 2. 2014 12:19
26. 2. 2014 12:37
26. 2. 2014 12:46
26. 2. 2014 17:18
26. 2. 2014 19:22
26. 2. 2014 20:55
27. 2. 2014 05:40
26. 2. 2014 18:05
26. 2. 2014 19:22
26. 2. 2014 21:31
26. 2. 2014 20:56
27. 2. 2014 13:02
28. 2. 2014 09:48
27. 2. 2014 11:23
27. 2. 2014 11:33
27. 2. 2014 11:35
27. 2. 2014 11:58
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 08:05
pozeram
ze jaguar sa snazi z toho XF predajne vyzmykat maximum, ved aj preco nie...... kym pride sedan strednej triedy ktory jagu zdvojnasobi predaje tak este to trosku potrva a jaguar si nemoze dovolit zaspat na vavrinoch, predpokladam ze aj tento rok jag ako znacka predajne stupne, sice to bude uz len o p.cny chlp ale verim ze narast bude opat, ten jag v strednej triede je uz vazne potrebny, tesim sa na neho ;-) zrazu ten cas leti tak hrozne pomaly ;-\ uz nech je tu
Rozbalit vlákno
14
26. 2. 2014 10:32
Re: pozeram
Tak ono je potreba primarne resit nahradu tohohle XFka, protoze technologicky to byl propadak od pocatku a nasledne prodejne neprilis uspesny model. Navic uz je na trhu sest let, coz pro auto zastarale uz v roce, kdy prislo na trh je celkem dlouha doba. Uvidime jestli opravdu dodaji nahradu uz v pristim roce jak slibuji.
Pripadny mensi Jaguar by pak mel jit na trh az po nahrazeni XF novym modelem, protoze jinak by novy model zkanibalizoval prodeje zastaraleho XFka, ktere i do budoucna bude stezejnim modelem znacky.
26. 2. 2014 12:19
Re: pozeram
:-) vtipný...nebudu ti vyvracet tvoje domněnky o zastaralosti, ani to, že XF každej rok roste dvouciferným číslem.
Jen k modelový politice...malej sedan přijde ještě letos, nový XF představení na konci 2015 a prodej 2016.
26. 2. 2014 12:37
Re: pozeram
XF roste takovym stylem, ze dneska prodava priblizne polovinu prodeju co mel S-Type udajne nejvetsi propadak pod taktovkou Fordu. :-!
Co prijde nebo neprijde se uvidi az to prijde, ale posledni povesti jsou, ze prodej maleho sedanu bude odsunut az po 2015 kdy prijde nova XF. Je to celkem logicka, protoze ten "maly sedan" bude mnohem modernejsi a pritom obdobne velky jako XF, takze by jinak zkanibalizoval uz tak nevalne prodeje XF. To ze uz je maly Jaguar skoro pripraven a mozna se letos objevi i na nejakem autosalonu neznamena, ze pujde hned do prodeje.
26. 2. 2014 12:46
Re: pozeram
Pověsti...já se nebavím o pověstech, ale o tom jak to reálně bude.

Nevím kolik prodával S-Type, je to irelevantní. Taky je otázka jestli jeho prodeje kontinuálně rostly, nebo padaly. Nota bene, XF je pořád víc Ford než indián, není to tak?
Avatar - CHerokee
26. 2. 2014 17:18
Re: pozeram
S -Type byl po designové stránce mnohem zajímavější než XF. Co se prodejů týká, tak Jag drží nad vodou Range. Nebýt ho a společných prodejen, tak se půlka zavře. XF už nutně potřebuje novou generaci. Exteriér ještě ujde. Technika pokulhává, ale hlavním minusem je interiér, který se nepovedl už na začátku. Stejné je to s XK.
26. 2. 2014 19:22
Re: pozeram
Design a interier s tebou nemíním probírat, je to velmi individuální. A máš pravdu, i nehezkej S-Type je dodnes hezčí než aktuální E bez AMG paketu, neřku-li XF ;-) .
Pokulhávající technika? Hmmm, třeba twinturbo, který M-B ve V6 naftě nemá? Nebo podvozek? Nebo?....
Co pokulhává je nabídka benzínových motorů, nemožnost kombinace 4x4 s naftou nebo benzínu s kombíkem. Chybí větší možnost individualizace, grafika infotainmentu tvými slovy minimálně pokulhává, HUD...
Zbytek jsou kecy ;-)
26. 2. 2014 20:55
Re: pozeram
Hlavnim problemem XF co se techniky tyce je katastrofalni uroven bezpecnosti, ktera bohuzel neni ani na urovni Dacie, coz je u auta za mega hodne plus docela problem. Seriozni automobilka by po takovem vysledku auto stahla z trhu na predelani, ale Jaguar si nic takoveho nemohl z financnich duvodu dovolit, takze tu ostudu musel akceptovat.
27. 2. 2014 05:40
Re: pozeram
Určitě? Povídej ;-)
26. 2. 2014 18:05
Re: pozeram
Docela bych ti přál se s tím zastaralym a prehystorickým autem svézt. Možná by jsi procitl. 8-s
26. 2. 2014 19:22
Re: pozeram
Radku? Hystorickým? >:-[]
26. 2. 2014 21:31
Re: pozeram
Jakakoliv omluva je zbytečná. Tel.za chůze a myslenkama v práci. :no: :no: 8-s
26. 2. 2014 20:56
Re: pozeram
Svezeni jeste jde, kdyz clovek nekouka moc podrobne na urcite detaily, horsi by bylo kdyby se neco nepovedlo a clovek mel v tom XFku bourat. :-!
27. 2. 2014 13:02
Re: pozeram
Ono lidi si dost často auta kupují kvůli jinejm věcem, než je bourání.
Ale k věci:
Píšeš, že XF se prodává mizerně, hůř, než S-type - máš nějaká konkrétní data?
Píšeš o mizerné bezpečnosti - máš něco konkrétního na mysli?
A ty určité detaily jízdy bys mohl taky rozvést podrobněji, tak do toho :-)
28. 2. 2014 09:48
Re: pozeram
Pasivni bezpecnost je dulezitym parametrem rozhodovaciho procesu pri koupi auta jak dokazuji cetne pruzkumy a ostatne i obrovske penize nainvestovane do teto oblasti automobilkami ac legislativni pozadavky nic takoveho nepredepisuji.
Presna cisla je od Jaguaru tezke sehnat, nicmene kompletni produkce Jaguaru na vsech trzich je jenom dvojnasobkem toho co v nejlepsich letech prodal S-Type jenom na americkem trhu! Celkova produkce Jaguaru je pak mene nez polovicni proti nejlepsim cislum z doby Forda na kterych se S-Type vyznamne podilel a je i polovicni proti letum kdy S-type tvoril zdaleka nejprodavanejsi model znacky (pred nastupem X-type).
Informace k mizerne bezpecnosti doda EuroNCAP.
Nemluvil jsem o detailech jizdy (psal jsem ze svezeni jeste jde), ale o detailech vozu jako takoveho, kdy napriklad licovani karosarskych dilu nebo nektere interierove prvky (ne designem, ale kvalitou produkce) jsou spise na urovni Dacie nez standardnich znacek.
Avatar - Hotwire
27. 2. 2014 11:23
"Sport"
Pod clankami o roznych verziach s nazvom sport aut koncernu sa vzdy zbehne banda kecalov ktory kydaju, ze preco nazvu tu verziu sport ked to auto nema so sportom nic spolocne. Som fakt zvedavi ci sa ti isti anti vw trotlovia objavia aj tu aby pisali to iste o jagu. ;-)
Rozbalit vlákno
3
27. 2. 2014 11:33
Re: "Sport"
Auta Jaguaru maju principialne k sportu znacne blizsie aj s 200k naftovym motorom, nez nejaka Oktavka s prifuknutymi konami.
Trotlovska je akurat tvoja myslienka a cakanie necakaneho.
Avatar - Hotwire
27. 2. 2014 11:35
Re: "Sport"
Aha tak potom aj Oltcit je sportove auto v porovnani s traktorom, lebo ma k sportu blizsie nez traktor. Mam to chapat tak? :no:
27. 2. 2014 11:58
Re: "Sport"
Jasne, a citron ma blizko k rybam, lebo je kysly.
Tvoja nelogicka dedukcia je obdivuhodna, ale chap si ako chces.