Škoda v předstihu zveřejnila ceník platný od srpna. Pakety výbavy zdarma budou poněkud chudší, nabídka příplatků se ale rozšíří a TDI bude dostupnější.
Vážený pane autore, dle nového je jasné že Ambition nepřišel pouze o parkovací senzory, ale také o digitální klimatizaci, což za cca - 20 tisíc, teda nic moc. Dejte to do pořádku a nepleťte čtenáře.
Xenony i za snad prej az 17600Kč. Tedy osizeny v Rapidu za 17600 a v OIII za cca 25tis. s mlhovkami, ktere samotne 5 tis, tedy rozdil cca 2,5tis.. Kde se tedy odrazila ta velka vyrobni uspora???
dálkového ovládání centrálního zamykání u výbavy Fresh Active (nově příplatek 4 100 korun.
Ambition Fresh. Ten přišel o lepší klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic. Dosud byl bez příplatku, teď stojí o 10 100 korun víc. To samé platí pro parkovací čidla vzadu, za která se u Ambition Fresh musí nově připlácet 9 100 korun. Jako "kompenzaci" dostala tato výbava nově bez příplatku takzvaný Maxi DOT, což je velký displej palubního počítače.
Zdroj: [odkaz]
Pro kupce same pozitiva a socialni jistoty
Nevim jestli jsme si rozumneli, ale svetla jsou vyrazne konstrukcne a vyrobne jednodussi a cena jen o cca 10,5% nizsi.
Dale je zajimavy ten levnejsi diesel
S čachry s novým dieselem a cenami se ovšem událo největší zdražení v ceníku. Dosud byla akční verze Fresh k mání i pro motor 1,6 TDI 77 kW. V novém ceníku "freshe" sice zlevnily (o šest tisíc v nižší a o tisícovku ve vyšší výbavě), ale už mají jen 66kilowattové verze nafťáku.
Zdroj: [odkaz]
Trochu se po opravdu nepovedenem zacatku prodeje Rapida zvysil odbyt a sup sem s poladenym cenikem >:-[]
tak jestli budou mit svitivost pod 2000lm, tedy místo 35W prikon 25W, tak nepotrebujou ostrikovace ani naklapeni jako u klasických xenonu a tam ten rozdil v cene bude daleko vetsi
HLAVNĚ ale NEjde o XENONy (jak je známe = tedy světelný zdroj vyzařující minimálně 2000 lumenů s automatickým nastavováním/regulací výšky světelného toku a ostřikovačem Xenon ve škoda Rapid je JEN a POUZE "xenonové světlo" s ca o 1/3 nižší svítivostí (25W místo min. 35W) = ta cena 10-12 tisíc kč není žádný "VELMI VÝHODNÝ příplatek", ale (asi snad) "cenově odpovídající" příplatek.. :-|
PS: Určitě to bude lepší než "modré žárovky" jen evokující XENONy, ale..
Souhlas, ale podivna nabidka. Asi z duvodu, aby Fresh vypadl jeste vice Fresh ;-)
Jen upravuji rozdil, kdy za tech 17600 jsou i mlhovky jako u OIII za 25tis., takze nejvetsi cenikovy rozdil cca 30% ;-)
Plácáš kraviny, popsal jsem ti to o příspěvek níž. Nejlevnější cestou jak se dostat k bixenonům bez corner funkce je u Octavie zaplatit něc málo přes 30 000Kč. V Rapidu jsou výbojky za 12 500Kč včetně corner funkce.
Octavia - bixenonové světlomety s AFS, LED denní svícení, ostřikovače za 25 000Kč. K tomu je třeba připočíst Light Assistant (Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light, Day Light, dešťový senzor a osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu) za 5300Kč. Volitelně je možné přidat za dalších 2500Kč corner mlhovky.
Rapid - xenonové světlomety a přední mlhovky s corner funkcí pro první dvě výbavy 12500Kč, pro Elegance 10 000Kč (v základu má corner mlhovky). Ostřikovače jsou v nabídce za 3600Kč a nejsou ke xenonům povinné.
Pro všechny xenony není povinný ostřik ani nivelace.. Škodovwka našla pěknou cestu jakou to obejít - svítívost pod 2000 lumenů (v praxi žárovky ne 35W ale 25W) >:D
..a(le) v článku o tom ANI ZMÍNKA! Tam je JEN že XENONy budou za 10.000 kč! A navíc to NENí jediné "opomenutí" jaksi "VE PROSPĚCH" škody! Ty ty ty, že se budu zlobiti.. ;-)
To by jsi si jako představovala,že v každém článku o autě,které bude vybaveno airbagy bude uvedeno,že je zavedl Mercedes,Xenony,že první dostalo BMW 7 atd??? Jsis trochu uletěla,ne? ;-)
Pan Vaverka je sice známý fanda koncernu VW, ale zase nesmíš být paranoidní >:D
To opravdu NENí třeba, ale když napsal že XENONY jsou za VELMI VÝHODNÝ PŘÍPLATEK 10 t. kč, tak MOHL zmínit, že
a) v případě když si koupíte výbavu XL, jinak za... a hlavně
b) že tyto XENONy NEjsou XENONy tak jak je známe ze všech ostatních vozů, že...
..to tam opravdu CHYBÍ ;-)
Příplatek 10-17 t. kč za TYTO (také) XENONy je (asi) "adekvátní" za pravé by to byla SUPER BOMBA
No tady se NĚKOLIKRÁT NEshodneme.. ;-)
1) podstatným se mi jeví absence (auto)nivelace
2) pokud vycházíte z premisy že "normální" XENONy ztrácejí na účinnosti a ty "speciální" v RAPIDu nikdy, tak možná.. :-)
3) za ROK by to (možná) bylo, kdyby ty (pravé) XENONy celý ten rok (od rána do večera) svítily - jinak to zas tak zlé NEní.. ;-)
4) autor měl ROZHODNĚ (a zcela URČITĚ) zmínit že NEjde o "pravé" XENONy (když už zmiňoval "supervýhodnou" cenu 10-12-17 t. kč (a asi NEměl "zapomínat" na těch 12 a 17 t. kč :-)
PS: Já vím že je (a VWelký) fanda, ale...
..ale když víc informací o věci je v "běžném" článku v denním tisku (než na "specializovaném" webu), tak.. ;-)
Tak ani příkon 35 W neznamená, že budou stát za příplatek. Absence jinak povinných funkcí mi vadí spíš, protože bych si za ně tak jako tak připlatil. Otázka je, jestli bych to udělal i u auta jako je Rapid. Nevím, ale pochybuji o tom. Má to být levné auto, to tam mohli rovnou dát laciná LED světla. To je přeci aktuální trend.
Co jsem četl, tak Škodovka vymyslela jak oje.. zákazníka a to tak, že snížila výkon xenonů, čímž se dostala pod nějakou mez svítivosti nad kterou je požadován ostřik a automatické vyrovnávání sklonu. Takže si sice připlatíš 17k za xenon ale ve skutečnosti bude svítit skoro stejně jako halogen. :no: Jediná výhoda bude tedy ve vyšší životnosti výbojky, ale tu hned smaže její cena. 8-s
este i mensia spotreba xenonov 25W oproti 55W halogen ohrievacu, co moze mat pozitivny vplv na spotrebu a zivotnost alternatora, samozrejme, ze 10tisicKc to vrati za 10tisic rokov
Kéž by. Jinak jsme našel překladač, takže ti to překopíruji, abys měla zcela jasno :
"Kdák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko kokokokokokdák ko koo kokokdák dák dák koko dák koko." ´
Doufám, že tomuhle budeš přesně rozumět, čeština je pro tebe přece jenom cizí jazyk, nicméně na SLEPICI s nefunkčním capslockem (jak tady někdo před časem výstižně uvedl) seš FAKT dobrá......
Popravdě já snad NEJraději jezdím v noci (nebo hodně brzy nad ránem ;-)
Na dnes všude přeplněných silnicích je klid a můžete jet (maličko malilinko) rychleji a hlavně PLYNULEji - cesta tak příjemně ubíhá a přes onu (nepatrně) vyšší rychlost máte pak často i nižší spotřebu..
Citroën (v C5) naštěstí NEšetřil na velikosti nádobky ostřikovačů, takže moc často NEdolívám... vliv na to může mít i fakt že tohle "hlídá" Buřtík a já se (většinou) NE"musím starat" :-)
PS: Já si prostě (občas) RÁDA "stříknu" ;-)
bude mat kazdy fracek na novom rapide.
Preto som si na bmw za 40 000 eur xenony proste nedal, nechcem vyzerat ako vytunovany automechanik z hornej dolnej :-!;-)
to nemá bavorak xenony v zakladu??
jestli jezdis jen ve dne nebo po meste, tak je nepotrebujes.
jinak je to rozdil propastnej.
ja mnohem min pouzivam dalkovy
nema :-) ale som ani nechcel. Radsej som si dokupil dalsiu sadu gum na 17 diskoch, xdrive a podobne prakticke veci.
Ano viem, xenony bezpochyby lepsie svietia. Ale nejako sa mi to spaja s gycovostou.
Tych 800 eur v cenniku a v porovnani s cenou auta je smiesna ciastka.
Ale zasa viezol som sa aj na halogenoch od BMW a svietia asi najlepsie co som sedel z halogenov.
Keby sa dali kupit xenony bez tych svietiaich kruhov, jednoducho som velmi konzervativny zakaznik ;-)
Kdybych se rozhodoval o jetém voze, xenon je jedna z podmínek. Pokud to nemá auto za 40K EUR, tak je to velká, velká chyba. K takovým vozům to prostě patří, promiň.
Když váš xenon UDĚLÁ Z NOCI DEN - NEnazívala bych to "gycovostou" :-)
PS: Naopak docela "šílené" je zvyknout si na vůz s XENONy a pak řídit (v noci) vůz BEZ nich.. ;-)
Že Tě to vzrušuje... Není důležitější pocit z řízení? Já jsem třeba nikdy moc na autě neřešil kola. Někdo nutně potřebuje devatenáctky (bo to vypadá fakt dobře), ale pro mě je nejdůležitější to, co mě obklopuje v kabině. Já se přece na to auto nedívám zvenku, ne? :-)
Xenony jsou dobrý , ve tmě to prostě svítí líp , lepší vidíš ;-) .. jinak na kterým autě vypadaj devatenáctky fakt dobře??? možná na supersportech ale na normálním autě je to hrozný ;-)
Bavorák a xenony v základu??? Ne, to rozhodně nemá. Ani ve vyšší střední. Nevím, jestli sedmička má xenony v základu, ale vždycky když vidím první modely současné řady, tak se usmívám nad těmi žlutými "jakoby" led diodovými světly pro denní svícení. BMW si svých zákazníků váží >:D >:D >:D
A není to jedno? Jako celek jsou ta auta perfektní. Jestli chceš výbavu, tak si prostě doplatíš. Nejsi limitován žádnými pakety, balíčky, atd, prostě si tam dáś to, co chceš.
nie neboli, 800 eur nie je polozka. Vsetky bmw jazdia s xenonami. Ja mam radsej keep low profile. Tazko sa to vysvetluje asi to bezny clovek nepochopi :-) sorry
- "keep low profile" znamená ísť s davom - v tvojom prípade xenóny!
- som nevedel, že niekto kto má auto "až" za 40 litrov nie je bežný človek 8-s
- BMW (alebo iné prémiové auto) s "lampášmi" je smiešne a kupuje ho človek (firma) s "napnutým" rozpočtom :no:
Tady se jasně ukazují ti, co jenom žvaní a ti co si občas i auto koupí.....prémie je něco, kam nedohlídnu (ve smyslu zákaznickém), nicméně i já jsem párkrát viděl ceníky z této kategorie a doplácí se tam mnohem víc, než jsme z nižších kategorií zvyklí. Nakonec se tím netají ani třeba v tv magazínech, kde auta předvádějí/testují.
Jinak k tomu bonoslavově běžnému člověku, který nemá auto za 40 TE - v zásadě má pravdu, miloše hned tak někdo za auto nedá a to ani když má třeba firmu. Na druhou stranu znám jednoho bohatýho (hodně) chlápka, kterej si velkou audinu koupil až teprve tehdy, když na něj v prostředí jeho rovných začali příliš koukat skrz prsty s všemi dopady s tím souvisejícími. A když na něj "nikdo" nevidí, jezdí radši superbem z firemní floty.
Nicméně typická česká a slovenská (prostě východoevropská a latinská) závist se projeví i v tom, že na člověka, který řekne, že má BMW za milion už nastartuje snobská poznámka.....
Ide o to, že na tú prémiu treba jednoducho mať!
Niektorí na ňu "zarobia" doslova za pár mesiacov a niektorí sa musia zdĺžiť na niekoľko rokov (a aj tak kúpia "social edition")!
Treba byť realistický voči svojim možnostiam a keď na niečo nemám tak idem do niečoho menšieho, lacnejšieho, staršieho...
Argument typu "mám auto za 40 káčiek, ale xenóny som nedal, lebo to má každý" je z mojho pohľadu blbosť a takí ľudia mi pripadajú, že sa hrajú na niečo čo nie sú...
A jak to víš, že se zadluží a pak mu nezbývá na xenony? Sorry, ale to je zase ta stará představa, jak se ten člověk chce předvádět a proto si za každou cenu koupí se zaťatými zuby auto za milion.....většina lidí u nás ani u vás se prostě nedokáže smířit, že je určité procento lidí, kteří na podobné věci mají a spíš řeší to, co píše bonoslav než jestli na to mají.
A pokud někdo takový je, tak je hlupák a normálnímu člověku je leda pro smích.
A nepřijde ti stejně hloupé, když v téhle diskuzi zase řádí třeba Choochoo nebo Kylie, kteří nesmí chybět v žádné diskuzi ohledně škodovek s dokola se omílajícími poznámkami, jak jsou škodovky mizerný a hnusný a drahý? A jeden tady oslavuje Hondu a druhá se rozcapuje s nejdražšími auty vůbec....není to mnohem hloupější, než napsat, že si do BMW nedal xenony, protože to nemá rád?
Proč by to byla blbost? Kdyź třeba v noci jezdí minimálné, tak na co by mu xenony byli? A ano, i prémie v základu je lepší, než supervybavený mainstream. Minimálně uź jen koncepce pohonu a z toho plynoucí jízdní vlastnosti jsou pro mě podstatnéjśí, než různá cingrlátka, obrazovečky atd.
S tím "prémie v základu" vs "supervybvený mainstream" - já vám nějak NEvím.. ;-)
Já měla možnost porovnat audi A4 2.0 Tdi 105 kW a za stejnou cenu C5 s V6 3.0 BiTurbo 177 kW Exclusive v luxusní kůži Criollo a krom (logicky) lepšího motoru, kol [odkaz] a (340 mm) brzdových kotoučů v nich, sedadla ... já bych to "holátKo" FAKT NEchtěla.. (a to i kdyby bylo třeba o 100.000 kč levnější... :-)
Zese to A4 2,0 Tdi vs C5 V 3,0... Cca každý třetí příspěvek? ;-) OK, řekl jsem to asi blbě - prémie v základu jsem měl na mysli výbavu - z mého pohledu spíśe různé asistenty, navigace, multimédia apod, ne motor! Tam bych kompromisy nedělal. Ale zase jde o to, na co to auto má sloužit. Když bude třeba jenom jezdit po méstě, tak stačí i základ. Jo a Audi je pro mě tak nějak poloprémie - takový dražśí VW :*)
Souhlas, prémie v základu je lepší, příkladem budiž třeba navigace. Bez té se dá žít docela dobře, stejně jako bez řady - jak píšeš - cingrlátek. To co má auto mít v základu je vlastně dost jednoduché - nastavitelné sedadlo řidiče (a nemusí to být s pamětí a na elektriku...), nastavitelný volant, elektriku na předek, klimu, handsfree, počítač a slušnou, ale ne zas super audiosoustavu. Auto je daleko víc o jízdních vlastnostech, posezu za volantem, výhledu ven než o oněch cerepetičkách, které vytáhnou cenu až o těch hezkých 30 - 40% (u prémie), ale ono základní ovlivňují minimálně. Tím ale neříkám, že pokud na to někdo má, tak je špatné si koupit otevírací střechu, parkovacího asistenta nebo bůhví co ještě. To zase ne. Ale pokud budu mít na supervybavený mainstream a základ v prémii, volím to druhé.
makcene plasty to mat zrejme velmi nebude.. je to lowendove auto... makcene plasty by ho o dost predrazili pritom ani teraz nie je valmi lacne... zamrzia tiez tvrde vyplne dveri … ale tie kotuce vzadu pri 77kw verzii TSIcka by uz byt mohli to je docela ostuda..... ved uz aj zakladna i20tka ma kotuce vzadu
Když xenony bez ostřiků a nivelace, tak později třeba ABS jen na dvě kola, nebo okna stahující se jen do půlky, klima pouze pro řidiče, blinkry jen do jednoho směru (za příplatek možno zvolit který) apod. JE TO PODVOD !!!
já nevím, jestli jsem, ale dvakrát jsem se při článku rozesmál - v nejvyšší výbavě již není zadní stěrač :-) atd... já to fakt nechápu, doufám, že tam je volant a boční okna bez příplatku, tak škodofka je bláznivá :-)
Hurá na Seat Toledo.. ;-)
Vypadá to,že se Škoda pominula..
Prodeje se zahýbaly jen díky slevám..nyní je koncernový bráška zase výhodnější..
A prodejci Seatu dávají lepší slevy než u Škody.. :-!
Na podzim bude mít Škoda akci s tím ze bude heslo podzimu Zpátky v prodejích ni krok a nebudou tam montovat zpátečku.Sleva bude 5000 Kč bez DPH a couvací senzory budou zdarma. >:-[]
a automobilka začíná pomalu utahovat šrouby a jakoby vzkazuje : vidíte, měli jste si to koupit hned, protože se může stát, že to zase po čase "upravíme" Hurá do showroomů, kdo zaváhá , připlatí ! Taková neodolatelná nabídka se nemusí opakovat.
Že je RAPID nejlepší volbou daného subsegmentu, to tu může rozporovat jen velmi zanedbaný jedinec. Samozřejmě, že jako každé auto má své... mušky, avšak tohle u lowendu plus nepřekvapí, a naopak překvapí škodovácký úchvatný a na svojí subtřídu mimořádně zdařilý design, praktičnost užívání, a (možná) široká paleta výbavové nadstavby.
Právě u té nadstandardní výbavy bychom se mohli zastavit. Totiž u aut z dotčené subtřídy nelze než doporučit držet kvalitativní lajnu, a tedy nesnaž se dělat si z Rapidu či s třistajedničky Mercedes-Benz S-klasse. Jednak se ti to z podstaty věci nemůže povést, jednak to není zapotřebí. Ten, kdo kupuje levný vůz, by měl tedy dodržet pravidlo korespondence třídy, tedy - levná kárá, levná výbava. Dát si do rapida xenon? To je asi jako si dát do toho eska katapult...
Takže jak na Rapida? No největší rajc s ním zažiješ, když ho přidržíš při zdi, tedy, motor - základ, výbava - základ, kola - základ, a vůbec, všechno... základ. Jen na jednom nešetři, na bezpečnostní výbavě, tu si naceň prémiově. Až budeš jednou ve vatě, nějakou tu vysněnou prémii si vybavíš úplně vším, co tě napadne, tam to sedí. A ovšem důležité je vědět, že ani v jednom případě nešlápneš vedle, jak ten základní rapid, tak ta nabušená prémie budou tvojí velkou láskou. Každá ovšem v jiné životní etapě. Jenom jestli to víš...
hmm... a umíte si představit, že jsou lidi, co xenony cílen
kdo jezdí často v dešti nebo sněžení... tak ví, že xenon je pomsta... to modré světlo se náramně odráží... už od kapek, od vloček ani nemluvím. A za takový 2 hodiny už vám normálně slezej oči... :-(
Re: hmm... a umíte si představit, že jsou lidi, co xenony c
Jo.
Z mojí zkušenosti jsou nejlepší halogenový projektory... takže je tam klasická žárovka, ale tvar toho paprsku netvoří zrcadlo, ale řada čoček... úplně super.
Krásně svítí - a neoslňuje!
Mě... ani chudáky v protisměru... nebo předemnou. :-!
Re: hmm... a umíte si představit, že jsou lidi, co xenony c
najezdim 50 k za rok, půl roku po tmě a bez xenonu si to neumim uz ani predstavit. Nemam problem s oslnovanim sebe samotneho a protijedouci ridici tez nenadavaji. Kdo by vylozene zaslouzil ale do rxpaku je ten, kdo si na auto s beznymi svetly namontuje HID xenonove vybojky odvozenych od normalnich paticovych zarovek. :no::no::no:
mno mno, ještě přidat: 1) měkčí tlumiče 2) 1.2TSI ten z Oktávky (což VW záměrně zakázal a drží pro Rapid ten starý nepodarek) a můžeme pozvolna vystrkovat drápky ;-)
ps: xenony jako lákadlo - inu nevím, to si musí obhájit oddělení na průzkum trhu :*) nebo na R+D už je mraky diod a je třeba dojet staré kontrakty na xenon
ber to tak, ze v prvnich testech byly stesky o tom, ze nejdou objednat xenony. Tak aspon vysli vstric rejpalum, kteri si mysli, ze se bez nich rapid neobejde. Dokud byla Jetta v nabidce dovozce, take nesla objednat s Xenony- ted nevim jak to je na ostatnich trzich. BTW: te Jetty skoda, nebyla oskliva....