Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Travego Edition 1 - Tichoučké svezení
4
/
22
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Travego Edition 1 - Tichoučké svezení
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Travego Edition 1 - Tichoučké svezení
|
acz
Pracoviště řidiče dostalo nový volant a zaznamenalo změny v novém přístrojovém štítu. Přibyla také tlačítka nucené regenerace filtru pevných částic.
|
acz
Autobus dovoloval nejen nastavení adaptivního tempomatu, ale také regulování rychlosti během sjíždění kopců
|
acz
Tlačítko startování/ /vypínání motoru najdete vedle multifunkčního klíčku
|
acz
Nový volič převodovky umístění pod volantem uvolnil místo na přístrojové desce a umožnil snadnou ruční volbu převodů
|
acz
Uprostřed nového přístrojového štítu se nachází displej pro dveřní i couvací kameru
|
acz
Travego Edition 1 v provedení L nabízí pohodlné sezení 57 + 2 osobám
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Luxus, pohodlí a image - to jsou prvky Travega Edition 1, prvního coache plnícího emisní požadavek Euro 6
|
acz
Technologie Euro 6 má vysoké požadavky na chlazení motoru
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Příruby palivové nádrže i AdBlue se nacházejí pod jedním víčkem
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil