Jaguar sice v současnosti slaví obchodní úspěchy se svými SUV, jimž hodlá věnovat velkou pozornost i v blízké pozornosti, ale vedle nich chce nabízet i novou rodinu sportovních automobilů.
Vývoj motoru je pro malou firmu dneska skoro neúnosně drahej. V8 jestli bude bude od BMW = ale už sme se bavili = to by měla bejt spíš příští generace mnichovský V8 zřejmě s objemem 4.0
Sem zvědavej na tu V8. Už postarší bavorácká 4.4 proti novýmu fakt asi hodně povedenýmu 4.0 Mercedesu už lehce nestíhá = tak sem zvědvej kdy i co = přijde z Mnichova [odkaz]
Tata, Jaguar a Land Rover zas tak malá firma není.
Ono BMW taky není až tak obří.
Sou rozhodně větší koncerny.
Jde o to kolik těch V8 je kdo schopnej prodat - a to zejména na trzích, kde se tyhle motory ještě kupují jako jsou USA, Kanada, arabské státy atd.
Jaguaru chybí nějakej špičkovej model - výkladní skříň, něco, co by oprávněně vytvářelo hype. Totálně to zabili s C-X75, kterej by se prodal krize nekrize a od té doby nic. Musím říct, že marketingově mě Jag unudil k smrti, pořád samé SUV/crossovery a jejich koncepty. Vpodstatě se dá pochopit, proč je právě v arabských zemích vidět zejména D3 modely a modely koncernově spřízněných značek plus Ferrari. I ta Toyota je tam, řekl bych, tak nějak populárnější.