Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
47
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
Jízdní dojmy DAF CF a XF: Od podlahy
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
DAF CF
|
acz
To jsme ještě neviděli – při osmdesátce točil šestiválec MX-11 jen 930 ot./min
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
S třínápravovým tahačem poháněným motorem MX-13 480 se dvěma kontejnery na návěsu se nám podařilo jet za rovných 34 l/100 km. Snažili jsme se dodržovat pravidla ekonomické jízdy.
|
acz
S motorem MX-11 a točivým momentem 2200 N.m jsme s cisternovou soupravou jeli za průměrných 29,4 l/100 km
|
acz
DAF XF
|
acz
Nový panel ovládání ventilace byl naprosto přehledný
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
Nové motory se vyznačují variabilním výkonem vodního i olejového čerpadla, což šetří naftu
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
DAF XF
|
acz
Zmenšený objem jednotky dočišťování výfukových plynů ušetří 50 kg a prostor například pro větší nádrž paliva
|
acz
Oba schůdky se vyklápějí automaticky společně
|
acz
DAF XF
|
acz
Nejvyšší řada XF obdržela u vstupu řidiče logo DAF
|
acz
Model XF má pro zlepšení aerodynamiky částečně vykrojenou přední zástěrku
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany