Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Veneno: Nejrychlejší býk předčasně odhalen, umí 354 km/h (doplněny fotografie)

Automobilka s býkem ve znaku si pro letošní Ženevu připravila překvapení v podobě extrémního supersportu, které uniklo prakticky jen pár hodin před svým odhalením.
Zpět na článek
4. 3. 2013 14:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 16:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 10:40
4. 3. 2013 11:02
4. 3. 2013 11:39
4. 3. 2013 19:15
4. 3. 2013 19:29
4. 3. 2013 14:09
4. 3. 2013 19:12
4. 3. 2013 19:57
5. 3. 2013 13:15
4. 3. 2013 11:04
4. 3. 2013 11:20
4. 3. 2013 12:29
4. 3. 2013 14:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 14:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 15:45
4. 3. 2013 22:07
5. 3. 2013 09:22
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 10:23
kladivo na veyrona?
tak toto vyzera vazne nebezpecne... aventador je oproti tomuto len taky baranok ;-)

bravo lambo... sice posledne pekne lambo bolo pre mna diablo a napr model miura povazujem za mozno najkrajsie auto sveta ale to uz su stare casy ... nic to vsak nemeni na tom ze musim dat klobuk dole pred tymto lambom.... toto je smrst, hotove tsunami, neskutocna naloz.. ten vykon je snad vtip.... to musi trhat asfalt :yes:
Rozbalit vlákno
13
4. 3. 2013 10:46
Re: kladivo na veyrona?
Veyron je luxusni GT schopne upalovat az ke 400 v hodine, ale spise je to dalnicni expres ve kterem nebude problem cestovat i na delsi vzdalenosti, takze supersport nanej kladivem opravdu nebude, a myslym ze oto Lambu jako sesterske automobilce ani nejde

Veyron je proste Maybachem mezi GTckama
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 10:57
Re: kladivo na veyrona?
to hej ale v zrychleni z 0 na 100 alebo na 200 moze mat veyron problem s lambom.... neviem ako je na tom veyron a ako na tom bude lambo ale v zrychleni by lambo mohlo veyron potrapit... viem ze veyron je co do maximalky rychlejsi ale na realnej ceste stejne 400 sa ist neda... a lambo by mohlo byt pri nizsich rychlostiach zivsie a asi je aj lahsie....
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 11:41
Re: kladivo na veyrona?
On ho asi ve zrychlení potrápí. Veyrona docela potrápí i Aventador a toto je ještě silnější a doufejme že bude o hodně lehčí než aventador. Jsem zvědavej kolik bude stát to ferrari když má být nejdražší auto současnosti.
4. 3. 2013 11:56
Re: kladivo na veyrona?
Otázkou je, co je "potrápí". Vzhledem k tomu, že Bugatti je luxusní GT, tak Aventador podle mě roznesl na kopitech. Start je vždy vlažnější, ale když už se to monstrum rozpohybuje, nemá zatím soupeře. [odkaz]
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:03
Re: kladivo na veyrona?
Bavíme se tady o zrychlení na 100 maximálně na 200. Tady jeli obě auta určitě přes 300 minimálně veyron určitě. Ono je hlavně zajímavý jak ten aventador má dobrý rozjezd. I když veyron má lepší čas z 0 na 100. Tady bych se vsadil že na tom bylo líp lambo. Ono je to stejně fuk, kdyby tam byla jedna zatáčka tak je vše jinak. A ona ta maximálka ani není nijak zábavná že?
Avatar - jimmbo205
4. 3. 2013 13:40
Re: kladivo na veyrona?
porovnáváš hrušky a jabka... tohle bude supersport, auto ideálně na okruh... Veyron je sakra rychlý, ale pořád relativně pohodlný GT...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 14:50
Re: kladivo na veyrona?
"Veyron je proste Maybachem mezi GTckama"

Myslis ten Maybach, ktore predaje boli pocas celej existencie absolutne smiesne?
Ten Maybach, ktori vsetci pokladali za predrazenu S-classe?
Ten Maybach, ktory Daimler radsej zniesol zo sveta?

A neviem, ci sa da radit Veyron medzi GT auta.
4. 3. 2013 16:10
Re: kladivo na veyrona?
je uplne fuk jak Maybach dopadl, nebo jak se prodaval ;-) a ano Veyron je luxusni GT
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 16:47
Re: kladivo na veyrona?
OMG... Veyron sice automobilovu technologiu neposunul ani o kusok vpred, ale urobil dieru do sveta. A to sa o Maybachu povedat neda, pretoze to auto v superluxusnej triede nehralo ani tretie husle.

A Veyron v ziadnom pripade NIE JE gran turismo, pretoze vseobecne plati, ze gran tourismo musi mat usporiadanie 2+2. Spolocnym znakom GT je dalej to, ze uprednostnuju komfort pred vykonom - dalsi bod, ktory na Veyron neplati.
4. 3. 2013 17:04
Re: kladivo na veyrona?
"The Bugatti Veyron EB 16.4 is a mid-engined grand touring car, designed and developed by the Volkswagen Group and manufactured in Molsheim, France by Bugatti Automobiles S.A.S."

jj je to vlastne SUV >:D takze si boha vzivej jak chces :-!
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:08
Re: kladivo na veyrona?
Aha, tak to je perla. Veyron technologii neposunul? Osobně si myslím že takové auto jako veyron (tak snadno dostupný výkon a rychlost pro jakéhokoliv řidiče) už za mého života vyrobeno nebude. A jinak myslím si že Volkswagen už kolikrát toho Veyrona proklínal. Přece jen na autě bude tratit asi daleko víc než co tratil mercedes na maybachu.
4. 3. 2013 18:04
Re: kladivo na veyrona?
Veyron ale zatraceně posnul automobilovou technologii.

Málokdo dokáže vyvinout čtyřikrát dopovaný šestnáctiválec, který přenáší výkon přes dvouspojku a haldex na všechny kola. Se schopností uchladit takové monstrum a dosahovat rychlosti pod 400 km/h s prstem v nose. Tohle nikdo jiný doposavaď nepředvedl. :-!
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:09
Re: kladivo na veyrona?
A jen tak nepředvede. Ámen :yes:
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2013 10:33
Další auto zabité koncernem
Kdyby koncern jen nevykrádal technologie Lamba do Audin a Veyronu, mohlo Lambo už jezdit 450. Než Lambo pod koncernem raději mělo zkrachovat. ;-)
Rozbalit vlákno
3
4. 3. 2013 11:01
Re: Další auto zabité koncernem
Jak koncern zabil Lamborghini ?
Avatar - sargis
4. 3. 2013 11:30
Re: Další auto zabité koncernem
Asi ho chcu davat v nafte :-)
4. 3. 2013 13:37
Re: Další auto zabité koncernem
Trapný pokus o ironii?
4. 3. 2013 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
4. 3. 2013 10:40
Ty bejku!
cena 3,5 mega napovídá, že to auto je celé z kompozitů a parametr hmotnost/výkon bude neskutečný. :yes:
Rozbalit vlákno
9
4. 3. 2013 11:02
Re: Ty bejku!
Do vývoje kompozitů hodně zainvestovali, takže mají odkud "brát".
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 11:39
Re: Ty bejku!
Snad ano. Kdyby se dostali do 1000kg byla by to bomba i když mi teda nepřijde krásný.
Avatar - jimmbo205
4. 3. 2013 13:42
Re: Ty bejku!
to je nereálný, už jen kvůli tomu motoru, přeci jen 6,5L 12-ti válec něco váží... ale takovej 1200-1300kg není nereálný...
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:15
Re: Ty bejku!
Sesto Elemento mělo 990kg. což je snížení oproti standartu o cca 400kg.Ale je pravda že je tady větší motor. I těch 1200kg by bylo parádních. Stejně si myslím že kvůli ceně auta asi nikdo z nás na živo neuvidí. Ženevu nepočítám :-)
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:29
Re: Ty bejku!
No tak nic má 1450kg. Takže nic z toho co je psáno výše se nekoná. Žádnej veyron ani nic dalšího. Bude to "jen" rychlejší a ošklivější aventador. Škoda
Avatar - Ham.
4. 3. 2013 14:09
Re: Ty bejku!
Určitě je to stavěné na špičkový výkon na okruhu, takže krása tady už musí ustupovat funkci, celý předek je udělán jako inbuilt křídlo k tomu zadní křídlo a je po kráse.
Avatar - Mireon
4. 3. 2013 19:12
Re: Ty bejku!
Tak nevím třeba Enzo se mi líbí a taková Zonda R. No nevím nevím ;-)
Avatar - Ham.
4. 3. 2013 19:57
Re: Ty bejku!
Ferrari jsou obecně krásná, ale na Enzu už byla krása také dost potlačena (velké nasávací otvory vpředu, vzadu difuzor přes půl auta etc.). Myslím, že už brzo budeme moci udělat srovnávačku "vemeno z bejka" vs "maranelský hatatitla" ;-)
Avatar - Mireon
5. 3. 2013 13:15
Re: Ty bejku!
Tož za mě hatatitla :-)Panebože. Nechápu tu hmotnost. Auto váží skoro o 200kg míň než vemeno a má o 200koní víc. Masakr. Kdo ví jak by to bylo kdyby nemělo ty baterky bo co :-)
4. 3. 2013 11:04
Klasika
Tohle je prostě klasika. Lamborghini zdárně pokračuje v historicky vyjetých kolejích a to obrovskou dávkou teatrálnosti. Tohle mimózní auto mne prostě pobavilo. Hned je svět veselejší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
4. 3. 2013 11:20
FUJTAJBL
Mezi hezké auta od Lamborghiny patří Miura,Countach,Diablo,Murcielago,Gallard… a Aventador, mezi nepovedená a škaredá auta patří ohavné šesto elemento,neboli zmrvené gallardo,reventon tunning Murcielaga,originál LP 670 vypadá ale mnohem lépe a tahle zmršenina je tuning Aventadora,raději bych Aventadora než tohle
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WalterWhite
4. 3. 2013 13:05
Re: FUJTAJBL
Je to špeci* model Aventador - Sesto Elemento - Veneno .
Mne je z tohoto posledného auta smutno :no: oproti predchodcom je to tuzing z dedinskej garáže .
Avatar - Gaius Julius Caesar
5. 3. 2013 03:25
Re: FUJTAJBL
Tohle není Lamborgini Veneno, ale Vemeno. Mě se taky ani za mák nelíbí. :no: :'-(
4. 3. 2013 12:29
PREKLAD
Nema vykon 740, ale 750 koni! 740 bhp = 750 PS
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 14:51
Re: PREKLAD
:yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2013 14:52
Byk a vemeno...
Ale inak sa ma tato krava k svetu :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2013 15:45
STRUHADLO ROKU
Vypadá to trochu jako struhadlo na brambory. Ale těžko posuzovat supersport z pozice běžného diskusního prosťáčka To máš stejný jako v případě nějaké super ženy. To, že jsi bouchač okresu ti vydrží jen do doby, než si stáhneš levou ponožku.

O tomhle (myslím jako o tom lambu) nechci psát. Tady někde končí má odvaha, a jsem natolik vybaven sebekázní, že diskusní rozlet tu přenechám "povolanějším". No jsem zvědav, kdo si to tu rozdá picantnostní arogancí se struhadlem roku...

Plakáti, přišel váš diskusní čas... :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Gaius Julius Caesar
5. 3. 2013 03:27
Re: STRUHADLO ROKU
Struhadlo roku, to taky sedí. >:D >:D >:D >:D
Avatar - elNiino88
4. 3. 2013 17:11
Podle toho jak vypadá...
...by mělo jet aspoň 650km/h, za mě teda :no: nelíbí se mi, ale to je otázka vkusu...
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2013 22:07
Proc?
Ac priznivec znacky, tak musim uznat, ze tohle dost prehnali: kde je krasa Diabla nebo uhlazene Murcielago? Placu... :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
5. 3. 2013 09:22
hnus
je to jeden prvoplanovy hnus,cim viac otvorov a hran,tym viac adidas... lambo s dizajnom stagnuje,pripadne sa ubera prvoplanovym smerom.... :no:
Rozbalit vlákno
0