Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
1
/
21
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
acz
Abarth
|
acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
acz
Abarth
|
acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
acz
Abarth
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena