Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kvůli tomuto spal Elon Musk v továrně na gauči. Připomeňte si výrobní peklo Modelu 3

Stanislav Kolman
Diskuze (10)
Automobilka Tesla představila světu před dvěma lety nejlevnější elektromobil v nabídce. Od samotného začátku má problémy s výrobou, které se zatím podařilo jen eliminovat.

Video se připravuje ...

Po vozech cílících na vyšší vrstvy společnosti představila Tesla elektromobil, jenž měl oslovit širší spektrum potenciálních zákazníků. V roce 2016 ukázala světu Model 3, na který Elon Musk okamžitě začal registrovat statisíce rezervací.

Jenže velkým problémem je už od samotného počátku váznoucí výroba. Američané nestíhají plnit stanovené limity, do toho si zákazníci stěžují na rezervy v oblasti kvality. Elon Musk kvůli tomu dokonce přespával na gauči přímo v továrně, aby mohl být k dispozici co největší porci času. „Nemyslím si, že by zaměstnanci měli zažívat těžké časy, zatímco se jejich šéf tváří, jako by byl na dovolené,“ uvedl v jednom z rozhovorů.

Více o pozvolném produkčním nástupu Modelu 3 už se dozvíte v přiloženém videu. Pokud vás Elon Musk a jeho projekty zajímají, určitě zhlédněte i další epizody pořadu Elonovinky, jenž vzniká ve spolupráci s webem Elonx.cz a můžete jej vidět každé úterý na VTM.cz.

Stanislav Kolman
Diskuze (10)
Avatar - .StenLi.
24. 4. 2018 13:31
Re: Muska obdivuju, on a jeho Tesla jsou zakladateli sériové
Rozdiel SSB oproti dnesnym bateriam bude praveze priepastny a mnohym automobilkam sa moze velmi lahko stat to co Applu s iPhonom X ze budu musiet navysit cenu o 40% pretoze budu odoberat klucove komponenty od najvacsej konkurencie. Ak bude takto nakupovat VW ktore samo priznalo ze cely koncern zaspal dobu a uz nebude vediet dobehnut niektore automobilky a ani Teslu vo vyrobe baterii, tak bude mat velky problem a nebude moct konkurovat ani technikou ani cenou automobilkam od ktorych bude nakupovat.. jednoduche.
Teslista a Tesla brejle? Precitaj si moj prvy prispevok, aj v inych vyvracim myty a nezmysly o Tesle ktorych je neurekom a nemam rad glorifikaciu Tesly za veci ktore nepriniesla a ani sama neplanuje robit.. ale zaroven jej treba uznat kredit za pravoplatne uspechy. Po US som toho najazdil az prilis aby som bol fanusik nejakej US automobilky.. projekt Tesla ako akcelerator prechodu na EV vsak velmi chvalim.
24. 4. 2018 13:11
Re: Muska obdivuju, on a jeho Tesla jsou zakladateli sériové
ja psal o faktech ekonomickych, ne populacnich ;-) >:D

v africkych zemich byl a je boom protoze se tam posila prave ta medicina formou charity ;-)

ja o tom nic googlit nemusim, ja se podilim vizualizacne, pracuju pro ne prez 4 roky a v jedne ze soutezi Toyota PJ+ jsem byl na 3 miste s projektem ;-) pocitam ze o te technologii vim mnohem vic nez ty :-) a zas takovou spasu v tom teda nevidim s tim dyktovanim cen, to si asi jen ty predstavujes nejaky vdusny zamky a libeznou brzkou budoucnost, posuny budou, ale ne nijak vyraznejsi nez jake jsou dosud na Li technologiich ;-) tempo posunu v parametrech bude relativne normalni

nepletu jsem akcionar Tesly a Elon jeni tak hloupej aby zisky z jedne prelejval do druhe ;-) nejen ze by mu hrozili zaloby ktere by ho pohrbili, ale on nema dovod do toho pumpovat ted svoje finance ;-)

nebud tak fanatickej Teslista a sundej ty Tesla brejle :yes:
Avatar - .StenLi.
24. 4. 2018 11:43
Re: Muska obdivuju, on a jeho Tesla jsou zakladateli sériové
Populacny rast v Afrike klesa od 2012, v Turecku od 2014. Skusi si overit fakty predtym ako mi oponujes ze nepoznam fakty a uvedom si ze pisem ze nekonecne narastanie populacie nehrozi.. to je trosku dlhsi horizont ako poslednych par desiatok rokov v ktorych prave uz zacina rast spomalovat.

Mas pocit ze medicina v Europe kde populacia stale klesa je pozadu za rozvojovymi krajinami? Preto klesa populacia v Europe? Nie.. je to kvoli modernejsiemu stylu zivota (zodpovednejsie rodicovstvo, kariera a produktivnejsie ciele ludi ako len rodit deti) ku ktoremu smeruje kazda jedna rozvojova krajina na svete.

O SSB si toho musis este vela pogooglit. Uvedomujes si ze drvivu vacsinu ceny komponentov EV tvoria prave baterie? Cize najdolezitejsi faktor ovplyvnujuci zisk. Preto chevy predava Bolt bez zisku, lebo LG si moze zapytat kolko chce.. Takze sa mylis, kazdu jednu automobilku ktora je/ide do EV (skoro kazda) najviac zaujimaju baterie a zisk z ich predaja bud vo svojich autach alebo inym automobilkam.
Je to prelom v automobilovom svete a teda to urcite neriesia okrajovo >:D Kto prvy vyrobi SSB ten si bude diktovat vysoke ceny a vsetky automobilky (hlavne VW) budu mastne platit. Tesla velmi nezdiela svoj vyvoj baterii (vid tiche uvedenie 2170 baterii) kedze uz aj tak ma dost vysvetlovania pokrytia vyvoja Semi, Roadsteru a Y, vsetko pocas nevyriesenych problemov s Model 3 vyrobou. Zatial to vyzera ze okrem vyhlaseni malych spolocnosti ktorym sa neda velmi verit je najblizsie BMW+Toyota (najvacsia aliancia sucasnosti) ktore by mali uviest prve produkty okolo roku 2025.

Elon chce vela veci ktore nie su realne :-)

Pleties si podiel akcionarov a zisk spolocnosti resp. Elona zo SpaceX.
24. 4. 2018 10:56
Re: Muska obdivuju, on a jeho Tesla jsou zakladateli sériové
"takze ziadne nekonecne narastanie poctu obyvatelov nehrozi." jo tohle napis do Afriky a treba Turecka >:D

medicina jde strasne rychle dopredu a prumerny vek se tak velice rychle zvetsuje ;-) to je hlavni pricina toho ze populace tak roste, a rust neprestane, a zadnej Elon ani zadnej jinej vizionar nema sanci to zmenit a presvedcit miliardy lidi aby se nechovali jak viry ;-)

pruzkum se tedy u Elona stava tim, ze tam proste chce a chce tam zustat, nema v planu se vracet

zisk ze SpaceX urcite nikdy nebude putovat do Tesly, jsou to dve ruzne firmy a maji sve akcionare, a jejich cilem je mit zisk z toho do ceho investovali ;-)

"Ciel nie len Tesly, ale aj ostatnych automobiliek su ekologicke a lacne Solid State baterie pouzite nie len v EV ale aj v uplne vsetkej elektronike" cil vsech automobilek je pouze zisk, SS baterky vyviji z automobilek jen Toyota, ostatni davaj penize na vyvoj baterek jen okrajove, a to vcetne Tesly ;-)

mas pekne fantazie, ale trosku ti kulhaj fakta ohledne ekonomiky a financi, a bez tech to proste nejde a nikdy neslo
Avatar - .StenLi.
24. 4. 2018 10:30
Re: Muska obdivuju, on a jeho Tesla jsou zakladateli sériové
Elonove misie su 100% prieskumnicke a aj za 100 rokov budu prieskumnicke a aj za 200 rokov na ziadnej inej planete nebudu zit pocty ludi ktore by mali co i len najmensiu sancu ovplyvnit prebytok ludi na planete Zem. 5 miliard ludi zijucich stylom ako ta neekologickejsia polovica US obyvatelstva dokaze za par desiatok rokov nenavratne zdevastovat planetu. Naopak, planeta vie uzivit aj 11-12 miliard ludi zijucich efektivne nekonzumne a uvedomelo.. Uz 30 rokov rast populacie v Cine a Indii radikalne spomaluje a je vseobecne zname ze vo vsetkych krajinach to smeruje k Europskej stabilizacii/poklesu populacie, takze ziadne nekonecne narastanie poctu obyvatelov nehrozi.
Je hlupost investovat jediny cent do Mars programov pokial nezastavime devastaciu nasej uplne idealnej planety na zivot. Obrovske nasobky vsetkych financnych a nefinancnych majetkov celej zeme budu potrebne na transformaciu inych planet na ako tak obyvatelne za stovky rokov... takze je to hlupost tie obrovske peniaze palit v atmosfere a za nou, mali ist do okamzitej radikalnej transformacie fungovania ludstva. SpaceX mal ovladnut raketovy priemysel a riesit iba prepravu nakladu na obeznu drahu, zisky mal pouzit na postavenie aspon 3 nasobku fabrik Tesla a pokryt ten obrovsky rekordny dopyt ludi ktori maju predobjednavky, potom mat dostatok aut pre ludi bez predobjednavok ktorych je velke mnozstvo a potom svojimi uspechmi presvedcit ludi ktori zatial o EV neuvazuju kvoli mylnym predsudkom. Ciel nie len Tesly, ale aj ostatnych automobiliek su ekologicke a lacne Solid State baterie pouzite nie len v EV ale aj v uplne vsetkej elektronike, miliardach smartfonov, vo velkych powerwalloch a obrovskych solarnych elektrarnach - to bude obratom dokonca vacsi trh ako cely automobilovy spolu. Az ked ludia a) prestanu nicit nasu planetu + b) prestanu topit vacsinu svojho majetku v zbraniach a vojnach tak mozeme zastavit devastaciu zeme: a ako to dosiahnut? Motivaciou alebo hrozbou. Motivovat 1. hlupych (obrovska cast americanov) 2. nevzdelanych/neinformovanych ludi (rozvojove krajiny) a 3. chamtivych (ropny a zbrojarsky magnati) ludi je tazke kym nie je naozaj zle, a ked tak bude, bude neskoro, a preto namiesto motivacie treba stopnutim dopytu zvrhnut ropny priemysel a ten stopne nezmyselne vojny kvoli rope a potom sa kludne mozeme venovat osidlovaniu inych planet pre zachovanie ludstva pre pripad maleho rizika znicenia nasej planety napr. asteroidom pretoze jej znicenie ludstvom je neporovnatelne radovo pravdepodobnejsie.