Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XF R-Sport má motor 2.2D se 147 kW a spotřebou 5,1 l/100 km

Diskuze (19)
Navzdory sportovnímu designu se nová verze Jaguaru XF vyznačuje především nízkou spotřebou čtyřválcového turbodieselu.

S novinkou pojmenovanou XF R-Sport chce Jaguar oslovit zejména firemní zákazníky. Nové provedení kombinuje sportovní design, střídmější výbavu a úsporný dieselový motor. Efektní doplňky dodávají exteriéru dynamický nádech – standardem jsou sportovní nárazníky, zatmavená maska chladiče, nástavce prahů, sedmnáctipalcová kola a zadní spoiler. Vnější design se výrazně podobá dražšímu šestiválci XF Diesel S.

Tmavý interiér v odstínu Charcoal má velurová sedadla s kontrastním prošíváním. Na výběr jsou tři druhy dekoru – dřevo, klavírní lak nebo karbon.

Pod kapotou se nachází čtyřválcový motor 2.2D o výkonu 147 kW a s maximem točivého momentu 450 N.m, spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou. Standardem je systém start-stop, který pomáhá k dosažení kombinované spotřeby 5,1 l na 100 km. Na vybraných trzích bude v nabídce také slabší provedení 2,2litrového čtyřválce se 120 kW a 400 N.m, který má kombinovanou spotřebu 4,9 l na 100 km. Alternativou je i dieselový třílitrový šestiválec se 177 kW a 500 N.m, ten má kombinovanou spotřebu 6,0 l na 100 km.

Jaguar XF R-Sport se představí na autosalonu v Ženevě. Dostupný bude jako sedan i kombi Sportbrake.

Diskuze (19)
28. 2. 2014 09:48
Re: pozeram
Pasivni bezpecnost je dulezitym parametrem rozhodovaciho procesu pri koupi auta jak dokazuji cetne pruzkumy a ostatne i obrovske penize nainvestovane do teto oblasti automobilkami ac legislativni pozadavky nic takoveho nepredepisuji.
Presna cisla je od Jaguaru tezke sehnat, nicmene kompletni produkce Jaguaru na vsech trzich je jenom dvojnasobkem toho co v nejlepsich letech prodal S-Type jenom na americkem trhu! Celkova produkce Jaguaru je pak mene nez polovicni proti nejlepsim cislum z doby Forda na kterych se S-Type vyznamne podilel a je i polovicni proti letum kdy S-type tvoril zdaleka nejprodavanejsi model znacky (pred nastupem X-type).
Informace k mizerne bezpecnosti doda EuroNCAP.
Nemluvil jsem o detailech jizdy (psal jsem ze svezeni jeste jde), ale o detailech vozu jako takoveho, kdy napriklad licovani karosarskych dilu nebo nektere interierove prvky (ne designem, ale kvalitou produkce) jsou spise na urovni Dacie nez standardnich znacek.
27. 2. 2014 13:02
Re: pozeram
Ono lidi si dost často auta kupují kvůli jinejm věcem, než je bourání.
Ale k věci:
Píšeš, že XF se prodává mizerně, hůř, než S-type - máš nějaká konkrétní data?
Píšeš o mizerné bezpečnosti - máš něco konkrétního na mysli?
A ty určité detaily jízdy bys mohl taky rozvést podrobněji, tak do toho :-)
27. 2. 2014 11:58
Re: "Sport"
Jasne, a citron ma blizko k rybam, lebo je kysly.
Tvoja nelogicka dedukcia je obdivuhodna, ale chap si ako chces.
Avatar - Hotwire
27. 2. 2014 11:35
Re: "Sport"
Aha tak potom aj Oltcit je sportove auto v porovnani s traktorom, lebo ma k sportu blizsie nez traktor. Mam to chapat tak? :no:
27. 2. 2014 11:33
Re: "Sport"
Auta Jaguaru maju principialne k sportu znacne blizsie aj s 200k naftovym motorom, nez nejaka Oktavka s prifuknutymi konami.
Trotlovska je akurat tvoja myslienka a cakanie necakaneho.