Jaguar sice v současnosti slaví obchodní úspěchy se svými SUV, jimž hodlá věnovat velkou pozornost i v blízké pozornosti, ale vedle nich chce nabízet i novou rodinu sportovních automobilů.
Jaguaru chybí nějakej špičkovej model - výkladní skříň, něco, co by oprávněně vytvářelo hype. Totálně to zabili s C-X75, kterej by se prodal krize nekrize a od té doby nic. Musím říct, že marketingově mě Jag unudil k smrti, pořád samé SUV/crossovery a jejich koncepty. Vpodstatě se dá pochopit, proč je právě v arabských zemích vidět zejména D3 modely a modely koncernově spřízněných značek plus Ferrari. I ta Toyota je tam, řekl bych, tak nějak populárnější.
Tata, Jaguar a Land Rover zas tak malá firma není.
Ono BMW taky není až tak obří.
Sou rozhodně větší koncerny.
Jde o to kolik těch V8 je kdo schopnej prodat - a to zejména na trzích, kde se tyhle motory ještě kupují jako jsou USA, Kanada, arabské státy atd.
Sem zvědavej na tu V8. Už postarší bavorácká 4.4 proti novýmu fakt asi hodně povedenýmu 4.0 Mercedesu už lehce nestíhá = tak sem zvědvej kdy i co = přijde z Mnichova [odkaz]
Vývoj motoru je pro malou firmu dneska skoro neúnosně drahej. V8 jestli bude bude od BMW = ale už sme se bavili = to by měla bejt spíš příští generace mnichovský V8 zřejmě s objemem 4.0