Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia MPV Concept No.3: Číslo 3 žije (nové fotografie)

Studie nového modelu značky Kia se postupně odhaluje ještě před výstavní premiérou, kterou uvidíme na autosalonu v Ženevě. Čtyřmetrové luxusně vyhlížející MPV má prosklenou střechu s asymetrickou příčnou výztuhou.
Zpět na článek
24. 2. 2009 10:47
24. 2. 2009 10:58
neregistrovaný "RayBan"
24. 2. 2009 11:08
24. 2. 2009 11:17
24. 2. 2009 11:23
24. 2. 2009 15:28
24. 2. 2009 16:34
24. 2. 2009 12:51
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 11:17
24. 2. 2009 11:19
24. 2. 2009 11:39
24. 2. 2009 15:30
24. 2. 2009 15:31
24. 2. 2009 16:14
24. 2. 2009 11:52
24. 2. 2009 12:54
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 13:03
24. 2. 2009 13:10
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 13:29
24. 2. 2009 13:21
24. 2. 2009 13:31
24. 2. 2009 14:37
24. 2. 2009 15:36
24. 2. 2009 15:49
24. 2. 2009 19:02
24. 2. 2009 21:21
25. 2. 2009 07:55
neregistrovaný "zrndaj"
25. 2. 2009 08:10
25. 2. 2009 08:36
neregistrovaný "zrndaj"
25. 2. 2009 09:50
24. 2. 2009 19:39
24. 2. 2009 20:49
24. 2. 2009 22:53
25. 2. 2009 08:13
24. 2. 2009 15:30
24. 2. 2009 13:06
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 12:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 12:26
24. 2. 2009 12:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 12:58
24. 2. 2009 19:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 20:57
24. 2. 2009 21:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 2. 2009 09:52
24. 2. 2009 14:37
neregistrovaný "AG"
24. 2. 2009 19:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 14:47
neregistrovaný "AG"
24. 2. 2009 19:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 17:56
24. 2. 2009 19:04
24. 2. 2009 19:22
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 15:03
24. 2. 2009 15:06
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:01
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:01
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:27
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:32
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:53
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:35
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:49
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:48
neregistrovaný "507--"
25. 2. 2009 19:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 2. 2009 17:34
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 22:42
24. 2. 2009 10:47
Skleník
Koncept a spyfoto se drobátečko liší, ale prvně zmíněný vypadá opravdu dobře :yes:

... akorát mám obavy, že kvůli takovýmto nápadům už nebude připojištění čelního okno za pětikilo ;-)
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "RayBan"
24. 2. 2009 10:58
Re: Skleník
Bude, pětikilo za sklo je pro pojišťovny vývar roku ...
24. 2. 2009 11:08
Re: Skleník
Pokud budu konkrétní, tak já mám pojištění zadarmo jako součást povinného ručení. Dostal jsem to na všechna okna a rozbíjet je mohu 2x ročně. Kdybych to uplatňoval a měli mi dávat 30 ročně, asi by si to rychle rozmyslí. Samozřejmě, že kdyby to nebylo výdělečné, tak to nedělají ;-)
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 11:17
Re: Skleník
tak to ja som tento rok pochybil, moje súčasné PZP mi sklá nekryje...no a včera mi spadol zo strechy šesťposchodovej budovy zľadovatený sneh, schytalo to čelné sklo :-(
24. 2. 2009 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:28
Re: Skleník
jo, už sa deje, ale vieš ako to chodí...ak nechcem napísať beh na dlhé trate, tak napíšem obrazne beh na pár kilometrov ako s majiteľmi objektu, tak následne i z jeho poisťovňou 8-s
ale aj tak dík ;-)
24. 2. 2009 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 12:51
Re: Skleník
vše co je tzv. zadarmo musí někdo zaplatit,u pojišťovny zejména
24. 2. 2009 11:17
Re: Skleník
Tak zrovna takúto presklenú strechu asi v sérii čakať nemusíme. Ale vyjmúc tento exces asi vidíme verný predobraz nového malého MPV Kia.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 11:19
Re: Skleník
bodaj by si mal pravdu, môjmu oku lahodiaci dizajn, KIA sa myslím na rozdiel od jundaja dizajnovo našla...
24. 2. 2009 11:39
Re: Skleník
Ani Hyunadi nie je nijak hrozný, zdá sa, že je skôr opatrnejší.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 15:30
Re: Skleník
netvrdím, že Hyundai sa tiež nevypracoval, také Santa Fe sa mi v rámci triedy docela páči, a tiež ďalšie ich počiny (napr. i30, i20), ale aj tak, v mojich očiach, za KIA (Kiou) dizajnovo krývajú...jo a dík za info v SZ, odpíšem ;-)
24. 2. 2009 15:31
Re: Skleník
Tá SZ je už vpodstate pasé, len som sa divil, že je tam zavesená takú dobu ako neprečítaná, hoci do diskuzií stále chodíš... ;-)
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:14
Re: Skleník
čéče, priznám sa, že som si ju vôbec nevšimol, až dnes. Mám trvalé prihlásenie a potom si vôbec nevšímam, či mi niečo visí alebo nie :-) ;-)
24. 2. 2009 11:52
Re: Skleník
na strechu bych to hodit nechtel >:D
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 12:54
Re: Skleník
V poho, P 307SW se skleněnou střechou byl při testech na převržení na střechu bezpečnější,než stejný s ocelovou.Je sklo a sklo,absolutně bych se toho nebál, ale chápu,že je to "prychologie"uvažování, kdy máme v povědomí za desítky let zafixováno, že ocel je pevná a sklo že se bortí a nulová ochrana. Bejvávalo. ;-)
24. 2. 2009 13:03
Re: Skleník
škoda, že nie je povolené použitie polykarbonátov, extrémna pevnosť a pomerne nízka hmotnosť
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 13:10
Re: Skleník
Auta musí být prodejná.Vždy to bude kompromis co ještě ano,co už ne,vždy jde o peníze.Toto auto vypadá dost realisticky, hl. kia u hjundaj začínají tvořit masky,které autům vtisknou nějakou tvář a budou identifikovatelná.To jim chybělo.
24. 2. 2009 13:21
Re: Skleník
myslím že polykarbonáty sa už v automotive používajú. niesom síce chemik, ale z dôveryhodného zdroja viem, že sú už využívané pri výrobe svetiel (napr. Hella), vraj aj bočné "sklá" a práve oné sklenené strechy by mali byť polykarbonátové konštrukcie spevnené uhlíkovými vláknami či kerý fras. ak sa mýlim, pokojne ma opravte
24. 2. 2009 13:31
Re: Skleník
Polykarbonáty nie sú povolené na výrobu zasklenia kabíny, výnimkou sú pretekárske špeciály. Možno sa to už zmenilo, neviem, ale žiadnu takú správu som zatiaľ nezaregistroval.
24. 2. 2009 14:37
Re: Skleník
moje info pochádza od obchodného partnera firmy Bayer (ona spomínaná Hella), ale ako hovorím, krk za to nedám. Viem, že čelné sklá sa vyrábať nemôžu, ale napr. taký Pilkington už myslím bočné okná z polykarbonátu odlieva.
Škoda, že na týchto diskusiach sa dozvieš akurát to, že ktorý ford to inému autu naloží v zákrutách, prípadne kto bude prvý v dlhom stúpaní, ale nič hlbšie ;-\
24. 2. 2009 15:36
Re: Skleník
Však o tie čelné sklá ide, nie je mi jasné, čím sú nebezpečnejšie od sklených materiálov. Jasné, sú vpodstate nerozbitné, maximálne sa prehnú, pri nejakom extréme môžu prasknúť (ale to už je naozaj extrém), inak sa pri nehode môžu uvoľniť vcelku a ostať visieť na nejakých lankách ako kolesá F1 napríklad, aby po okolí nelietalo čelné sklo ako kosačka...

Hlbšie myšlienky a diskusie nájdeš na blogoch, podotýkam, že iba na niektorých, na mnohých sú ešte horšie drísty ako tu. ;-)
24. 2. 2009 15:49
Re: Skleník
pri čelných sklách bolo viacero problémov. nevedeli dosiahnuť tvrdosť skla pri zachovaní hmotnosti, UV stability a primeranej miere nákladov, resp nebol tento mix tak vyvážený, ako pri terajšom skle. bayer spravil s nejakou ďaľšou chemičkou joint-venture, ale po 3 rokoch to cele zabalili, čiže pokusy už boli a to dosť vážne, len zdá sa, že sklo ešte chvíľu ostane dominantné .
p.s. k tým drístom, myslím že dnes to bude pod fiaťáckymi motormi vrieť >:-[]
24. 2. 2009 16:11
Re: Skleník
Polykarbonat se skrabe a starne. Kdyz ti na to po par letech nekdo posviti potkavacima, tak vidis jen bily mliko.
24. 2. 2009 19:02
Re: Skleník
Tak to si vedľa jak tá jedľa. To čo píšeš, bolo tak 15-20 rokov dozadu.
Polykarbonáty sa dajú kúpiť v takej pevnosti a tvrdosti, že by si neveril, že je to len plast. Majú UV-filter, takže sú priam určené do exteriéru. Predávajú sa s tvrdeným povrchom proti poškrabaniu aj so špeciálnym povrchom, na ktorom nezostáva voda. Predávajú sa aj nepriestrelné polykarbonátové materiály s vlastnosťami blízkymi najlepším sklám na tento účel.
problém, o ktorom viem je, že polykarbonát je čiastočne hydroskopický, t.j. vstrebáva vzdušnú vlhkosť, tým pádom je problém s tvarovaním za tepla. Pred tvárnením sa musí nákladne sušiť, pretože pod vplyvom tepla sa vlhkosť z materiálu mení skupenstvo a v materiáli vznikaú bublinky. Tým klesá pevnosť a optická čistota. Problémy sú už vpodstate vyriešené, technológia možno nedozrela do hromadnej výroby.
Ale polykarbonát ako materiál na čelné sklá nie je zakázaný z týchto dôvodov.
24. 2. 2009 21:21
Re: Skleník
Ja bych si tipnul, ze polykarbonaty nejsou povolene z bezpecnostnich duvodu: predstav si, ze nekde vyletis ze silnice a po par kotrmelcich se zastavis na strese, pomackany dvere nejdou otevrit, treba jen trosku zaboreny v oranici, u normalniho auta bys vysypanym oknem vylezl ven, popripade okno necim rozbil, ale s polykarbonatem jses namydlenej, mas solidni sanci nezranen uhoret.
neregistrovaný "zrndaj"
25. 2. 2009 07:55
Re: Skleník
Nejsem odborník na bezpečnost automobilů, ale dělám do tvarování plastů. Tvá informace o Polykarbonátech není úplně správná. Tak za prvé: povrchová tvrdost PC je dosahována pomocí přelakování speciální emulzí. (pokud chceš důkaz podívej se na čiré světlomety aut tak ročník 2000) Tam by už měla být patrná. Za druhé: ano je problém tvarovat PC, ale rozhodně to není nic neřešitelného. V dnešní době se hojně využíva na různá stínítka pro náklaďáky. Za třetí: Ano PC má UV filtr, ale tak jako se i po použití krému s filtrem po delší době spálíš tak tento UV filtr je pouze oddálení nevyhnutelného. Prostě sklo je sklo.
25. 2. 2009 08:10
Re: Skleník
Myslím, že som nenapísal nič iné ako Ty. Oponoval som predchádzajúcemu na tvrdenie, že sa polykarbonát škrabe.
Čo sa UV filtrácie týka, pokiaľ viem, tak na rovné platne sa dnes dáva záruka 10 rokov, pochybujem, že by účinnosť za túto dobu nejak významne klesla.
Čo sa tých svetlometov týka, určite máš pravdu, na druhú stranu ťažko možno veriť, že za tých 8 rokov vývoj nikam nepostúpil. Myslím, že použitie polykarbonátu ako takého vo väčšom meradle je viac problémom legislatívy ako technologických problémov.
neregistrovaný "zrndaj"
25. 2. 2009 08:36
Re: Skleník
10 let na co? Na mechanické vlastnosti? V dnešní době máš všude spoustu plastů, které jsou retardované. Nejmarkantnější změny způsobené UV jsou barevné( to samé co akrylátové autolaky)stačí pár let a už musíš nový díl tónovat aby seděl přesně s původním. A domnívám se, že optické vlastnosti jsou ještě náchylnější. Takže za těch deset let, když pomineme kamínky a nečistoty na stěračích, nebudeš mit tytéž optické vlastnosti co na začátku. Ještě k tvrdosti. Protože jsme měli v práci aplikaci pro světla tak jsem sháněl materiál, který by vyhověl požadavkům a skončil jsem na tom, že ty extrémně tvrdé PC nešly tvarovat.(technologii vakuového tvarování- A nebyl to problém s vlhkostí btw: obdobný problém má i klasická ABS byť v menší míře)
25. 2. 2009 09:50
Re: Skleník
Materiály o ktorých píšem sa dnes používajú na opláštenie budov, priehľadné strechy, altánky, zimné záhrady, výklady obchodov (najmä zlatníctiev) a tak podobne.
Myslím tiež, že je iné zháňať materiál dostupný na trhu a iné zapojiť sa do vývoja priamo s chemickým priemyslom, čo je skôr cesta pre automobilky. Malý a veľký rybník sú dosť odlišné veci.
24. 2. 2009 19:39
Re: Skleník
mno ale kdyz ti praskne sklo tak si v haji podle me podstatne drazzsi nez promackla strecha:-), i silny celni naraz, ocelova pohlti nejakou energii ale tohle...,,
24. 2. 2009 20:49
Re: Skleník
Tak či tak máš zohnuté sĺpiky, takže či je tam zmačknutý plech alebo rozbité sklo ti už môže byť jedno.
24. 2. 2009 22:53
Re: Skleník
kazdopadne je to Kia takze ani sklenena strecha ji nepomuze >:D
25. 2. 2009 08:13
Re: Skleník
Akože k čomu by jej mala pomáhať?
Avatar - VDC
24. 2. 2009 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2009 11:27
kórejský design
No a teraz nech tu niekto kritizuje "kórejský design", to auto fakt vyzerá dobre, ak to pustia do výroby bez nejakých vylomenín, tak môže naozaj pekne zabodovať.
Rozbalit vlákno
2
24. 2. 2009 12:15
Re: kórejský design
mne to strasne pripomina Ford KA alebo Fiestu, tie spyphoto uz nie samozrejme, tam to je trochu vacsie
neregistrovaný "exctenar"
24. 2. 2009 13:06
Re: kórejský design
Také to není korejský design, ale design korejského výrobce pod vedením německého designéra.Ve světě běžné.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 12:15
KIA
Automobil stylového vzezření, avšak jeho stylizace zadních lamp a obecný duch, evokující studie Opel, mu osobitosti nepřidají. Atraktivity však ano.
Rozbalit vlákno
11
24. 2. 2009 12:26
Re: KIA
V tomto prípade zrejme účel svätí prostriedky. Aj keď tá podoba nie je podľa mňa nijak výrazná, tiež ma hneď napadla Meriva. Na druhú stranu to môže byť vyznamenaním pre Opel, čo je ovšem v jeho dnešnej situácii prislabá útecha. Faktom je, že Kórejské MPV má budúcnosť, s opláckym to už tak ružové nie je. Meriva má už svoj vek a nástupca neprichádza a neprichádza...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 12:29
Re: KIA
Pravda, s Opelem je to teď zlé. Může ho těšit skromný fakt, že se jeho designem inspirují ostatní. Meriva je zde v detailech a celkové architektuře celkem jasně patrna. Jsem velmi zvědavý na Merivu, pokud to Opel nějakým způsobem přežije...jeho kolega, Saab, je už jednou nohou v penálu... ;-\
24. 2. 2009 12:58
Re: KIA
Ťažko povedať, kto dopadne lepšie či horšie. Ako som Ti písal v SZ, najviac asi bude záležať na kupcovi, ak sa nejaký nájde. Tu sú všetky odhady zbytočné, všetko má platnosť len do najbližšej zmeny.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 19:44
Re: KIA
Nevím, jestli by někdo šel do Saabu, každopádně by bylo dobře. Přeci jen to není zlá značka, s tajemným image, historií a tak dále...
24. 2. 2009 20:57
Re: KIA
Vraj je na stránkach Saabu oficiálne vyhlásenie, počul som hrubý približný preklad, chcelo by to ale sofistikovanejší prístup niekoho zbehlejšieho v jazykoch.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:02
Re: KIA
...snad se vzchopí. I když, pochybuji.
25. 2. 2009 09:52
Re: KIA
všeobecne - má pokračovať tak ako doteraz, ide sa ale robiť silná reštruktualizácia za účelom osamostatnenia sa

vraj sa šepká, že ak sa Saab zbaví nadvlády GM, švédska vláda ho podrží
neregistrovaný "AG"
24. 2. 2009 14:37
Re: KIA
V rádiu před chvílí hlásili,že ne jednou,ale už oběma nohama. :-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 19:43
Re: KIA
Já jsem ještě slyšel včerejší, tu méně děsivou zprávu...
neregistrovaný "AG"
24. 2. 2009 14:47
Re: KIA
Já bych v tom Merivu až tak výrazně neviděl,stejně tak se dají najít prvky jiných.V malém MPV kterékoliv značky moc prostoru pro fantazii není a Schreyer odvedl myslím celkem excelentní práci.Navíc jsem nabyl dojmu,že Kia narozdíl od Hyundaie začíná nacházet svou charakteristickou tvář,kterou zdá se diktuje Soul.A rozhodně to není tvář nesympatická. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 19:46
Re: KIA
Kia opravdu nachází tvář, která se formuje už od dob prvních spekulací o Ceedu. Ta Hyundai zatím schází. Osobně v tomto vidím letmý dotyk Merivy, auru jejího designu...
24. 2. 2009 14:22
Já v tom Merivu nevidím ...
... a nemohu pochopit, že někteří ano. Spíše vidím podobnost s Fordem, snad s Fiestou nebo (tvar předních lamp) s S-Maxem. Myslím si ale, že jde o vcelku originální tvary. Každopádně vidíme charakteristickou mřížku chladiče (viz nový Magentis, nové Forte, nový Soul) a prolis dveří (je vidět už na Ceedovi). Myslím si, že průměrný design jako charakteristický znak aut značky KIA se s příchodem modelu YN definitivně odporoučí do věčných lovišť.

Mimochodem, ve Světě motorů vyšel test Soula proti Roomsteru a SX4 v šestnáctistovkových benzinových motorizacích. Vyhrál Soul. Samozřejmě to lze částečně přičíst počátečnímu entuziasmu novináře, nicméně pozitivní je, že Soul se Roomsterovi vyrovnal v kategoriích Jízda a Dojem a že v kategorii Motor škodovku mírně překonal. Na hlavu poražen ovšem byl ve variabilitě interiéru. Roomsterovi to však vrátil cenou. Autor vysloveně kvitoval pozitivní posun v kritizovaných kategoriích řazení a řízení.

Jsem zvědav, jak si YN bude stát cenově. Olepeného Soula pořídíme za půlmilion (!) a to už je dost, i když jde o stylovku.
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2009 16:30
Re: Já v tom Merivu nevidím ...
No já v tom vidím malýho Forda -Fiesta/Ka

Akorát, že tohle je Kií studie, kdežto Ford takový auta už prodává..

Osobně jsem do Kia/Hyundai vkládal mnohem víc nadějí na "vyučení" Německé konkurence, ale takhle to nepůjde - hodnotím koncept, předpokládám, že takhle se do výroby rozhodně nedostane. A kdyby jo, je to vlastně na stejné úrovni, jako současné Fordy, možná kvalitou ne...

A k designu Kia/Hyundai - nevím, jak Vám, ale po prvotním nadšení mi Ceed SportyWagon přijde takovej za míň.. nevím, jak to říct... i30CW má sice trochu divný proporce vepředu, ale působí hodnotěji, design se neookouká, určo bych volil i30
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 14:58
EXTRA
Rozbalit vlákno
3
24. 2. 2009 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:22
Re: EXTRA
Od teba ani také nie.
Avatar - Katikakus
24. 2. 2009 15:03
KIA boduje
Tady nejsou potreba dlouhe slovni vylevy. Jednoduse KIA :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 15:06
Kórejsky Európan
No, ešte to potrvá, kým Kia urobí 100% európsky dizajn. Tie predné svetlá, to je sklamanie.
Rozbalit vlákno
27
24. 2. 2009 15:30
Re: Kórejsky Európan
ty si s tým európskym dizajnom už trápny, stavím sa, že keby ti niekto ukázal dva nové vozy bez značky automobilky, tak ani neprídeš na to, ktorý voz je kórejský a ktorý nie
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
Re: Kórejsky Európan
To nie, ale poviem, že tam ten má kórejsky detail. :-)
24. 2. 2009 20:51
Re: Kórejsky Európan
to budú mať oba.... a nakoniec sa možno zasmejeme, lebo obe autá budú od európskych výrobcov...
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:01
Re: Kórejsky Európan
Ukáž mi vyjma Octavie aspoň päť európskych aut s kórejskymi detailami. A KIA bude vždy kórejske značka, maximálne krv bude európska, tak ako je OLYMPUS nemecký, hoci je sa vyrába v Číne.
24. 2. 2009 21:50
Re: Kórejsky Európan
no, s trochou fantázie nový MB E od B stĺpika a ž po zadné svetlá je mierne podobný Sonate ( minimálne tak, ako SOUL Yetimu, už len chlpy mu chýbajú >:D ) a interiér je tak kockatý, ako v prvých HYUNDAoch, ale skôr asi našli formy z MB E W210 ( nie som si istý, ale je to okolo roku 1990 ) . A BMW začína tiež strašiť novým lookom . Nový SUPERB tiež bral hodiny vyváženosti a čistoty línií 10 časových pásiem východne. A táto KIA skôr brala hodiny jazzu, aspoň podľa mňa je mu podobnejšia, ako hocakej európe
Avatar - Katikakus
24. 2. 2009 15:51
Re: Kórejsky Európan
Ale copak? Pred chvili si o kousek vys mel pochvalny prispevek na toto auto, o zklamani ani slovo. Najednou jsi ho smaznul, takze zustal prazdny. Snad se nestydis za to, ze se ti to auto libi? To je hodne detinske a hloupe.
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
Re: Kórejsky Európan
Nepozrel som sa na predok.
Avatar - Plautus
24. 2. 2009 16:32
Re: Kórejsky Európan
sklamanie? mne to príde vzhľadom k celkovému dizajnu štúdie docela vyvážené a dosť dobre zakomponované...sklamaný na plnej čiare som skôr z VWočí na Octavii II po facelifte
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 19:21
Re: Kórejsky Európan
A čo sem pletieš Octaviu?
Nie, hodili by sa iné.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 19:41
Re: Kórejsky Európan
Snad nechcete rozebírat "korejskou" Octavii? Mám na ni připravenou krásnou řeč, jsem plně k dispozici... :-)
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:01
Re: Kórejsky Európan
No ukáž mi ten kyd.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:18
Re: Kórejsky Európan
Slušně, laskavě slušně. Je to v mém blogu (respektive na CDCC).
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:27
Re: Kórejsky Európan
Idem tam s úsmevom. Ale slušnosť s tým rezervujem na inokedy, prosím.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:29
Re: Kórejsky Európan
Myslím, že jsi to už četl. Byl to rozbor všech Škodovek.
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:32
Re: Kórejsky Európan
Nevidím to tam, ale vidím tam, že mÉgane s Golfom je hlavný predstaviteľ SEGMENTU C. Avantime, že si to ty, tak to si dám servítku pred ústa, ale nie celkom. Začínaš byť úbohý, ÚBOHÝ s tvojim RENAULTOM. Hlavnými predstaviteľmi je trojica, repr. dvojica : GOLF-FOCUS -- ASTRA. A potom Megane. Avantime, ty si už zrenaultovaný, pcháš RENAULT do popredia úplne všade. Vyzeráš vážne trapne. :no: :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:36
Re: Kórejsky Európan
Já nikde necpu do popředí Renault a už vůbec ne tam, kde si to nezaslouží. A i kdyby:Můžu ho cpát KAM BUDU CHTÍT!!! Duel jsem napsal proto, že se jedná o momentálně ostře sledovanou dvojici. Až přijede nová Astra, i ona bude srovnána s novinkami. Vždy aktuálně.
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:53
Re: Kórejsky Európan
Ty ho cpeš všade. Už len to, že Renault vie robiť drevené doplnky lepšie než MERCEDES-BENZ...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 2. 2009 19:03
Re: Kórejsky Európan
Tak si srovnej materiál Vel Satisu a několika verzí E-Classe (minulé generace)
24. 2. 2009 21:56
Re: Kórejsky Európan
len si rýpnem. Keby to, čo má RENAULT v predu na kapote nakreslil syn v škole na tabuľu, asi by skončil už v prvej triede. Ale keby to dal učiteľke na kapote nového auta, možno by dostal hneď v prváku doktorát. Aj tak sa divím, že v Renaulte ešte nečapli toho srandistu, čo im to tam lepí. Či to nebude výpomoc od VW, GTI ;-)
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:35
Re: Kórejsky Európan
Inak malá poznámka, dizajnér Golfu nie je de ´Silva.
Ako môžeš písať, že GOLF V je veľmi strohý? Myslel som si o tebe niečo iné. Fakt si ma sklamal. Nečakal som od teba kydy hodné leda A2 či Marečka.

P.S.: Odkiaľ vieš, že GOLF navrhol GIORGETTO GIUGIARO? Sakra, tak to si treba GOLF V kúpiť ako ikonu desaťročia. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 2. 2009 21:38
Re: Kórejsky Európan
A Golf V. strohý není? Je elegantní, ale velmi strohý a konzervativní. Nepleť sem subjektivní pocity.

To nevíš? Golf V. je z pera mistra Giugiho. Avšak on má trochu jinou fantazii, zde byl silně "spoután" a omezen...
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:49
Re: Kórejsky Európan
Bol prd, pohni hlavou. Nemohol VW urobiť v štýle MEGANE, lebo je to VW a musí byť jednotkou v predajoch aj o päť rokov a musí byť najpredávanejší. Presne vedel čo urobiť.
24. 2. 2009 22:00
Re: Kórejsky Európan
vráť sa do histórie, G I urobil Giugiaro a potom to VW opatrne upravovalo, aby to nedokefovali ako SANTANu a prvé PASSATy, a budú to jemne upravovať, až kým Golfa nenahradí niečo iné. Ale je fakt, že rozmermi má G V a G VI bližšie k pôvodnému Passatu, ako Golfu.
25. 2. 2009 07:08
Re: Kórejsky Európan
Kyd měl Majklnajt, ale myslím, že to byl K.I.T.T. >:D >:D
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 08:00
Re: Kórejsky Európan
Octaviu som použil ako príklad toho, ako sa dá niečo pokaziť...pred faceliftom to bola doposiaľ snáď najkrajšia Škodovka v novodobej histórii automobilky...teraz absolútne neladia partie predných svetlometov s tými zadnými...kdežto v tejto štúdii od KIA mi to príde v poriadku, celkový dizajn jednoducho ladí, takže tie predné svetlomety tam vôbec nerobia ostudu celému dizajnu auta
24. 2. 2009 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 2. 2009 20:53
Re: Kórejsky Európan
s tym xindlwagnom si už trápny ako GTI s bravwo
neregistrovaný "507--"
24. 2. 2009 21:48
JAKUBOVA OSTUDA
A musím říci, že i přes to, že je pan designer Silva schopen navrhnout automobil božského designu a chladné německé prostředí jeho talentu rozhodně neprospívá (nakonec si ale tým inženýrů přeci jen chválí)-

nenzálek a nenzálek. S nijakým inžinierom sa nepracuje dobre ako dizajnér. Myslíš si, že ten v Taliansku nechce navrhnúť dobré auto a radšej ho urobí horším na úkor dizajnu? Nepreskočilo ti?

A prečo by mu neprospievalo, keď je za svoju prácu len alen chválený a je tam spokojný. Si si sám vymyslel kyd, založený na tom, že Nemecko musí byť pre talianského dizajnéra zlé.

U základu by byla má slova pozitivní o něco méně, přesto jsem zde ale zaznamenal ve srovnání s minulou generací, na které se i po technické stránce šetřilo-

kde sa šetrilo, keď dnes schová mnohých konkurentov GOLF VI do vrecka?

...

A to se bezesporu podařilo. Tak originální záď dosud žádná kompaktní automobil neměl. Design neměl s klasickým dvouprostorovým modelem moc společného, neboť jeho zavazadlový prostor zdánlivě evokoval třetí, oddělený prostor.

Aha, takže stačí, že auto má originálny prvok, hoci aj samoúčelný v kategórii praktických aut a hneď má super dizajn a dokonalý dizajn ako celok je nuda a šeď.

Interiér nového Meganu je zhmotněním elegance a všudypřítomné harmonie a pohodlí.
Líbí se mi decentní inspirace palubní atmosférou o třídu vyšší Laguny, jejímž interiérovým designem s dokonalou stylizací, která je jasně zřetelná svým vlnobitím elegance, se dodnes nemohu nabažit.

V čom je Laguna tak výnimočná? Zo všetkých interiérov je pocit v Lagune najtuctovešjí. Nemám vôbec pocit, ž sedím v luxusnom aute, pričom luxus sa začína práve v strednej triede

Našel jsem zde daleko přívětivější atmosféru, než v Golfu, který je přeci jen o něco chladnější....

Naopak, prostredie bez krikľavých ozdobných prvkvo, aké nemá Golfa je upokojujúce, velice príjemné, citíš s ako doma. Vôbec nie je chladné. Si v tom GOLFE v živote nesedel.

...

Golf tu již mnohokrát byl (což je ovšem pro hromadu lidí v pořádku) a má méně prvků, kterými by nějak výrazněji zaujal
Aha, ako som povedal.

To, že GOLF nemá samoúčelný prvok, znamená, že nemôže zaujať. Lebo GOLF nemôže zaujať celkovou premakanosťou.

dnes přikláním k Meganu - a kedy sa nepríklaňaš k RENAULT-u, keď vraj DNES.

Avantime, úbohosť. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
24. 2. 2009 21:59
Re: JAKUBOVA OSTUDA
Ubohé je hlavně to, že označuješ jiný názor než svůj za ubohý...Tak si to přeber. Chvilku jsem myslel podle příspěvků že ti někdo šlohnul nick, ale už je to zase zpátky. Absolutní netolerance k jiným názorům. Možná to nevíš, ale jseš hluboce zabředlej v myšlení, který je dávno překonaný."Kdo nejde s námi, jde proti nám..." :no:
Avatar - Plautus
25. 2. 2009 08:01
Re: JAKUBOVA OSTUDA
trefa :yes:
25. 2. 2009 10:00
Re: Absencia mozgu u 507--
Jediné, čo je úbohé, je tvoja absencia mozgu. Nič iné ako vysmievať sa iným nevieš. Tunajšie diskusie sa bez tých tvojich drístov rozhodne zaobídu a slušní diskutujúci určite tiež. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 2. 2009 19:14
Re: 507, tos přehnal...
No comment... :no:
neregistrovaný "507--"
26. 2. 2009 17:34
Re: 507, tos přehnal...
Som rád, že takto prezentuješ to, že nemáš argumenty. :-) :yes:
Avatar - salamoon
24. 2. 2009 22:42
PRECO
1.krasna studia,po soule dalsie pekne aquto na obzore.
len by mohla mat autoklimu :D,nie ako soul,auto za 600k a ma manualnu :-|

2.preco mi nefunguje prihlasit automaticky,a po prihlaseni na indexe sa musim prihlasovat aj na podstrankach,ked chcem diskutovat? 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
25. 2. 2009 09:56
YETI A MÁME HO TADY!!!!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0