Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
6
/
10
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
|
acz
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
|
acz
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
|
acz
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
|
acz
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
|
acz
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
|
acz
Volvo
|
acz
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
|
acz
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
|
acz
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu