Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
46
/
94
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Interiér je tvarově strohý, kvalita některých materiálů za německými soupeři zaostává. Místa je tu dostatek.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar si potrpí na sportovní jízdní charakter a kombi XF Sportbrake není výjimkou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Z testovaných verzí nás zaujal benzinový dvoulitr hbitostí a diesel 3.0 V6 silou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Zavazadlový prostor je pod roletou mělčí, což dohání délkou 114,4 cm. Výsledný objem 565 litrů zapadá do zvyklostí vyšší střední třídy, oceňujeme dokonale rovnou podlahu.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční