Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Luxusní vozy v Evropě: Prodej za rok 2007

Minulý rok se v Evropě prodalo více než 50 tisíc luxusních limuzín, z nichž většina měla cenovku s částkou vyšší než 2 miliony korun. Nadvládu Mercedesu třídy S momentálně není schopen ohrozit žádný z konkurentů.
Zpět na článek
8. 4. 2008 21:27
8. 4. 2008 21:50
neregistrovaný "Leftie 81"
8. 4. 2008 22:29
anonym
8. 4. 2008 22:45
anonym
8. 4. 2008 23:05
anonym
10. 4. 2008 17:47
neregistrovaný "popopo"
8. 4. 2008 22:44
anonym
8. 4. 2008 22:57
anonym
8. 4. 2008 23:02
anonym
8. 4. 2008 23:11
anonym
8. 4. 2008 23:16
anonym
8. 4. 2008 23:20
anonym
8. 4. 2008 23:23
anonym
8. 4. 2008 23:30
anonym
8. 4. 2008 23:33
anonym
8. 4. 2008 23:36
anonym
8. 4. 2008 22:01
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 22:50
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 21:57
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:03
neregistrovaný "wences"
8. 4. 2008 22:15
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:55
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 23:25
10. 4. 2008 19:32
neregistrovaný "filip.veith"
8. 4. 2008 22:15
8. 4. 2008 22:27
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:35
neregistrovaný "Bench"
8. 4. 2008 22:38
8. 4. 2008 23:16
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 23:26
8. 4. 2008 23:27
8. 4. 2008 23:16
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 22:14
8. 4. 2008 22:20
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:58
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 23:00
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 00:56
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:07
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:29
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 22:42
anonym
8. 4. 2008 22:44
8. 4. 2008 22:52
8. 4. 2008 22:58
anonym
8. 4. 2008 23:25
8. 4. 2008 23:33
anonym
9. 4. 2008 00:01
9. 4. 2008 10:38
9. 4. 2008 10:44
8. 4. 2008 23:07
neregistrovaný "VasekC"
8. 4. 2008 23:15
8. 4. 2008 23:10
8. 4. 2008 23:14
anonym
8. 4. 2008 23:15
9. 4. 2008 22:14
9. 4. 2008 06:32
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 4. 2008 07:22
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 4. 2008 09:02
9. 4. 2008 09:12
9. 4. 2008 09:57
9. 4. 2008 10:37
9. 4. 2008 09:40
9. 4. 2008 09:52
9. 4. 2008 10:29
9. 4. 2008 10:38
10. 4. 2008 01:17
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2008 12:57
9. 4. 2008 12:09
9. 4. 2008 14:51
10. 4. 2008 01:16
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2008 10:06
neregistrovaný "nextrom"
9. 4. 2008 11:42
neregistrovaný "nextrom"
9. 4. 2008 11:29
neregistrovaný "carmik"
9. 4. 2008 13:55
9. 4. 2008 14:03
9. 4. 2008 14:21
9. 4. 2008 14:28
9. 4. 2008 16:31
9. 4. 2008 16:37
9. 4. 2008 16:46
9. 4. 2008 16:49
9. 4. 2008 16:33
9. 4. 2008 14:13
9. 4. 2008 14:19
9. 4. 2008 14:22
9. 4. 2008 16:28
9. 4. 2008 17:02
9. 4. 2008 14:29
9. 4. 2008 14:33
9. 4. 2008 14:41
9. 4. 2008 14:53
9. 4. 2008 15:58
9. 4. 2008 16:55
9. 4. 2008 16:59
9. 4. 2008 17:26
9. 4. 2008 17:35
9. 4. 2008 17:41
9. 4. 2008 17:45
9. 4. 2008 17:50
9. 4. 2008 17:57
9. 4. 2008 18:05
9. 4. 2008 18:11
9. 4. 2008 18:29
9. 4. 2008 17:35
10. 4. 2008 17:05
neregistrovaný "FX_"
9. 4. 2008 17:49
9. 4. 2008 18:03
9. 4. 2008 18:04
9. 4. 2008 18:07
9. 4. 2008 18:11
9. 4. 2008 18:18
9. 4. 2008 18:30
9. 4. 2008 18:40
9. 4. 2008 19:11
9. 4. 2008 19:28
9. 4. 2008 19:45
10. 4. 2008 08:59
17. 4. 2008 14:37
neregistrovaný "Horways"
Avatar - Johny.Rico
8. 4. 2008 20:44
No jasně, dle očekávání....
Nový model s lepší technikou se vždy nějakou tu dobu na vrcholu drží..pak přijdou další a další, a pak se to zase opakuje...proč to tak sakra musí být pořád... 8-s
Rozbalit vlákno
1
8. 4. 2008 20:53
Re: No jasně, dle očekávání....
neni vzdy pravda napr. v japonsku dominovala stara S-Klasse ve svoji tride daleko pred novou BMW 7er, Lexus LS se v japonsku po dnesni den v prodejnosti nechyta na nemeckou premii.

90% papalasu ve svete jezdi z S-klasse, hlavne v africe, asii, jizni amerika, rusko.
Avatar - T613
8. 4. 2008 20:59
Pátý nebo sedmý
Mám podpořit v prodejích pátého nebo sedmého? Těžká volba. Asi vezmu oba :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Falco
8. 4. 2008 23:20
Re: Pátý nebo sedmý
Skutečně skromnost sama ;-)
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:20
Re: Pátý nebo sedmý
Ani nevíš jak je to vyčerpávající :-!
Avatar - Falco
8. 4. 2008 23:38
Re: Pátý nebo sedmý
Těžký to život... :-)
8. 4. 2008 21:27
LUXUSNÍ DRIFT
Jo, luxusní život platinových kovbojů... kde kvůli prodriftovaným závratím ztrácíš pojem o tom, čemu se v podpalubí říká svět. Tohle je vesmír v němž rozkoše vybíráš jak v telefonním seznamu. Tohle je vesmír v němž má vteřina cenu tvého jednoho roku. Tak si dobře seřiď hodinky, abys neskončil v propadlišti dějin dříve než se otevře poklop.

Esko... jistě. Nejlepší sériově vyráběné auto světa. Absolutní mix toho nejlepšího, co příroda dokázala stvořit. Potěšitelně boduje též Phaeton... kdo by čekal, že Quattroporte sklopí cudně zrak.
Rozbalit vlákno
47
8. 4. 2008 21:38
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Nevím o čem tady píšeš a vypádá to, že to nevíš ani ty sám.
neregistrovaný "Leftie 81"
8. 4. 2008 21:50
Re: LUXUSNÍ DRIFT
>:D
8. 4. 2008 22:38
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Nehledej odpovědi na své nedostaky u těch druhých... K sobě se obrať, v sobě hledej, v sobě se pokus najít. Jestli ovšem vůbec tušíš co vlastně hledat máš...
Avatar - gld
9. 4. 2008 07:43
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Reči ako z biblie >:D
9. 4. 2008 16:48
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Nehledej odpovědi na své nedostaky u těch druhých... K sobě se obrať, v sobě hledej, v sobě se pokus najít. Jestli ovšem vůbec tušíš co vlastně hledat máš...
9. 4. 2008 16:49
Re: LUXUSNÍ DRIFT
..........Proste se to jen muze nekdy vymstit..... :-!
8. 4. 2008 21:42
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Už sem si říkal, že na tebe reagovat nebudu, ale... myslím, že už by si se měl jít léčit, pokud tedy nejsi jen boot a nebo nastrčená figurka.. Pokud si jen výmysl zdejší redakce, tak nemá smysl sem už prakticky chodit, protože smysl pro realitu už je tatam... Inu... koho chleba jíš toho píseň zpívej.. Ale za každou cenu... ta propaganda pak nefunguje, je to až moc okaté...
anonym
8. 4. 2008 22:29
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Wolffe, jako nic proti, ale GTI to docela dobře vystihnul. S čím nesouhlasíš? A proč mu proboha nadáváš do zavazadlových prostorů nebo trepek? ;-)
Avatar - T613
8. 4. 2008 22:32
Re: LUXUSNÍ DRIFT
S Wolffem sice nesouhlasím, ale očekávat vysoké prodeje Masse by asi nečekal nikdo. To už je fakt liga vyjímečných.
8. 4. 2008 22:44
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Žádná liga výjimečných, jen lux třída. V které ovšem logicky kralují jiní. A QP se prodá přesně tolik, kolik se ho prodá. Ta malá čísla nevypovídají o nadpozemské klase a ceně QP, nýbrž než a jen o malé přitažlivosti pro platinové kovboje. Ti prostě raději sedlají například AUDI A7. Proč je tomu tak ví až na Wolffa každý. Zejména to ví platinoví kovbojové.
anonym
8. 4. 2008 22:45
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Zase pomalu s tím A7, jasnovidče jeden >:D
8. 4. 2008 22:55
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Audi je prostě nadčasovější, než jsme doufali:))
Avatar - T613
8. 4. 2008 22:48
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Masse není pro kovboj. To je spíše pro "statkáře". Ligu vyjímečných neber, že to auto je nějaká špica (nedokážu to posoudit), ale že lidé co si jej koupí jsou vyjímeční. Masse, Jag a MB jsou a budou šlechtici, auta s modrou krví.
8. 4. 2008 22:59
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Masserati Quattroporte, to je než motor. V součtu vlastností (sedadla, ergonomie vůbec, kvalita jízdy, variantnost modelu, výbava, komplexní motorizace) v tom přece nemůže stát čelem proti třeba MB-S. Mercedes, to ano, to je platinová extraliga se vším všudy. U QP je to jako takřka se všim z Itálie - je to dobrý, ale... a právě pro to "ale" jezdí většina té platinové šlechty v něčem jiném. S jaguarem je to obdobné. Ta tabulka nahoře přesně vypovídá o tom, jak to chodí. Bavorák jen dojíždí model, takže s novým náběhem naběhnou i čísla. Ovšem eS bylo, je a bude eS.
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:02
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Masse již svým vzhledem není masovkou. To, že to není až tak úplně dobře, je druhá věc. Je to prostě šlechtic, který si vybírá své majitele. Jenže to bohužel patří do minulosti, dnes si to můž dovolit jen RR.
anonym
8. 4. 2008 23:05
Re: LUXUSNÍ DRIFT
...a Aero Vodochody >:-[]
Avatar - gld
9. 4. 2008 07:45
Re: LUXUSNÍ DRIFT
A7? čo ešte? Mercedes triedy T? Alebo BMW 8 8-s
neregistrovaný "popopo"
10. 4. 2008 17:47
Re: LUXUSNÍ DRIFT
QP 8mil. S od 3mil
anonym
8. 4. 2008 22:44
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Jo tohle on myslel...no, já jsem zase čekal ty prodeje i kapku horší, přeci jen tení QP mířeno jako masovka, to by tam narvali asi trošku jinej motor a dali tomu auto jiný, usedlejší charakter.
Avatar - T613
8. 4. 2008 22:49
Re: LUXUSNÍ DRIFT
já je čekal někde úplně na dně. 7.místo je pro mě velice příjemné.
anonym
8. 4. 2008 22:57
Re: LUXUSNÍ DRIFT
No to jo, ale zase bráno z druhé strany, kdo je jako za nimi kromě zoufalých amíků bez zastoupení a jiných indiv. dovozů? Ted rychle si jich teda moc nevybavuju...hmmm...nějaké rossijské čajky? :-)
Avatar - T613
8. 4. 2008 22:59
Re: LUXUSNÍ DRIFT
GAZ už osobáky nedělá.. a ZIL [odkaz] se dělá kusově. S cenou od 200 tis.$, ale zase ti tam dají vše co chceš. Takový ruský Rolls..
anonym
8. 4. 2008 23:02
Re: LUXUSNÍ DRIFT
to bylo myšleno spíš v žertu :-). Mimochodem, řidiči Zilů prý museli projít výcvikem u tankistů, zajímalo by mě jestli to je blbá pověra nebo to tak fakt bylo. Zase kde jinde, vojna u provianťáků by jim asi byla naprd...
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:05
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Vím, že to bylo myšleno žertem. Jsem z Ostravy a ne z Prahy, takže chápu ;-) Ale já pro tyhle obludy mám slabost >:-[]
Jak je to s těmi tankisty netuším, ale když vezmeš kdo v tom jezdí, tak to bude mít pancéřování na úrovni obrněného transportéru. :-!
anonym
8. 4. 2008 23:11
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Jo táák, pražácí jako nechápou, jo? Ale,ale, tady se nám rozmáhá jakési mezinárodní špičkování >:D
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:12
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Jaké špičkování? Pouze konstatování :-! >:-[]
anonym
8. 4. 2008 23:16
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Máš štěstí, že sice provokuješ ale umíš psát česky. Mimochodem, jíš "mrkev" nebo "mrkvu" ?
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:17
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Jím zásadně vepře, který snědl karotku :-! >:-[]
anonym
8. 4. 2008 23:20
Re: LUXUSNÍ DRIFT
To je strašný, já když se podívám do svý karty, takovýho času jsem tady prokecal, až hamba. Navíc většinou o koninách s moravákama, co sice musí žvatlat polsky, protože jinak by jim v Lidlu nerozuměli, ale zato ví přesně, jaký jsou pražáci pitomci >:D >:-[]
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:23
Re: LUXUSNÍ DRIFT
To jsou životní zkušenosti. :-!
anonym
8. 4. 2008 23:23
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Tak jest :-!
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:24
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Však z Prahy ještě nikdy nic dobrého nevzešlo ;-) >:-[]
anonym
8. 4. 2008 23:30
Re: LUXUSNÍ DRIFT
No pro vás určitě ne >:-[] ;-)
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:31
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Ale Pardubice jsou ještě horší. Oni, když dělají perník, tak dělají perník! Blázni :-!
anonym
8. 4. 2008 23:33
Re: LUXUSNÍ DRIFT
jo, to taky nechápu. :-!
Avatar - T613
8. 4. 2008 23:35
Re: LUXUSNÍ DRIFT
No nic študente, zítra jdu do roboty. Tož sa měj. ;-)
anonym
8. 4. 2008 23:36
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Já taky, ale myslím že si to užiju víc než ty :-). Tož dobrou
8. 4. 2008 22:58
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Ono těch obsazených míst už moc nebude...
9. 4. 2008 22:11
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Tys jeho příspěvkům rozuměl? Já nějak bych potřeboval vykladače myšlenek hlavního slintáka lidových vozů.
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 22:01
Re: LUXUSNÍ DRIFT
No jo, je težké přiznat si, že někdo na to holt má...
8. 4. 2008 22:47
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Ale já přece to nahoře nepíši proto, abys tu přiznával, že nepatříš mezi platinovou elitu, Osmodiare. Mě je úplně fuk kam patříš. Já nahoře jen píši o světě platinových kovbojů. To je vše. Nebo se snad domníváš, že ti platinoví kovbojové jezdí v Quattroporte z donucení? Nebuď bláhový Osmodiare.
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 22:50
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Ne, nejezdíme v tom z donucení, to máš pravdu.
8. 4. 2008 23:10
Re: LUXUSNÍ DRIFT
GTI, trochu soudnosti. Srovnávat prodeje QP s S-klasse, 7, nebo A8 je nesmysl. QP je úzce zaměřený model s jedním motorem. Smysl by to mělo srovnat s S8, S63 AMG, XJR, atd.
Avatar - MajoThePuk
9. 4. 2008 07:55
Re: LUXUSNÍ DRIFT
Nech je ako chce...v kazdom pripade je exkluzivnejsie Maserati ako Mercedes..a na to si niekto potrpi...zbohatlici kupuju to ostatne...inak ak nedovidis tak vacsina predajov klesala..len lexus a maserati rastlo...hmm
9. 4. 2008 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 21:57
Phaeton
Phaeton drtí LS >:D >:D :yes:
Mimochodem, kdy se začalo LS vůbec prodávat? Nebylo to třeba až v půce roku 2007?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "wences"
8. 4. 2008 22:03
Re: Phaeton
Jestli se LS prodalo v roce 2006 596 kusů tak asi tezko >:D
Jinak s tim Phaetonem to je zajimavy - osobne bych napocital na prstech jedne ruky, kolikrat jsem ho v provozu videl... 8-s
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:15
Re: Phaeton
Jj, taky jsem si všiml, ale jak píšou v textu, LS600h se začalo prodávat dost pozdějc a ruku na srdce, kdo a proč by si kupoval to normální LS? Odpovím si sám: člověk kterej chce být zajímavej a protože LS má dobrý autorádio? :-) Takže asi tak. Jde o to, kdy se začalo prodávat LS600h.
Ale stejně, Phaeton mě mile překvapil a doufám, že bude nástupce, vždyť je úspěšnější než LS, kdo by to byl včera řekl? A proč se do něho v novinách (těch špatných, německých) tolik opírají? Hm ;-)
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 22:55
Re: Phaeton
Hehehe, dobre autoradio, no jasne, len to je na tom aute zaujimave. Niekde sa do LS mozno opieraju v Nemecku, ale aspon trochu serioznejsie platky uznali, ze je to fakt perfektne auto, ktore pri tom je cenovo v tej triede priatelne. Ma najvydarenejsi dizajn exterier aj interier, proste parada a sediet v nom je ako byt na aute z ineho sveta... Myslim, ze buduci rok sa jeho predajnost este znacne zvysi, na Europu bude slusna a kedze sa predava dobre po celom svete, halvne v USA, tak nie je o com :-). Osobne najmenej chapem BMW 7 (s tym som aj najazdil par 100km), lebo to nie je auto, ale tank a interier v nom vyzera minimalne nedostojne danej triedy... Stejne ale o com sa hadame, kto z nas take auto bude niekedy mat? :-)
Avatar - Falco
8. 4. 2008 23:25
Re: Phaeton
Zatím jsem nečetl žádný test (původem z Německa) kde by se obouvali do LS! To spíš Angláni
neregistrovaný "filip.veith"
10. 4. 2008 19:32
Re: Phaeton
Taky si uvědomte, proč prodej Phaetonu rostl. Vždyť když byl poprvé na autosalonu v Brně, byl tam nastřelenej buď za 5, nebo 7 mega (přesně si to nepamatuju, ale myslím, že obě tato čísla jsou šílená). To si ještě u VW mysleli, že se s z toho auta všichni po-serou, ale dneska vám ho vnutí za třetinu původní ceny ;-) Navíc si myslím, že pokud chce někdo ukázat svou úroveň v autě luxusní třídy, nebude jezdit ve Volkswagenu >:-[]
8. 4. 2008 22:15
Re: Phaeton
Nejvíc se jich asi "prodalo" ředitelům oblastních poboček VW, ale špatný auto to neni! Jen ta lidová značka...:))))
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:27
Re: Phaeton
Já myslím, že jestli má tvůj soused pěknýho Passata, nebo Golfa, rozhodně to tak lidový nebude. Se podívej, čím jezdí lidi. ;-) Tohle je jen vykonstruovaný kopnutí do VW.
Mimochodem, kolik myslíš, že těch ředitelů je? 200? 400? 800? A všem koncern jako "prodá" Phaetona? :-) Dobrý, no. ;-)
neregistrovaný "Bench"
8. 4. 2008 22:35
Re: Phaeton
Já to jako vykonstruované kopnutí nevidím. Kdybych nevěděl, co ta značka znamená, tak by mi to třeba nějak nevadilo, ale mít luxusní vůz od značky Lidový vůz je skoro paradox ;-)
8. 4. 2008 22:38
Re: Phaeton
Termín lidový vůz není můj slogan, bez ohledu na sousedy a Golfy, tak to je a že se Phaeton špatně prodává a spíš "rozdává" různým ředitelům a vládním úředníkům, tak o tom píše hlavně německý tisk. Měl jsem s ním možnost jezdit v benzínu V6 a auto mě připadalo celkem dobrý. Na druhou stranu jsem shledal u většiny názorů při prezentacích na W12 věty typu, že "4 mega bych za Pasata nedal" ...
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 23:16
Re: Phaeton
I pro Benche..
Já si za tím stojím, možná by bylo dobrý udělat nějakou anketu. :-)
Taky by mě zajímalo, kdy ses to dozvěděl, co to VW vlastně znemená. Říkali to kluci ve škole? Myslím že obecně to lidem nevadí a ta výtka "4 mega za Passat" je spíš míněna na Phaetonův nenápadný zevnějšek. Možná taky proto jste ho viděli tak málo ;-) Je ale potřeba si uvědomit, že někteří lidi tohle prostě vyžadují a je to pro ně plus.
8. 4. 2008 23:27
Re: Phaeton
Nejlepší anketa jsou prodejní čísla a referenda na Phaeton se účastnit nechci. Jsem jeden z těch maloměšťáků, co by si raději koupilo zlatej střed - třídu "S". :))
neregistrovaný "Osmodiar"
8. 4. 2008 23:16
Re: Phaeton
"Špatný auto to neni! Jen ta lidová značka." Jo, to je přesně ono :yes:
8. 4. 2008 22:14
luxus je LS
tabulkove hodnoty su fajn.. ale casto ked sa na ne pozeram nechapavo krutim hlavou... musim povedat ze je smutne ze lexus LS je na tom tak "UBOHO" ... pretoze sa nebojim povedat ze je asi aj najlepsie z celej tabulky... a kazdy kto v tom aute sedel moze potvrdie... alebo na nete je kopa testov co to potvrdzuju... ono je to skor psychologicke... vo svete je mercedes ako super luxus a ked som boohac kupil medo... ale lexus je viec.. je to auto a nepredava ho pomyselna slava ale auto ako take... je to skvele auto a fandim lexusu.. dufam ze aj v europe a vobec vo svete zacne viac predavat... BTW: v USA ich jazdi fakt dooost.. uz len treba aby aj nas v europe osvietilo... na druhu stranu beriem kvality aj mercedesu BMW,.... ale myslim ze lexus ma na TOP 3 :))
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Teletubbies"
8. 4. 2008 22:20
Re: luxus je LS
Já fandím Evropským značkám, hlavně koncern je mi sympatický, je to docela úspěch, pokořit LS s autem, které nemá přímého předchůdce a jaké se u VW nikdy nedělalo - navíc je starší a ještě ke všemu se o něm dočteš v podstatě jen to nejhorší. Testy na internetu jsou jedna věc, ale ti lidi si to auto (LS) prostě nevybrali a to je rozhodující. Oni ví proč.
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 22:58
Re: luxus je LS
V celkovych predajoch ale rozhoduje hlavne Nemecko. A ked sa tam zacne predavat LS viacej, ako ktorykolvek z TOP3, tak by to znamenalo koniec Nemecheko automobiloveho priemyslu :-) To by LS-ko muselo byt o dve triedy lepsie, ako S-klasse za rovnake peniaze, co samozrejme skoro nie je mozne... :-)
neregistrovaný "babo"
8. 4. 2008 23:00
Re: luxus je LS
Co mi len pripomina, situaciu u nas. Ja som fakt videl Phaeton v CR, alebo SR asi trikrat v zivote, kdezto LS-ko strednem tak raz za tyzden... :-) Tu ludia necitia potrebu kupit A8 len preto, ze je to domace auto...
9. 4. 2008 12:00
Re: luxus je LS
za minuly rok se prodali na SK 3kusy LS :))
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 00:56
Re: luxus je LS
HM, tak len v BA je ich aspon 5, minimum. Kludne je mozne, ze su niektore dovlecene z USA, alebo z EU... Stale by to bol mozno vyssi pocet ako pocet PHAETON-ov, ktore som za cely zivot videl :-)
9. 4. 2008 11:59
Re: luxus je LS
LS se dobre neprodava ani v Japonsku, CIne, Arabbi, Africe,kromne USA ma mozna trochu uspech v Rusku.

Nemecko je relativne mala krajina, ktera nerozhoduje onicem. Staci se podivat na prodejni cisla v italii kde je nejoblibenejsi A8, napr. Berlusconi svoje a8 vymenil za massarati az na tlak medii.

Toyota nebo Honda stejne jak VW nemaji co v premiove tride hledat - stejne tam nikdy nebudou mit uspech.

LS chybi poradny motor jak ma s600, prime rizeni, dobre brzdy a feudalni interier za Sklasse je stejne daleko jak Jaguar. Dobra Multimedialni technika a kolenni airbag na spicku nestaci
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:07
Re: luxus je LS
Nemecko v EU nerozhoduje o nicom??? Dobry vtip. Ano, v ITA je uz hodne oblubena AUDI, bol som tam na dovolenke dvakrat posledny rok... Stale spusta ALF,ale hodne, hodne AUDI.

Podla toho co pises, ale si v LS zjavne nikdy ani nesedel, uz vobec si sa v nom neviezol, si myslim... Nechyba Nemcom prave naopak HYBRID? Nie je jedno, ci mas v tom aute 5 liter, aelebo 6 liter? Este skus povedat, ze tam treba dosahovat aj sportove zazitky a si jasny... LS inak naozaj asi jednu velky chybu ma, ale este ani jeden prispievatel nenapisal aku, ani 1% z ludi, co tu mudruju sa v LS neviezlo a mozno ani v ziadnom inom aute z LUXURY triedy... Takze nasadnime do nasich beznych aut a bude to tak mozno lepsie :-)

Jo JAGUAR, ale ten premiu dobrovolne opusta nie? Ten novy XF teda exterierom je zamaskovanym MONDEOM, este ze to Ford uz predal, lebo nechcem vidiet, co by tam este narobil... Aj ked TATA bude snad uplny koniec, co ta do automobilky doda?

Sam aj uznavam, ze s tych beznejsich auta sa s LS moze rovnat len S-klasse, S-klasse beriem. Uz ale nic dalsie nema interier tak honosny, ako LS. 7er si asi pomylil triedu tym interierom a A8 tiez nic moc...
Samozrejme MASSERATI je fajn, ale nie je az tak predajne jedine kvoli cene, kvoli tomu, ze to nema a nikdy nebude auto masovo predavane, ziadne 20 tisic predajov za rok...

Premia je len to co ma dlhu tradiciu a nikto sa nikdy nemoze ani pokusit do nej ostat? Uz navzdy to tak ostane rozdelene? To by v premii asi nebolo ani BMW, napriklad :-) Proste same kecy.... ;-\
12. 4. 2008 16:46
Re: luxus je LS
M-B jsou okoukana tuctova auta, AUDI zase vypadaj vsechny stejne ( jen tam mimochodem v nemecku jsou ty auta brany jako skodovky u nas). BMW se mi jedine ze nemecke trojky libi ale porad nema na LEXUS, mozna v motoru a podvozku ano ale nikde jinde ne a auto neni jen motor a podvozek. Obecne je znamo ze kdo sedl do LEXUSU uz do jineho auta nesedne. Ti co maji nemce a pomlouvaji lexus jsou normal si myslim, je to prece prirozene rikat o tom svojem ze je NEJ ikdyz jasne vi ze to tak neni, prece nepriznaji chybu ze si poridili auto ktere jde s davem a ne auto ktere je na spici a je daleko pred tema ostatnima.
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:29
Re: luxus je LS
a este nieco. Majitelia JAGUARU, ASTONU, BENTELY, ... povedia, ze chladne nemecke auta nikdy nebudu premia, podobne aj mozno MASERATI. Nemci to LEXUSE, LEXUS o spuste dalsich aut... Nie je to na hlavu? :-)
12. 4. 2008 16:42
Re: luxus je LS
Jezdim Lexusem HYBRIDEM a naprosto s tebou souhlasim lexus je auto o 2 tridy nahoru nez konkurence za cenu nizsi nez konkurence, navic nemcum se o technologii od LEXUSE muze jen zdat
anonym
8. 4. 2008 22:42
Hm...
Tak zase po dlooouhé době jsem tu, protože mám něco na srdci a šelest to díkybohu není. Za prvé, kdyby mi jakýkoliv z těch bouráků říkal pane, tak jsem opravdu moc štastný. Obratem bych ho asi prodal, protože jen pojistka by mě asi zruinovala a k tomu benzín a náhradní díly (u Maserati), to by peněžence veselo nebylo. Jednoznačným králem tohoto segmentu je dědeček automobil, luxusní, vyvážené, seriózní a nadčasové eSko. A musím říct že i pro mě. To současné totiž nabízí řekl bych nejvíce luxusu, myšleno luxusu po všech stránkách. Ano, v boji s konkurencí má ohromnou výhodu. Položit na stůl klíček s trojcípou hvězdou už nějakých sto let znamená sedlat prvotřídní bourák, to nejlepší v segmentu. Jasně, Lexus nabízí techniku zítřka, maserati porci vášně (hele, jen tak mezi náma - proč si teda nekoupit luxusní, uvolněné S + GranTurismo?),Audi kus ingolstadtské interiérové preciznosti, Jaguár kapku modré krve, Phaeton nenápadnou dokonalost (jo, je to špičkové auto, jen dojelo na svou neurozenost...prodejci Bentley ví svoje...zdravím :-) ), BMW je BMW je BMW ale proč od nich ausgerechnet limuzínu?!. Nadčasovost a eleganci, zabalené do špičkového hávu nabízí nejlépe S-Klasse. Sice bych od trojcípé hvězdičky radši E nbo ML, kdyby došlo na diesel, i tak hodnotím Sko velmi vysoko a souhlasím, že je to jedno z nejlepších sériových aut dneška. Hned po Octávii v TDI, pochopitelně. >:D
Rozbalit vlákno
14
8. 4. 2008 22:52
Re: Hm...
Souhlas, S-klase je nej luxusní limuzína na trhu :yes: .

Takže pro mě jednu S500 4matic PROSÍM ;-)
anonym
8. 4. 2008 22:58
Re: Hm...
Mluvíš mi z dušee...jen jsi spletl písmenko, přepiš to a drž se podmínky že S=E :-) :-! :yes:
8. 4. 2008 23:25
Re: Hm...
Možná, že změním názor s příchodem nové generace E, která tu bude každou chvíli. U S-klase mě bere právě ten její design. Je krásná :yes: .
anonym
8. 4. 2008 23:33
Re: Hm...
Z nové generace mám mrazení, překonat to dokonalé baroko na kolech, to bude chtít hodně citu a umu. i když...od tvůrců současného Ska a Cčka (kde sice nejásám tolik, ale ve správné barvě slintám taky) asi nemůžeme čekat přehmat. mě by to současné docela stačilo. v novém už budou ty otočné pitominky, nebude to tak "oldschool", což na Ečku miluju.
9. 4. 2008 00:01
Re: Hm...
Rozumím, E je prostě poslední nejklasičtější M-B s odkazem na 90.léta. Je to cítit hlavně v interiéru, ta čistota a jednoduchost. Jeho exteriér už zkrátka více vymazlit ani nejde. Přední elipsovité světlomety,... k tomu není co dodat.
Pamatuju si jeden z testů v Autotipu, bylo to E220CDI Energy s automatickou převodovkou. S cenou se vešel těsně pod milion. Byla to nějaká akce. Ani nemělo kožené sedačky. Ale to co auto nabízí se pozná právě v nejlevnější verzi, výbava navíc, to už jsou jen "drobnosti". Redaktorův závěr byl jasný. Co se snaží nabídnout konkurence v nejvyšší výbavě dostanete u E-klase v základu. Image, luxus, pohodlí, solidnost...To co provází M-B už celé generace.
9. 4. 2008 10:38
Re: Hm...
Jo, velkej souhlas.
neregistrovaný "VasekC"
8. 4. 2008 23:07
Re: Hm...
Taky bych to tak nejak videl. Ono v tom TOP ma stejne porad nejvetsi image M-B. Tady se na to hledi nejvice. A at clovek koupi jakekoliv auto z top 7 v tabulce, splni mu prakticky stejnou sluzbu a bude spickove. A verte ze znam plno lidi co nechapou co je to L na predni masce, ale hvezdu pozna i kazda seniorka.
8. 4. 2008 23:15
Re: Hm...
Poznání "L" je právě jedna ze základních věcí, proč Lexus nikdy nedožene MB, BMW a Audi ani cestou ekologie, cenou a technickými vymoženostmi, které již zmíněný značky dávno používají. Image je na nic platí možná u Spritu, ale ne u aut.
8. 4. 2008 23:10
Re: Hm...
Koukám, že seš parádně vypsanej. Jo, souhlasím s tebou. A ty klíčky s hvězdou seděj dokonale :yes:
anonym
8. 4. 2008 23:14
Re: Hm...
Dík. PS: A nejen vypsanej, ale ted jsem došel z WC, takže i vy...no...to je vlastně jedno >:D >:-[] ;-) PPS: klíčky s hvězdou je myslím jeden z hlavních markatingových tahů na mercedesy A a B, i když jim rozhodně neupírám jejich kvality :-)
Avatar - Falco
8. 4. 2008 23:37
Dokonalá souhra
Pod jménem Mercedes si snad každý představí elegantní limuzínu napěchovanou nejmodernější technikou. Nejsem daleko od pravdy, když řeknu, že luxusní automobily se dělí na dvě skupiny - Mercedes a ti ostatní

V čem spočívá výjimečnost S classe? Není pouze vrcholem automobilismu své doby. Esko bylo a je automobilem, který udává trendy také v oblasti designu. Za zdánlivě jednoduchými nadčasovými tvary totiž jakoby stojí jejich promyšlenost a tradiční německý smysl pro detail!

Mercedes tak po desetiletí vyrábí vůz jedinečný tím, že komplexně spojuje eleganci, osobitý designe, výkonné motory a vynikající jízdní vlastnosti. Jen stěží budete u konkurence hledat srovnatelný výrobek… :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
9. 4. 2008 07:55
Re: Dokonalá souhra
Joo 124-ka v turbodiesli to bol voz :yes:
9. 4. 2008 00:08
OCHABUJICI KRALOVSTVI
Nadvlada S-Klasse je absolutni. Jde o vynikajici vuz se vsim co dnesni luxus muze nabidnout. S-Klasse je pojem, ktery v dnesnim a vcerejsim autosvete nezna konkurenci. Samozrejme, ze ma iritujici nedostatky, ale ty mu vetsina ridicu promine.
Co ale automobilovy zitrek? Nemecka trojka se propada. Mezirocni propad o vice nez 5% je jiz alarmujici. -14% pro M-B je hrozbou. Propad prodeju BMW muzeme vysvetlit ocekavanim nove generace. Propad o 30% je vsak vice nez pouhe ocekavani. "Vzestup" prodeju Phaetonu je pouhou smrtelnou kreci. Propadak zustane navzdy propadakem.
Raketovy nastup Lexusu LS o 300%(!!!) je ohromujici. Zde muzeme ocekavat pokracovani vzestupu. LS se vyhoupne na "stupne vitezu" do tri let. Tento vzestup je a bude na ukor nemecke trojky.
Prijemne prekvapeni je vzestup prodeju Maserati. S jedinym motorem a notnou davkou peprnosti se Quattroporte chytilo a ocekavam dalsi (i kdyz mirny) vzestup prodeju.
V kazdem pripade se v teto tride stava zvrat a nadvlada "nemcu" ochabuje. Doufejme, ze novy majitel velke kocky pomuze k lepsim vysledkum teto legendy. Zajimavy bude nastup nove sedmy z Bavorska.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Teletubbies"
9. 4. 2008 06:32
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Nech si ty procenta a podívej se na absolutní čísla, Phaetonů se v Evropě prodalo podstatně víc než LS. V křeči je někdo jinej. :-!
9. 4. 2008 08:16
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Zkontroluj celkova cisla.
9. 4. 2008 08:51
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Chlapče nevím čím to je, ale ty jsi do Phaetona zamilovanej, jako do o 20 let starší učitelky sexu, ale jako i v životě se z toho vyspíš. Buď jsi recesista, nebo to auto maj tvoji rodiče a snažíš se celýmu světu tvrdit, že ta černá je bílá a že Phaeton nestačí vlastně sjíždět z výrobních linek pro obrovský zájem.
Avatar - T613
9. 4. 2008 07:34
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
To ochabování zatím zaznamená D3 jen jako svědění. Na vyrážku to ještě není, a dlouho nebude.
Avatar - Blue Sun
9. 4. 2008 07:42
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Myslím si, že prodeje luxusních sedanů budou i nadále klesat na úkor prodejů luxusních SUV a jejich derivátů, která zastoupí jejich místo. Už to, že meziročně celý segment propadl o více jak deset procent, je známka obratu lidí jinam. Už teď potkávám na silnicích více pětimetrových SUV než pětimetrových sedanů a do budoucna tenhle trend rozhodně neskončí. Lexus nejspíš získá lepší postavení na úkor Phaetonu (výš se stěží dostane), ale co ztratí ostatní značky v této třídě, doženou se svými SUV dvojnásobně.
9. 4. 2008 08:22
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Castecne s tebou souhlasim. SUV jsou vsak pouze modni zalezitosti.
Avatar - Blue Sun
9. 4. 2008 08:44
Re: OCHABUJICI KRALOVSTVI
Móda je to, co určuje běh života a prodejů současné doby. Až jednou SUVka vyjdou z módy, budou se jich boháči houfně zbavovat a kupovat něco jiného, co někdo jiný do módy prosadí. Když se jim chce takhle žít, proč ne? Můj svět to není, já žiju jinde.
9. 4. 2008 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "helmuthhyb"
9. 4. 2008 07:22
gti
gti..:"...Jo, luxusní život platinových kovbojů... kde kvůli prodriftovaným........ Tohle je vesmír v němž rozkoše vybíráš.......... Tak si dobře seřiď hodinky, abys neskončil v propadlišti dějin ..." povedané slovami velikána : "..Za slovy slova jdou a nevydají větu..."[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2008 09:02
matěj
Pro redakci...aby zde místní ručníkový machři nepletli hrušky s jablky. Proč tam není RR a Bentley? Prodávají více aut než Maserati? Neřadil bych Maserati vedle levné tuctovky jako je Německé trio. Je potřeba si uvědomit, že tam kde A8, S a 7ma cenově končí Maserati začíná. Stejné je to s výkony motorů. Nemůžu přese srovnávat auta s průměrnou cenou 2,5 mil s autem s průměrnou cenou cca 4 mil. Kč. TY prodeje jsou pak samozřejmě někde jinde. Na Sko se dá při troše štěstí v případě pozéra i na šetřit. Na koupi MAserati už to chce mít i hlavu.

P.S. Porovnávat kvalitu Maserati a Mercedesu třídy S... Hmmm... To je jako porovnávat hadry od Gucciho s Bossem.. >:D, aneb nadprůměrná průmyslová vyýroba vers. nejlepší manufaktura světa
Rozbalit vlákno
12
9. 4. 2008 09:12
Re: matěj
Podle znalostí v oděvním průmyslu, bych tě tipoval na ručníkovýho pozéra?
9. 4. 2008 09:57
Re: matěj
:yes: osobne nevidim nič výnimočne na QP okrem toho,že to je Maserati
9. 4. 2008 09:40
Re: matěj
Zde je potřeba trochu zbrzdit. Trochu hodně. Hamtni na to a udělej si jasno v autech, v cenách, v segmentech, v třídách, v manufakturách a v trhu. Skutečnost, že by QP snad měl být řazen někem do exkluzivního segmentu k Rolls Royce, (bože) může napadnout opravdu jen vystrašeného fanouška fiatu >:D

Abychom nechodili kolem horké kaše. QP je sportovní sedan se všemi italskými neduhy, co k němu patří - jen si třeba přečti zdejší test - vrzající sedadlo, svištíci těsnění kolem oken, obecně není nadšení nad sedadly a ještě donedávna sis musel před řazením automatu vyndavat protézu z pusy. V kvalitě (chápeš-li jí jako komplex vlastností auta, který v souhrnu vytváří spokojenost zákazníka) se Maserati samozřejmě Mercedesu rovnat nemůže, vždyť Mercedes je nejlepším autem této kategorie na planetě, ale na tohle tu v neudržitelném kontrapostoji kostrbatě a zaslepeně upozorňuješ paradoxně jen ty. My ostatní o tomhle rysu QP decentně mlčíme, neb na maserati ceníme něco úplně jiného. Kéž bys věděl co to je.
Avatar - T613
9. 4. 2008 09:52
Re: matěj
Nicméně to nevyvrací možnou domněnku, že vhledem k cenovce jej kupují ti nejplatinovější kovbojové. Nebo že by i zde platilo, že jsou zde blázni?
9. 4. 2008 10:29
Re: matěj
Nenechme se mýlit sportovním akcentem QP. Zrovna tak by bylo možné se na jeho prodeje podívat z toho úhlu, že holt ten, co si chce připadat jak ve Ferrari si za půlku ceny koupí jedno QP. Chci věřit, že to tak není. Pro mne je dokonce QP ideálním reprezentantem staré (dobré) italské školy. Prostě toho pojetí auta, jakožto objektu vášně. Racio ti sice velí eS, ale srdce tě táhne ke QP. Bohužel (pro QP) prodeje vypovídají o tom, že nakonec prostě musí rozhodnou to racio. A kdo že tedy upřednostní QP? Především italský patriot s dobrým stavem konta a se sportovním srdcem, věkem někde nad 40. Tam QP patří, to je jeho parketa. Prodeje mimo itálii jsou zanedbatelné.

Ovšem stavět QP do roviny Rollse, jako Wolffík, to snad opravdu žádá chirurgický zákrok...
Avatar - T613
9. 4. 2008 10:38
Re: matěj
Netahej to do sportovna. QP si koupí maník co dá do auta 3mega. A nezajímají ho o mega levnější základní verze D3. Ten už si bude vybírat z nejvyšších verzí D3. A toužit po britské dvojce. Abys mohl říct, zda je QP neúspěšný, tak bys je musel porovnat s prodeji nejvyšších řad D3.Ano v absolutních číslech je to looser, ale již svou cenou to není spotřebka pro platiňáky.
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:17
Re: matěj
presne tak, T613 casto napise velmi spravny prispevok, na ktory sa da povedat len jedno: :yes:
Avatar - MajoThePuk
9. 4. 2008 12:57
Re: matěj
Ked by si chcel porovnavat predaj Maserati s Mercedesom, BMW ci Audi..musis vyradit "lacne" a pozriet sa na predajnost len spickovych verzii S AMG, S8 ci 760i, kedze M-ko nemaju...tak ako napisal T613 v celku to vypada s Maserati vseljak, ale ked sa na to pozries tak ako mas, cize na TOP v kazdej triede, proti ktorym je postavene..tak by to az take zle nebolo, neviem, take cisla som nenasiel zatial..urcite by to bolo zaujimave
9. 4. 2008 12:09
Re: matěj
samotni italove nejezdi v masarati :-) pred 4lety berlusconi na zadost fiatu nechtel vymenit svoje A8 az na tlak medii z patriotismu zacal jezdit jako hlava statu v italskem aute.

Masarati je mozno emocionalni auto ale to bohatym nestaci staci se podivat na jeho prodejni cisla v USA.

JInaci ferrari ma nejvetsi prodejnost po USA prave v nemecku
9. 4. 2008 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "babo"
10. 4. 2008 01:16
Re: volf
ale kolko sa asi tak v europe predalo tych S-klasse v uplne plnej vybave? Drviva vacsina z nich, co sa predala, bola podstatne lacnejsia, ako zakladne MASERATI... MASERATI ma uspech slusny a to proste ani nechce predavat xy modelov rocne, kde by to vyrabali??? Alebo ma aj FERRARI predavat 100 000 vozidiel rocne?

A to teda aby bolo jasne, talianske auta nemusim. Ale o nich vedia, len nie masovo. Urobit nejake pomaly a skoro rucne, kazdy model skoro unikat, to je nieco pre nich... Ale mainstramove auta vyrabat dobre nebudu snad nikdy... Ak by mali vyrobit tolko QUATROPORTE, kolko sa S-ka preda za rok, tak by to bola jedna velka katastrofa...
9. 4. 2008 09:10
DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Tak jsme se to konečně zase dozvěděli. Svět je slepej - klenoty rostou výhradně v okolí Pádu a Phaeton snad honí čísla rozdáváním produkce bezdomovcům. Jaguara a Maserati jezdí šlechta Evropy a nuzáci střádají na eSka na sedmičky a na osmičky. Jo, tak nějak to bude. Tabulka naruby... hele, nejezdíš ty v metru zavěšenej na tyči za podkolenní jamky?

P.S. To víš, v tomhle světě platí jiné zákony, než na peróně v Ostrově. Tohle je svět úspěšných projektů, svět nenastavovaných lidí, svět naplánovaných výher. Svět, který nezná plichtu, svět bez protéz. Tohle je svět vysokých karet, tady s tvejma kartičkama z pexesa zaujmeš leda tak ve vrátnici. Jo, svět halogenů a stínů ostrých jako břitva. Svět omamných parfémů, a navoněných vášní, svět v němž se kuličky hrají výhradně s perlami o průměru tvých ledvinových kamenů.

Tak bravo klenoty :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - T613
9. 4. 2008 09:18
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Tenhle svět je jako každý jiný. Uznávaní jsou jen ti nejsilnější jako v "jiných světech". Jediným rozdílem je, že se v něm točí více peněz.

S Masse a Jagem překrucuješ, opět. Ale my už jsme si zvykli.
Avatar - T613
9. 4. 2008 09:28
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Navíc by mě zajímalo kolik se prodalo kusů S500, A8 6.0Quattro a BMW 750. Tedy vozů, které Masse konkurují. Dá se to někde zjistit?
9. 4. 2008 09:36
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Bingo.. S tím rozdílem, že jsou ještě o chlup levnější... >:-[]
9. 4. 2008 10:18
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Nepřekrucuji, jen to pasuji do kontrastního světla... U těch prodejů po motorizacích, na to pozor, abychom tu nakonec neskončilise závěrem, že nejlepší auto je to, které má nejsilnější motor. Prostě, každý nabízí takovou motorizaci, na kterou má. QP je výjimečné (negativně) tím, že se koncentruje k silnému nadupanému sportovnímu motoru, což mu prostě bere zákazníky. Vůbec nejtežší chvíle QP ovšem teprve nastanou. A to s příchodem velkých sportovních "coupe", tedy zejména Panamery. Neboť, byla li ústřední melodie QP nyní na téma - jsem tu pro vás jako jediný reprezentant velkého sedanu s nekompromisními sportovními geny, pak s příchodem Porsche Panamera teprve zažijeme dokonalou árii. Ona tedy Panamera bude nejspíše i cenově výše než QP, ale v tomto segmentu se na nějaký statisíc nehledí.
Avatar - T613
9. 4. 2008 10:26
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Neberu to podle motorizací, ale podle cenovky. A QP prostě s cenou začíná tam, kde D3 končí. Porsche prodejnost QP neohrozí, útočí totiž na jinou klientelu. QP je limuzína, Panamera je 4dv.kupé. Nebo snad CLS nějak ohrozil prodeje "E"?
Jediná motorizace QP je handicapem, ale i přes to a vysokou cenu se prodává dobře.
9. 4. 2008 10:36
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
No, QP se bude snažit dostat do ligy sportovních sedan/coupe. Kralovat tam bude Rapid, Panamera. QP bude na spodní příčce. Právě ta motorizace QP... to je velký problém. To je problém redukce profilu. Nemůže se tak vytvářet široká klientela.
Avatar - T613
9. 4. 2008 10:41
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
A proto QP nemůžeš brát podle této tabulky, chápeš? Musel bys jej porovnávat s verzemi D3, které jsem vypsal výše.
9. 4. 2008 11:08
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Ne ne, dnes je zde lux třída. A v ní auta. Neomlouvej QP, že nemá na to, na co má Mercedes. Tak to je, to neohneme. Ovšem, že Mercedes má jednou svou mutací bohatě na QP... to tu ví každý. A o tom to je.
Avatar - T613
9. 4. 2008 11:15
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
A 1600 zákazníků dalo před ní přednost právě QP. O 300 více než loni. Kde je chyba?
A že to ví každý? Jen to z logiky věci vyplývá, bez čísel nevíme nic. Je klidně možné, že QP je rovnocenným partnerem Audi 6.0 nebo BMW 750. Kdo ví, ať odpoví.
9. 4. 2008 10:53
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Teď si mne uklidnil.
Kromě toho, že jsi špatný marketingový produkt, tak si i špatná vědma a věštec v jednom. Naštěstí. Rapid rozhodně prodeje Maserati neohrozí a pochybuji, že i Panamera. Panamera nebude na Maserati mít (zejména tím motorem), mimoto její prodeje v Evropě odhaduji na limitně se blížící nule i proto, že Porsche už několikrát ukázalo, že prodeje čehokoliv jiného než je 911 umí nádherně zabít (čest výjimce Cayenne). Motor u Maserati není slabinou, ale naopak silnou stránkou protože z D3 takový motor nemá nikdo a nemá ho v současné době ani to Porsche. Pokud si Panamera bude získávat zákazníky TDI chrochtem, pak je to možné, že bude dosahovat vyšších prodejů, ale za jakou cenu...? Nechť si každý odpoví...

Jinak, kdo kdy byl ve výrobním závodě Maserati, tak ví, že je to sice po technologické stánce nejmodernější automobilka (po Ferrari), ale na druhou stranu, každé auto je děláno s přemírou pečlivosti a na důležitých komponentách je stále dost a dost rukodělné práce pravých mistrů (kožené čalounění šité ručně z nejlepších kožek oveček a jiných zviřátek z Britských ostrovů pasoucích se na Highlandu)...
9. 4. 2008 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 10:55
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Hezky sis naběhl. No ono totiž cílem Maserati není prodávat ve velkých seriích,a le prodávat za ceny, které umožňují vydělat a zajistí jistou dávku exkluzivity. Myslím, že tohle chápeš i ty.. byť s notnou dávkou varu v závitech a částečného přidření.
9. 4. 2008 11:03
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Jasně Wolffe, Panamera bude nekvalitní propadák na hrozném motoru, a nebude se prodávat přesně tak jako Cayman, Boxster a Cayenne >:D A Maserati chce vyrábět co nejméně aut aby uspokojilo co nejvíce milionářů >:D S tím ručním šitím jsi mě fakt rozplakal. Nečteš ty po večerech Babičku? >:D

Nahoře, jak ti napsal kolega, že tě odhaduje na ručníkového pózéra >:D >:D to je nejvěrnější hláška tohoto týdne :-)
9. 4. 2008 11:19
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Hmm, Caymann, Porsche za milion, to je úspěch... jako trout... >:D Hmm, to je věc na kterou by Porsche mělo být pyšné.
A co se týká ručního šití.. Ano šijí to lidé na nejlepších strojích dneška, steh vedle stehu... tak jako to bylo v dobách před válkou i po válce... tak je to i dnes. Vím, to ti nic neříká..., ale ano u maserati v podstatě za každou součástku... odpovídá určitý člověk.. Tohle nemáš ani u Porsche ani u dalších z D3. Jedině snad u AMG má každý motor svou "porodní asistentku"...Ale pochybuji, že o tom ty něco víš...

Ad kvalita Porsche... Já o nekvalitě Porsche nic nepsal... Jistě to nejsou špatně udělaná auta, možná ta nejlepší co se v Německu vyrábějí.. Nejsem tak omezený jako ty abych si kacířsky bral do huby (prstů) takové legendy (tak jako ty to děláš u legend nepocházejících z Německa). Na druhou stranu podobné pokusy už Porsche několikrát předvedlo a vždy narazilo pro nezájem zákazníků. X-krát sem se ti tady snažil vysvětlit to, že jestli se auto prodává tak aby vydělávalo ne vždy záleží na kvalitě toho auta (a mezi nama dnes už se v evropě opravdu nekvalitní auto nedělá, i ten Logan je na tom s kvalitou podobně jak byly třeba Opely ještě před 8 lety). A prostě si myslím, že Panamera není Porsche o kterým by měli potenciální zákazníci mokré sny (se vší úctou, ty zákazník Porsche taky nejsi, takže tvůj názor podstatný opravdu není). Ti si raději koupí rychlé, silné a komfortní Maserati, případně aristokratického Astona. Porsche bude vždy až to třetí v řadě (tak jako tomu bylo už v minulosti s modely 924, 928 a dalšími) Taky nebyly vyloženě špatné, ale úspěch neměly.
9. 4. 2008 11:20
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Jo a chtělo by to příště méně smiliků a více využit myšlení.. máš-li nějaké volné k dispozici.
9. 4. 2008 11:27
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Jo a ještě... Porschi chybí přesně to co třeba tomu Fiatu ve vyšší střední třídě, tedy přesně to co ty neustále kritizuješ... Kontinuita produktu, která u Porsche v tomto případě není žádná... Zatímco Maserati QP je na trhu 50 let a je tedy zavedené, má své dealerské zastoupení ve všech významných bohatých zemích, Porsche toto vše teprve čeká a o své zákazníky bude teprve bojovat. A tato třída vozů, to je životní styl, to není jen auto. A proč by měl majitel Maserati měnit svůj životní styl..? Ano, přji Porschi úspěch (no který bude tím menší, čím dýl bude trvat jeho uvedení na trh, už teď je to dlouho), už i z toho důvodu, že v žádném případě neohrozí prodeje Maserati.. maximálně, v lepším případě pro něj, tyto prodeje pouze doplní...
9. 4. 2008 12:20
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
porsche o nikoho nemusi bojovat protoze je nejuspesnejsi sportovni automobilka sveta. V USA ma daleko lepsi jmeno jak Ferrari, minuly rok oznacili americti milionari porsche jako nejlepsi luxusni produkt sveta. Velka cast prominentu (bill gates) uprednostnuje porsche pred italmi kteri jsou pekni ale po 5tisic km muzes delat generalku motoru - to je vseobecne mineni v USA o ferrari!

Sports Car International v USA vyhlasil
nejlepsi sportovni auta vsech casu!!
All Time
1. Porsche 959
2. McLaren F1
3. Jaguar E-Type
4. Porsche Carrera GT SV
5. Mercedes-Benz 300SL
6. Porsche Carrera RS
6. Porsche 356
8. Porsche Carrera GT
9. AC 289 Cobra
10. Mazda MX-5

[odkaz]
Avatar - T613
9. 4. 2008 12:35
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Ta anketa je o čem prosím? V čem je lepší několik desítek let starý E-type oproti Carrera GT? To je anketa ze Šípu nebo Aha?
9. 4. 2008 13:35
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
To nic, to byl jen Samuel... Tenhle jeho příspěvek už tady čtu asi po 18. JInak je to naprosto směroplatná anketa... >:D
9. 4. 2008 13:33
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Doluješ to ze sebe jak večerníčka na pokračování. Jasně, Porsche by se měl poučit u Fiatu 8-s >:-[] a Caymann je něco jako barcheta >:D Tak piš, ať je tu veselo >:D ;-)
9. 4. 2008 13:35
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Nemusíš se dělat hloupějším než jsi. Všichni víme, jak na tom jsi a nemusíš to už dělat ještě horší. Měl by si se spíše snažit své renomé napravit.
9. 4. 2008 13:38
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
>:-[] Jasně, Wolffe, musíš ovšem uznat, že tvé představy o Caymanovi musím zařadit do nominace na Zlatý ventilek za blábol roku. Člověče, ty už máš takřka jisté prvenství ve dvou kategoriích >:-[] Kup si aspoň svět motorů, takhle to vypadá, že sis sem odskočil od škopku z nějaké pizzérie...
9. 4. 2008 13:59
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Wolf se spletl, ty nejseš hloupej, ale po přečtení tvejch diamantovejch a platinovejch světů spíš úchylnej.
9. 4. 2008 14:12
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Jen mi popiš mé představy o Caymanovi... Nevím o tom, že bych tobě nějaké sděloval... No možná, vystupuji mimo koncernu i já v tvých mokrých snech (nevím jestli mne to má těšit a nebo děsit), ale to jasnovidectví sme si tady už všichni ověřili, že ti nejde.. takže pokoušet se v tvém případě číst mi myšlenky je taneček na tenkém ledě. Mám pocit, že ti opět došly už i ty chabé argumenty, tak se chytáš... no stébla... Jestli mne chceš přesvědčit o tom, že je Cayman prémiový sporťák... Hmmm v ceně 1 - 2 mil. Kč s motorem 2,7 l,...no nevím..., Když i plánované baby Ferrari bude stát 2x tolik a třeba i GT od Maserati je výkonově a cenově jinde... No tak nevím... Tohle moc prémiové není... Ale když to říkáš ty... No je to z Německa, tak to někomu k prémiovosti stačí...
9. 4. 2008 14:15
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Zkus to jinak... zkus na sporťáky se znalostmi sporťáků... no jo, ale kde bys je pobral?
9. 4. 2008 14:26
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
??? Už fakt stárneš a nestíháš... Promiň, ale už s tebou ani není taková sranda jak bývala. Ztrácíš glanc, důvtip... To, že ty něco prohlásíš za sporťák...z něj nedělá ještě prémiový sporťák... Prémii především definuje cena. A tu Cayman prostě prémiovou nemá. Jediné dvě prémiové Porsche v pravém slova smyslu jsou nyní Cayen a 911. Boxter a ani Cayman prémiové v podobě Maserati GT a dalších nejsou. Auto co stojí tolik co slušněji vybavené auto vyšší střední. Mimoto.. jen tak na okraj. Cayman začíná s motorem slabším (180 kW) než má AR 147 GTA... Takže asi tak. Tohle není prémiový sporťák, min. ne v pravém slova smyslu. Jinak si toho moc nevšímej, nemíním s tebou dále ztrácet čas... je to zbytečné..
9. 4. 2008 16:37
Re: DOPOLEDNÍ SHRNOVAČKA
Aby ses v těch prémiových sporťácích neztratil... Cayman je referenčním autem pro sportovní vozy v ceně do dvou milionů. Skutečnost, že tu v tomto kontextu argumentuješ Alfou 147 není jen smutná, ta je přímo tragická, Wolffe.
9. 4. 2008 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nextrom"
9. 4. 2008 10:06
3%
tri procentni podil Maserati je prekvapivy, na takovou malou firmicku, oproti gigantum z Nemecka, je to docela uspech. Doufejme, ze se do nich nepusti gigantomanie a velikasstvi a ze zustanou malou, ale fajnovou firmou, dnes uz samosebou zadnou manufakturou, nybrz vladne moderni pasova vyroba. Pro me osobne ten nej luxus !
Jen prosimvas nejezdete v tom v teplakovych soupravach >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nextrom"
9. 4. 2008 11:42
Re: 3%
Kdyz se divam na ty vnejsi zalezitosti, podle kterych se dnes vsichni (skoro) ridi, tak ano, clovek je v takovem voze dobre oblecen a jeho absence v kazdodeni bitve na silnich ho dela zatracene exklusivnim, je to proste triprocentni exot. Verit se da i exklusivnimu servisu a doufejme, ze ne na kolenou se plazic...
Technicky asi nema smysl takova auta porovnavat, nikam by to nevedlo, v kategoriich nad 300 koni myslim, ze hraje roli neco uplne jineho. Clovek dava svemu okoli najevo, co a cim je (a nebo chce byt), ale nekdy to dava tak najevo, ze ho okoli muze i nenavidet a tak pozor na to >:D .

Ano, fascinujici klasa automobilu, ale priznam, ze nic pro meho cloveka. Luxus pro meho cloveka dnes neni kuze a drevo, osobne me predevsim kuze prijde az perverzni, hlavne ji nachazim dnes jiz temer v kazde klase a tim je to cele jeste horsi.

Vnejsi dojem je tedy dulezity, myslet se u toho moc nesmi 8-s
neregistrovaný "carmik"
9. 4. 2008 11:29
tak trochu od věci
Snad mě za to neukamenujete vzhledem k tomu, že to nepatří do tohoto tématu, ale docela zajímavá zprávička.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2008 12:40
Ruční Maserati
Musím jen tak na okraj přiznat, že jsem byl ve fabrice Maserati 2x. Je pravda, že kůži a stehy se dají osobně vybrat snad v 2000 možnostech a šijou to přímo na lince. Jednou z té návštěvy bylo i představení nového QP. Italská klasika na mě dýchala opravdu ze všech stran. Až třetí auto se jim podařilo nastartovat, to díky převodovce poskakovalo po fabrice a ty "fundovaný" dělníci mě připadali, že mě oškubou i o český peníze. Poježdění se sekvenční převodovkou bylo pro majitele spíš utrpením, než aby to přehlušila nějaká srdcová záležitost.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - T613
9. 4. 2008 13:16
Re: Ruční Maserati
Ještě si zapomněl dodat, že po aktivaci dálkového otvírání dveří od auta odpadnou blatníky.
9. 4. 2008 13:35
Re: Ruční Maserati
Na ten minulý automat nevzpomíná nikdo nadšeně, zde musíme Navtechovi přitakat.
Avatar - T613
9. 4. 2008 13:43
Re: Ruční Maserati
Spíše jsem reagoval na jiné části textu, které jsou uvěřitelné jako Wolff - majitel německé prémie.
9. 4. 2008 17:04
Re: Ruční Maserati
Když ti nekdo půl hodiny vysvětluje při předvádění, že má QP revoluční zařízení, jako je stání v kopci bez plynu i brzdy a dvěma autům po sobě zdechne motor, přičemž to jedno se už nerozjede, tak nejsi daleko od pravdy.
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:06
Re: Ruční Maserati
dobrý no.. a teď ještě tu o karkulce :-)
9. 4. 2008 17:20
Re: Ruční Maserati
Měl by si z toho temnýho města vyrazit někam do světa a nemyslet si, že chytřejších na světě neni. Naučná stezka ve fabrice Maserati, nebo Ferrari je přístupná široké veřejnosti, ovšem bez fotoaparátu a svačiny od maminky. Získání zkušeností s těmi vozy už jsou jen na tobě.
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:22
Re: Ruční Maserati
jj, právě jsem se zastyděl :-)
9. 4. 2008 17:34
Re: Ruční Maserati
Jsi svačinář?
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:38
Re: Ruční Maserati
Já? Já nejsem svačinář, já jsem letadlo! >:D
Člověče, ty mě bavíš :-)
9. 4. 2008 17:42
Re: Ruční Maserati
Neříkej, že Tupolev! Člověk by se měl bavit a žít se širokym úsměven, ne?:)) Notabene ne bejt nasr.nej kvůli chlebu se sádlem k svačině!
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:43
Re: Ruční Maserati
já sádlo nerad :-! >:-[] ;-)
život je k posrání, tak proč se nasírat kvůli kravinám :-)
9. 4. 2008 17:47
Re: Ruční Maserati
To neznáš, ten ze života..."zase chleba se sádlem!" ... vždyť já si to mažu sám...
Takový škvarky s chlebem a pivem nejsou vůbec špatný!
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:51
Re: Ruční Maserati
Policejní akademie - Zdeněk Izer.
"A Maňas si vytáhne ty prsty z rypáku!" ;-)
9. 4. 2008 17:40
Re: Ruční Maserati
A ty internetový exprd, teda pardon, jak zde jistá figurka uvádí...kovboj? >:-[]
9. 4. 2008 17:44
Re: Ruční Maserati
Nejezdim na koni, maximálně si dám 20 dkg točenýho po Velký Pardubický s hořčicí a to kovbojové nežerou.
9. 4. 2008 17:48
Re: Ruční Maserati
To je možné.. Ale smysl pro humor máš, to tady předvádíš o začátku... Jendou vytáhnu jeden článek o tom jak byl novinář někdy kolem 96 ve fabrice Maserati a dostal na test QP. Docela silné čtení, byť krátké.. Hezky se tam píše jak se ty auta dělají... Je to ještě ve SM z doby, kdy to byl SM a ne VWV. (rozuměj svět volkswagenu).
9. 4. 2008 17:56
Re: Ruční Maserati
Každej časopis si hájí to svoje. Němci němce, Anglani ty svoje. Však jsou za to placeni. Já už krom snad...možná..pana Hyana nikoho nečtu. Zvláště ne umělce s větou "šelma přikrčená ke skoku"...to bych zvracel. Jinak to QP jsem poprvé absolvoval s HP exclusiv na jejich pozvání, tušim v r.2003, než vyjelo na scénu a bylo nás tam dost, co se rozplývalo na krásou auta, to je bez debat, ale předvedli nám tam pár neodpustitelných "špeků", co nikdy nezapomenu.
9. 4. 2008 18:02
Re: Ruční Maserati
Nevím, já tam s tebou nebyl, nemůžu posoudit. Špeky se najdou všude. Možná, kdyby jste v té době byli u Porsche tak vám uhořel kus zadku... Možná to tak bylo i lepší... >:D
9. 4. 2008 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 17:30
Re: Ruční Maserati
Tak schválně, jestli na to přijdeš!
9. 4. 2008 13:57
Re: Ruční Maserati
Navtech..., pokud by si tam skutečně byl, tak víš, že každé nové Maserati se zajíždí na okruhu, takže to co popisuješ...není až tak úplně docela možné, leda u auta, které právě sjelo z pásu.. a to se opravdu špatně startuje, když nejsou v autě provozní náplně :-O
9. 4. 2008 16:51
Re: Ruční Maserati
Nebyl, máš pravdu. Jen si to vymejšlim, abych upoutal pozornost a sbalil nějaký děvče. Není nic lepšího, než si vymyslet takovou kravinu, jako že první Maserati bylo pro majitele řehole a bylo častěji v servisu s klasickejma italskejma neduhama, než na silnici. Nejlepší by bylo abych ti přiložil fotografie s vozem, rodinným psíkem, doklady a fakturama z HP exclusiv. Ale ani potom by to tu italskou lásku u nikoho nezranilo.
9. 4. 2008 18:05
Re: Ruční Maserati
Tady si vymýšlí kdokoliv cokoliv... A bohužel český človíček má jednu blbou vlastnost... (což mi říkali i v Americe, že sme tím známí). Do všeho rejem a všechno máme nejlepší... Takže si dovedu představit sebranku 6 dementů, jak hledají chyby na něčem co ještě třeba nevyjelo z pásů... Mimoto, tady si hodně lidí vymýšlí.. Někteří si tady zjevně pro posílení svého ega dělají i své ankety..
9. 4. 2008 13:55
TABULKA ROKU
Tak konečně máme nahoře tabulku roku. V nejprestižnější tabulce světa jsou na prvních čtyřech místech reprezentanti produkce z... Německa. Jistě, on tu snad někdo pochybuje o tom, jak tam umí dělat auta? Co je však podstatné. Ti další, ti jsou zde jen do počtu. Stačí ti jedna ruka.

Vyzdvyhněme zejména úspěchy Phaetonu. Jistě, to auto, mimo nedostatku v podobě potřebného image (což je logické) svou technikou dokonale pasuje do této třídy. VW dokázal vyrobit auto v lux třídě, které se prodeji řadí na čtvrtou příčku. Fantastické. Co na to italský superb? Nic, také žasne. Ale v čem tkví ta nemožnost se prosadit v širším (alespoň) evropském měřítku. Čím to, že Evropu nezachvátí masmánie? QT je evropským produktem v této třídě na posledním místě. Posledním. Jestlipak víš v čem to vězí?
Rozbalit vlákno
23
Avatar - T613
9. 4. 2008 14:03
Re: TABULKA ROKU
Vysoká cena a jediná motorizace? Už jsi jako kafemlejnek.
9. 4. 2008 14:18
Re: TABULKA ROKU
On prostě nepochopí... že 7dmička se prodává i jako 730 d...za 2,1 mil. A nejdražší sedma ceníkově stojí tolik, kde Maserati začíná... a to ještě ve verzi Long a možná is pancéřováním... Ale tohle prostě asi nepochopí.
9. 4. 2008 14:21
Re: TABULKA ROKU
Cena je nadsazená, souhlasím. Souhlasím i s neuvěřitelmoou (v tomto segmentu) četností motorů :-) Jo, tudy bychom se měli při hodnocení ubírat.
Avatar - T613
9. 4. 2008 14:28
Re: TABULKA ROKU
Nadsazená? A proč? Motorizací, image i výbavou je odpovídá nejvyšší nabídkou D3. To má být cena nižší jen z důvodu původu?
9. 4. 2008 16:31
Re: TABULKA ROKU
Kdyby byl QP za dva, realističtěji by to odráželo postavení toho vozu ve světě luxusních aut. Skutečnost, že při nepočetné výrobě se holt cena stlačit už nedá se pak odráží nahoře v tabulce.
Avatar - T613
9. 4. 2008 16:37
Re: TABULKA ROKU
Postavení? Usuzuješ podle čeho? Podle usazenin kávy ve svém hrnku? Abys mohl tvrdit, že QP je neúspěšně museli bychom jej porovnat s nejvyššími modifikacemi D3! A QP, i přes nekvalitní zpracování, nadsazenou cenu, navzdory tvým posměškům a svému stáří, má rostoucí prodeje. Takže až někdo ukáže tabulku s prodeji vrcholových verzí luxusních aut, a Mase bude nadále sedmé, tak to bude debata o něčem jiném. Jenže oba víme, že hlavní těžiště prodejů S, A8, a "7" (o VW nemluvím) bude v dieselech v ceně okolo 2,5mega.
9. 4. 2008 16:46
Re: TABULKA ROKU
QP je poslední mezi luxusem. Na tom stav.
Avatar - T613
9. 4. 2008 16:49
Re: TABULKA ROKU
Ach jo.. A Aston je poslední mezi sporťáky. Statistika je největším uměním lži. Končím tuto debatu, protože sme jako dva kafemlejnci,a už mě to nebaví.
9. 4. 2008 14:30
Re: TABULKA ROKU
Ty si vážně mimo... K čemu 10 motorů... u auta, které má mít min. 8 V a nebo 10 V a nebo 12 V a rozhodně ne naftu??????? Když D3 nenabíz i jediný motor co by dosahoval kvalit V8 z Maserati.. to ti nevadí...? Jak psal T613.. nevím co už by sme s tebou měli udělat. A cena je luxusní.. stejně jako je luxusní celé Maserati. Je postaveno víš než Mercedes s řadou S. Pokud tohle nechápeš.. pak nevím... Beznadějný případ...
9. 4. 2008 16:33
Re: TABULKA ROKU
K čemu deset motorů? Zeptej se u BMW, tam ti to vysvětlí. A nafta? Za pár let ji osadí do QP jen to zašumí, tedy trochu i zarachtá...
Avatar - T613
9. 4. 2008 14:13
Re: TABULKA ROKU
Pokud si chceš hrát na analýzu, tak by jsi se měl klást jinou otázku. Proč je tak "nízko" Jag? Takhle se nabízí dvě možnosti:
1) chceš rozpoutat flame
2) nesneseš, že italský plnokrevník dokázal prodat o 300 vozů více než loni, a to přímo konkuruje nejvymazlenějším verzím D3?
9. 4. 2008 14:19
Re: TABULKA ROKU
Proč je nízko Jag je ohraná píseň - nekvalita ve zpracování, nezávratné jízdní vlastnosti, bohužel stárnoucí vizáž a s tím postupně upadající image.

detail? - někde jsem tu četl zajímavý poznatek - Vyhřívání sedadla u Jaguaru (nevybavuji si model) nefunguje rovnoměrně u sedadla a opěradla... a tohle jsou přesně ty věci, které platinový kovboj neodpouští.
Avatar - T613
9. 4. 2008 14:22
Re: TABULKA ROKU
No vidíš, že to jde ;-)
Ale dokud někdo nedotáhne čísla, kolik se prodá vrcholných modelů řady D3, je zbytečné tady tvrdit, že se ho prodá málo. Pokud nejsi toto ochotný pochopit, tak nevím co chlape s tebou provedeme. Jestli ti dáme k Vánocům Stellu? Fakt, nevím.. :-)
9. 4. 2008 16:28
Re: TABULKA ROKU
:-) Stellu jedině za trest ;-)
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:02
Re: TABULKA ROKU
Jo trest pro tebe, mě nevadí ;-) >:D
9. 4. 2008 17:06
Re: TABULKA ROKU
Já bych ho netrestal, já bych se mu snažil poskytnout odbornou pomoc. ;-)
9. 4. 2008 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 14:31
Re: TABULKA ROKU
No tys tady chyběl... >:D
9. 4. 2008 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 4. 2008 14:41
Re: TABULKA ROKU
Teda vadit někomu, že prodá o 300 vozů víc než v minulém roce, při ceně jaká je. Tož nejvíc to vadí jiným než mě a Wolffovi :-)
9. 4. 2008 14:44
Re: TABULKA ROKU
Nejsem smutný... Spíš mi přijde... že buď tam měl být zařazený i Aston a Bentley a RR (který jsou zase ještě o něco dražší než Maserati,ale prodalo se jich jistě míň) a nebo tam to Maserati být vůbec nemělo, protože...a to až na jednoho jedince cítíme asi všichni, je mnohem exkulzivnější a luxusnější než třeba A8, byť to taky není špatné auto). Na druhou stranu je potěšitelné, že se Maserati v Evropě daří a prodalo o více než 300 vozů více, což je velmi dobrý výsledek, který zde určité jedince hodně trápí. Ale porovnávat tento exkluzivní kousek se systémem transaxle (což nikdo jiný v tabulce nemá a s Maserati se opravdu v rychlosti rovnat nemůže) např. s Lexusem, je prostě ujeté.
9. 4. 2008 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 14:59
Re: TABULKA ROKU
Tak to mají být sedany... A Rapid ještě není.. no,a le to je jedno... Ale asi si pochopil co sem myslel.

Edit nepochopil.. Omlouvám se. Netušil sem, že zde přispívají slaboduší jedinci i z dalekého zahraničí. Teda Košice nejsou až tak daleko..., že Dr. Bubu.? >:-[]
9. 4. 2008 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2008 16:55
GTI....???
Jezis, tu prodagandu by som aj mohol odpustit, toho sa uz nezbavi, ale porovnavat S-Klasse, s Quattroportem, moeze ibe ten, kto onanuje na plagaty Ludovych vozidiel...
Prosim Ta, pozri sa na motorizaciu Quattroporte a S-Klasse a potom pochopis. Prave ze to je luxusna trieda, takze, ten kto si moze dovolit ten ozajstny luxus, nebude pocitat korunky co minie na benzin, ci naftu, a hlavne to uz tu T613 vystihol, Quattroporte je auto, ktore si cloveka najde, nepotrebuje zbytocna kecy, kopu motorov a ani diesel...
A potom tu este protirecis, trepes o variabilite, pri porovnavani S-klasse a Quattroporte, tak ked si uz tak zmagoreny z VW, ze v aj v tejto kategorii porovnavas auta podla variability, tak Ti uz nik nepomoze.
Podla mna je vsak zaujimavy aj skoro 300 percentne zvysenie predajov LS oproti minulemu roku.... Iste, este je daleko, od nemecov, ktory uz zacinaju zit iba z minulosti, ale este par rokov a bude to tu vypadat trosku inak...
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2008 16:59
Vzkaz
GTI si hloupý. Pokud ti to nikdo nikdy neřekl, tak teď už tu krutou pravdu víš. Jsi strašně hloupý a neskutečně omezený. Poslední co ti zbylo je ten sloh, kterým to ovšem (bez významu), těžko doženeš... Ano roste ti tu nový dorost (viď 507 :-) ), ale to nestačí. Ztrácíš. Nedokážeš už udržet ani náznaky objektivity. Tvoje příspěvky rádoby s informací jsou prázdné... Viz...zeptej se u BMW... (Ano pro tvou informaci, BMW nemá ani jeden 8V motor, který by parametry se dal rovnat s tím z Maserati, jenom na výkonu ztrácejí cca 50 kW). Za další... 147 je úplně jiná třída auta, jako Cayman... A i přesto má silnější moto v nabídcer, než ten Porsche. Mimochodem, abych tě usadil zpět..motor, který bude mít Panamera, již dnes má vrcholná verze Passatu. Ano, tak tomu já říkám prémie. Si trapný, si trapný, si trapný... a k tomu hloupý. Nemusí se ti to líbit, nemusíš s tím souhlasit, ale to je skutečný stav věcí. Nicméně to nemění nic na tom, že Maserati rostou prodeje i cca 3 roky po uvedení na trh, což je více než výborné. Bravo Maserati. A ani takový hloupý a trapný šášula, jako ty, internetová groteskní bootovací postavička s tím nic nenadělá. Piš si dál své nesmysly, každý si udělá svůj obrázek. A poslední poznámka. Panamera má plánovanou roční výrobu menší, než se podařilo Maserati prodat jen v Evropě aut... takže... I tady je vidět, že si moc nevěří...

Ad 507. Jo kdyby si něco o autech věděl, tak ybs věděl, že vybudovat si síť je velmi, velmi finančně náročné a mAserati vybudovat si dealerskou síť stálo nemálo peněz. A opravdu tím nemyslím, nějakého ušmudlaného obchodníka, co autům nerozumí. A Porsche nyní nemá dost adekvátní dealerskou síť v severní Americe, kde by bylo vhodné prodávat auta s cenou nad cca 4 mil (tak drahé Porsce dosud v nabídce nebylo, s výjimkou GT, což byla kusová výroba, bavím se o sériovém autě). A byť Panamera nebude nejspíš mít tak výkoný osmiválec (uvažuje se s přeplňovaným V6 3,2 l tuším) jako má Maserati, nepředpokládám, že yb ji chtěli prodávat s cenovkou pod úrovní toho Maserati.
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2008 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 17:26
NOMINACE
Tak jsme v diskuzi získali opět pár parádních úlovků do Zlatého ventilku.

Wolffík dnes perlil a vypadá to, že budu muset letos rozšířit kategorie. Tekže Wolffovy dnešní špagetysentence:

- Porsche by se měl u Fiatu učit jak se dělají auta...
- Alfa 147 strčí Caymana do odkládácí poličky...

A na závěr (podle mého) nepřekonatelná myšlénka - Maserati, to není konkurent ani Mercedesu ani BMW, to je liga Rolls-Royce >:-[] >:-[] Tohle půjde na nominaci do kategorie - al de...mente >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
10
9. 4. 2008 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 17:41
Re: NOMINACE
"Fiat" samozřejmě zůstává i nadále, to má Wolffík propachtováno na věčné časy. Po dnešku ovšem budu muset Zlatý ventilek rozšířit o kategorii - al de...mente :-)
9. 4. 2008 17:45
Re: NOMINACE
Myslíš, že ti tohle pomůže... Leda předvedeš další tvůrčí činnost, což mě přivádí k tomu myslet, si, že nejsi úplný dement, ale tvá demence je nuď jen částečná, nebo předstíraná, ale že si prostě normálně jen omezený a hloupý.. Což je asi pravděpodobná varianta... Měl by sis vzít mokrý ručník, jistě by ti to teď pomohlo...
9. 4. 2008 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 17:57
Re: NOMINACE
Kdyby si kdy jel ve Vel Satisu... tak bys věděl, že to rozhodně není špatné auto a má co nabídnout.. A dokonce ty tvary mají co do sebe. Taky bych asi nikdy nedal přes milion za Renault, ale... Je to kus poctivě udělanýho auta, které se mezi D3 nemá za co stydět a dojela víceméně na rev. a netypické až avantgardní tvary... Jinak je to hodně dobré auto... A věř mi, že Rencky nemiluji,ale tohle dokážu přiznat. Mimoto Renaultu dnes patří Nissan a tomu patří Infiniti (do jisté míry) a s Q45 sem měl tu možnost jezdit..., ale řeknu ti, ten nádhernej 8V... No.. Má BMW se svou 5kou ještě i kus co dohánět... Takže tvoje odvaha mluvit k někomu o neznalosti... hovoří jen a jen o tvém nízkém věku... a nezkušenosti a zaslepenosti v boha.... diskuze.. GTI (nutno podotknout, tvého boha).
9. 4. 2008 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 18:11
Re: NOMINACE
Ve všech generacích... Nemám náladu, ale na tebe reagovat... Neumíš nejspíš česky. promiň. Nauč se jazyk, pak přijď... Neznalost v tom, že i Vel Satis může být dobré auto. Nekoupil proto, že prostě Renault jako značka mi nic neříká. Kdyby ano, klidně bych si ho koupil. Kdyby si vyzkoušel v jeden den Infiniti a tu 5ku... pak by si se tak hloupě neptal... Ono stačí, že za cenu 2,5 6V od BMW u Infiniti máš brilantní 200 kW osmiválec, dále elektricky nastavitelná všechna sedadla, parkovací kameru atd... atd... A to vše už v roce 2003. Ale to je fuk... Nevíš, neřeš...
9. 4. 2008 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 4. 2008 17:35
Re: NOMINACE
Není třeba aby si se ty anonymní kreaturo dále ztrapňoval, nicméně jsem ti dobře radil. Pokud budeš i nadále v této činnosti pokračovat, zkus méně smiliků...Bude to vypadat důvěryhodněji a nebudeš hned na první pohled vypadat jak imbecil (snadno identifikovatelný podle smíchu). Vlastní hlouposti se bohužel smějí jen slabuduší jedinci... Jsi-li takový, pak se všem tímto omlouvám...a také tobě. Nemůžeš za to.. Narodil si se tak. Může-li však za to výchova tvé rodiny... selhal zde sociální odbor a mělo by dojít minimálně ke koncepční změně kontroly výchovy dětí v minulosti, v současnosti a také v budoucnosti. Snad se dovíme o tobě někdy víc. Zatím opravdu tápu, zda-li si diagnoza, špatná výchova, případně záměrná tupost, nebo kombinace výše uvedených faktorů.. Budu vyčkávat. Dnes jsi na mne působil jako hloupý jedinec... Uvidíme v budoucnu, budu tě sledovat, časem sepíšu své hodnocení...
neregistrovaný "FX_"
10. 4. 2008 17:05
Re: NOMINACE
Opět bez sebereflexe? U tebe nic nového - wolffe .
Sám si tu včera/dnes vyplodil hovadin, že by se daly přehazovat vidlema.
Nejsi o nic lepší než GTI. Jedno ti ale chybí, slušnost. Neustále se navážíš do GTIho, nicméně musím dodat, že právě tento znak dost vypoví o tobě a tvém komplexu z něho.

Jen dodám. Neznáš absolutně ceníky německé prémie a vlastně ničeho německého, něměl by se k tomu vůbec vyjadřovat. Mě osobně stačilo, když si A4 označil za stejnou jako Passat - prostě o německých vozech nevíš latr nic. Tak si to zkus někdy přiznat.
PS: Specielně pro tebe. S-klasse v nejdražším provedení a "v základu" stojí přes 6 mil Kč. Když ji dovybavíme individuálním programem, dostanem se i přes 8 mil. V tomhle případě je cena QP v pravdě poloviční. Ale nebudu tu srovnávat QP a eS-ko. Je to jiná třída. Neboli jiná dimenze - ta v které se kompromisy neomlouvají "sportovním srdcem".
Avatar - T613
9. 4. 2008 17:49
Klid, klid
Tož děcka už si dejte pokoj. Všichni ty své pindíky máte velký >:D
Mase je v tabulce poslední to je bez debat. Kdo se nudí, a kdo ví kde hledat, ať najde prodeje vrcholných verzí D3, cenově srovnatelných s Mase. A když to někdo najde, otevřeme si dobré krabicové a budeme dál diskutovat. ;-)
Rozbalit vlákno
21
9. 4. 2008 18:00
Re: Klid, klid
Na to mě nedostaneš, já sedám do své krabice a odjíždím do místní restaurace 8 cenové skupiny sledovat človíčky, co se honí za malým černým kolečkem, aby pak mohli sednout do svých vybruslených kovbojských automobilů!
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:03
Re: Klid, klid
Mají malé cíle, já chci mít automobil pro statkáře. Přece jen kovboj musí robit >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:02
Re: Klid, klid
Jojo, lidi z Havru se poznaj >:D
Krabicové >:-[] >:-[] a na Horníku, co? >:D :yes: :yes:
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:04
Re: Klid, klid
fuuj, já nejsem z Havru. Z take dupy
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:06
Re: Klid, klid
Sorry vole, a odkud jako? >:D
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:07
Re: Klid, klid
Jsem odchovaný na Vítkovicích a Baníku, tak hádej hadači ;-)
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:09
Re: Klid, klid
To asi nebude Praha ;-)
Já si jen myslel, že jsi z Havru, protože jsi jednom o něm něco velmi blízkého zmínil, tak si myslel, že jsi odtud:-)
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:11
Re: Klid, klid
To radši budu z toho Havru než z Pepíkova. Ty mi tady přivozuješ infarktové stavy >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:13
Re: Klid, klid
>:D :yes:
Taky si myslím :yes: >:D
Co se ti jako nelíbí na Havru? aji Šviháček tu jezdí na večeře..a někdy i snídaně..a už jsem ho tu viděl i na oběd >:D >:D
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:18
Re: Klid, klid
Ty jsi z Havířova? Nemám proti němu samozřejmě nic. Sem tam si tam (šílená skladba slov >:D ) skočím do kulturáku na ochotníky nebo na nějaký koncertík. Přeci jen tam dělá moje kámoška. Takže jen rýpu, neboť : Sranda musí byť, i ke by mamu věšali!" >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:26
Re: Klid, klid
No jsem :-)
Neboj, nevadí mi, že nadáváš na Havr. Však můžeš:-) Je to přece město number 1 co se týče prodeje drog mezi mladistvými v ČR. Hodně se tu objíždějí auta klíčem, krade se tu kure..ky, ale máme tu jedny z nejhezčích holek:-)
A chodíš za kámoškou do divadla jo? >:D A chodíš aji k ní do "maskéršatny"??? >:D
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:30
Re: Klid, klid
To by se zvukaři nelíbilo >:-[]
Ale vytáhla mě párkrát na ochotníky. Znáš to nahodil jsem otrávený obličej, a přikývl. Ale tak dlouho sem se v divadle nepobavil. :-)
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 18:37
Re: Klid, klid
Zvukař je tam pan "Prostřední" jo? >:D
Divadlo je ok:-)
Avatar - T613
9. 4. 2008 18:40
Re: Klid, klid
On je všude. Dle potřeby a chuti >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 19:04
Re: Klid, klid
Ty, že si to necháš líbit když tam chodíš za svou holkou >:D
Avatar - T613
9. 4. 2008 19:11
Re: Klid, klid
To je jeho holka, ne moje >:D
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 19:26
Re: Klid, klid
Aháááá....abys nedostal přes držku >:D >:D
Avatar - T613
9. 4. 2008 19:28
Re: Klid, klid
Too nehrozí >:-[]
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 19:43
Re: Klid, klid
Dáš ho jo? >:D Anebo to děláš tajně? >:D >:D >:D :-O :-O
Avatar - T613
9. 4. 2008 19:45
Re: Klid, klid
Na kluka ostravského si netroufne nikdo ;-)
Avatar - Johny.Rico
9. 4. 2008 19:50
Re: Klid, klid
No pokud znáš baníkovce tak ne >:D chlapci jedni malovaní. Někdy jsou dost užiteční i mimo stadion >:D
Avatar - www.skodaoctavia.cz
9. 4. 2008 21:57
Mercedes
No nevím nynější mercedesy nic moc :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2008 08:59
Maserati
No já to vidím tak, že Maserati je nejprodávanější auto z pohledu - mám prachy a chci limuzínu, tak si ji koupím, němci se kupujou za "erární" peníze pro ředitele, politiky apod., kteří je ovšem zhusta neřídí. Např. na ČEZu je A8 přímo předepsaná pro určitý pozice a zalevno si tam Audi určitě nevybrali. Je to systém nechci obrat zadarmo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 4. 2008 14:37
VW Phaeton
Má hodně nízkou výbavu na takovou cenu ;-\ .Já bych bral Mercedes - Benz S a k tomu bych přiobjednal Maserati Quattroporte :yes: >:D .
Rozbalit vlákno
0