Jo závoďáky z dtm šampionátu maj o trochu víc koníku než sériovky, to je jasný ;-)
Mimochodem dobře, že si uvedl Merc. dtm, rád se na tyto závody dívám a zajímal by mě pro porovnání čas na okruhu prvního čistě elektrického závodního auta na světě Cupry e-Raceru s 500kw 670k z 0-100 za 3,2s o kolik by tahle střela ujela meďourovi.. na to jsem zvědavej až k tomu dojde :-):-!
Cupra ST 280 se standardními gumami zajela v mostě čas 1:57 to jo, ale to byl samozřejmě nejlepší z dosažených časů.. tady u Cupry R jak autor uvedl je to čas prvního pokusu.. to je trochu rozdíl žejo.. auto by určitě zajelo lepší čas v dalších kolech.
Navíc je to až těžko uvěřitelný, ale STéčko má prokazatelně o chlup lepší časy na okruhu než seaťácký hatchback se stejnou motorizací :-!
A to já to myslel úplně jinak...že se mi až nechce věřit, že je R o tolik rychlejší, že to dá lépe na obyčejných gumách než předchozí verze na semi slickách.
Ale Cupra 280 ST tehdy nejela na semislickách, nevím odkud máš tuto informaci. Přečti si toto: rok 2015
V prvním kole jsem ještě hledal brzdné body a netrefil úplně ideálně šikanu na konci cílové rovinky. I tak se mi ale podařilo dostat pod dvě minuty. Druhé kolo bylo mnohem lepší, ale když se na displeji zařízení Racelogic ukázalo 1:57, nemohl jsem tomu uvěřit. Leon ST CUPRA se na okruhu řídí skvěle. Je stabilní v rychlých zatáčkách a nabízí mimořádnou přilnavost na výjezdech z těch pomalejších. Karoserie kombi je krásně vyvážena. Tohle auto má obrovský potenciál. Myslím si, že při použití ‚semislicků‘ a ještě lepších brzdových destiček pro jízdu na okruhu by bylo možné čas snížit tak o 3 až 4 sekundy,“ komentoval Petr Fulín nečekaný výkon sportovního rodinného kombi španělské značky bezprostředně po rekordní jízdě.
nejdriv hlasi ze v te nejvetsi srdcovce ma i dvoulitr vyjezdovou rychlost 150 (to jsem se hodne divil, nebot tam jezdim kolem 130) a pak koukam na rychly kolo a 126...