Diskuse

Jaguar XJ: První jízdní dojmy

6.5.2010

Po čtyřech desetiletích padla jedna ze základních jistot automobilového průmyslu: že Jaguar XJ musí mít čtyři kulatá světla a karoserii s nízkým pontonem a rovnou střechou. Jízdní vlastnosti nového, zcela jiného XJ jsme vyzkoušeli v okolí Frankfurtu.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 06.05.2010  07:55

    Sen

    :yes: mame noveho krala v triede luxusnych aut
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 06.05.2010  08:03

    vzhled

    Neřekl bych, že sem konzervativně smýšlející, ale ty předchozí XJ se mi líbili. Bylo to něco úplně jiného než jakákolik jiná limuzína. Měli ve svém designu tolik důstojnosti, že se Mercedes mohl jít zahrabat.

    Tohle jde zas do opačného extrému, ale také se mi to klíbí. Ne tolik jako předchozí XJ, ale více než všechny ostatní limuzíny
  • 00 Reagovat !

    foto Nery

    Nery 06.05.2010  08:21

    XJ vs. XJ

    Předchozí generace působila možná trochu luxusněji svým tvarem, ale jak se v jiném článku píše "luxusní limuzíny se museli sklonit před sportovní Panamerou", zvolil jaguar zřejmě správnou cestu. Dle mého názoru nejhezčí auto ve třídě...
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.05.2010  08:35

      « Re: XJ vs. XJ

      suhlas, bezkonkurencne najkrajsie a najsebaistejse posobiace auto, majestatne a charizmaticke :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Subaru-in

    Subaru.in 06.05.2010  08:44

    Prodeje rozhodnou

    Musim rict, ze XJ je opravdu krasne auto jen mam obavy v temi 5 l motory, jelikoz s jednim dieselem toho moc v nabidce neni nizsi kubature. A treba MB S class 350 se prodava jak housky na krame a to si myslim bude jedine minus prodavat Jaguar ve velkem poctu.

    Preju Jaguaru velky uspech toto je rozhodne design 21 stoleti jen je mi lito, ze Jaguar neni vice agresivnejsi delat mensi modely, kazdy vi, ze trida BMW 3, C class, A4 a pote jejich mensi derivaty jsou nejvetsi financni tahouni firem a tady Jaguar musi rozhodne udelat hodne moc prace.
    • 00 Reagovat !

      foto R32

      R32 06.05.2010  09:22

      « Re: Prodeje rozhodnou

      Osobne sa mi v nižšej triede veľmi páčil už nevyrábaný X-type, ten ale doplatil na príliš neskoré nasadenie diesla a tiež ľuďom nebolo dva krát po chuti, že majú pod tou krásnou kapotou ten istý motor čo sused v Mondeu za "polovičnú" cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 06.05.2010  09:59

        « Re: Re: Prodeje rozhodnou

        To zrejme nebol problém; takisto majiteľom Audi nevadí, ak majú pod kapotou ten istý motor, ako Škodovky za polovičnú cenu.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.05.2010  10:06

          « Re: Prodeje rozhodnou

          Mě spíš zarazilo, že se někomu X-type! "veľmi páčil", to "slyším" možná vůbec poprvé...
          • 00 Reagovat !

            foto Nery

            Nery 06.05.2010  11:35

            « Re: Re: Prodeje rozhodnou

            Tak podruhé, mě se také velmi zamlouval... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 06.05.2010  15:10

            « Re: Re: Prodeje rozhodnou

            Za sebe musím říct, že Xko se mi líbí s odstupem času víc. To platí pro sedan, estate se mi líbí asi tak pořád stejně, nejsem z něj nadšený, ale je to velice elegantní kombi.
          • 00 Reagovat !

            foto kuko

            kuko 06.05.2010  16:12

            « Re: Re: Prodeje rozhodnou

            tak si mě započítej taky, mně se tuze líbí. A ačkoliv jsem kombiúchyl, u X-type mě víc bere sedan ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 06.05.2010  16:24

            « Re: Re: Prodeje rozhodnou

            to samé
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.05.2010  09:36

            « Re: Re: Prodeje rozhodnou

            Prihlasujem sa do klubu fanúšikov dizajnu X-type :-!
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 07.05.2010  10:03

              « Re: Prodeje rozhodnou

              Možná se líbil především těm, co na něj "neměli", což je zřejmě obecnější "problém" (nejen) u Jagu...
              Podle diskusí by měly na našich cestách převládat úplně jiná auta, a to ve všech cenových kategoriích...
              • 00 Reagovat !

                foto T613

                T613 07.05.2010  10:12

                « Re: Re: Prodeje rozhodnou

                líbit nerovná se koupit si ho .. u koupě rozhoduje více faktorů než jen vzhled. To snad není třeba říkat.
                • 00 Reagovat !

                  foto kuko

                  kuko 07.05.2010  10:26

                  « Re: Re: Re: Prodeje rozhodnou

                  tak tak, líbí se mi i spousta aut, na které bych měl, a přesto si je nikdy nekoupím.

                  Ale těch na které nemám a líbí se mi, je musím uznat skutečně víc >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 07.05.2010  11:12

                  « Re: Prodeje rozhodnou

                  To samozřejmě vím, ale na cestách vidím většinou auta, které se většině zdejších diskutujícím nelíbí, případě jimi i "pohrdají"...
                  • 00 Reagovat !

                    foto T613

                    T613 07.05.2010  11:18

                    « Re: Re: Prodeje rozhodnou

                    ono není nad to se vymezit na netu proti proudu a zaujmout jistou pózu.. leč reálný život je o něčem jiném ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 07.05.2010  11:31

                      « Re: Prodeje rozhodnou

                      Je to přesně tak, něco jiného jsou tyhle virtuální nákupy v diskusi a něco jiného je vzít balík vlastních peněz a jít opravdu koupit auto...
                      To se pak člověk "zbaběle" ptá, proč si většina lidí kupuje za stejné prachy tyhle všední/tuctová auta, a ne třeba individualističtější "Lancie/Alfy, Jagy apod. Že by byli opravdu "všichni" tak hloupě nudní a stádovití?
                      Tak pro klid duše ještě omrknu i ty "osvědčené tuctovky"... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto T613

                        T613 07.05.2010  11:58

                        « Re: Re: Prodeje rozhodnou

                        a když jim to připomeneš, tak ti v metou do tváře, že oni kupují srdcem a ne peněženkou jako ty. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 07.05.2010  12:26

                « Re: Re: Prodeje rozhodnou

                Tak on ten problém je možná v tom, že Jaguar nevyrábí auta od velikosti a ceny Fabie, nebo ještě lépe Loganu, že... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 06.05.2010  11:03

        « Re: Re: Prodeje rozhodnou

        Motory a pohon 4x4 patřily k těm málo věcem, co X-Type nepřevzal z Mondea...
        • 00 Reagovat !

          foto R32

          R32 07.05.2010  20:40

          « Re: Re: Re: Prodeje rozhodnou

          Benzín 2,5 a nafta 2,0 bola aj v Mondeu... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 06.05.2010  09:23

      « Re: Prodeje rozhodnou

      Možno myšlienky máš zaujímavé, ale ich transformácia do písanej podoby je dosť ťažko čitateľná a pochopiteľná. Preto neviem, či výčítaš Jagu absenciu silnejšieho, alebo naopak slabšieho dízla. Je však jasné, že 3,0D bude líder predajov XJ.
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru-in

        Subaru.in 06.05.2010  19:18

        « Re: Re: Prodeje rozhodnou

        Ja se zkusim polepsit, ale rozhodne mas pravdu ve slohu jsem byl vzdy :no:
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 06.05.2010  10:38

      « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

      Omyl! Prodeje rozhodně nerozhodnou. V žádném státě světa, a řekl bych, že ani v UK, nedosáhne četnost jakéhokoli Jaguaru úrovně německých prémiových značek. A tak je to v pořádku. Klientela Jaguaru se nebude rekrutovat z masy vyžilých europáprdů, k jeho vlastnictví je třeba i trochu té vnitřní elegance a stylu.
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 06.05.2010  11:09

        « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

        Hlavně, aby indům na ty elegance a styly nedošly peníze, když se nebude prodávat.
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 06.05.2010  11:21

          « Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

          Stále si myslíš, že hlavní touhou vedení Jaguaru je postavit za rok milion aut - tak jako u pár firem na jihu Německa?
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 06.05.2010  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

            Touhy a vedení Jagu jsou mě naprosto ukradený. Na světě to ale všeobecně funguje tak, že každý výrobek, náklady na jeho vývoj a další, by se měly přinejmenším vrátit a ještě něco vydělat. Neznám nikoho, kdo by něco vyráběl z milosti a nepodnikal s myšlenkou vydělat.

            PS: s tou touhou, tak o tý bych rozhodně nespekuloval.
            • 00 Reagovat !

              foto Ricardo

              Ricardo 06.05.2010  12:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

              To není o milosti, píšeš tady, jak kdyby se mělo prodat jen pár set aut za rok...
              Rozhodně není nutné, aby se XJ vyrábělo víc jak nějakých 20 tisíc ks. Navíc speciální technologie výroby karoserie mají kapacitní omezení, takže to ani při nejlepší vůli nepůjde bouchat v množství jako modularizovaná 7er nebo konvenční S-Klasse
              • 00 Reagovat !

                foto Navtech

                Navtech 06.05.2010  12:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                Nepíšu tady "jak kdyby", ale jednoznačně o tom, že ty auta nedělaj z milosti, nebo k lásce ke svým kupcům, jak si tady kde kdo vysvětluje exklusivitu, ale aby se jich prodalo dostatek a Tata nemusel zavírat fabriku.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ricardo

                  Ricardo 06.05.2010  12:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                  Jistě, ale ten "dostatek" nespočívá v tom dělat x set tisíc aut. Naopak by to dost možná výrobu prodaražilo nutností budovat zatím neexistující kapacity.
                  • 00 Reagovat !

                    foto kuko

                    kuko 06.05.2010  16:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                    otázkou zůstává skutečně ta hranice vyrobených kusů ročně, která bude dostatečná na udržení nákladů + tvoření aspoň malého zisku. Zranitelný bude Jaguar možná i díky omezenému množství modelových řad, no ale kdo ví, možná nějaké SUV se nakonec taky vyklube. Kdo by řekl 20 let dozadu, že bude naftový Jag v kombíku že >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.05.2010  16:40

                    « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                    Takže Jag může na případném menším zájmu vlastně ještě ušetřit/"vydělat"?
                    To mi vzdáleně připomíná Wolffa, který vidí největší výhodu Fiatu v tom, že má obrovský prostor na to, aby v případě potřeby intenzivně "rostl"...! >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Pekelna-Micinka

                      Pekelná Micinka 06.05.2010  16:44

                      « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                      >:D Ale prakticky to možné je. Než neprodat potencionálních 3000 ks kvůli čekací době, je lepší prodat všech 20k, se kterými počítám v plánu (tudíž i ze ziskem) a neinvestovat do další linky, která by se z těch 3000 navíc nezaplatila.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 06.05.2010  17:10

                        « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        Že by měl zrovna Jag s novým XJ právě tohle dilema? Ne že bych mu to nepřál, ale nevsadil bych si na to... ;-)
                        Navíc podle toho co zde čtu, by si jistě uvědoměle aristokratičtí zákaznici rádi na něco tak vyjímečného počkali i o něco déle...
                        :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Pekelna-Micinka

                          Pekelná Micinka 06.05.2010  20:16

                          « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                          Já netvrdím, že takové dilema mít bude. Reaguji, že se tak "ušetřit" dá. Nejlepší by bylo napsat nepromrhat. Nebo taky investovat efektivně.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 07.05.2010  00:44

                          « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                          Tak si ho teď běž koupit. Zjistíš, že se jen tak nedočkáš...
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 07.05.2010  00:52

                            « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                            To je klidně možné, ale delší čekání je při "začátcích" výroby běžné i u mnohem vyšších výrobních kapacit...
                            Takže teď platí druhá část mé reakce... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Pekelna-Micinka

                              Pekelná Micinka 07.05.2010  12:29

                              « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                              Teď ano, ale v celkovém úhrnu nemá smysl investovat do další kapacity, pokud se jedná jen o překlenutí počátečního boomu, což by se zřejmě nezaplatilo.
          • 00 Reagovat !

            foto JakubTN

            JakubTN 06.05.2010  11:47

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

            Presne tak!

            Tuctove znacky hladaj v Mnichove, Ingolstadte a uz pomaly aj v Stuttgarte.

            Jaguar neni o mnozstve predanych aut, ako pisal King, nato musis mat nieco v sebe... Vo svojej triede patri spolu s napr. Lexusom k soliterom, ktorych bude vzdy jazdit malo, budu jedinecni a pritom proti konkurenci nicim menejcenni. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 06.05.2010  11:53

            « Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

            Hlavní touhou vedení firmy je vydělat peníze, a ty se vydělávají tak jak psal Navtech. Jaguar není exkluzivní firma jako Ferrari, aby si mohla říci: "a přes tuhle mez nikdy nepůjdeme .."
            Jaguar je prostě slovutná značka, ale až ta čtvrtá v Evropě.
            • 00 Reagovat !

              foto Ricardo

              Ricardo 06.05.2010  12:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

              Jaguar byl vždycky nejmenší velkou automobilkou (dokud mu toto postavení nevyfoukl Saab >:D ). V tom je jeho podstata, že to není kusová záležitost, ale ani masová záležitost.
              A nahlížet něco optikou českého trhu, kde jsou slouhodobé preference v pořadí A8 TDI quattro, S CDI 4matic, 730d - to není směrodatné.
              • 00 Reagovat !

                foto T613

                T613 06.05.2010  12:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                Nenahlížím na to optikou českého trhu, ale normálním selským rozumem. To že se tebou nadhozená strategie neosvědčila jsme se mohli přesvědčit myslím, že minimálně 2x
                • 00 Reagovat !

                  foto JakubTN

                  JakubTN 06.05.2010  12:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                  Nemaj zbytocny strach o ekonomiku Jaguaru... Myslim, ze tu bol nedavno clanok o ziskoch a obratoch ake Tata nadobudla vdaka Jaguaru a Land Roveru a myslim, ze sa tam pisalo nieco v tom zmysle, ze su celkom spokojny... A to teda ci Jagov alebo LandRoverov nejazdi ziadne extremne mnozstvo.. :-)

                • 00 Reagovat !

                  foto Ricardo

                  Ricardo 06.05.2010  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                  Osvědčila se vždy. Selhala s modelem X-Type, kterému vedení pod dohledem Fordu dalo přednost před lehkým sportovním F-Typem.
                  Image značky šla dolů a auto si stejně koupilo v nejúspěšnějším roce jen 50 % původně očekávaného množství zákazníků. Trh prostě nechtěl Jaguar, který bude masovým konkurentem 3er. Přitom vztah X-Typu k Mondeu se ve své podstatě nijak zásadně neliší od vztahu mezi tehdejším Passatem a A4.
                  • 00 Reagovat !

                    foto JakubTN

                    JakubTN 06.05.2010  12:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                    :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.05.2010  12:42

                    « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                    V tomto ohledu souhlasím spíše s Tatrou, to že je dnes Jaguar vlastněn "Indiány" není taky zcela náhoda, tak jako to, že německému trojlístku něco podobného zatím přímo/zcela nehrozí...
                    Taky se, svým způsobem, mohlo stát to, že by Jag dopadl podobně jako např. americký Oldsmobile...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ricardo

                      Ricardo 06.05.2010  12:52

                      « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                      Jo, víš komu patří víc než čtvrtina Mercedesu? :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 06.05.2010  12:55

                        « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        Vím, proto jsem napsal to "přímo/zcela"... ;-)
                        I ta čtvrtina je stále jen 25%...
                        • 00 Reagovat !

                          foto JakubTN

                          JakubTN 06.05.2010  13:04

                          « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                          Ford predal Jaguar, ked zacala financna kriza a stali pred nelahkym rozhodnutim, ci riskovat uchytenie XFka, alebo zlu financnu situaciu celej firmy. Myslim, ze ten tah uz niekolkokrat olutovali...

                          Investovali nemale peniaze do vyvoju XFka a urcite nieco aj do XJcka a nemali istotu ci sa to oplatilo. Jedina istota bola predat znacku.

                          Neviem preco stale niekto vidi problem v tom, ze automobilku vlastni Tata.. Ide o to, ako tie auta vyzeraju a co ponukaju, nie kto stoji na ich pozadi.. Aj take Ferrari vlastni Fiat a pochybovat o ich kvalitach ci exkluzivite je asi trosku zcestne..
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 06.05.2010  13:21

                            « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                            Přímo o problému tu nikdo nepsal..., ale tento fakt je prostě daný.
                            Srovnávat "vztah" např. Fiat/Ferrari s Tata/Jaguar je ale dost "mimo"... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto JakubTN

                              JakubTN 06.05.2010  14:06

                              « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                              Mimo je odsudzovat auto a jeho kvality kvoli tomu, kto vlastni jeho obchodny podiel.

                              Neviem co je mimo na porovnani Fiat/Ferrari a Tata/Jaguar... Ten isty princip.
                              Fiat - bezne, uplne obycajne, cenovo dostupne auta.
                              Ferrari - exkluzivne auta, drahe, vykonne, luxusne, vynimocne...

                              Tata - lacne dostupne auta
                              Jaguar - luxusne, drahe, vykonne, zastupene vo vyssich triedach.

                              Ja v tom rozdiel nevidim. Je jedno ci Talian, Nemec alebo Ind, ide o to co robi a ako to robi.
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 06.05.2010  14:14

                                « Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                                "Odsuzuju" tu snad nějaké auto a jeho kvality? Není to především tvá paranoa?
                                Jestli nevidíš nesrovnatelně bližší a "tradičnější" vztah Fiat/Ferrari ve srovnání s Tata/Jaguar, pak nebude problém na mé straně... ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto JakubTN

                                  JakubTN 06.05.2010  14:21

                                  « Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                                  Ked bude Jaguar s Tata tolko rokov co Ferrari s Fiatom, tiez bude ich vztah podobny... Myslim vsak, ze v dobe ked Fiat kupil Ferrari, tiez nikto nejasal radostou.

                                  Nehovorim, ze ty konkretne odsudzujes kvality auta, myslel som vseobecne.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pekelna-Micinka

                        Pekelná Micinka 06.05.2010  12:58

                        « Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        Že by se Marko nepochlubil? >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Navtech

                        Navtech 06.05.2010  13:48

                        « Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        Nepatří 100% Mercedesu Daimleru?
                  • 00 Reagovat !

                    foto T613

                    T613 06.05.2010  13:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                    osvědčila se vždy? konec sedmdesátých let ztráta, konec osmdesátých let ztráta.. ztráta na začátku 21.století .. opravdu se osvědčila?
                    • 00 Reagovat !

                      foto kuko

                      kuko 06.05.2010  16:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                      ty jo, tak to je už díl ve strátě než Saab >:-[] A přesto je máme rádi ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto T613

                        T613 06.05.2010  16:24

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        to bez pochyby.. tedy co se druhé věty týče ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ricardo

                      Ricardo 07.05.2010  00:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                      Tak naopak konec 80tých let byl vrchol, podobný jaký se blíží nyní.
                      • 00 Reagovat !

                        foto T613

                        T613 07.05.2010  07:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                        jo? a jak dlouho bude trvat než zase budou před krachem?
                        Už je třeba se postavit realitě - Jag už žádná exkluziv automobilka není, na to prostě nemá. No a jestli si na to dál hraje, tak půjde za chvilku pod kytičky.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 07.05.2010  08:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                          Tentokrát to snad Ford už nekoupí >:D
                          Ale druhým zájemcem o Jaguar byl GM, takže s Fordem to ještě tehdy dopadlo celkem dobře :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto kuko

                            kuko 07.05.2010  10:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                            nevím nevím, myslíš že by GM zvládl Saab i Jaguár najednou? >:-[]

                            V každém případě, X-type mohl být přebastlenou Vectrou, propásli svojí šanci >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ricardo

                          Ricardo 07.05.2010  08:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                          Jo a s poslední větou nesouhlasím - taky tady nepíšu "BMW už není žádná prémiová automobilka" ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto T613

                            T613 07.05.2010  08:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prodeje (ne)rozhodnou

                            souhlasit nemusíš, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 06.05.2010  11:02

      « Re: Prodeje rozhodnou

      O minulé XJ 3,0 V6 i 3,5 V8 nebyl skoro zájem. Kdo netrval na dieselu, vzal si 4,2 V8 (ať už atmosféru nebo kompresor). Třílitr si koupilo jen pár zoufalců...
      • 00 Reagovat !

        foto kuko

        kuko 06.05.2010  16:25

        « Re: Re: Prodeje rozhodnou

        "jen pár zoufalců" >:-[] :yes:

        až budu jednou mít děnga stát se u Jaga alespoň "zoufalcem", budu vědět že jsem za vodou >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 06.05.2010  10:03

    VOLVUAR

    Jaguar nakupuje komponenty u VOLVO, no to jsou mi věci... nakonec, pořád lepší, než u mondea.

    Elitní třída, elitní svět. Německá konkurence si může dovolit luxus doladění všeho, včetně motorizací. Ano, německá prémiová liga je měřítkem celému světu, to ona definuje techniku, to ona definuje styl.

    Velebme však každého, kdo se snaží s tímto až neuvěřitelně dokonalým diktátem držet alespoň kulhavý krok. Vnímám XJ jako bájnéhgo fénixe, který se snad znovurodí z minulých popelů a nastavuje opět kvalitní laťku klasy automobilů ostrovního království, neb pro mne prostě Jaguar indickou automobilkou není...

    Fotografie jsou lepší než oficiální :yes: věrohodně zprostředkovávají vizuální dojmy. V tomto kontextu nelze novému Jaguaru vytknout prakticky nic, i ta tekoucí záď je tak nějak v ažůru. Vnitřek je pro mne osobitě nepřitažlivý, překvapují "vytahané" sedáky, tohle bych u vrcholného modelu nečekal, ausgerechnet poté, co se na tom sedadle moc zadků zatím asi neohřálo.

    Postavení na trhu? No, je to takový třídní... Superb. Že by ostří evropští elegantně odžilí eurodrzci měnili své dokonalé zlozvyky a najímali si od zítřka nové garáže, tomu se ani moc zatím nechce věřit. Ostatně, pokud bude velký jaguar znamenat ve třídě to, co znamená jeho manší bráška ve třídě vyšší střední, je věc jasná. Nebo ne?

    P.S. Však nutno zaujumout čestný postoj - zvedám Jaguaru palce. Oba :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 06.05.2010  11:07

      « Re: VOLVUAR

      Nad zvalchovanou sedačkou jsem se podivoval i u XF [odkaz]

      Jestli z tohohle auta má někdo poluce a má pocit, že z toho začne německá prémie zavírat továrny, pak už se ničemu nedivím. Pro mě je vnitřek auta a použití prvků od výdechů klima až po čudlíky na navi, přehlídka umění a vkusu bombajských taxikářů.

      Exklusivita Jagů dneska spočívá v tom, že ho v provozu skoro nepotkáte a kupec je pro ostatní vlastně hrdina.
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 06.05.2010  11:47

        « Re: Re: VOLVUAR

        :-) Ten vnitřek je fakt podivuhodně podivnej. Dobře jsi to celé napsal, souhlas.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 06.05.2010  11:52

        « Re: Re: VOLVUAR

        Tvojim slovam zodpoveda aj moja skusenost s majitelmi tohto vozu - samy indicky "aristokrat". ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 06.05.2010  11:53

        « Re: Re: VOLVUAR

        Jojo, ty prosezený sedačky jsou něco neuvěřitelnýho... myslel jsem, že se nosilo v roce 2000, ale ne dnes. Čím je to vlastně způsobeno? Špatné čalounění?

        Mně osobně se interiér moc líbí, čistej, strohej, krásnej - jen je prý ta dotyková obrazovka dost naho.

        Po Praze jich jezdí zatím asi 9, letos se prodal jeden
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 06.05.2010  11:58

          « Re: Re: Re: VOLVUAR

          Podle mě špatnej molitan, co se nevrací do původní polohy, nebo se ho tam díky konstrukci sedečky moc nevejde. Tak to machruju, protože něco podobnýho jsem řešil nedávno se 150cm výrobcem sedaček do bytu :-) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto JakubTN

        JakubTN 06.05.2010  12:06

        « Re: Re: VOLVUAR

        Nazor ako nieco vyzera je vzdy subjektivny, kazdemu sa paci nieco ine natom nie je nic zle.

        K tej exkluzivite by som skor povedal to, ze nespociva ani tak v malom mnozstve, skor v tom, ze Jaguar stava uz v zaklade elegantne auta, ktore maju rozne prvky exkluzivity ako standard.

        A ktomu vsetkemu, cena Jagov ani zdaleka nie je taka, ako u jeho nemeckej konkurencie...
        Myslim ze toto hovori za vsetko:
        BMW 530d - cena testovaneho vozu -2.134.262,-Kč (530d, 180 kW)
        vs.
        Jaguar XF 3,0D S - cena testovaneho vozu - 1.681.162,-Kč (Jaguar XF 3.0D S 202 kW, Portfolio)

        A co zato?
        Toto: [odkaz]
        vs.
        toto: [odkaz]

        ...
  • 00 Reagovat !

    foto King

    King 06.05.2010  10:31

    Jag

    Nejprve za vyčerpávající článek :yes:

    Následně za připomenutí, co Jag vždycky byl a jak jsme se ho naučili vnímat v posledních letech :yes: . Dost kontrastní s mimózním plkáním na jiném webovém portálu...

    A do třetice :yes: autu samotnému. Neříkám, že se mi bezvýhradně líbí, zadek dokonce i nadále považuji dokonce za ošklivý, je to prostě individualita. Je skvělé, mít tu zase seriózní konkurenci pro německé trio.

    A ještě malé, bezvýznamné "+" za ten jízdní komfort. Že by někdo jednou po dlouhé době zase dokázal udělat luxusní auto pohodlné? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 06.05.2010  11:55

      « Re: Jag

      Zadek je umělecké dílo, ale spíš mi sedí ke kupé než limuzíně - uvidíme v reálu, už se těším, až je budu potkávat :yes:

      PS: Zajímalo by mě, jak je na tom V8 SUPER s provozními náklady - olej, spotřeba, jak bude náchylnej na oktanový čísla
  • 00 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 06.05.2010  12:21

    ...divné

    já tedy moc nepřispívám, jen si čtu a koukám, takže můj názor je vcelku nepodstatný.. ale, v autě téhle kategorie bych nepřekousnul tu digitální palubku, to je jako pěst na oko, hrůza. (digitální chromovaný rámečky kolem budíků..?!! ..a sakra).
    jo, a ještě se mi hodně nelíběj ty sešlápnutý voči, vypadá to jako nepovedená plastika.

    edit: ale celková silueta je fajn :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ondore

    Ondore 06.05.2010  12:41

    Máš na to GULE?

    Tak tu už nestačí byť eurodrzek so strniskom ošľahaným vetrom, na toto auto treba mať gule, to je tu dúfam každému jasné. Poďme si prebrať, kedy si toto auto môžeš ísť kúpiť:
    - máš na účte voľný minimálne dvojnásobok jeho ceny (by GTI) prípadne Ti hodí firma mesačný zisk väčší, ako je cena tohoto skvelého tátoša (by Ondore)
    - máš pre neho zodpovedajúce ustajnenie (nie, pred panelákom a ani na dvore tvojho rozmerného 8-árového pozemku nie je vhodné miesto)
    - Tvoji hlavní obchodní partneri nemajú medzi činnosťami řezník, prodej masa alebo distribútor (čohokoľvek)
    - z fleku poznáš rozdiel medzi konfekciou a oblekom šitým na mieru
    - vieš sa správať v spoločnosti a stretnutie s Chargé d´affaires prežiješ bez Faux Pas

    Odpovedal si 5x áno? Super, si potenciálny kupec a môžeš sa vyjadrovať k autu a porovnávať ho s konkurenciou, inak tu hádžeš len plky o kulhavom kroku voči nemeckému diktátu...
    • 00 Reagovat !

      foto JakubTN

      JakubTN 06.05.2010  12:44

      « Re: Máš na to GULE?

      :yes: :yes: :yes:

      Niet co dodat! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 06.05.2010  12:52

      « Re: Máš na to GULE?

      Tady většina uživatelů nemá ani na to "GTI", natož na podobnou luxusní prémiovku, to bys tu s většinou nicků nemohl diskutovat ani pod Fabií RS... ;-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru4ever

      Subaru4ever 06.05.2010  14:12

      « Re: Máš na to GULE?

      :yes: :yes: :yes: ... parádně sformulované :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 06.05.2010  14:34

      « Máš na to PRACHY?

      Tak tohle přesně Jag neprodá. Máš prachy? Máš igelitku? Je dost velká, aby se tam vešly ty nominální hodnoty, jinými slovy, abys to voe někde nerozsypal nad kanálem. Máš to? Jestli jdeš v montérkách, tak jim nezapomeň nejprve ukázat tu igelitku, ať mají jistotu, že si je nepřišel vykrást. Fajn, teď jdi a kup si to auto, co se ti líbí.

      Tohle to třídní rozdělování, pro koho je jaký auto, to vede akorát k jednomu. Ke krachu. Dneska nikdo neni zvědavej na to, aby jim jako zákazníkovi někdo říkal, co mají mít na sobě a jak mají mluvit. Proč se asi změnil design XJ? Diktovat si může dovolit v omezené míře tak Rolls nebo Ferrari, Bugatti.. To co o sobě necháš vypovídat, nebo se o to snažíš, to je jiná věc. Ale aby Jag kastoval zákazníky, na to je, při všem obdivu, malý pán.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.05.2010  14:47

        « Re: Máš na to PRACHY?

        Jj, to je realita...
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 06.05.2010  14:50

          « Re: Re: Máš na to PRACHY?

          kterou fans nechtějí vidět ...
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 06.05.2010  14:52

            « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

            Anita, Benny, Björn, a ta čtvrtá? >:D Já myslím, že spousta fans by je chtěla vidět. Hrát. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.05.2010  16:30

              « Re: Máš na to PRACHY?

              pozdrav z wiki:
              Agnetha Fältskog (*5 dubna 1950, Jönköping)
              Benny Andersson (*16. prosince 1946, Stockholm)
              Björn Ulvaeus (*25. dubna 1945, Göteborg)
              Anni-Frid Lyngstad (*15. listopadu 1945, Björkasen, Norsko)
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 06.05.2010  16:36

                « 0*

                No jo, nikdy jsem je nějak nemusel, tak si je všechny nepamatuju.. To se ale měli jmenovat ABBA-F ne? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ondore

        Ondore 06.05.2010  15:07

        « Re: Máš na to PRACHY?

        Mici jasné, prachy až na prvom mieste... Ale ten zvyšok o ktorom som písal je - aj keď to nerád priznávam o "koukni do garáže a koukáš na sebe".

        Ak mám hľadať chybičky na tomto aute, tak mne osobne tam chýba Night Vision a Lane Keeping Assist a nerozhádže ma pár vlniek na sedačke (sorry Navtech). Ďaleko viac tých chybičiek vidím na sebe - napríklad také kvádro od Dayang som si zatiaľ nekupoval :*) Skrátka na niektoré veci musí človek dozrieť a to sa nie každému v živote podarí...
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 06.05.2010  15:22

          « Re: Re: Máš na to PRACHY?

          Nedovedu si představit, jak dozraju k rozválený sedačce a palubce alá dvojkazeťák 80/90 let. Celkem bych chápal kupce Jagu, jako místního fandu, co ho s tátou koupil z leknutí. Jiný důvody a už vůbec ne aristokratický, kdy jejich poddaní automobilku vlastní, bych neviděl.
          • 00 Reagovat !

            foto JakubTN

            JakubTN 06.05.2010  15:37

            « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

            Ja viem, ty by si radsej dozrel k luxusnej plastovej palubce za 2 miliony, ktora je super uper moderna :yes:

            Ondore ma pravdu, nie kazdemu sa podari v zivote dozriet na Jaguar a v tebe tu mame svetly priklad.

            Nechcem to tu posuvat na uroven "kto dalej docika" to nie je moj styl, ale to nam toho Jaga az tak strasne zavidis, ze ti to neda spavat a nedokazes napisat nic rozumne bez hlupych naraziek na to ako sme sa k nemu dostali?
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 06.05.2010  16:03

              « Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

              No o to jde. Skoro, jako kdyby jste ani nevěděli, že Jaguar existuje. To jste taky s trochou nadsázky mohli koupit traktor... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ondore

                Ondore 06.05.2010  19:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                V tomto držím stranu CiCoTN-ovi, skrátka išli kúpiť auto a nečakane zmenili značku. Sa čudujem len, že absolútne neuvažovali o klasickej prémii, ale na druhú stranu - prečo ho kefujete za to, že kúpil niečo s čím je plne spokojný? To už by som chápal, keby ste mne hádzali o hlavu, keď som kúpil ten supermainstreamový des, že sa vtedy nikto neozýval aký som pako...
                • 00 Reagovat !

                  foto JakubTN

                  JakubTN 06.05.2010  20:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  Dik :-)
                  Aspon niekto tu dokaze mat triezvy pohlad na svet. :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ondore

                    Ondore 06.05.2010  20:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                    Moc neďakuj, tiež mám pre Teba pohlavok - nauč sa vystupovať tak, aby bolo každému jasné, že do toho Jaga patríš, žiadne "kto ďalej dociká", ok? ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Pekelna-Micinka

                  Pekelná Micinka 06.05.2010  20:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  No nejen značku, ale i kategorii.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ondore

                    Ondore 06.05.2010  20:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                    Chapeme nadsázku traktor, tiež sa čudujem, ale výsledok je rovnaký - kúpili dobré auto a sú spokojní - no a?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Pekelna-Micinka

                      Pekelná Micinka 06.05.2010  20:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                      Že mohli koupit i jakýkoliv jiný auto, kdyby tam třeba neměli Jag. Je to jako jít koupit chleba a přinést bábovku.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ondore

                        Ondore 06.05.2010  20:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        Náhoda je blbec, stále dokola vravím, že výsledok je, že kúpili auto, ktoré je super a s ktorým sú spokojní, tak im ten pocit dopraj.
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 06.05.2010  15:45

            « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

            Co se týká designu, tak tohle [odkaz] taky není überkrásný. Jaguar se vrátil ke glamour. Což je přesně to, co mu sedí. V modrý kůži to vypadá velice nádherně, dojem z interiéru chce asi opravdu zažít. Bohužel, neměl jsem tu čest, ale mě se to líbí. A tebe z medvěda stejně nikdo nedostane. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.05.2010  16:23

              « Re: Máš na to PRACHY?

              Jeho právě z MB dostaneš klidně, ale ne do Jagu, nýbrž do Bawa...
              ;-) :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 06.05.2010  16:38

                « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                Tak z MB do toho Gran Coupe by mě ani přemlouvat nemuseli, šel bych sám. ;-) Ale třeba z CL do 6er asi ne, pro změnu z SLK do Z4 ano. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ondore

            Ondore 06.05.2010  17:46

            « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

            Ja viem ja viem, tá sedačka priam odpadáva a auto ešte ani neopustilo výrobnú linku... Všetci tu radi zveličujeme, nie som výnimkou, ale dosť pochybujem, že si ponoril svoj zadok do sedačky Jagu, tak prosím miernejšie. Mimochodom, tí rozumnejší (o.i. Dinar) vravia, že kupovať auto z prvého roku výroby je nerozum a to aj v prípade prémiového BMW alebo supermaistreamovéhovšakvieščoho. Čo teda riešiš? Že si ho nekúpiš? Veď v poriadku, tiež mám rád (aj) Mercedes...
            • 00 Reagovat !

              foto Navtech

              Navtech 06.05.2010  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

              Hele, Ondor! To bude asi mejlka... Já netrpím předsudky, ale ty sedačky jsou divný i v XF a vnitřek jakbysmet. Stejný, jako Rover 75. Jinak se mi v celku i líbí a jezdit bude umět výborně. V prvním roce výroby u podobných aut vede v poruchovosti BMW, to ti podepíšu i já. Přiznám se, že bych si Jaga nekoupil asi podobně, jako Audi R8 ve svojí kategorii. Taky proč? Jasně, že image a pocity hrajou určitou roli.
              • 00 Reagovat !

                foto Ondore

                Ondore 06.05.2010  21:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                Vieš, že Ťa mám rád, ale nemusím tie silácke reči útočiace na veci nepodstatné. Milujem Mercedes, ale nebráni mi to vidieť kvality LS-ka. Tiež som nechápal XF sedačky, ale nepíšem o tom ako o niečom, čo total deklasuje celé auto.. Ale ja som asi čudný, tam, kde germanofil v recenzii číta ako najväčšiu výčitku sveta "Legend má veľa ovládacích tlačítok" ja čítam "4x4 prekonáva ten použitý v značke BMW" - čo už so mnou, moje priority a videnie sveta sú asi niekde inde...
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 06.05.2010  21:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  Proč silácký řeči? Píšu tak, jak to cejtím v reálu a ne tak, jako kdyby byly ryby. Řeči od fandů Jagu se ubíraj k aristokracii, historii a oděvům, ale neslyšel jsem o jediný tech. věci, kterou by překonával konkurenci. Koupit si Jaga, že chci být výjmečný a hlavně z důvodů, že německá konkurence je nuda na každým rohu? To je hodně k smíchu. Taky jsem mnichovák a koupil si stuttgart, ale mám pro to alespoň vysvětlení a důvody.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ondore

                    Ondore 06.05.2010  21:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                    Jasné, už som tu niekde písal, že tiež používam zveličenia. Tvoje reči sú ale na rovnakej úrovni, ako keď tu jeden dokola vykrikuje o priemernom aute priemernej triedy "Gé jako Guru" - úsmevné a smutné zároveň. Čím to, že v jeho prípade to patrí ku koloritu a dobrým mravom, ale v prípade inej špičky tu riešime dokola prkotinu typu sedačka? Alebo vieš snáď o iných veciach, kde nemecké trio deklasuje XJ-čko? Len by som poprosil iné argumenty ako 6° prevodovka, tá bola pre germanofilov už pred dvomi rokmi zbytočnosťou, ktorá LS-ko lepším nerobí :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 06.05.2010  21:43

                      « Re: Máš na to PRACHY?

                      Ale dva roky (i když pořádně "zaokrouhlené") je docela dlouhá doba a co stačilo před dvěmi lety, nemusí stačit dnes... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ondore

                        Ondore 06.05.2010  21:49

                        « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        To je jasné, vždy v danom čase posudzujeme všetkých rovnako objektívne - kto nie je z NSR, ten je bulva >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Navtech

                          Navtech 06.05.2010  21:54

                          « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                          Tady bych to ukončil...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Navtech

                      Navtech 06.05.2010  21:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                      Neotáčej to a začni ty s tím, v čem je Jag tech. lepší, než BMW, MB a AUDI. Moje řeči jsou moje řeči. Ber to tak, že mám Vlčkovu igelitku a jdu nakupovat.
                      • 00 Reagovat !

                        foto JakubTN

                        JakubTN 06.05.2010  21:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        V trojlitrovych dieselovych motoroch... napriklad ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Navtech

                          Navtech 06.05.2010  22:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                          Už se netrap.
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 06.05.2010  15:30

          « Re: Re: Máš na to PRACHY?

          Ano, ale proč by muselo být to kvádro podmínkou pro to, abych si mohl jít koupit XJ? Ty montérky jsou samozřejmě nadsázka, stejně jako igelitka. Jde o to, že když si jdu něco koupit, nestojím o to, aby mě prodejce "poučoval" že musím umět aspoň dva další jazyky a mít ručně šitej oblek. Jak píšu, je na každým, jestli má trochu rozumu a záleží mu na tom, jaký zanechá dojem, nebo jestli je to "buran". Vidíš, já Dayang neznám. Nestydím se to přiznat, ale je-li to luxusní krejčovství, pak si myslím, že ono ani k tomu Jagu cenově moc nesedí. Jag je prostě sériová výroba, jako ostatní zančky, jen není tolik rozšířen. Nenapadá mě příměr v oděvních značkách, tak si jej nebudu cucat z prstu.

          Jag si u XJ dával záležet, ostatně i u XF, aby nebyl, zejména v US, vnímán jako auto pro dobře situované důchodce. Podobnou image u nás má částečně MB. A věř tomu, že mnoho zákazníků, tipoval bych zejména oblast LA, nemluví zrovna košér jazykem, natož že by znali nějaký jiný než mateřštinu, nemá žádný světový vzdělání atd. Ano, Jag musí usilovat i o svou tradiční, spíše konzervativní klientelu, ale nutně potřeboval najít novou, proto ty skoky v designu modelů i v prezentaci značky.
          • 00 Reagovat !

            foto Ondore

            Ondore 06.05.2010  17:58

            « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

            Naozaj mám reagovať? Na webe, kde sú zgrupení fanúšikovia áut a automobiliek? Za seba hovorím, že sa mi XJ páči, za seba hovorím, že má v mojich očiach aristokratickú noblesu, za seba hovorím, že ho ctím viac, ako masovky zo západného Nemecka. A aj keď môžeme diskutovať o špičkovej kvalite motorov BMW a pod., nemyslím si, že si toto auto zaslúži urážky o od germanofilných prispievateľov...

            EDIT: Mici, tie útoky na Jag som samozrejme nemyslel od Teba, apriori sú reakciou na tých, čo ho dupú pod úroveň triedy. Kastácia - nikto Ti samozrejme neurčuje, čo máš mať na sebe pri vstupe do autosalónu, ale rovnako ako pri "diamantových kovbojoch" aj tu musíš vybočovať nad republikový štandard. To, že je cenovka XJ a XF v rámci triedy pomerne priaznivá by som ja nevidel ako nevýhodu, naopak, všetci vieme, že najbližšie roky to nebude mať Jag ľahké a po pravde od Teba som čakal väčšie nadšenie pre XJ, za mňa má jednoznačné :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 06.05.2010  20:30

              « Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

              Já mám dojem, že si můj příspěvek nepochopil. Není ani tak moc o XJ. Je o tom, že Jaguar není v pozici, ze které by diktoval, kdo si může koupit jeho auto, tak jak to je třeba myslím u Ferrari (Enzo). A z této pozice, je naivní se domnívat, že v Jagu musí jezdit členové královských a knížecích rodin atd. A tomu musí odpovídat i marketing. Je hezké, že máš sen, že si ho jednou půjdeš koupit v ručně šitém obleku a že ho nebudeš parkovat před panelákem, nebo na malým pozemku, ale to je jen tvůj soukromý svět. Pro Jag je důležitý, aby si ho koupili ti, co ho chtějí, aby se tu a tam stal fleetovým vozidlem atd. A je jim skoro úplně jedno, jestli máš hadry od Bosse, z OP Prostějov, nebo teplákovku Nike.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 06.05.2010  20:50

                « Re: Máš na to PRACHY?

                Souhlas...!
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 06.05.2010  21:02

                  « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  Hele, sežeň správce konkurzu v tom Prostějově. Máš to blízko a tam bude hadrů na tři vlaky!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pekelna-Micinka

                    Pekelná Micinka 06.05.2010  21:05

                    « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                    Do Meďáka musíš jít vod Bosse. >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Navtech

                      Navtech 06.05.2010  21:08

                      « Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                      Očumovat, nebo nakupovat? Mě stačily tepláky ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pekelna-Micinka

                        Pekelná Micinka 06.05.2010  21:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        A měls to v igelitce? :-! Já jen, jestli si jim nedal omylem tu druhou s rybama z Makra. >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Navtech

                          Navtech 06.05.2010  23:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                          U Mazdy by mě ty ryby stačily >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Pekelna-Micinka

                            Pekelná Micinka 06.05.2010  23:57

                            « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                            Já myslím, že u Saabu by rádi jedli. >:-[] >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto kuko

                              kuko 07.05.2010  10:36

                              « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                              píšu si tě na seznam, až si koupím to vylítaný Aero fnaftě a plný palbě, natrhnu ti sandál! ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 06.05.2010  21:10

                      « Re: Máš na to PRACHY?

                      A třeba do Nana zase pro změnu stylově Bossky... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.05.2010  21:08

                    « Re: Máš na to PRACHY?

                    Ale asi tam nebude moc nekonfekčních velikostí... >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Navtech

                      Navtech 06.05.2010  21:17

                      « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                      No, to by si čuměl ;-) Mám od nich 2 obleky Bosse model "velká pípa".
              • 00 Reagovat !

                foto Ondore

                Ondore 06.05.2010  20:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                Ja mám dojem, že sa nechápeme navzájom... To, že je Ferrari drahé a nabrúsené kladivo pre minoritu a že navyše podmieňuje kúpu určitého modelu vlastníctvom iného Ferrari sem nepatrí. Aj keď si ideš kúpiť Mulsanne, tak sa preukazuješ majetkom vysoko nad cenou auta, v tejto pozícii ale nie je žiadna z nemeckých prémioviek a napriek tomu sa tu ozývajú hlasy o tom, že XJ je div že nie šrot, lebo má nahouby sedačky... Je tak ťažké pochopiť poslednú vetu môjho pôvodného príspevku (ktorý to točíme dokola), že to nie je tuctovka? OK, pre Teba je to možno o igelitke, ja tomu autu priznávam viac, ctím jeho kvality a históriu, asi pre Teba nepochopiteľné... A moje sny do toho nepleť vôbec, nemáš o nich ani šajnu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Pekelna-Micinka

                  Pekelná Micinka 06.05.2010  21:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  Klid, klid. Nemůžu za to, že si mě nepochopil. Rozvádět dál to samý nemá smysl.
                • 00 Reagovat !

                  foto T613

                  T613 06.05.2010  22:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  Nikdo ti nepíše, že je to šrot. Jen se Vám "opozice" snaží ukázat fakt, že Jag prostě není žádný exkluziv, který chce vyrábět v malém množství, tak jak se nám zde snaží mylně prokázat jejich fans. Ty nízké prodeje jsou dané neschopností managementu Jaguaru, jeho zkostnatělostí a bůh ví čím ještě.
                  Jag mám rád, mám ho radši než D3, ale stojím nohama na zemi. Jag je prostě jen "průměrné" prémiové auto s nízkými prodeji, které stojí na svých chabých hliněných nožkách a modlí se, aby ho nesmetla nějaká ekonomická bouře.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Navtech

                    Navtech 06.05.2010  22:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                    Tak to pecka Tatro, díky. Ode mne by to asi bylo na kudly.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ondore

                      Ondore 06.05.2010  23:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                      Tatra & Navtech - začínam chápať, "vkus bombajského taxikáře" je pre auto vlastne pochvala. Mne len nedochádza čím to je, že sa u takéhoto auta kritika zvrhne na zmuchlanú sedačku a na VOLVUAR komentáre - strach, komplexy, potreba nájsť za každú cenu niečo negatívne, lebo nie je "z našeho tábora"? Toto fakt nechápem... A aj keby bol posledný medzi najlepšou päťkou prémiových 5-metroviek sveta, stále zasluhuje obdiv za to, že tam je a so cťou bojuje plece pri pleci.

                      Btw., ekonomiku chápem a čuduj sa svetu trochu inak ako Ricardo. Ale pokiaľ si túto triedu kupuje menej ako 1% obyvateľstva, tak Jag stále exkluziv JE. Len sa tu pre zmenu nezačnime presviedčať, že 3 mil. si pracujúci národ bežne prepočítava pred spaním a odkladá do šuflíka...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Navtech

                        Navtech 06.05.2010  23:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        Už toho nech. Já si ho nekoupim a ten, co by si ho koupil je na tom stejně, jako já.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Pekelna-Micinka

                          Pekelná Micinka 06.05.2010  23:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                          Já ale nemám Vlčkovu igelitku.. :-( >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pekelna-Micinka

                        Pekelná Micinka 06.05.2010  23:49

                        « 3.A.M.

                        Problém je, že ty všechny házíš do jednoho pytle. Snad se časem zoorientuješ, pak nebudeš mít zbytečný "komplex" tam, kde není. T613, Ricardo, moje maličkost, my všichni máme Jag rádi. A jak se zdá, jsme to právě my, byť každý trochu jinak, kdo jsme přijali myšlenku, že ti tvoji Chargé d´affaires a LWBéčko pro Prime Ministera ty prodeje a tím Jaguar jako takový nespasí. Pro nás je důležitá existence značky jako takové a samozřejmě, že od ní chcem vidět krásný auta. Ty si postavil svým příspěvkem Jaguar nad jeho reálnou konkurenci, a já, potažmo jiní se ti snažíme vysvětlit, že aby uspěl se svými plánovanými prodeji, tak musí nabízet plnohodnotně konkurenční auta. Prostě to je tvoje přání, aby lidé, co si ho jdou koupit, byli aristokratických mravů. Bylo by fajn, kdyby to tak bylo, ale má to háček. Jaguar by brzo zkrachoval. A to je přesně to co si já, ani mnozí jiní nepřejí. Už to pochop.
                      • 00 Reagovat !

                        foto T613

                        T613 07.05.2010  00:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                        ale no tak.. kuš .. pomačkaná sedačka je zkrátka chyba, buď mají mizerného čalouníka nebo je to designový prvek, který jsem nepochopil. A když potencionální zákazník nechápe část designu, tak je to stále chyba na straně automobilky.
                        Exkluziv neznamená, že si ho může dovolit kde jaký jouda se sítí kaváren, právníček, či velkostatkář. Exkluziv znamená, že na to auto budu čekat strašně dlouho, udělají pro mě vše co mi na očích uvidí a hlavně bude se jich vyrábět málo, ale ne ve stylu Jagu, že na větší prodeje "nemám", ale protože nechci. A nechci to udělat ne kvůli prodejům, ale aby nedošlo k devalvaci pověsti značky a taky nedostatku krav ve Skandinávii >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Pekelna-Micinka

                          Pekelná Micinka 07.05.2010  00:08

                          « -

                          Ta kůže je ze švédských blondýnek? To by mohlo vysvětlovat to pomačkání... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 07.05.2010  00:08

                        « Re: Máš na to PRACHY?

                        Někomu zase může (podobně) nedocházet, proč se tu na diskusích smějeme třeba nízkým prodejům Phaetonu a spojujeme je logicky s jeho tržním neúspěchem... a naopak u Jagu nízké prodeje skoro obdivujeme a spojujeme je s exklusivitou...?
                        Kdyby tu kdokoli napsal stejně "obdivný" příspěvek k Phaetonu, sklidí (zaslouženě) vlnu posměchu, ale XJ zasluhuje obdiv i za to že bude případně poslední (nejen prodeji) z pěti...?, pokud se bude prodávat "dobře", bude to nečekaně "exkluzivní" úspěch, pokud "špatně", bude to svým způsobem ještě "exklusivnější" zboží...?
                        • 00 Reagovat !

                          foto Pekelna-Micinka

                          Pekelná Micinka 07.05.2010  00:16

                          « Who killed the jams?

                          Míval jsem podobný pocit, ale je to už nějakej pátek, co jsem dospěl. Nyní bych rád, aby Jag prodával co nejvíc, protože i nejvíc bude svými počty u nás stále lehce "exkluzivní" a nepoloží to značku. Nejlepší na tom je, že XJ tu bude zřejmě míň než Panamer, takže exkluzivita pro majitele (Jagu) bude zaručena.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 07.05.2010  00:22

                            « Re: Who killed the jams?

                            "Exkluzivita" se logicky (ani zdaleka) nerovná jen "nízkému/vzácnému "výskytu"...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Pekelna-Micinka

                              Pekelná Micinka 07.05.2010  00:26

                              « Re: Re: Who killed the jams?

                              No jistě že ne. Ale budoucí majitelé XJ se tak můžou cítit, protože např. Panamera bude na "každém" rohu. O 7er nemluvě.
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 07.05.2010  00:38

                                « Re: Who killed the jams?

                                Myslíš si, že 7er bude z D3 nejprodávanější?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Pekelna-Micinka

                                  Pekelná Micinka 07.05.2010  12:44

                                  « Re: Re: Who killed the jams?

                                  Byl to jen příklad. A8 bude určitě taky hodně bodovat.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 07.05.2010  13:25

                                    « Re: Who killed the jams?

                                    Ne že by to bylo pro prodeje zcela rozhodující, ale v německých srovnávacích testech to teď na konci (několikrát) vypadalo takto:
                                    1. A8. 2. MB-S, 3. 7er a to i přes výborné motory BMW a jeho nejlépe pracující automat...
                                    Takže porazit celkově 7er, ještě automaticky neznamená být nejlepší ve třídě, jak by to mohlo vyznít třeba z příspěvku "řízka" (Schnitzela).
                                    Jinak třeba v Autocaru vyjádřili názor, že si klidně dovedou představit, že by XJ dali případně přednost i před takovým AM Rapide...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Pekelna-Micinka

                                      Pekelná Micinka 07.05.2010  14:08

                                      « Re: Who killed the jams?

                                      Vztahovalo se to na ČR a já myslím, že zde si to MB-S a 7er prohodí. Je to čistě subjektivní názor, nemám to ničím podložený.
                        • 00 Reagovat !

                          foto T613

                          T613 07.05.2010  07:05

                          « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                          to je ta schíza všech fans.. všech značek.. bohužel
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.05.2010  23:32

                    « Re: Máš na to PRACHY?

                    No jo no..."3D" teď frčí všude, dokonce už i u TV... ;-) :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Pekelna-Micinka

                      Pekelná Micinka 07.05.2010  00:03

                      « Re: Máš na to PRACHY?

                      3D porno si viděl..? Nemyslím s tlustýma holkama, ale 3D je blíž realitě než... realita. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.05.2010  20:49

              « Re: Máš na to PRACHY?

              Jenže útoky ve smyslu, že XJ, nebo XF nepatří ke špičce své třídy jsou v principu stejně omezené, jako přehnané glorifikování JagFans, kteří si pletou menší zájem (s různých důvodů) o Jag s exkluzivitou spojenou navíc s "aristokratickým" původem (který momentálně "skončil" až někde v Indii) ...
              Jag dnes není v situaci, že mu stačí k dostatečným prodejům zmiňovaná aura "exkluzivity", která by byla obecně podstatně "jinde", než u německé prémiové konkurence.
              Naopak obecné vnímání "kvalit a schopností" německého vs "amglického" automobilového průmyslu je dnes logicky spíš na straně Německa (viz dnešní "podoba" Rollsu, Bentley, ale třeba i takového MINI)...
              Takže řeči o relativní exkluzivitě Jagu (proti něm. trojlístku) zní sice hezky, ale za ty si automobilka nic nekoupí a nejen podle ceny je jasné, že Jag by rád konkuroval právě MB/BMW/AUDI a nechce být na tomto trhu jen do počtu s "párem" prodaných kusů, které mu toho sice moc "nevydělají" ale svým "vzácným výskytem" mu udrží jeho pseudoexkluzivitu na trhu, i na cestách...
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 06.05.2010  21:01

                « Re: Re: Máš na to PRACHY?

                Asi tak. Jag byl exkluzivní tak do příchodu nějaké další než první generace S-klasse a v době, kdy Audi dělalo auta s číslovkou 100. Ale dnes nemá cenu se o exkluzivitě ve smyslu výkonů, výbavy a i ceny, vůbec bavit. Jaguar je svůj, ostatně i jako jeho němečtí konkurenti. A svým výskytem je výjmečný. Pokud se bude držet na hranici mezi výjmečností a udržitelným rozvojem značky, bude to pro něj ta nejlepší pozice.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 06.05.2010  21:05

                  « Re: Máš na to PRACHY?

                  Ano a momentálně! zřejmě nejen ta nejlepší, ale i jediná pozitivně možná...
                • 00 Reagovat !

                  foto T613

                  T613 06.05.2010  22:50

                  « Re: Re: Re: Máš na to PRACHY?

                  :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto p-p333

      p_p333 06.05.2010  16:33

      « Re: Máš na to GULE?

      Presne tak

      Nemeceke trio ma najlepsie auta v tejto triede, ale kritizovat toto XJ tak ako to tu niektori robia je absolutne smiesne..(a nie som zaujaty, sam mam nemecke auto a som max spokojny)

      Toto auto jednoducho ma STYL..a tym je povedane vsetko

  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 06.05.2010  15:22

    Jaguar - jak krásně to zní - symbol čehosi

    dávno zasunutého v mysli, co se vždy vynoří při vyslovení toho jména..... Jenže konkurence je nemilosrdná, stejně jako nároky zákazníků. Ne, že by to nebylo hezké auto, ale nemůžu si pomoci ty křivky mi hrozně připomínají Audi s jinak naroubovanou maskou..... No nic - asi ze mně mluví nižší finanční level, ovlivněný tím, že v tom nikdy jezdit nebudu.....(a kdybych na to měl, tak by to byl stejně Aston..) No nic, jdu si zapnout McCollina..... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto -Mara-

    *Mára* 06.05.2010  15:30

    Hrůza

    Hlavní designér by zasloužil zastřelit. Takhle zprznit značku Jaguar, fuj :no: Vypadá to jako nějaký levný čínský plagiát!!!
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 06.05.2010  15:42

    Re: Máš na to PRACHY?

    dP
  • 00 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 06.05.2010  17:17

    nevkus

    nevkusná zrůda pro snoby..maximálně pro kluky z magistrátů a velký byznysmeny z polostátních firem.. >:D jaguar a půlkilový breitlingy.. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Ji-Ri

      Ji/Ri 06.05.2010  19:21

      « Re: nevkus

      Ale di ty brepto ubreptaná..... ;-) magistrátníci jezdí v Phaetonech - sice luxus, ale furt Folcvágen. Tímhle by vyvolali pnutí ve vztazích a někdo by mohl nabýt dojmu, že někdo bere za něj. Snoby - hm, v sériovém, pravda jiném, autě než jsou ostatní z rybníka....to nevím čeče, to neobhájíš...a byzníci z polostát.firem - tohle vyprchalo už když jsi to psal..... . Je to krásná limuzína pro někoho, kdo nechce kupovat s autem i jeho image, v mnohých případech celkem nepěknou..... .
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.05.2010  20:10

        « Re: nevkus

        "Je to krásná limuzína pro někoho, kdo nechce kupovat s autem i jeho image..." ???
        Tak teď nevím jestli to byl tvůj záměr, ale s tím si Jagu rozhodně moc nepolichotil... :-O
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 06.05.2010  23:30

          « Re: Re: nevkus

          No, nepřesně jsem to napsal. Myslel jsem image, že tě hned zařadí a mnohdy ne do moc dobré skupiny.... samozřejmě jsou výjimky, ale ty tu image neodpárají.
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 06.05.2010  19:23

    Interier

    Nějak se to leskne a je to celé nějaké pobouchané..... uvidíme na živo. Živák rozhodne...... adios. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 06.05.2010  21:58

    Tam kde to mám rád, teď vládne Mandela

    [odkaz] ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto T77

    T77 07.05.2010  00:55

    Konkurence

    A8 [odkaz]
    S 65 [odkaz]
    Quattroporte [odkaz]
    Equus [odkaz]
    Panamera [odkaz]
    XJ [odkaz]
    760 [odkaz]
    LS [odkaz]
    Rapide [odkaz]
    Phaeton [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Wiii

      Wiii 07.05.2010  00:59

      « Re: Konkurence

      Tak o Equus jsem ještě neslyšel, ale zajímavé :-) kdybych nebyl limitovám, volím AM Rapide nebo Quattroporte - ty mají nejvíc ducha ;-) :yes: Ale to je jen muj osobní názor >:D
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 07.05.2010  01:03

        « Re: Konkurence

        AM Rapide má objednaný jeden známý, teda pokud nekecá >:-[] ,
        i když vím, že prachy na to má, teď jezdí (jako první majitel) S8 (V10)...
    • 00 Reagovat !

      foto T77

      T77 07.05.2010  01:26

      « Re: Konkurence

      Moje volba by byla jednoznacne Aston.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 07.05.2010  08:14

      « Re: Konkurence

      1. Jaguar a Aston, 3. BMW (a to designem i technikou)
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 07.05.2010  12:39

      « Re: Konkurence

      Rapide a Quattroporte jsou přeci jen o něco výš... Ty bych jako přímou konkurenci neviděl, byť to neznamená že se někdo netrhne a půjde pro Astona, nebo se naopak místo Qporte spokojí třeba s XJ.
  • 00 Reagovat !

    foto cosworth

    cosworth 07.05.2010  07:03

    kresla

    tak jestli tohle maj bejt vzorovy kresla dle mistnich blbecku tak to je teda kvalitka
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 07.05.2010  07:08

      « Re: kresla

      bohužel si všímám, že nejvíc blbečků je zde od milovníků Fordu .. což mě momentálně těžce děsí :-|
      • 00 Reagovat !

        foto kuko

        kuko 07.05.2010  10:44

        « Re: Re: kresla

        já ti to říkám pořád - kup si Rencka. Sice furt v servisu, ale aspoň s tebou všichni soucítí >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 07.05.2010  11:04

          « Re: Re: Re: kresla

          není nad to vyměňovat žárovku ve světlometu dvě hodiny >:D
          • 00 Reagovat !

            foto kuko

            kuko 07.05.2010  12:27

            « Re: Re: Re: Re: kresla

            no mně asi 2 měsíce dozadu odešla potkávačka vepředu. O víkendu jsem si otevřel haubnu, že to jako skusím vyměnit sám. Přečetl jsem si rady/návody na netu, vytáhl nařádíčko IKEA, vzal rozum do hrsti a šel na to. Asi hodinu jsem kolem toho špiritizoval, čučel, přemýšlel, zkoumal... pak jsem uznal, že čučením na bednu prokážu svému auto lepší službu. V pondělí ráno jsem vyrazil do servisu. Tam servisman, mladý klučina, vzal žárovku a za 5 min bylo hotovo. Ale je pravda, že měl chudé, ohebné ruce, dlouhé prsty a hlavně to nedělal poprvé >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 07.05.2010  12:34

          « Re: Re: Re: kresla

          >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 07.05.2010  11:19

        « Re: Re: kresla

        Od Fordu tu je jenom jeden ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto cosworth

        cosworth 08.05.2010  07:28

        « Re: Re: kresla

        no nerikej ze milujes forda. tak s tim neco delej. ale pokud si se uz do ty particky sam zaradil tak mi popis kvality tehle kresel u vychvalovane D3.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 07.05.2010  08:15

      « Re: kresla

      U toho Mercedesu je to vada objektivu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto cosworth

        cosworth 08.05.2010  07:33

        « Re: Re: kresla

        spis bych rekl ze to byla asi velka vychrice pri foceni
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru-in

      Subaru.in 07.05.2010  08:44

      « Re: kresla

      proc nejdes domu ...

      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Schnitzel

    Schnitzel 07.05.2010  11:28

    Better than 7er

    nechcem moc do toho kecat kezde to je typcika ceska konverzacia odrazajucu mentalita ze kazdy hyperodbornik vie vsetko najlepsie... na nemeckych serveroch take kecy ohladom xj niesu, a uz vobec nie take diskusie ludi co zozrali ceru odbornost sveta,a len osud im nedoprial ze niesu sefmi VW,BMW,GM,Toyota atd.
    No teraz k veci
    na servri autobild.de je test jaguaru proti 730d. Kto vie po nemecky nech si ho precita, je fakt objektivny
    Reporter vravi ze jaguar lezi niekde medzi 7er a Maserati.
    Este data diesel : Jag 275 PS (600 Nm)1796kg BMW (245 PS, 540 Nm, 1940 kg)
    zaver testu znel tak:
    Platz 1 für den Jaguar XJ – nicht aus Hang zur Historie, sondern aus Freude am Fahren.

    pre tych co nevedia po nemecky: 1 miesto pre jaguara XJ nie pre sklon k historii ale pre pozitok z jazdy..

    P.s: nebol Freude am Fahren slogan BMW?

    ja by som bez vahania siel do jaguaru uz len z principu ze Audi je GAY, MB a BMW je okukane, japoncov moc nemusim a maserati, panamera sa mi nepacia a aston podla mna tiez nie je krajsi + moje prve auto bol prave XJ.
    ale ako vravim je to moj subjektivny nazor ktory som potreboval vyjadrit.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 07.05.2010  11:44

      « Re: Better than 7er

      Právě přesně o to jde. Jag dnes musí bojovat celkovou kvalitou, tedy právě i té jízdy a nemůže se spoléhat na to že bude vyhrávat (testy i u zákazníků) hlavně svou historií, nebo nějakou údajnou mimořádnou "exkluzivitou"...
      "Stačí", když bude stejně dobrý, nebo lepší než konkurence, ale jen z jeho loga už si dnes "nikdo" na zadek nesedne... ;-)

      P.S. Já se S-typům Michala Davida taky smál, ale pak jsem sedl do nového XF a smích mě přešel, to auto je sice na můj "vkus" a jeho třídu dost stísněné, ale už v základu vypadá interiér výborně, což se o D3 říct nedá. Takže já bych současné Jagy rozhodně nepodceňoval, ale taky je zbytečně přehnaně neglorifikoval...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.2010  11:45

    nová doba

    'Nový XJ je podle mě dobré, moderní a docela hezké auto. Jaguar už nemohl donekonečna oprašovat ten starý design XJ. Na ten starý uz jen těžko naláká nové a hlavně mladší zákazníky. A že někteří nepřekousnou ten TFT display? Lidi neblbněte , někdo s tím musel začít :-) podle mě to za pět let bude standart ve všech třídách.
  • 00 Reagovat !

    foto Schnitzel

    Schnitzel 07.05.2010  14:19

    Re: Re: Who killed the jams?

    7er,A8,S-klasse su komplementarne produkty. nieco ako pepsi a cola, rohlik a houska. Kazdy z nich ma iste plusy a minusy a zalezi od priority kupujuceho (napr ked ako chlap nosis ruzove tanga tak pojdes do audi to je jasne :-! alebo keby auto nemalo popolnik by som to neriesil, ale su ludia co si auto bez popolnika nekupia) potom su tu quattroporte, panamera, rapide co su zas sportovo ladene auta. A jak v clanku pise, jag je zas nieco medzi. a nejak diskutovat ze co je lepsie ci A8,S,jag,panamera bla bla bla to je UPLNA HOVADINA kezde kazdy ma tie priority ine.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 07.05.2010  14:28

      « Re: Re: Re: Who killed the jams?

      Ehm, ehm, a Jag je snad 6ti kolka? Já jen, že to je komplementární produkt (dle tvé teze) k D3. Nebo máš snad pocit, že ho dle toho testu (z němčiny) co uvádíš výše řadí jinam, než mezi luxusní 5m limuzíny?
      • 00 Reagovat !

        foto Schnitzel

        Schnitzel 07.05.2010  14:33

        « Re: Who killed the jams?

        Uplne komplementarny by som ho nenazval kedze napriklad ziaden politik nebude mat ako statne auto JAG ale nieco z D3 a vo vladnom vozovom parku urcite nebude. S,7er,A8 su komplementy, rovnako panamera,rapid,quattroporte. No a Jag-a osobne vidim prave niekde medzi tymy dvoma podskupinami... Tak to vystihol povedal aj autor clanku (kezde to rozdelil na triedu kde je 7er a kde je Maserati a XJ dal medzi) a uplne s nim suhlasim.
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 07.05.2010  14:40

          « Re: Re: Who killed the jams?

          No tak to je ve smyslu designu a nějakých zažitých
          stereotypů ve společnosti, ale z čistě ekonomického hlediska (a vpodstatě i technického, ačkoli tvar zádě u Jagu už skoro není sedan), je XJ konkurentem pro 4 německé vozy, Lexus LS a tím to končí. Podle mě, Maserati stojí o něco výš a Rapide taktéž.
          • 00 Reagovat !

            foto Schnitzel

            Schnitzel 07.05.2010  14:47

            « Re: Who killed the jams?

            S tym uplne nesuhlasim. Podla mna je jaguar viac drivers car nez D3+LS uz len ked sa pozries na vahu auta. Je to take tazke ako XF. A co sa tyka ekonomickeho hladiska. Kto si moze dovolit S-Klasse si moze dovolit aj Maserati alebo Panameru. to je vse len o prioritach. ked chce niekto sportovu limuzinu pojde za maserati, ked chce niekto limuzinu pojde k D3 a ked chce niekto nieco medzi (dajme tomu nejaku fikcionalnu M7) tak toto je prave Jag. Ved aj nedavno GRIP porovnaval stare XJR s 4porte a redaktor vravel ze XJR je sportovejsie auto nez maserati. Video najdes na youtube.
            A porovnanie maserati vs. S-klasse si uprimne povedane neviem vobec predstavit.
            Su to dve rozne triedy, nie prilis vzdialene ale ani nie pribuzne a Jag je nieco medzi.
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 07.05.2010  14:58

              « Re: Re: Who killed the jams?

              No víc drivers car to možná je z hlediska toho, že láká k řízení. Je dost velký rozdíl mezi tím, jak se k tomu přistupuje v západní Evropě, a jak zde. Řekl bych, že zde tak 90 procent z D3 je používáno jako drivers car. Bavme se tedy o krátkých verzích. A vynechme fleetová vozidla, protože tam je to dáno nějakým kodexem, nikoliv možností volby. Ano MB-S, Panamera a Qporte jsou charakterem úplně jiná vozidla. A souhlasím i s tím, že Jag je někde mezi 7er a Qporte. Ale z prodejního hlediska pro něj budou konkurenti zejména D3 a i ta Panamera, vzhledem k tomu, kam ji Porsche směruje. Spíš jsem se ohrazoval proti tomu Rapide, protože to cenově začíná tam, kde Jag vpodstatě končí (neznám cenu SS LWB S/C), ale krátká verze S/C končí na 3,5 mil.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 07.05.2010  14:59

          « Re: Who killed the jams?

          Nejlepší je, když někdo, kdo se tu pohoršuje nad přehnanou kritikou Jagu, "inteligentně" napíše, že konkrétní značka je jen pro 4%ní týpky... >:D To je stejně "moudré" jako napsat, že několikrát "zkrachovalého" Jaga si dneska může u nás koupit jen "psí hlava", jako je Michal David apod... >:-[]
          A proč by někde nemohl být zrovna Jag v nějakém vládním vozovém parku, když tam může být třeba Audi (nebo BMW) do kterého by to taky ještě "nedávno" nikdo řekl..., ale ono tam ani to Audi nespadlo z nebe..., jednoduchší je pochopitelně tvrdit, že by to stejně urtčitě nešlo... :-(
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 07.05.2010  15:07

            « Re: Re: Who killed the jams?

            Souhlas, někteří si ty osobní invektivy nemohou odpusit, ale to by člověk jinak nemohl skoro vůbec diskutovat.
            S tou "psí hlavou" si to napsal ty, jelito... >:D Mě se S-Type líbí, a to jak pre FL, tak post. Ovsem pre jako normal a post jako "R". Co se týká vládních flotil, tak je jasný, že v proněmecky orientovaném Česku to možné není. Ale taky je to dáno tím, co může zastoupení v té které zemi nabídnout. U nás to ani nemá cenu rozebírat, v UK je to domácí značka. Ale je to o myšlení lidí, ale pokud jim Audi nabídne cenu, tak na co jinýho mají jako firma/stát brát zřetel.
            • 00 Reagovat !

              foto kuko

              kuko 07.05.2010  15:39

              « Re: Re: Who killed the jams?

              tuším Blair ještě jezdil v XJ, nevím jak Brown. Zas na druhou stranu oni taky neradi provokují poddaný lid, tak se raději nechají vozit v A8, která je však někdy i dražší než Jag >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 07.05.2010  16:16

                « Re: Re: Re: Who killed the jams?

                Flash Gordon má stále Blairovo XJ (tzn předchozí generace). Nemyslím, že by v UK provokovali XJ. To by se stalo v Německu. A hlavně Sarkoszy a jeho soukmenovci by to nepřekous. U nás by to byl problém z hlediska totálně stádní většiny, která dodnes nemá potuchu, že Jaguar není o nic dražší, nebo horší, než A8 atd. Z tohoto pohledu je sympatické, že prezidentu Klausovi "stačí" Superb. A já se domnívám, že při velikosti naší země a státního dluhu, by mohl stačit všem členům vlády (pokud si tedy VW skrze ŠA nepočítá za Supa to samý, co za á osmu). 8-s >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto kuko

                  kuko 07.05.2010  16:31

                  « Re: Re: Re: Re: Who killed the jams?

                  jasně, myslel jsem to s tou provokací mimo UK. Tam jsou na to zvyklý. V 70/80tých letech tuším jezdila vláda Daimlery, takový ten kříženec londýnské taxi s maskou Jaguar >:-[]

                  Myslím, že většina zdejšího "pracujícího" lidu stále vnímá Jaguar jako něco extrémně drahého. Prostě AUDI je takové nekonfliktní >:-[]

                  Šarky to má těžký - když pominu absenci lux limuziny z žabákova, což ho pak nutí vozit prezidenty/premiéry vyšší střední >:-[] , je dalším problémem vymírání frantíků i v tomto segmentu. Už mu zbyl jen Citron C6. Je to těžký džob být prezidentem Francie :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pekelna-Micinka

                    Pekelná Micinka 07.05.2010  16:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Who killed the jams?

                    No právě... ;-\ to je jako odpověď na poslední dva odstavce.
                    • 00 Reagovat !

                      foto kuko

                      kuko 07.05.2010  16:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Who killed the jams?

                      jak to řešili Šarkyho předchůdci? Ti taky nemohli počítat s nějakým domácím lux zástupcem :-|
                      • 00 Reagovat !

                        foto Pekelna-Micinka

                        Pekelná Micinka 07.05.2010  16:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Who killed the jams?

                        Nevím. Našel jsem zajímavou stránku, s řadou chyb. Ale libyjské auto stojí za to. >:D [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pekelna-Micinka

                    Pekelná Micinka 07.05.2010  17:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Who killed the jams?

                    Více info zde. [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 07.05.2010  15:52

          « Re: Who killed the jams?

          Tony měl XJ a Gerhard Phaetona. Myslím, že ani jeden z nich s tím neměl problém...
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 07.05.2010  16:09

            « Re: Re: Who killed the jams?

            Je známa česká cena LWB SS?
          • 00 Reagovat !

            foto kuko

            kuko 07.05.2010  16:34

            « Re: Re: Who killed the jams?

            Gerhard měl Phaetona? Ale to až snad v druhém funkčím období ne? V prvním si prosadil A8 a bylo kolem toho docela haló, první Audi pro kancléře a pod.
  • 00 Reagovat !

    foto peitr

    peitr 24.08.2010  16:06

    volant

    Ten volant je úplně boží. Nejhezčí co sem kdy viděl :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Taneční sál StarDance stavěli 7 týdnů! Je to takové velké lego, říká architekt

Taneční sál StarDance stavěli 7 týdnů! Je to takové…

Elegance, noblesa a lesk vystihují StarDance. Taneční sál, ve kterém soutěžící předvádí, co se naučili, bereme…

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Po několika měsících od představení Apple konečně vydal aktualizaci watchOS 5.1.2, která v hodinkách zprovozní…

 

iSport.cz

Strachová poprvé na lyžích: Skončila jsem v pravý čas. Nechybí mi to!

Strachová poprvé na lyžích: Skončila jsem v pravý…

Ladně upalovala dolů, malovala střední oblouky. Dlouhou sjezdovku dala na jeden zátah, zastavila se až u…

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila Procházkova paráda

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila…

Viktoria Plzeň zakončila podzim výhrou, v 19. kole porazila doma Karvinou 2:1. V sedmé minutě se prosadil Jan…

 

Reflex.cz

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese útulností je zdraví vysoce nebezpečná

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese…

Dánské slovo hygge je do jiných jazyků těžko přeložitelné. V češtině má asi nejblíže ke slovu „útulný“. Dánové…