Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LS 600h L: budoucnost už začala

Půl roku po zahájení prodeje nového Lexusu LS příjde na severoamerický trh první hybridní osmiválcový automobil. LS 600h L - nová vlajková lod Lexusu - má mít jízdní výkony srovnatelné s konkurenčními dvanáctiválci, ale to není vše...
Zpět na článek
13. 4. 2006 02:09
neregistrovaný "GTD"
13. 4. 2006 02:12
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 09:20
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 09:37
neregistrovaný "MAR"
13. 4. 2006 09:53
neregistrovaný "LSD"
13. 4. 2006 17:45
13. 4. 2006 02:11
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 04:58
neregistrovaný "mišo"
13. 4. 2006 08:37
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 11:20
neregistrovaný "milo"
13. 4. 2006 13:16
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:34
neregistrovaný "Dinar"
13. 4. 2006 23:41
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 09:21
neregistrovaný "Dinar"
14. 4. 2006 19:27
neregistrovaný "ZZ"
13. 4. 2006 09:38
neregistrovaný "MK"
13. 4. 2006 07:31
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 07:58
neregistrovaný "Beaumont"
13. 4. 2006 11:20
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 08:27
neregistrovaný "Baldi"
13. 4. 2006 10:10
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 11:17
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:22
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 11:25
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 15:10
neregistrovaný "Jirka"
14. 4. 2006 11:37
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 08:19
neregistrovaný "vokřídlenej plech"
13. 4. 2006 09:14
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:20
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 09:29
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:45
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 09:58
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:24
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2006 09:27
neregistrovaný "Gougy"
14. 4. 2006 23:22
neregistrovaný "Radek"
13. 4. 2006 09:26
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 10:17
neregistrovaný "Lubos"
13. 4. 2006 09:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 10:09
neregistrovaný "MK"
13. 4. 2006 15:36
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 20:37
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 10:06
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:16
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 10:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "qwert"
13. 4. 2006 10:46
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 15:42
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 16:35
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:41
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:17
neregistrovaný "milo"
13. 4. 2006 11:23
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:37
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:42
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:48
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:55
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 13:29
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:31
neregistrovaný "Dinar"
13. 4. 2006 13:33
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 14:48
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:06
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:09
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:11
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 10:42
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 14:49
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 10:24
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 10:42
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:16
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2006 11:19
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 11:39
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:30
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 13:32
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:34
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:42
neregistrovaný "manitou"
13. 4. 2006 13:51
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 14:15
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:14
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 16:34
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:38
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 18:56
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 08:43
neregistrovaný "MadPete"
20. 3. 2007 16:54
anonym
13. 4. 2006 10:16
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 10:31
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 10:44
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:46
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:56
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 12:19
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:31
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 12:36
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:37
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 12:49
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 13:59
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:29
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 14:51
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 16:53
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 08:47
neregistrovaný "MadPete"
13. 4. 2006 15:58
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 12:29
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 4. 2006 14:30
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 4. 2006 16:31
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:54
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 17:09
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 17:49
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 17:52
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:43
neregistrovaný "Tom"
18. 4. 2006 00:16
neregistrovaný "jesus"
13. 4. 2006 17:41
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 17:57
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:13
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:18
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:30
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 19:34
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 20:48
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:21
neregistrovaný "geroc"
13. 4. 2006 18:33
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:38
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:44
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 19:14
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 19:17
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:38
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 19:56
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:18
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:41
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:26
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 20:57
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:24
neregistrovaný "Elpepe"
14. 4. 2006 10:46
neregistrovaný "Jirka"
14. 4. 2006 11:16
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 11:46
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:02
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 22:13
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 21:16
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:18
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:32
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 21:33
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 22:22
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 00:03
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 11:48
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 00:01
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 11:57
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 12:27
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 12:44
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:06
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:16
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:29
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 14:17
neregistrovaný "Tom"
24. 4. 2006 16:36
neregistrovaný "anonym"
14. 4. 2006 11:46
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 11:51
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 12:09
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 12:52
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:03
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:09
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 13:14
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:27
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:31
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:36
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:54
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:18
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 14:25
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:17
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 14:20
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:27
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 14:30
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:54
neregistrovaný "GTI"
14. 4. 2006 15:54
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 16:12
neregistrovaný "ANTIGTI"
15. 4. 2006 17:17
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 18:32
neregistrovaný "Tom"
15. 4. 2006 23:26
neregistrovaný "ANTIGTI"
neregistrovaný "GTD"
13. 4. 2006 02:09
proč...
Vždyť každýmu normálnímu, ségro, musí stačit Vypyčtol 2,0 JZDI. To je technologická špička! BRAVO, VW-PORSCHE.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 02:12
Re: proč...
:yes: :yes: >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 09:20
Re: proč...
Včera to bylo dobrý... dneska už to vypadá, že na víc nemáš... :no:
neregistrovaný "MAR"
13. 4. 2006 09:37
Re: proč...
:yes:
neregistrovaný "LSD"
13. 4. 2006 09:53
Re: proč...
včera sem to byl já, dneska je to někdo jinej... :-! halt nick si nezablokuješ
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 02:11
Sbohem 7er, S-klasse, A8
To co předvádí v poslední době Lexus nemá obdoby...myslím, že u BMW, MERCEDESU a AUDI neměli klidné spaní. No a teď přichází LS600h...podle mého názoru (a to mám hl. BMW rád) totální zkáza pro luxusní limuzíny evropský výrobců. Go Go Lexus!!!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mišo"
13. 4. 2006 04:58
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
:yes: presne tak, creme de la creme luxusu, pohodlia a prestize... :-)
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 08:37
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
>:D >:D nemyslím, že tahle obluda ohrozí čísla prodejů evropských premiovek... >:D ale sni dál... třeba se to někdy podaří.. ;-) ostatně proč ne..?!?
neregistrovaný "milo"
13. 4. 2006 11:20
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
mne sa fakt paci, ale...designovo mi velke auta sedia viac z europy. CO sa tyka strednej a vyssej strednej, tak zase jednoznacne japonsko-americka kombinacia...infiniti, acura..
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:16
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
OK, ale prostě když postavíš Jaguara XJ a vedle toho cokoliv, tak to cokoliv vypadá jako model pro děcka do školky... Jinak obecně já tedy proti Lexusu nic nemám.. Jen mi trochu vadí takovej ten kult "japonsko über alles".. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
13. 4. 2006 13:34
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
Lexus je možná technicky dokonalý, ale zvenku i zevnitř dokonale bezpohlavní.
neregistrovaný "ZZ"
13. 4. 2006 23:41
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
Není Lexus jako Lexus ;-) Nebo nevíš, co mluvíš....
neregistrovaný "Dinar"
14. 4. 2006 09:21
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
"Není Lexus jako Lexus", hm... a co tak, "když naprší, tak je mokro", pokud bys chtěl i jiné axiomy, není problém. Mluvím o tom, jak na mě z fotek zapůsobil LS 600h, o kterém je tato diskuse.
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 19:27
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
To ovšem z tvého výroku není patrné, že mluvíš o LS 600h ;-) Nicméně teď, když vím, jak jsi to myslel, tak s tebou i tak nesouhlasím :-)
neregistrovaný "MK"
13. 4. 2006 09:38
Re: Sbohem 7er, S-klasse, A8
No ja osobne by som povedal, ze vyzor auta zmenili hlavne tie nove predne svetlomety, takze zpredu je to krasne, aj ked ta maska chladica mi az tak nereze na lexusoch.Takze tento vizualny pocin chvalim, vyzera takto ovela lepsie, ako predtym.Ale ked porovnam zadok a profil, tak tam uz u mna boduje S-ko:-) To ma krasne zaoblenu karoseriu, vyzera sportovo a ked sa porovnava vo svojej triede s inymi, tak ani nevyzera na take dlhe, ako v skutocnosti je.
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 07:31
Hmm
Musím říct, že tn design se jim hodně povedl :yes: ! Interiér nevypadá špatně. Hlavní ovšem bude to, jak to jezdí! A v tomhle konkurenti nastavili vysokou latku, kterou jenom tak někdo nepřeskočí. Uvidíme. Jo Tome, naše sázka platí! V příštích pár měsících se rozhodne.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Beaumont"
13. 4. 2006 07:58
Re: Hmm
Tak vida, mně se naopak design Lexusu moc nezamlouvá, ostatně podobně jako u většiny Banglových BMW. Pro mě zůstávají na vrcholu stále stejné hvězdy: Quattroporte a XJ (tedy ne že bych v nich jezdil, ale XJ jsem alespoň kousek řídil). A řekl bych, že to žádná technologická kouzla Lexusu nezmění, i když budou určitě fungovat skvěle.
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 11:20
Re: Hmm
:yes:
neregistrovaný "Baldi"
13. 4. 2006 08:27
Re: Hmm
No ja si myslím, že pre tých, čo sa vozia v týchto autách, je úplne jedno či šofér prejde zákrutu o 5km/h vyššou rýchlosťou, alebo nie. Jazdné vlastnosti sú v podstate rovnaké a pre človeka, ktorý nie je testovacím jazdcom, nespozorovatelné.
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 10:10
Re: Hmm
Blbost. A navíc tady to auto patří ještě mazi ty, které si majitel řídí sám. A S-klasse perfektně maskuje svou velikost i váhu a je skvěle ovladatelné
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:17
Re: Hmm
OK. Nejlepší by bylo, kdyby byli v testu všichni: S-klasse, 7-er, A8 i XJ, aby bylo jasno. Jen ještě jedna malá ponámka: LS pravděpodobně bude jízdními vlastnostmi blíže S-klasse než třeba k 7-er, tak že např. oproti 7-er bude méně "orientován na řidiče", ale zase bude více refined (uhlazený, kultivovaný, noblesní).. tak že mě bude primárně zajímat LS vs S-klasse. Jo, chce to silniční test, žádnej rychlej náhled, pořádnej kompletní test. Už se těšim, samotnýho mě to zajímá
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 11:22
Re: Hmm
Jo přesně. Mě to taky moc zajímá. Ten srovnávací test by ale byl fakt nejlepší....uvidíme..
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:25
Re: Hmm
Tak co ej Carauto, kde to vázne? ;-) Carauto nekupuji, ale když to tam vyjde, tak mi pls dej určitě vědět.. koupim to a poctivě nastuduji ;-)
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 15:10
Re: Hmm
V Fifthgear při testování Rolls-Royce Phantom řekli, je tichý a pohodlný, tak jak to umí jen Lexus 430. Tenhle Lexus možná nebude tak agilní jako BMW 7, ale cestovní pohodlí a vůbec komfort bude špička. A ten zátah. Počítám celkem tak 700Nm. No uvidíme. :yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:37
Re: Hmm
:yes:
neregistrovaný "vokřídlenej plech"
13. 4. 2006 08:19
a je to tady!!!!
......... 8-mi stupňová převodovka ....
Lexus super, jen tak dál. O jízdní vlastnosti v téhle přídě až tak nejde, to by nevyhrával žebříčky prodejů A8.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:14
špička
To, co měla být nová S klasse, to udělal Lexus po stránce designu, po stránce technologií pak zbývalo předstihnout Audi, pak už "jen" vzít to nejlepší z jízdních vlastností BMW, zabalit to za rozumnou cenu a hle - máme tady vítěze - aneb, když se tři evropani perou, japonec nakonec:-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 09:20
Re: špička
to vypadá jakoby jsi dělal z evropskej aut jen hromádku nefunkčního plechu... ehm.. hliníku.. ;-)
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:29
Re: špička
to né, mít 760ku, novou Sklasse a S8, docela bych vystačil >:D
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 09:45
Re: špička
>:D >:D ..jo aha.. a všechny naráz nebo pojednom.. ;-)
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:58
Re: špička
podle toho kolik nás pojede né >:D ?
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2006 09:24
Co myslite?
Bude v pristi generaci krome analyzy vyrazu v obliceji ridice taky analyzovat zvuky v aute napr. ridicovy vykriky typu "ty *" na adresu jinych ucastniku provozu nebo prudici tchyni? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 09:27
Re: Co myslite?
Doufám v interaktivní zobrazení na karoserii a sklech zvenčí - samozřejmě systém analyzuje adekvátnost nadávky, případně (podle času) vyhvězdičkuje nepublikovatelné výrazy ;-) To bude paráda, jezdit v autě posetém hvězdami >:D
neregistrovaný "Radek"
14. 4. 2006 23:22
Re: Co myslite?
Nečetl jsi recenzi na GS 300 v EURU? Na příkaz: * YOU, Lexus odpovída: This command is available only on the map mode
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 09:26
KONKURENCE
Jo, brácho, auto, to chce mistra. Technika bude nepochybně na výši doby. A kdyby jsme to měli poměřovat měřítkem kvality designu s evropskejma premiovkama, viděl bych to jako poměrně úspěšnej pokus o vytvoření odpovědi na Mercedes-Benz S-klasse... minulé generace...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lubos"
13. 4. 2006 10:17
Re: KONKURENCE
Pohlad na design je vzdy subjektivny. Europa je pre Lexus stale mola zaujimava, mozno okrem midelu IS. V USA vsak tento Lexus urcite bude mat uspech.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 09:54
Přízrak Phaetonu
Tak design....najeď znovu na článek, konrétně na tu fotku co je mezi nadpisem a článkem, pak přimhuř oči až se ti začne rozmazávat vidění, obrysy začínají být nejasný.....nevím jak ty, ale já vidím Phaeton. >:D Neříkám, že Lexus úmyslně vykradl Phaeton, to by si řezal sám pod sebou větev, ale prostě to tak dopadlo. Design je v obou případech nudný a dost podobný s tím, že konkrétní drobné linky má Lex samozřejmě víc asijské. Pro mě jsou to designem v tomhle segmentu 2 nejnudnější auta. Technika bude určitě špičková a bude se tu vést opět debata, zda je trendsetter ještě stále S-klasse nebo už LS. No mojí odpověď už mnozí znáte předem: je to DeVille. Ten měl ten airbag první, ten měl protiblokování kol první o automatice nemluvě. A pokud chcete dnešní dny. Modelový rok 2000: noční vidění, zadní svítilny kompletně z LED, head-up(byť ne první, tak rozhodně dřív než Evropa). Abych se vrátil k LS, bude to určitě rozumná volba. A to je tak všechno. V USA porazí prodejně německou trojku. V Evropě ne.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MK"
13. 4. 2006 10:09
Re: Přízrak Phaetonu
V USA asi preto LEBO zase bude najlacnejsi:-)
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 15:36
Re: Přízrak Phaetonu
Vůbec první kdo použil pohon všech kol a protiblokovací systém brzd byl britský sportovní vůz Jensen Interceptor z roku 1966. A k tomu DeVille, prošpikovanej elektronikou je teda fest, z venku klasický Cady, ale ten interiér, není zrovna moc uspořádaný. Všechny ameriky maji všude samý tlačítka. Oni si v tom asi libujou. Jeho nástupce DTS vypada uvnitř líp, ale na novou S-klas to nemá. Ta má parádní středový panel.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 19:57
Re: Přízrak Phaetonu
Jensen měl v 66 mechaniku, a Cadillac v 71 elektronické protiblokování. To je docela rozdíl. No tím přebytkem tlačítek vůbec nevím, co myslíš. Má jich tak akorát. Asi se snažíš vytáhnout tím, že M-B okopíroval od BMW iDrive. :-) Jinak si tu zmínku o tlačítkách nedokážu vysvětlit. I onen opěvovaný nádherný středový panel je taky jen obšlehnutý z BMW a nádherný mi rozhodně nepřijde. Když už jsme u těch interiérů, tak ještě dodám, že po víc jak půlstoletí BMW 7 i S-klasse uznaly výhodnost voliče automatu na sloupku řízení. DeVille nabízí obě varianty dle výběru.
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 20:37
Re: Přízrak Phaetonu
Já vím, že měl mechaniku. Spíš jsem to psal jako zajímavost, pro spestření. Co se týče tlačítek, jsou uspořádaná do určitých skupinek, ale těch je asi 6. Snad to vidíš sám. Okolo displeje navigace, nad navigací, to se dá ještě pochopit. Ale nalevo od budíků, napravo od budíků, nalevo od volantu, další je hned pod tím. Pak na dveřích a nakonec na volantu. Jsou prostě všude. Když jsem viděl poprvé interiér S-klas, taky jsem se smál. Je to evidentně obšlehlý. Ale zase se poučili z chyb a posunuli ho dál. V S-klase tlačítka na středovým panelu neruší celkový vzhled. Vytváří jednu linku, je to jednoduché, ale povedené. A hlavně to zpracování jednotlivých tlačítek s imitací kovu. Dojem z interiéru je čistota a uhlazenost. Není to dojem záplavy všemožných funkcí a ovladačů. Združený ovladač ať už se jmenuje iDrive, MMI, to je jedno, je určitě správnou cestou. Někde jsem se dočetl, že nová 7 bude mít volič řazení opět klasicky, tak uvidíme. Mě se taky líbí spíš páka na středovým tunelu.
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:06
LS 460:
8mi stupňová převodovka :no: . Jsem zděšen... To nebude dělat nic jiného než řadit do úplného úmoru. Totální zbytečnost. S kvalitním motorem, který má využitelné široké spektrum, ti postačí 5 stupňů. Bohatě. Co přijde dál ? 12ti stupňová?+půlení "želva a zajíc"? Tohle chce být pouze originální za každou cenu. Bez praktického smyslu. Za převodovku pět mínus :no:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Charger"
13. 4. 2006 10:16
Re: LS 460:
;-\ :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 10:17
Re: LS 460:
Vidím to stejně. :yes: Silný motor stačí 5stupňů, slabý 6stupňů, na svým horským kole mám 21 rychlostí. >:-[]
neregistrovaný "qwert"
13. 4. 2006 10:35
Re: LS 460:
Se vy chytraci podivejte kolik stupnu ma novej automat v S-klasse.... ;-)
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:46
Re: LS 460:
S 600 má pět :-) :yes: . Ostatní sedm: zbytečnost
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 15:42
Re: LS 460:
Pět má z důvodu, že sedmistupňová musí být stejně rozměrná jako pětistupňová a aby se to tam všechno vešlo, musí být všechny součástky jako hřídele, ozubený kola, ... menší. Prostě těch 800Nm kolik dává ten dvanáctiválec nepřenesou.
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:35
Re: LS 460:
:yes:
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:41
Re: LS 460:
>:-[]
neregistrovaný "milo"
13. 4. 2006 11:17
Re: LS 460:
cvt tiez nie je na zahodenie :yes: :yes: a myslim, ze 6-ka nie je nikdy na skodu, ked uz na nic ine, tak aspon znizit otacky na dialnici
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:23
Re: LS 460:
Kdyby to nemělo smysl, tak to nedělají.. čím více stupňů, tím nižší spotřeba a emise.. to je podle mě hlavní důvod.. když máš silnej motor a 5 stupňů, tak to určitě stačí.. jen že spotřeba a emise budou jinde.. je nutné mít napaměti, že Lexus je pověstný nejen nejvyšší spolehlivostí, nejlepšími technologiemi, ale zároveň je nejúspornější a nejekologičtější (v rámci daných tříd působnosti) ;-)
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:37
Re: LS 460:
Tome, v tomto případě podle mě, nebude efekt adekvátní vynaloženému úsilí... Velký a silný motor jede v běžném provozu v minimálním zatížení- a jestli má v ten moment o 500ot. míň nebo víc hraje minimální roli. Automaty u vozů této třídy udržují běžně kolem 2000ot. Jsou teda naprosto zbytečně podtáčeny už i s 5st. převodovkou. Když to přeženu, tak efekt tří stupňů navíc sníží spotřebu tak možná o půl litru. Řekl bych že tu šlo spíše o to ohromující číslo, než o opravdový efekt... Toyota samozřejmě chce tuto převodovku uvést v nejlepším světle, a tak jí bude přisuzovat přímo pohádkové vlastnosti. :-!
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:42
Re: LS 460:
Něco na tom bude. Mergl má 7 stupňů.. Pokud se nepletu, tak to bude fungovat jako DSG.. třeba je to důvod, proč je potřeba mít sudý počet stupňů, tedy osm
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:48
Re: LS 460:
je to ukrutná zbytečnost... Kdyby to mělo diesel s využitelným rozsahem 2000ot, tak neřeknu... Ale motor, který jede naprosto samozřejmě od volnoběhu do 6500ot. ? takovému by stačil i čtyřkvalt... Jak říkám-zbytečnost
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:55
Re: LS 460:
Toyoyta není nějakej šílenej čínskej výrobce, určitě ví, co dělá a má to moc dobře otestovaný (jinak by si to do LS netroufla dát).. DSG jede docela dobře, tohle "DSG" bude mít 8 stupňů a bude v nejluxusnějším Lexovi, podle mě to pojede opravdu dobře.. počkáme na test a uvidíme ;-)
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:29
Re: LS 460:
ono, kdyby to totiž dali do nižší třídy nebo nedej bože do corolly, tak to trh prostě nezkousne... teď už to vždy bude převodovka "z toho luxusního největší lexe, tak to přece musí šlapat i když to bude mít třeba je 6 kvaltů..." Zřejmě o to jde.. takže by neškodilo trocha kritického pohledu do vlastních řad.. ;-) a že to pojede dobře... :-) ehm ehm, ..který auto z téhle třídy jede špatně? :-)
neregistrovaný "Dinar"
13. 4. 2006 13:31
Re: LS 460:
Tohle je automat, s DSG to nemá nic společného, ale zkus se projet s něčím od MB co má zmíněnou 7st. převodovku, zjistíš, že ti co tu mluví o dostačujících 5st. mají pravdu. V ML 350 má možná jakýsi smysl, jakékoliv jiné motorizaci (v ML, S-Klasse atd.) klidě stačí stupňů 5. U dieselů bych si navíc troufnul říct, že s 5st. minulé generace by byl jakýkoliv současný MB model úspornější. Osm stupňů lexuse je více marketingových než převodových.
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:33
Re: LS 460:
přesně..! :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:48
Re: LS 460:
Někde se četl, že by to mělo fungovat obdobně jako DSG.. pokud by to byl jen "obyčejný" automat, tak to je trochu něco jiného.. třeba to fakt bude moc a pc se nebude schopno rozhodnout, který převod tam má hodit, ale třeba taky ne.. zatim jen Toyota ví, jak to funguje.. počkáme si na test (nebo vlastní zkušenost) a pak to proberem..
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:06
Včera to přišlo!!!
Svět luxusních limuzín se mění, už nikdy nebude stejný.. včera se to stalo, nastala technologická revoluce - už není za potřebí flame war o tom, kdo z německé trojky je technologickou špičkou, tyhle diskuse jsou (minimálně na pár let) bezpředmětné.. všichni začínájí mít jasno, někteří to sice veřejně nepřiznaj (ale ve skrytu duše jim to je jasné také).. po technologické stránce je vítěz nezpochybnitelně jasný..
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 10:09
Re: Včera to přišlo!!!
dual-stage electronic continuously variable-transmission.. kdo ví, co to přesně znamená a jak to bude fungovat? Vím, co je ECV převodovka.. ale netušim, jak může být dual-stage..
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:11
Re: Včera to přišlo!!!
možná to neví ani Lexus... ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2006 10:18
Re: Včera to přišlo!!!
Hlavní je mít všude vyšší čísla. >:D
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:42
Re: Včera to přišlo!!!
>:D
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 14:49
Re: Včera to přišlo!!!
>:D >:D
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 10:24
Re: Včera to přišlo!!!
:yes: >:D >:D .. no hlavně že se to říká.. zní to dobře ne..?!?
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:42
Re: Včera to přišlo!!!
>:D
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2006 11:16
Re: Včera to přišlo!!!
Mozna to umi lze soucasne zaradit vyssi i nizsi stupen.8-s
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 11:19
Re: Včera to přišlo!!!
TTTome, ted cti pozorne!!!! Z venku to jeste neni uplne ono, ale jinak ma u me Lexus za tohle auto 1* ;-) Fakt jsem to napsal a nikdo mi nedrzel natazenou pistoli u hlavy:-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:39
Re: Včera to přišlo!!!
>:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:30
Re: Včera to přišlo!!!
Kdy pro něj jedeš? >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:32
Re: Včera to přišlo!!!
copak je šouklař ??? >:D >:-[]
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 13:34
Re: Včera to přišlo!!!
jen jestli nás netaháš zza fusakli... >:-[]
neregistrovaný "manitou"
13. 4. 2006 13:42
Re: Včera to přišlo!!!
Ty pojedeš na nějakej tuningsraz a nemáš káru, je mi to jasný ... ;-)
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 13:51
Re: Včera to přišlo!!!
Ne, ne, pro me by to auto nebylo, ale globalne to beru jako dobry pocin. Myslim, ze kdyby to jeste jezdilo na alkohol, tak to bude opravdu velmi zajimavy. Hybrid pro me bude az od strycka Henryho. Mam proste ke koralce takovy pekny lidsky vztah:-) >:-[]
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:15
Re: Včera to přišlo!!!
Až uvidíš nový S-type, tak tě třeba přejde chuť >:-[] ;-\
neregistrovaný "mates"
13. 4. 2006 16:14
Re: Včera to přišlo!!!
Az uvidim New S-Type, tak se nejpis budu divat na svuj pristi vuz;-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:34
Re: Včera to přišlo!!!
>:D :yes: Doufám, že to tak opravdu dopadne a že to kucí americký nezkazej.. sem docela napnutej, co s tím designem udělaj.. hybrid by měl být akorát pod kapotou ;-)
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2006 16:38
Re: Včera to přišlo!!!
upřimně si ale musíme přiznat, že i nepodařenej Jaguár bude designově povedenější a hezčí než většina japonců... teda než většina japonskej aut.. >:D ;-)
13. 4. 2006 16:55
Re: Včera to přišlo!!!
>:D
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:56
Re: Včera to přišlo!!!
Dost laciný, nemyslíš?
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 08:43
Re: Včera to přišlo!!!
Dost pravdivy.
anonym
20. 3. 2007 16:54
Re: Ahojte
Dobry den,
Mal by som zaujem o toto auto.Viem,ze je na trhu niekolko luxusnych vozidiel z europy,konkretne z nemecka (Audi,BMW,Mercedes).Rad by som sa opytal ktore je z nich najlepsie a preco.Mam na mysli BMW 7,Audi A8,Mercedes S a tento Lexus LS 600h (L).
Dakujem za odpovede.
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 10:16
fuj
nemam rad hybridy ani auta, co kontrolujou kazdy vas prd.
(mimochodem vedeli ste ze kdyz se do nakladu na pouzivani auta zapocita i energie spotrebovana pri vyrobe, vychazi hybridy zdaleka nejhur? )
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Gougy"
13. 4. 2006 10:31
Re: fuj
COŽE?? To asi někdo hodně špatně počítal, nebo předpokládal, že se při výrobě obohacuje uran pro přilehlé atomové elektrárny, ne?
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 10:44
Re: fuj
to není nic nového. Reálný přínos ekologii(o tu jim asi jde)bude nulový, nebo dokonce záporný...
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 11:46
Re: fuj
Do deseti let (doufám, že se nemýlim) vstoupěj v některých státech USA v platnost tak přísný emisní zákony, že to bude docela fičák.. co myslíš, bude se tam moct prodávat S600, SXX AMG, 760i, S8 apod.? Podle mě neprojdou, v Kalifornii teda určitě ne..
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 11:56
Re: fuj
neboj, nebude to tak horké... Katalycké systémy se neustále zdokonalují. Jakou má LS600 spotřebu benzínu? 14L? :-) A kolik má třeba BMW 760i ? :-) ;-) Tady názorně uvidíš, že elektromotory Tě od spotřeby neosvobodí... A ty emise z Lexusu se díky nim nezmění v růžové andělíčky... Co motor spálí, to musí i ven. Pak je to na katalyzátorech... Hybridy jsou slepá ulička
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:19
Re: fuj
Zrovna to čtu, LS produkuje o 70% nižší emise než "nejčistčí" z konkurentů :yes: Těch 14 litrů je podle US metodiky, počkáme na evropské výsledky ;-) Možná jsou slepou uličkou, jenže Priusů se prodalo už přes půl mega (možná mega, teďka nevim), čekací lhůty jsou i více než půl roku.. Co by za to dala konkurence, které rezaví auta na skladě.. přístích třeba 10 let bude hybridních, je jasný kdo na tom enjvíce trhne.. navíc - v USA se prej prodává paket, kterej z Priuse udělá regulérní elektromobil.. z toho až mrazí :-!
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 12:31
Re: fuj
az se bude jezdit na lih, argumenty pro hybridy zmizi a zadny mutanti uz nespatri svetlo sveta
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:36
Re: fuj
Kdy to bude? Za 10 za 20 let? ;-)
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 12:37
Re: fuj
:-) dvě mouchy jednou ranou :yes:
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 12:49
Re: fuj
tady se uvažuje trochu jinak než v americe... Tam je auto zařazeno na stejné místo jako topinkovač nebo kulma. Nějaká novinka: hrrr na ni, a za rok zas něco jiného. Tady i ten zákazník Lexusu bude přemýšlet jestli bude riskovat krátkou pseudoetapu s hybridem, nebo zůstane věrný klasice... Lexus je sice vzor spolehlivosti, ale až jednou se tohle... ;-) Je to zhovadilost. Komplikovanost komplikací. Jestli to má nižší emise, tak je to zásluha katalyzátorů. Podobná paralela je 2.2 D-CAT... Je to jenom o katalyzátorech- nikoliv o elektroguláši
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 13:59
Re: fuj
Když jsou nabité baterie, tak po městě jezdíš na ně, emise = 0.. zejmnéna rozjezdy na semeforech, zrychlování, tady Ti elektromotor pomůže.. o posrání bych se nebál, maj to odzkoušený na více než půl mega Priusů, kterej je navíc snad už třetí generace.. ona ta pseudoetapa zas tak krátká nebude, pár automobilových generací to IMHO vydrží
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 14:29
Re: fuj
Víš kolik budou stát ty baterie až budou zralý na výměnu? :-) možná to bude ekvivalent k deseti tisícům litrů benzínu- můžeš si být jistý... Já vím, řekneš si že toto majitele Lexuse nebude zajímat. Jenže jaký to pak v konečném součtu přináší efekt? Jo po městě chvíli jezdím na elektromotory- tak ušetřím nějaký litr... Ten pak zase po čase vydám za nové Aku... Bludný kruh :no: Výsledek: Lexus se s nasazením složité vesmírné technologie a tisícistupňových automatů stejně nedostal nikam dál než ostatní... To je můj názor
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 14:51
Re: fuj
tohle nerozlousknem.. za 10 let se vidí ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 14:53
Re: fuj
:yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 16:53
Re: fuj
;-)
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 08:47
Re: fuj
Dostal, vydelava na tom prachy. Chci rict zachranuje planetu >:-[]
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 15:58
Re: fuj
V tom případě chci vidět nějaký tabulky, grafy, čísla jinak tomu nevěřím. To je jako jedna pani povídala. >:D
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 12:29
Prezentace a další info
[odkaz] kliknout na odkaz technologie IS.. spustí se docela animace, jak vypadá motor, převodovka apod.. další info: [odkaz] /// [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 4. 2006 14:26
American83
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
13. 4. 2006 14:30
Objektivně? Ja, sehr kvalität :-)
Hele, ale musíte uznat, a to objektivně, že je to zkrátka technologický zázrak...a Lexus (Toyota) dělá velmi dobře, že vyvíjí hybridy, a to po všech stranách...A tohle, tohle no auto, vypadá z profilu úžasně ne? A ty tři baňky na xichtu (světlomety) jsou teda boží jako...Zatím u mě v tomto segmentu kraluje sedmec, ale kdo ví za pár let že?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:31
No jo, máme problém
Je to těžký brácho, co? Tak rád bys tohle auto nějak schodil, tak rád by jsi našel nějakou tu chybičku.. vždyť je to šikmovokej a ten přeci nemůže být nejlepší, tako že kde je zakopanej pes.. hledáš.. hledáš.. hledáš a ono nic.. máš pravdu, vlastně vždycky se něco najde.. 8 stupňů je zbytečných, hrozdná chyba, fakt (zvláště pak, když evropské ýbr sedany nic takového nemají).. hybridy jsou na nic, je to zbytečný krok mimo, těžký prohřešek (zvláště pak, když evropské ýbr sedany nic takového nemají).. fakt, máš pravdu, nic na tom nemění ani skutečnost, že hybridy vyvíjejí všichni, to neřeš, je to krok vedle, ty to přece víš.. a víš co je na tom z Tvýho pohledu nejhorší?.. Lexus už je dávno vítěž, podařilo se mu dostat tam, kam zamýšlel (samozřejmě , že půjde dál..).. dneska už nemůžeš jen tak napsat, německý luxusní sedan, kdo je víc.. je tu Lexus a ty s ním musíš počítat.. už nemůžes psát Mercedes je nejlepší a nikdo na něj nemá, protože se vždycky budeš muset po očku podívat, jak je na tom Lex (dosud si koukal jen na BMW a Audi).. bylo tu MB a BMW, pak je dotáhlo Audi.. tedka Lex.. čtyřka, která si nic nedaruje.. uvidíme, jestli se někdo dokáže přidat.. hlavně nezapomínej na jednu věc - Lexus přijel na svět před 17 lety - 17 let a kam to dosáhnul.. tohle měj na paměti a raději ani nepřemýšlej, co bude za dalších 17 let.. nový LS je velkou výzvou pro tradiční výrobce, technologicky vede, není pochyb.. konkurence je na tahu, uvidíme co předvede.. hlavně nepodléhej dojmu, že technologická převaha není důležitá, není to totiž pravda (na druhou stranu, kritérií je více..).. jsetli sem překvapenej? ani ne.. jede se podle plánu, přesně podle dvou hesel.. klidně si myslete, že to jsou jen maketingové kecy, jak u jiných automobilek, na tom nezáleží.. pokud chcete, můžete se nad tím zamyslet, jestli v tom není něco hlubšího.. oni to toiž nejsou jen kecy, je to vyjádření určité filosofie, směru, cíle za kterým si jdou.. vymysleli pravidla, jak být nejlepší a jimi se celou dobu řídí, nezáleží jim na tom, jak to dělají ostatní jdou svou cestou, podle svých pravidel.. nemusí reagovat na to, co dělají ostatní, jsou to oni, kdo určují směr a ostatní je musí následovat a učit se od nich.. ostatní hrají podle jejich pravidel, proto jsou nejlepší, oni je totiž vymysleli a jsou na ně nejlépe připraveni, zatímco jiní se jim snaží křečovitě prizpůsobit.. žádná divočina, žádné drastické změny, žádné krize.. krok za krokem, rok co rok, víc a víc tlačim na pilku, každý rok přidám 5%.. chce to samurajskou trpělivost, úspěc se nedostaví hned, ale za to bude větší.. a tom jsou ty hesla.. brácho, zkus o tom alespoň popřemejšlet.. třeba to taky pochopíš.. Pursuit of Perfection.. Today Tomorrow Toyota
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 16:54
Re: No jo, máme problém
Hale brácho, ty si stejně myslíš, že kecám, že jo? Ty si určitě myslíš, že sem si sehnal brožurku, tak jako ty v autosalonech a že to tady teďka přepisuju.. ne to fakt nedělám.. opravdu, celý svět se učí.. nevěříš.. jdi do googlu a zadej "Toyota Production System".. hodí Ti to odhadem 6,350,000 odkazů.. přestává sranda, co?.. jo, tohle ta "bible", přečti si aspoň první tři kmenový odkazy.. možná zjistíš, že nazýváš "guru" někoho, komu ten titul nepatří.. guru opravdu existuje, ale sídlí v Tokiu.. celej svět ho za guru má a poctivě sleduje každý jeho krok.. tohle je GURU
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 17:09
Re: No jo, máme problém
skoro jsem usnul :-) . Pochop: tady nejde o to kdo je nejlepší. Nebo ještě dodnes porovnáváš u pisoárů "kdo ho má delšího"? Tady jde o to, že Lexus přišel s jinou technologií. Já nejsem štonc určit jestli lepší nebo horší... Každopádně se tu odvoláváš na nějaký Zlom v autohistorii. Omyl :-) . Lexus jenom místo po chodníku, jde k cíli přes bažiny a vřesoviště. Ale dojde tam kde ostatní došli suchou nohou. Bez problémů. Technologie v této třídě dosud nevídaná, to ano. Ale technika nemůže být samoúčelná... Má k něčemu sloužit- jestli teda rozumíš... A tady Lexus nepřináší nic jiného než ostatní. Pojede stejně dobře jako ostatní a spotřebuje toho stejně jako ostatní. Bude pouze komplikovanější... Toť jediné vítězství :-)
13. 4. 2006 17:37
Re: No jo, máme problém
Ty dneska válíš - to, pojede jako... spotřebuje... to je kouzelné :yes: Já koukám opakovaně na ty fotografie a říkám si, technicky raketoplán, ale vždyť to je fádní, estetické nic... jen pokus s chromovou lištou na spodním okraji zadního bočního okna... která tedy letí do nikam... Vzhledově je to pro mne velmi nepřitažlivé... a silné stránky lze vystopovat jen tam kde bere konkurenci tvar (sedmičková hrana víka kufru spolu s kompozicí zadního blinkru...) A ten soustavnej předek... nechápu jak to může projít schvalovací procedurou.
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 17:49
Re: No jo, máme problém
tvar mě připomíná opravdu nějaký výtvor od Bangleho... (proboha, kdy toto zkončí) . Největší vychytávka je ale kamera snímající tvář řidiče... To jako když budu chtít kýchnout, tak to auto zastaví? 8-s Nebo se mě do rána udělá na nose jebák, a auto pak nenastartuju, protože ono se bude domnívat že to nejsem já? Všeho moc škodí. Asi už není daleko doba, kdy auta budou jenom technologicky vyspělý přemístňovač :no: Bez emocí. Jakou úlohu bude za pár let hrát řidič? A bude vlastně vůbec zapotřebí?... :no:
13. 4. 2006 19:00
Re: No jo, máme problém
Kameru nebrat >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 17:52
Re: No jo, máme problém
Mě se teda ohromě líbí (kromě zadních světel = kaz na dokonalosti).. spousta lidí tvrdí, že takhle by měla vypadat nová S-klasse.. žádný auto se nelíbí všem, některé se libí pouze někomu.. z tohohle auta tryská nadhled, určit pyšnost, sebevědomí, aristokratično, určitý pocit nařazenosti a vyjímečnosti.. až ho uvidíš na živo, určitě budeš citít respekt
13. 4. 2006 19:08
Re: No jo, máme problém
Tohodle tedy ne, ale pár Lexů už jsem viděl... Samozřejmě, že to auto působí sebevědomě, nadřazeně atd... vždyť je to obrovská hrouda. Ale podle mého se mu nedostává fines. Rozumíš - smutná silueta bočních oken. fatálně nenápaditej předek až justamentální zadní dveře... Kdybych měl dát vizuální příklad čisté práce... s fintou - Zadní boční okno Phaetona... to je designérská novota, nad kterou každej tehdy smeknul (dneska to narvali na Jettu) A zde mi prostě tohle chybí... jaksi to nefunguje. A protože, Tome, vím jakým autem jezdíš, tak jsem přesvědčen, že nemůžeš tenhle "lexní" tvar milovat... Protože, kdybych měl porovnat... tak tvůj vůz je o patro výš... Tam sedí každá křivka. :yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:43
Re: No jo, máme problém
Mazdy a Lexové si sou "docela" podobné.. oba dva styly designu mě oslovují :yes:
neregistrovaný "jesus"
18. 4. 2006 00:16
Re: No jo, máme problém
...asi tak. porad je v tom citit takovej "sonata" look. po vizualni strance tohle proste neni limuzina pro evropu i kdyz spousta detailu odkazuje na "inspiraci" tady. Do toho snaha o vlastni finesy(viz linka zadniho okna, vypln zadnich dveri),ktera ma k banglemu hoooodne daleko a na me pusobi strasne levne. Vysledek je,ze auto nepusobi jako celek, ale jako vystrihovanka.
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 17:41
Re: No jo, máme problém
Osobně si teda nemyslím, že by kterákoliv z představených technologií byla samoúčelná.. jestli šli ostatní suchou nohou a Lexus jde přes bažiny nedokážu posoudit, ale zato vim, jak je to s tím zlomem.. jde hlavně o psychologii (případně marketing).. zlom: S-klasse až do teď byla etalon, přehlídka toho nejlepšího, co v oblasti technologií a elektroniky existovalo, byl to trend setter, vůdce.. všichni byla nupnutý s čím zase nová generace přijde, pokorně ho následovali.. S-klasse je téměř úplně nová, přišla a zase to docela platilo.. jenže uteklo pár měsíců a vše je jinak, nastal ten ZLOM, svět se rázem bezpochyby změnil.. S-klasse je najendou nějak konvenční, jako by tu byla celou věčnost.. najednou se neřeší co S-klasse, musíš koukat co Lexus.. Nic nového? 1) Hybridní pohon, něco o čem ostatní (až na čestné výjimky) jenom tiše sní.. úplně mimo současnou realitu, bezkonkurenční náskok, nová kvalita 2) bezkonkureční efektivnost provozu, výkon V12 se spotřebou V6, úplně mimo současnou realitu - na svtě není v současné době nic srovnatelného 3) bezkonkurenční ohleduplnost k životnímu prostředí (o 70% ekologičtější než nejlepší konkurent), úplně mimo současnou realitu 4) LED diody ve předních světlech - kdo je má? Ostatní o nich zatím pouze sní 5) klimatizace bude údajně sledovat tep srdce a podle toho regulovat teplotu (zatíkm nepotrvzeno).. úplně mimo 6) spousta vychytávek o kterých se zatím nemluví.. nemluvil bych o komplikovanějším, ale o vyspělejším a sofistikovanějším autě.. máme 21. století, přeci si nebudeme hrát na to, že je ultramoderní hi-tech nějakou nevýhodou.. to že nemáš vyspělé technologie je pouze důkazem tvé zaostalosti, ne tvou předností.. BTW podívej se na počítače, mobily, elektroniku obecně, motorky.. Evropa byla původně lepší, ale kde je dnes? Taky to nešlo hned, ale postupně.. určitě by se ovšem také dal dohledat nějaký zlom - moment, kdy se začala karta definitivně obracet.. tímhle zlomem je pro mě LS, které dokázalo (zatím pouze) v oblasti technologií jasně pokořit konkurenci.. podotýkám, že nemluvíme o nějakých minivozítkách, ale o tom nejlepším (S-klasse), co současná Evropa nabízí.. když to dokázali v luxusních sedanech, už to dokáží všude
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 17:57
Re: No jo, máme problém
proč myslíš že doteď byl nejlepší S klasse? Já to tak nevidím. V této třídě nenajdeš auto, které by si mohlo dovolit být "to horší"... Všechny nabízejí stejný přístup: špičkové výkony, velké pohodlí a adekvátní ceny. Jenom každý ve svém stylu. Nic víc. Najdeš si svého oblíbence a jsi spokojený. Luxusní vůz je hlavně styl... Podívej na RR. Lexus je jeho pravý opak. TECHNOORGIE. Jenže tím se tak trochu připravuje "o duši" :-!
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:13
Re: No jo, máme problém
Jasný, v týhle třídě je to dost těsné. Četl sem pár testů, bylo tam celkem jasně napsáno, že nová S-kláda je zase o něco lepší a zase o kus dál než současný 7-er a A8.. sice byl výsledek těsný, ale vítěze pokaždé určili jednoznačně.. psal sem, že (zatím pouze) po technologické stránce konkurenci porazil - píšeš, že jsou v týhle třídě malý rozdíly, más pravdu.. koukni ale na technologie, LS je najednou jinde a to je v týhle třídě IMHO problém, protože se kluci snažej bejt +- srovnaný a najednou je tu rozdíl a ne malej.. nemohou si dovolit být horší.. ale jsou horší, jsou výrazně pozadu! Co se týče duše - Marko tu o tom nedávno hezky a výstižně psal.. když tak si to zkus dohledat, stojí to za to :yes: Lexové maj duši, ale je trochu jiná, odlišná od evropské P.S RR je trochu jinde, ne?
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:18
Re: No jo, máme problém
Ano je jinde hlavně cenou, ale naznačuje přístup k luxusnímu vozu... Luxus je pro mě hustý koberec a kilogramy dřeva, nikoliv kamera snímající můj ksicht...
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:30
Re: No jo, máme problém
Dokud Ti pc nezakazuje řídít, že se mu dnes nějak nezdáš, tak je to IMHO v poho
13. 4. 2006 19:11
Re: No jo, máme problém
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:34
Re: No jo, máme problém
Myslí ,že i když má každý svůj styl, svůj vlastní přístup, lze určit kdo je nejlepší. I když některá automobilka tvrdí, že jejich model je zaměřen na komfort, jiná zase na sport, nejlepší je prostě jen jeden. Ono totiž neznamená, že danou věc zvládá nejlépe. I sportovně zaměřená řada 7 tlumí nerovnosti lépe než S-klase. Nebo pokud je na dané trati rychlejší, zrychlí dřív, zastavý dál, spotřeba, dojezd, pružnost, vnitřní hluk, velikost kufru,... Je toho spousta co je měřitelné a porovnatelné. Takže se dá určit kdo je lepší, kdo horší. A přesto všechno sedneš do poraženého a jeho charakter ti bude blíž. I v luxusní třídě existuje VÍTĚZ a PORAŽENÝ. Jen se to nesmíme bát přiznat. ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 20:48
Re: No jo, máme problém
Souhlas :yes:
neregistrovaný "geroc"
13. 4. 2006 18:21
Re: No jo, máme problém
ad 5)Můžeš mi prozradit jak bude klimatizace sledovat tep tvého srdce? To než jako půjdeš tak si na sebe nalepíš pod košili sondy nebo si prdnš prst do nějakého skřipce a nejlíp nějakým USB kabelem se připojíš na palubní počítač že jo ?
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:33
Re: No jo, máme problém
Zatim je to spíš jen spekulace, oficiálně to zatim nikdo nepotvrdil.. taky to moc dobře nechápu, jak by to provedli.. možná, že by to mohli snímat přes volant.. buď tep nebo tělesný teplo
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 18:38
Re: No jo, máme problém
a pozná to taky jestli sis vyměnil spodky? :-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:44
Re: No jo, máme problém
Když si dokoupíš paket "like-my-mother-care", tak Tě to i utře, napudruje a přebalí >:-[] ;-)
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 19:14
Re: No jo, máme problém
:-) tak toto Ti dosud chybělo... Teď chápu to nadšení... ;-) :yes:
13. 4. 2006 19:12
Re: No jo, máme problém
Tanga nebrat >:D ;-)
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 19:17
Re: No jo, máme problém
naopak: to bude svět Lexusu: a pod tangama malé elektrické překvapení :-) stylový dáreček od dealera :-)
13. 4. 2006 19:26
Re: No jo, máme problém
>:-[]
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 18:38
Re: No jo, máme problém
Sorry, asi sem se seknul.. nebude to měřit tep, ale tělesnou teplotu.. "HVAC monitors both cabin temp and body temperature".. zatim se neví, jak to budou dělat, ale prej to funguje bezva 8-s
13. 4. 2006 19:21
Re: No jo, máme problém
Hele, to je jasný. Necháme se vyholit, a do kůže nad čelem nám v servisu imlantujou kontakt. Jak sedneš, zastrčíš do hlavy kablík, Na levý ucho kolíčkem přiděláš zem a na druhý ucho nulák, a vyrazíš. Bude to obousměrný, takže jak si prdneš, dostaneš malou elektrickou ránu, abys nezasvinil klimačku. Já tu psal už asi stokrát, že nejlepší klimačka je žádná klimačka. Po ní následje klimačka manuální, po ní automatická a až na konci, jako teplotní nesmysl je klimačku zónová... I když, hele, jedu, na hlavu pouštím 18... kvůli mozku... to víš, starší hoch. Ovšem na nádobíčko, tam valím 26... dokonalé. ;-) :yes: Manželka to má ráda obráceně... :-) pěkná blbost, co? :-) Tak jinak... Manželka to má ráda jinak :-) nohy i hlava 22... celou cestu se hádáme, že si ovlivňujem teplotu... jak říkám... zlatá 911 cabrio :-)
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:56
Re: No jo, máme problém
:yes: Tak tenhle příspěvek mě fakt dostal >:D . Jo, stou klima souhlasim, taky mám rád v obličeji chladnější vzduch. Kablík do čela, to už je pořádný MATRIX. :yes:
13. 4. 2006 20:25
Re: No jo, máme problém
:-) :yes:
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:18
Re: No jo, máme problém
V luxusní třídě nejde o to kdo je nejlepší? V luxusní třídě jde o to ukazat tu nejlepší techniku a různé technologie, které je automobilka v danou chvíli schopná nabídnout. To jestli to byl automobilový zlom nelze nyní hodnotit. To ukáže až čas. Uvidíme kolik dalších hybridů se během dalších deseti let v luxusní třídě objeví. Pokud by se neukázal žádný, pak uznám, že to byla slepá ulička. Ale to se určitě nestane, jelikož M-B už se o něj chvíly snaží. Tohle auto je prostě zase krok kupředu co se týče technologií, takže dotahovat musí ostatní. Pojede stejně dobře jako ostatní? Nové S-klas šlape na paty určitě, možná že ji i předčil. Ale na BMW to nejspíš stačit nebude. Na 7 nestačí ani nová S-klase, není tak agilní a obratná, a dokonce i nerovnosti žehlí o něco hůře. Emise a spotřeba nebude stejná, bude prostě nižší. Nevidím v tom nic nemožného. A že je komplikovanější, to je ruku v ruce s použitou technikou. Každý nový auto bude složitější než to předchozí. Až přijde nová 7 bude taky složitější a znamená to, že je špatná? Rozhodně ne. LS600 :yes:
13. 4. 2006 19:25
Re: No jo, máme problém
Krásně napsáno :yes: Hele, tady píše ještě jeden Jirka a ten má IP co začíná tuším na 85... (znal designéra Krále) to jsi ty z jiného PC nebo ne? Když tak byste měli střihat o Jirku... nechci radit, ale George (miláček žen) je taky dobrej. :yes:
neregistrovaný "Jirka"
13. 4. 2006 19:41
Re: No jo, máme problém
:yes: :yes: Jo jo. Taky jsem si toho všim. Ale mám dojem, že on se píše s malým "j". Takže já jsem Jirka a on je jirka. To se ještě rozlišit dá. George jsem byl jen při lekcích angličtiny :-), ale to už je pryč.
neregistrovaný "mari"
13. 4. 2006 19:26
Re: No jo, máme problém
:-) samozřejmě že každá další generace je složitější... Ale zamysli se nad Lexusem LS 600... Není to tak náhodou jeho jediný cíl? ;-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 20:57
Re: No jo, máme problém
Myslím, že to Jirka napsal celkem rozumě a výstižně.. luxusní třída je výkladní skříní každé automobilky.. vrchol toho, co umí daná automobilka nabídnout.. každá automobilka se snaží mít ve svém nejluxusnějším autě tu nejlepší techniku a technologie co umí vyrobit.. japonci vládnou technologiím - umí je vyrobit nejkvalitněji a zároveň nejlevněji, elektronika patří k tomu nejlevnějšímu, co mají k dispozici.. prostě se snaž to překousnout a přijmout fakt, že Lexus je nyní nejlepší, vůdce, trendsetter.. vhodil do ringu rukavici, nyní se musí snažit ostatní, nyní musí ostatní dotahovat..
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 21:24
Re: No jo, máme problém
Podle me neni dulezity kolik je v aute elektrickejch vychytavek, dulezity je aby to cely davalo smysl, aby to tvorilo jeden fungujici celek. Sikmovoky tohle pravidlo nejak nechapou a proto se mi jejich auta ani motorky nelibi.
neregistrovaný "Jirka"
14. 4. 2006 10:46
Re: No jo, máme problém
Japonci jsou určitě velký blázni do elektroniky, ale s každou generací luxusních vozů, ať asijských nebo evropských, vždy přijde smršť různých elektronických hráček. Nejvíce jich bude přibývat v oblasti bezpečnosti vozu. Takže kamera sledující tvůj obličej je jen začátek. Vzpomínám si, když přišel v M-B S aktivní tempomat schopný sledovat auta před tebou a připadně přibrzdit. Ale všechno je to jen začátek. Pokud sleduješ co se objevuje v dnešních konceptech, tak víš co lze očekávat v horizontu 10 až 15-ti let. Třeba u Renaultu je v testování systém schopný číst dopravní značení. Nebo až se schálí řízení bez mechanických vazeb, prostě jen tak po drátě (drive by wire). Spousta věcí je ještě před náma.
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 11:16
Re: No jo, máme problém
Ale to já přece vím. Elektronika pomáhá. Ale otázka zní: kdo určí do jaké míry má pomáhat? Ano jsem za bezpečnější provoz. Jenže jeden magor za volantem přelstí tisíce elektronických systémů. Člověk je ten nejslabší článek. Lexus hodně tlačí na pilu a já se ptám: nač je třeba kamera sledující obličej... Nač jednou bude řízení po drátě... Má to pouze jeden smysl. A to ukázat technologickou nadřazenost. Bez praktické potřeby. Komplikovat komplikované. Všichni, co teď tleskají ještě vůbec neví, že tato rozbuška odstartuje šílený hon za bezpohlavním technologickým zázrakem, ve kterém řidiče nahradí mikroprocesor. :no: . Myslíš že přeháním? Nikoliv. To nejlepší je za náma, to mi věř... Lexus záměrně přeskočil těch pár zbývajících krásných let. Vím že všichni výrobci na tomhle mustru pracují. Lexus byl jen první klučíkem z té skupiny, který ve vlastních rukách odpálil granát. Prvenství k nezaplacení... :no:
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:46
Re: No jo, máme problém
Až Tě přepadne mikrospánek a ta kamera Ti zachrání zadek.. třeba začnes mluvit jinak ;-)
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:02
Re: No jo, máme problém
Super napsaný :yes:
neregistrovaný "chali"
13. 4. 2006 22:13
Re: No jo, máme problém
Souhlasím s každým slovem Toma - Toyota (Lexus) vládnou už teď světu, který je nyní pro ostatní automobilky budoucností:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:16
No jo, máme problem.. velkej
Pánové, všichni co tu programově negujete vyhlídky hybridů, tušim o co Vám jde ;-) Osobně nevim a nedovolím si tvrdit, zda jsou hybridy slepou uličkou či nikoliv.. máte snad nějaké lepší informace? Sem s nimi! Asi ne.. Já taky ne, ale jedno vím jistě.. hybridní pohon se snaží vyvíjet nebo má vyvinutý každá automobilka a určitě to nedělali jen tak z hecu.. myslím, že tady asi všichni tušíme o co jde.. podle mě jde nyní o hodně, nazývám to zlomová doba (nemusíte souhlasit), která o mnohém rozhodne.. asi tušítě, že pokud se hybridy neukážou jako slepá ulička, tak bude mít Evropa problém, seriózní problém.. to je možná podstata, proč tu programově odmítáte hybridní pohon, proč mluvíte o přetechnizovaném autě, dokonce o Matrixu.. z Vaší strany jde jen o jinou formu, jak vyjádřit své obavy, ano obavy.. Moc dobře vítě, že Toyota a Honda mají již dlouhodobě zkušenosti s reálným provozem hybridních aut, jejich hybridní modely jsou již několikátou generací, zatímco Evropa se pohybuje někde mezi laboratoří a testovacím provozem.. po svě jezdí více než půl mega Priusů, docela dobrej "testovací" vzorek na odladění všech chybiček.. dokonce jsou tak spolehlivé, že je začínají dávat do luxusních limuzín a SUV.. jak asi budou spolehlivě evropské hybridy spěšně vyvíjené a ještě rychleji uvedené na trh? No, můžeme jen typovat, ale nic slavného to asi nebude.. tak že pozor, hybrid je strašák, hr na něj! :no: Možná si ale kladu stejnou otázku, jako Vy: "Jak se to *jen mohlo stát, že jsme takhle zaspali?"
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 21:18
Re: No jo, máme problem.. velkej
P.S. ten Matrix nebyl mířen na Jirku.. pouze jsme ho vzal jako inspiraci ;-)
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 21:32
Re: No jo, máme problem.. velkej
Hybridy jsou popularni hlavne diky slusny medialni masazi tupejch konzumentu. Zejmena v Asii jsou na to vysazeny, zkratka je to KUUL a IN, tak to vsichni chtej! Stado uz ale nevidi naklady na vyrobu a tezkopadny reseni v podobe akumulatoru atd.
neregistrovaný "Elpepe"
13. 4. 2006 21:33
Re: No jo, máme problem.. velkej
sry, o ty asii sem chtel napsat ze sou vysazeny ale na technologicky hracicky
13. 4. 2006 22:32
Re: No jo, máme problem.. velkej
Nejanči, Tome, jaké obavy?... tady je to šumafuk. Průměrný stáří auta je tu 16 let... Hybrid... to je jen geniální tah automobilek, jak si za naše peníze vyzkoušet možné pohony, tedy hlavně zkoušet výdrž baterií. Jinak je to samozřejmě nesmysl... Máš 2 motory a spotřebuješ hodně benzínu, protože šmejkáš baterie... Samozřejmě, že hybrid není perspektivní... avšak možný. Ale pokud tedy nebudeme jednou jezdit na nedopitý panáky, vypadne z hybrida za pár let provozuschopnej motor. Tak jim to tak nebašti... není vůbec třeba onanovat nad autzem prošpikovaným technikou. Koneckonců, jestli ti není líto, žes nemoh´ v šedesátejch létech prohánět ostrý, syrový Ferrari někde mazi Milánem a Mnichovem... tak nemůžeš mít auta pod kůží. A nezapomeň, že to, nad čím tu dnes tečeš, budeš považovat za 5 let za úsměvnou historii... Pokud jsi dnes četl diskuzi podrobně, tak tu padly dvě významné věty - Mari napsal jednu - že totiž Lex povýšil techniku nad smysl auta obecně, a Jirka napsal druhou - že totiž posuzování, které auto je lepší je ošidné... když ti třeba pod zadkem bude sedět to auto, které skončí v nějakém soubojí na druhém místě. A konečně... píšem dnes o autu, kterého se tu prodá asi tolik kusů za rok jako ponorek... možná i tomu by mělo odpovídat nadšení obsažené v našich textech... Jásejme nad ROOMSTEREM, nad YARISEM, to jsou ikony dne.
neregistrovaný "Tom"
13. 4. 2006 22:22
Pár dalších fotek - vypadaj hodně reálně
[odkaz] slyšel jsem, že prej nejlepší interiéry dělali u Audi.. jak ten čas letí >:D ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 00:03
Re: Pár dalších fotek - vypadaj hodně reálně
Interiér je dokonalost :yes: A až se v tom projedeš a budeš to muset charakterizovat jedním slovem, tak to bude jako u každého interiéru Lexe: TICHO ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:48
Re: Pár dalších fotek - vypadaj hodně reálně
Jirka tu psal, že prej někde testovali RR Phantom a říkali,že je tam takový ticho, jaký dokáže maximálně tak Lexus.. docela pochvala pro Lexe :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 4. 2006 00:01
Království jménem LEXUS
Pánové, Lexus je odpověď... a jen málokdo to ví. Resp. málokdo si to dokáže přiznat. A nebo úplně jinak: málokdo má možnost to zkusit, pak teprve přichází na řadu to přiznání ;-) A majitele Lexusu se tu musí jen usmívat. Lexus ruleZZ :yes: PS: :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:57
Re: Království jménem LEXUS
Přesně tak! Hlavním problémem většiny plkalů v této diskusy je to, že v žádném Lexovi v životě ani neseděli a tož aby v něm jeli :no: Proto si ani neumí představit, kde je Lex.. proto jim připadá nemožné, že by třeba mohl být lepší než holy trinity.. vždyť Mercedes je Mercedes, BMW je BMW, Audi je Audi, tak to bylo tak to je a tak to bude na věčné časy :no: Pánové plkalové, jděte se nechat svést třeba v LS430.. pak si stoupněte před zrcadlo a zkuste si to sami v klidu přebrat.. možná se Vám otevřou oči, možná si opravíte názor, možná se Vám dokonce na chvíli zhroutí svět.. Plkat a vidět Lexe jenom na obrázku, to je trochu málo :no:
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 12:27
Re: Království jménem LEXUS
Tak prestan plkat a bez ho projet, at nam konecne muzes vypravet o autech a ne o technonanii a grafech prodeju.
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 12:44
Re: Království jménem LEXUS
Jel sem s GS a IS, LS sem nejel.. ale už GS bylo dokonalé, ticho na rozdávání, vim o co jede.. ale to LS bych asi vyzkoušet měl, počkám na to nové ;-)
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:06
Re: Království jménem LEXUS
Pokud mozno ho rovnou srovnej s eSkem a dalsi konkurenci, aby se ukazalo, zda ofukovac sourku a sensor posilhavani do vystrihu dam na prechodu skutecne zajistil lexovi prvenstvi.
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:16
Re: Království jménem LEXUS
Zkusim, ale neručim za objektivitu.. Už sem domluvenej s Chargerem.. necháme to na Carautu a jejich silničním testu :-!
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:29
Re: Království jménem LEXUS
Carauto, tedy spise britsky Autocar, mnohdy vysmivani jakozto bulvar, maji podle mne kvalitni testy. Tedy alespon co se britke redakce tyka. Zkus www.autocar.co.uk.
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:17
Re: Království jménem LEXUS
Já si taky myslim, že v rámci možností (vzhledem k jiným tištěným plátkům), jde o relativně objektivní časopis, tak že to na něm necháme ať to zhodnotí. WWW zkouknu
neregistrovaný "anonym"
24. 4. 2006 16:36
Re: Království jménem LEXUS
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 11:46
R.U.R.
Karel Čapek byl vzorem pro inženýry v Lexusu. Technika odsouvá člověka na okraj, místo toho aby mu sloužila. Z místa A do místa B se jde přemístnit i Pendolinem. Nebo šinkanzenem? ;-) . Lexus na Tebe ráno mrkne, a už ví že bude odvětrávat sedačky- protože na snídani jsi měl vajíčka na cibulce. Zatímco si během jízdy přečteš ranní noviny, hydraulická ruka za sedadlem udělá pořádek v aktovce. Cesta bude dlouhá, tak možná ještě stihne Ti odoperovat hemeroidy :-). Radost z jízdy podle Lexuse bude soustředěna pouze na malou nafukovací hlavu s otvorem, která se nafoukne před řidičovým klínem na povel tlačítka. Auto čte samo značky, avšak v případě dou návzájem se negujících informací raději zastaví. Udržuje bezpečný odstup od před ním jedoucího fekálu, který může předjet až po manuálním vyřazení trojnásobně jištěné havarijní ochrany. Kamera snímající výraz v obličejí při jakémkoliv náznaku duševní nestability započne s promítáním Ladových obrázků na čelní sklo. Řidič i cestující jsou dokonale chráněni před realitou. Hybridní turbogenerátory jsou řízenu supervýkonným krystalem- přímým nástupcem CML (centrálního mozku lidstva) z Návštěvníků. Tlak kapaliny v brzdovém okruhu se nevyvýjí pístkem, nýbrž zasouváním grafitového moderátoru mezi uranové pruty. O půl paté odpoledne Lexus servíruje svačinku: destilovanou vodu a amarouny :-) ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 11:51
Re: R.U.R.
Já myslel, že máš neco proti Lexovi a ty zatím trpíš technofóbií.. von je ten Lex tak technicky daleko, že Tě ta fóbie za sese chytla, že jo? >:-[] ;-) P.S. Až Tě přepadne mikrospánek a ta kamera Ti zachrání zadek.. třeba začnes mluvit jinak.. P.P.S. až půjčíš auto manželce, které si bude při jízdě malovat pusu, někdo jí vběhne před auto a Lex ji zachrání před obviněním.. třeba taky budeš mluvit jinak..
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 12:09
Re: R.U.R.
baba, která si při jízdě maluje hubu nepatří za volant. A co bude u Lexusu přichystáno pro opilé? Dialýza? Mikrospánek Tě bude při tolika "vjemech" přepadat hodně často- to mi věř... Podívej na BMW 7: potřebuješ ten šílený i-Drive? Nepotřebuješ, pouze obtěžuje. Dosud stačilo zmáčknout tlačítko a udála se požadovaná věc. Potřebná doba: 2 sec. Nyní hodiny listuješ v menu abys našel nějakou banalitu a mohl ji aktivovat. Potřebná doba: 10sec až nekonečno ( podle zdatnosti obsluhy) :no: Tohle je ten moderní přístup, který obdivuješ? Potřebuješ aby Tě auto vedlo za ručičku? Já ne. :-)
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 12:52
Re: R.U.R.
Bohužel takovejhlech ženskej je na silnici dost :-( Na ty opilé se prej nejdříve chystá Saab - seveřani jsou dost hustý notorové ;-\ Nebude, bude tam ten systém s kamerkou ;-) i-Drive v 7-er dost přestřelili, ale třeba u Audi to zvládli poměrně dobře.. U Lexe sem s tím problém neměl.. Mě se taky moc nelíbí, že by za mě mělo auto řídit, úplně převzít kontrolu nad vozem - to vůbec ne.. ale co je špatného na tom, že más pod kapotou hybrid.. že máš přední potkávací světla z LED diod.. že Tě auto kontroluje jestli neusínáš.. že Ti klimoška vytváří teplotu přesně podle teploty v interiéru a teploty tvého těla..
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:03
Re: R.U.R.
A obracene, co je na tom prinosneho? Uprimne receno by mne zajimalo, jaka je zivotnost baterii v hybridech a jaka je potom hodnota vozu pri dalsim prodeji, kdyz nad nim visi damokluv mec jejich vymeny.
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 13:09
Re: R.U.R.
Tome, jsi velký fanoušek Toyoty. Jenže možná moc velký na to, aby jsi se na to podíval objektivně. Řeší hybridy vůbec něco? Těžko. Jednoduchý motor spotřebuje o trochu víc paliva, ale je výrobně jednodušší- tudíš i levnější. Hybrid kromě tohoto motoru přináší ještě baterie a elektromotory. Ty se musí z něčeho vyrobit, za něco vyrobit, k jejich výrobě něco spotřebovat, a nakonec za něco zlikvidovat... Výsledný efekt 0. LS 600 je pouze sebestředný narcis ukazující svou složitou techniku. Proti LS 460 přináší pouze komplikace a zbytečnosti.
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:14
Re: R.U.R.
:yes:
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:27
Re: R.U.R.
Co se týče těch hybridů.. nemám dostatek znalostí na to, abych dokázal posoudit jejich celkovu přínosnost apod., nechám to na odbornících.. řeknu Ti jednu věc, co vim naprosto jistě, technická špička je nyní jasná, bez diskuse.. pochop.. Toyota je dnes automobilový vrchol, dneska je prostě nejlepší a všichni od ní opisují, TPS je "bible" autoprůmyslu, na tom se snad shodneme.. Toyota založila Lexus, aby konkuroval nejlepším, aby se stal nejlepší luxusním značkou na zemi.. pochop LS600hL musí být sebestředný namachrovaný narcis a musí to dávat patřičněš na jevo.. tohle auto je demonstrace toho, kde je dnes Lexus (Toyota), je to vrchol toho, co dnes Toyota dokáže vyrobit, přehlídka jejich technologií, demonstrace toho, kam to dotáhli, Toyota a Lexus musí světu ukázat, že se dokážou popasovat s nejlepšími.. chtěj konkurovat zavedenejm ikonám typu S600.. aby to dokázali , překonali nedostatky v image a historii, musí být lepší a musí umět prodat to, že jsou v současné době lepší.. LS600hL je přesně takovej, jaký má být, aby tohle dokázali
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:31
Re: R.U.R.
Přidal sem dolů článek.. začíná to fungovat.. o tom je LS600hL.. není důležitý, kolik jich prodaj.. důležitý je to, kolik prodej LSek a aby zákazníci na celém světě začali vnímat Lexus jako minimálně rovnocenného partnera holy trinity!
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 13:36
Re: R.U.R.
Toyota jako koncern mozna, ale auta? Jaky model z jejich evropskeho (jina nas nemusi prilis zajimat) portfolia by jsi oznacil za spicku v kategorii? Ja hledam marne..
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:54
Re: R.U.R.
Tohle je trochu špatně položená otázka, ale dobrá.. Pozice Toyoty v Japonsku je neotřesitelná, pozice Toyoty a Lexe v USA je více než skvělá.. jde tedy o to, přesvědčit Evropu, kdo je a kde je Toyota.. Každej ví, komu patří Lexus a pokud bude Lexus považován za nejlepší (jednu z nejlepších) luxusních značek, tak s sebou neuvěřitelně vytáhne i Toyotu (ne že by ona sama na své image úspěšne nepracovala).. to je to hlavní, zbavit se nějaké nepravdivé nálepky, zbořit ještě přetrvávající předsudky.. Toyota chce být i v Evropě považována za vrchol, špičkovej mainstreamovej výrobce.. všechno je to potřeba vylepšit co možná nejvíce, než přijde nová generace Corolly a Avensisu.. evropské špičky? RAV4 - zakladatel a leader evropského segmentu kompaktních SUV /// YARIS - přišel, viděl, zvýtězil, nová generace to opět potvrzuje /// AYGO (C1,P106) - podle mě špička v minivozech.. čeká se na to, co předvede COROLLA a AVENSIS.. evropskáý nabídky Lexe: každej model je podle mě na té nejvyšší úrovni a může směle konkurovat evropským špičkám (pomineme-li zatím M3, M5 apod.)
neregistrovaný "MadPete"
14. 4. 2006 14:18
Re: R.U.R.
Kdyz uz jsme zminili Autocar- IS BMW porazilo, detto 5ka GS. Nicmene oba Lexe uznali za schopne alternativy. Muj nazor na EU Toyoty- Aygo, v kontextu ceny spis :no: . Yaris urcite velmi dobry, ovsem vedle novych souperu se podle mne o vitezstvi da tezko mluvit. Sice jsem se pro nej rozhodl, ale myslim, ze nektere detaily jsou slabsi. Corolla nebyla nikdy leaderem tridy, jsem zvedav na novou. Avensis- schopne motory (zejmena D-Cat), ale auto jako celek ne az takovy zazrak. Versa a SUV/off-roady mne, priznam se, naprosto mijeji, takze neumim posoudit.
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:25
Re: R.U.R.
V USA si také Lexové v testech nevedou špatně.. Britové jsou v pohodě, klidně si připustí, že to jejich auto není nejlepší.. problém je v Němcích, tam to bude těžké - montáž Lexů v Německu by možná byl dobrej nápad..
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 14:17
Re: R.U.R.
Ano, Lexus je technologická špička. Ale to přece není v rozporu s tím, co tu stále píšu. S LS600 je to jako s raketoplánem: je dokonalý, ale svět ho nepotřebuje... Chápeš to? Pokud chceš abych tady zatleskal, tak prostě nemůžu. Není problém vyrobit auto s vodotryskem... Proč nepoužiješ místo dvou předních světel třeba světel třicet? Je to zbytečné. ;-) Je to korunovace pátého kola u vozu... Ano, dokázali to. Místo jednoho to má tři motory, místo pěti to má osm stupňů... Dokázali to...
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:20
Re: R.U.R.
Potřebuje ho Lexus i celá Toyota, třeba se to bude i dobře prodávat ;-) Ano, ja si táké myslím, že to dokázali.. proto mluvím o zlomu, o změně světa.. Lexus je tam, kam se chtěl dostat - na vrchol
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 14:27
Re: R.U.R.
A co Ty? Taky na vrcholu, nebo těsně před ním... :-)
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 14:30
Re: R.U.R.
Ještě se bude muset chvilku snažit.. až si budu myslet, že sem na vrcholu, koupim úplně zbytečnej LS 600hL a půjdu machrovat před Delvitu >:-[] ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 4. 2006 14:54
Re: R.U.R.
Celou nit jsem přetl... ocěňuji mozkovej potenciál ;-) :yes: P.S. Hemeroidy >:D - dokonalá gradace :yes:
neregistrovaný "mari"
14. 4. 2006 15:54
Re: R.U.R.
děkuju :-)
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2006 13:29
Nejsem v tom sám aneb The car that has the Germans shaking i
Ne, opravdu jsem se nezbláznil, jede nás v tom víc [odkaz] Lexus to dokázal, svět se začná měnit :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ANTIGTI"
15. 4. 2006 16:12
ZASE SA BAVIM
SICE O DEN DVA NESKOR ALE SKUSIM TO TU UZAVRIET.. LUDIA AKO GTI A DALSI KTORI TU MUDRUJU PODLA MNA NEMAJU ANI ZAKLADNE ZNALOSTI FYZIKY.. AK BY ICH TOTIZ MALI NEMOHLI BY TU RIESIT NAOZAJ DEMENTNE OTAZKY.. A NIELEN O LEXE AKO TAKOM ALE VSEOBECNE.. MALY PRIKLAD: AKY JE PRINOS HYBRIDU? AK BY STE TOTIZ NA STREDNEJ DAVALI POZOR TAK BY STE VEDELI ZE ELEKTROMOTOR AKO TAKY MA MAX KRUAK OD PRVEJ OTACKY - CIZE CHARAKTERISTKA O KTOREJ SA BENZINOM A ROPAKOM MOZE LEN SNIVAT (A TO VAS TU UZ NEJDEM TRAPIT DEFINICIOU KRUTIACEHO MOMENTU A PODOBNE) TO ZNAMENA ZE HYBRID BERIE TO CO MA SKVELE BENZIN A KOMBINUJE HO S NAOZAJ ZDRVUJUCIM KRUTAKOM PRI AKEJKOLVEK RYCHLOSTI A BEZ NUTNOSTI CAKAT NA ISTY REZIM MOTORA - ALEBO CAKAT NA ISTE OTACKY.. TO ZA PRVE.. S TOHO VYPLIVA PODLA MNA UPLNE FAMOZNE SPRAVANIE TAKEJTO MOTORIZACIE (VIEM TO POSUDIT LEBO MAM 3LITER ROPAK BMW A VIEZOL SOM SA V LEXE rx HYBRID)
CO SA TYKA DIZAJNU... HMM.. BMW 7 JE LEPSIE A S KLASS MA KRAJSI INTERIER. aLE NIE SOM SI ISTY CI TO BUDE STACIT.. SKOR NIE AKO ANO.
A NA ZAVER LUDIA PROSIM KED UZ PISETE O TECHNICKYCH VECIACH TAK PISTE LEN O TOM COMU ROZUMITE.. VID PREVODOVKY: ANI JEDEN S VAS BY NEVEDEL NAKRESLIT CO I LEN ZAKLADNU SCHEMU MODERNEJ AUTOMATICKEJ PREVODOVKY ALE TYCH MUDRYCH RECI OKOLO TOHO... HMM... ( A TO NEHOVORIM O SYSTEME KTORY DAVA DOKOPY V PODSTATE 3 POHONY A ROZDELUJE ICH MEDZI 4 KOLESA)
TOT VSIO
:-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mari"
15. 4. 2006 17:17
Re: ZASE SA BAVIM
no já snad dneska nevěřím vlasním očím :-! :no: . Proboha, to myslíš, že všichni spadli z višně? Charakteristiku stejnosměrného elektromotoru zná každé malé dítě, což znamená shodou okolností i Ty. Já se tady pouze pozastavuju nad nesmyslnou komplikovaností celé soustavy. Zvláště v kontextu s udávanou ekologičností. ad automatické převodovky: kdyby jsi jen trochu znal funkci tohoto ústrojí, nepozastavoval by ses nad mojí "troufalostí"... Automatická př mohla používat oproti manuálu méně stupnů díky přítomnosti HD měniče. Tento je schopen při rozeplé přemosťovací spojce překlenout určitý otáčkový úsek, například výkonovou díru do náběhu turbodmychadla, nebo dokonce simulovat jakýsi pomyslný mezistupeň. Vícestupňové převodovky vykazují reálný efekt nejvíce u slabých motorů, kde se snaží v relativně úzkém rozsahu otáček vykrýt co největší spektrum cestovní rychlosti. Naopak u pětilitrového osmiválce( ještě kombinovaného s elektromotorem) je její nasazení naprosto zbytečné. Jde pouhopouze o vytvoření efektu technologické nadřazenosti, bez reálného pozitivního výsledku- hovořícího v její prospěch :no: . Pokud bych o automatech něco nevěděl, tak budu držet ústa a tleskat za osm stupňů... Co se týká schémat: můžeš být úplně v klidu, před XX lety to byla moje diplomová práce...
neregistrovaný "Tom"
15. 4. 2006 18:32
Re: ZASE SA BAVIM
Hale mari, bez urážky, ale z Tvého příspěvku mám pocit, že Ti utekla jedna zkutečnost.. 8-stupňovou převodovku dostane konvenční LS460 (V8, 4.6l, 380 koní) X hybridní LS600h bude mít dual-rate ECV převodovku (electronic controlled variable transmission)! ECV je "bezestupňová" převodovka, která je třeba v RX400h.. v LS600h je navíc dual-rate, což bohužel nevim co znamená..
neregistrovaný "ANTIGTI"
15. 4. 2006 23:26
Re: ZASE SA BAVIM
MUDRO VRAVIS ALE AKO UZ NAPISAL TOM USLO TI ZE TENTO LEX MA UPLNE NIECO INE AKO OSEM STUPNOV.. A NEVIEM AKO TO "COSI" FUNGUJE A SOM SI ISTY ZE TY NEMAS O TOM TIEZ PARU.. IBA ZE BY SI BOL PRI VYVOJI TOHO ZAZRAKU.. a VER ZE ROZIMIEM VECI. iNAK HD MENIC(ALEBO PRE OSTATNYCH HYDRODYNAMICKY MENIC) TI NIKDY NENAHRADI ZIADNY PEVNE DEFINOVANY PREVOD.. AK TVRDIS ZE HEJ TAK NIEKTO S NAS ASI ZLE STUDOVAL.TAKZE ASI TAK.. NA ZAVER: STOJIM SI ZA TYM ZE 99.99% LUDI CO SU TU BY TI PODLA VYKRESU JEDNOTLYVYCH VYROBCOV NEBOLO SCHPNYCH POPISAT CINNOST DANEJ PREVODOVKY.. A V PRIPADE LEXU KEDZE IDE O NIECO CO V PODSTATE ANI DO AUTA NEBOLO MONTOVANE TAK BY TOMU NEROZUMELO 99.999999999 %(HOVORI SA TOMU TZV DEVAT DEVIATKOVA PRAVDEPODOBNOST)aK SI VYNIMKA TAK VSETKA CEST. aLE VER ZE NIE SI :-!
anonym
29. 12. 2007 14:44
Nebolo by vam luto dat za to 4 500 000,-sk ???
Je nadherný,famózny,priestranný (okrem kufru,330l), ale nemyslím že by mal ísť nad 2 500 000,-sk v plnej vybave.Porovnávam s Baworakom a Audinou
Rozbalit vlákno
0