Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
84
/
94
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Interiér je tvarově strohý, kvalita některých materiálů za německými soupeři zaostává. Místa je tu dostatek.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar si potrpí na sportovní jízdní charakter a kombi XF Sportbrake není výjimkou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Z testovaných verzí nás zaujal benzinový dvoulitr hbitostí a diesel 3.0 V6 silou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Zavazadlový prostor je pod roletou mělčí, což dohání délkou 114,4 cm. Výsledný objem 565 litrů zapadá do zvyklostí vyšší střední třídy, oceňujeme dokonale rovnou podlahu.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem