Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Majitelé tesel se dočkali, u Humpolce otevřel první supercharger v ČR

První rychlonabíjecí stanice Tesly na českém území nabízí šest dobíjecích míst. Již brzy by měla následovat i druhá stanice.
Zpět na článek
20. 7. 2016 18:45
20. 7. 2016 18:55
20. 7. 2016 19:29
20. 7. 2016 19:30
20. 7. 2016 19:32
20. 7. 2016 20:30
20. 7. 2016 20:53
21. 7. 2016 08:52
21. 7. 2016 10:24
21. 7. 2016 10:29
20. 7. 2016 21:50
21. 7. 2016 09:39
20. 7. 2016 18:45
Jistě
a takhle to bude na věky. nulový daně a elektrika zadarmo. >:D >:D
...říká se tomu vytírání očí.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - WinDiesel
20. 7. 2016 18:55
Re: Jistě
Dneska bude AntiKharl tak zhulenej a zkouřenej že sem asi ani nedorazí .............. :-)
A jestli dorazí, tak zahltí server Auto.cz miliony prožluklých smajlíků. Doufám že má zdejší server dost bitové a bajtové rezervy.
Avatar - 3_diamanty
20. 7. 2016 19:29
Re: Jistě
a mozno sa odstahoval do Humpolce ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 7. 2016 19:32
Re: Jistě
a preto je nepritomen ;-)
20. 7. 2016 22:12
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
jj
no KONEČNĚ !! se i MÍSTNÍ DEBÍKOVÉ ... pardóón tedýý MÍSTNÍ DÍZLÁČKOVÉ no spíše DÍZLPOPELÁŘI [odkaz]
dozvěděli v INTELIGENTNÍ MENŠINĚ ČESKÝ POPULACE roky probíranou historii [odkaz] [odkaz] [odkaz] že na VYSTRKOVĚ stojí PRÍMA ELEKTROPUMPA [odkaz] [odkaz] pro BEZVA KÁRY [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
21. 7. 2016 09:39
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
jj to je pecka. Jednoduše přijedeš hoďku dvě počkáš, až se ti to trochu nabije a můžeš frčet dál. >:D >:D
Avatar - WinDiesel
20. 7. 2016 20:24
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
To si pleteš to byl Hliník .-)
Avatar - 3_diamanty
20. 7. 2016 20:42
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
:-) no jasne..... inak ten film sa da pozriet aj 1500 krat a stale je to pecka :yes:
Avatar - CHerokee
20. 7. 2016 22:21
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
:yes: Viděl někdo Kharla? >:D >:D >:D
21. 7. 2016 07:22
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Kdo viděl Kylie/Buřtíka/Sakru, ten podle mě viděl Bereniku/Kharla ;-)
21. 7. 2016 13:36
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Kharl " Hliník " ANTIDIESEL :-!
Avatar - _Karel_
20. 7. 2016 20:19
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Doufám, že podobně ti vadí/budou vadit elektro verze Audi ;-)
Avatar - WinDiesel
20. 7. 2016 20:25
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Nebudou dlouho, tato silová elektřina bude brzy brutálně zdaněna jako paliva z fosilních zdrojů.
Avatar - Googlit
21. 7. 2016 00:39
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Vtip z roku 2030: "Jménem zákona otevřete, prý si zde načerno vyrábíte nezdaněnou elektřinu!". No a teď vážně. Brutálně se zdaňuje především to co daňovému poplatníku zkracuje jeho produktivní věk po odvádění příjmu do státní pokladny. To zaručuje to že když se chce daňový poplatník rychleji dostat do hrobu, případně chce rychleji dostat do hrobu i jiné poplatníky kolem sebe, tak zároveň i rychleji plní kasu tak aby stát zůstal pořád při penězích. Těch 80 miliard vybraných ročně z phm bude beztak naprosto přesná hodnota délky lidského života čecha o kterou díky pálení těchhle paliv přišel.
21. 7. 2016 10:25
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Píšeš blbiny. Je nemožné zásadným spôsobom znovu zdaniť elektrinu len preto, že pribudne ďalší zákazník. Elektrina tečie do domácností, svietia ňou mestá, ťahá cakumprásk prakticky všetku priemyselnú výrobu, poháňa vlaky... Ako chceš oddeliť elektrinu pre autá, aby sa dala zvlášť zdaniť, prefarbíš ju namodro? Zásadnejšie zvýšenie cien sa bleskovo prejaví v ekonomike a že nie práve pozitívne, je hádam jasné.
21. 7. 2016 13:34
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
jj to se podniky pomejou as jim zdrazi silovou elektrinu danema, treba Agrofert bude jasat blahem >:D a ted tu o karkulce?

zdanovat se bude jinak, tak aby se to nedotklo vetsinoveho volice, to sis nestacil za tech 27 let vsimnout jak funguje politika?

skus si aspon letmo nastudovat treba na internetu ekonomicke principy, treba pak prestanes psat ty nesmysly co pises :-)
20. 7. 2016 20:58
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Mě to nevadí, to sis vymyslel. já jen že 80 miliard, který tenhle stát vybere ročně z fosilních paliv se bude muset vybrat jinde - nečekaně z elektriky. Nebo to zatáhneš? >:D
Avatar - _Karel_
20. 7. 2016 21:12
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Jestli jsi to myslel takhle, tak jsem tě špatně pochopil. Jo, když bude hodně EA, bude drahá elektřina.
Avatar - Googlit
21. 7. 2016 00:21
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Pánové uniká vám ale jedna podstatná věc. Na to aby šlo elektřinu jak říkáte vaší dieslově-úspornou hantýrkou zdražit by jí musel nejprve stát zakázat vyrábět si doma. Celé to zdanění benzínu a nafty je totiž postavené na tom, že si ho prostě doma nevyrobíte a je to něco co lze proto snadno kontrolovat. S elektřinou je to úplně jinak!

Navíc zapomínáte na fatální dopad těch spálených 8 miliard litru phm ročně na lidske zdraví. Prodloužení aktivního věku občana čr kdy je schopen pracovat byť jen o tři-čtyři měsíce by státu poptávaných 80 miliard jistě přineslo, že? Ale já vím, jedna zaoceánská loď má emisí jako všechny auta včr :-)
21. 7. 2016 07:08
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Ne každý má k dispozici za chalupou vodní tok, aby si postavil malou vodní elektrárnu, ta dokáže jakž takž stabilně vyrábět elektřinu. Ze sluníčka je výroba problematická, nestálá a málo výkonná, v domácích podmínkách. A také ne pro každého. Argument, že když nemám vlastní, tak si vezmu ze sítě a pak jí "vrátím", platí jen do určité míry a za současných podmínek, které není problém legislativně změnit.

A ano, vtip roku 2030. I cigarety a chlast si lze snadno vyrobit doma, nejsou snad zdaněny ? Cigarety a chlast zkracují život, ale nemovitost, příjem, dědictví, darování, spotřeba, silnice .... jsou věci zdaněné a život přímo nezkracují.

Jen malé dítě si myslí, že elektřinu nejde kontrolovat.
Avatar - Googlit
21. 7. 2016 08:57
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Zato naleziště ropy, vrt, rafinérii a nádrže na skladování PHM má za chalupou každý, že? >:D Gratuluji k brilantní úvaze.

S tou další složkou daní máš samozřejmě pravdu, jen jsem to nerozvedl a mluvil o té části kterou místní diskutéři nazvali jako "brutální". Daně z nemovitosti jsou šušně, z příjmu, dědictví a darování zase ta odvrácená stránka kde je výchozím předpokladem že poplatník, jeho dědic nebo obdarovaný žije atd. Ale si chytrý takže rozumíš tomu co jsem tím myslel... elektřina prostě není nafta nebo benzín a v tom systému daní se to chová absolutně jinak! Mnohem více funkční řešení by bylo tu ztrátu z výpadku daní z PHM vykrýt zdražením nezdravých potravin. Třeba zdanění cukru by mnohem více korespondovalo s tím co teď stát vybírá za PHM ;)
21. 7. 2016 09:13
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
K tvé první, podle mě nekorektní, větě.

Já jsem se nad zdaněním pohonných hmot z ropy nepozastavoval a ani jsem neuváděl, že je lze vyrábět a skladovat v domácích podmínkách. Brilantní je, v tomto případě, jen tvoje demagogie a nemístný smajlík.

K druhému odstavci. Samozřejmě, že vím, jak jsi to myslel. Elektřina není nafta, to je pravda a nelze postupovat při jejím danění stejně. Aniž bych použil vykřičníku, zdanit a kontrolovat, samozřejmě, lze, dokonce se už i daní. Je jen otázka aktuálních pravidel, stanovených státem, jak.

Pokud se týká danění nezdravých potravin nebo podobných návrhů na zvýšení příjmů do státního rozpočtu nemám dostatečnou erudici o tom diskutovat nebo i jen komentovat. A myslím si, že je to i - tak nějak - mimo téma.
Avatar - Googlit
21. 7. 2016 10:15
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
1. Demagogicky a nekorektně si argumentoval s vodním tokem za chalupou ty. A když už jsi takový hloupý argument (proč nevyrábět elektřinu doma) použil, tak mi ten můj podle mého vkusný a inteligentně zformulovaný políček opravdu nemůžeš zazlívat.

2. Ostrovní systém ti nikdo danit nebude, neměl by to jak vyargumentovat a ty si ho měřit nemusíš.

3. Souhlasím.
21. 7. 2016 18:01
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Ne, to z mé strany nebyla žádná demagogie. Nebo snad jsou malé vodní elektrárny tak běžné ?

Jak tedy lze efektivně vyrábět elektřinu doma pro běžného občana jinak ?

Pokud tedy pomineme ty malé vodní elektrárny a solární panely ?

(Jen znovu připomínám vodní tok má k dispozici málokdo a solár v našich klimatických podmínkách neodvádí vždy dostatečný výkon a zejména v časech, kdy to uživatel sám až tak mnohdy nepotřebuje. Argument, že dodá do sítě a pak si ze sítě zase vezme, je problematický a záleží na podmínkách výkupu energie, které může smluvní odběratel v budoucnu znevýhodnit. V tomto kole záměrně pro zjednodušení pomíjím pořizovací cenu a životnost elektrárny a tím její ekonomickou návratnost.)
Avatar - Googlit
21. 7. 2016 21:06
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Ne, teď jsem si to nastudoval a máš pravdu. Pokud nemám vodní tok tak jsem nahraný >:D
21. 7. 2016 21:23
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
>:D :yes:
21. 7. 2016 13:37
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
a proc z elektriny? neni lepsi to vybrat treba formou silnicni dane nebo mytnym? joo ono je strasne super vybrat vic na elektrine a tim * vetsinu naroda, uvazuj trosku
Avatar - CHerokee
20. 7. 2016 22:22
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
V Británii už to je zpoplatněno u některých. Takže jsi to trefil....

[odkaz]
21. 7. 2016 13:39
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
ach boze, dalsi kdo si precet jen nadpis >:D a to ze v UK nekteri distributori davaji ulevy pro majitele EV jsi jiste necetl vid? nojo to se totiz nehodi do tve myslenky vid >:D
Avatar - Dinar
21. 7. 2016 08:21
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Nerozumíš tomu, stát nám dá půlku na auto, strejda altruista z Ameriky postaví nabíječky, a nastane ráj, všichni budeme jezdit zadarmo a ještě ekologicky. Kdo by se z takové budoucnosti netěšil? ;-)
21. 7. 2016 08:48
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Ja nevim, jestli je to na miste.
Co se tyka Tesly, tak u ni se moznost nabijet "zdarma" na SC priplaci nejake cca 2000 USD pri nakupu vozu. Uznavam, ze celkove je to nizsi cena, nez za kolik by clovek jezdil se spalovakem a myslim, ze tohle by mohl byt i navod na dalsi sluzbu pro vyrobce konvencnich aut - prodat auto a za priplatek dat majiteli moznost tankovat na spratelenych benzinkach treba nejakou dobu, nebo nejake konkretni mnozstvi PHM, pripadne zaridit najekaou slevu atd... Je mozne, ze toto prijde pote, co vetsina v ramci konkurenciho boje nabidne desetilete zaruky a servisy na dozivoti zdarma...

A co se tyka te pulky na auto - je treba to videt v globalu. Pokud ja jako stat mam nadbytek vyrobene elektriny a PHM musim kupovat od zemi, na kteryh nikdo nechce byt zavisly, pak muze byt celkem fajn napad snazit se svou zavislost snizit a spotrebovavat svou energii misto nakupovani paliva jinde.

Samozrejme nejsem ekonom, takze cely model financnich toku si ani neumim predstavit, jen chci rict, ze donutit lidi neco kupovat pomoci dotaci muze z pohledu statu davat smysl.
Avatar - Dinar
21. 7. 2016 10:22
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Jo, moje poznámka je reakcí na několik předchozích debat na toto téma, zúčastnění vědí, nemluvíme o dnešku, ale o budoucnosti, jakmile bude elektřina v pozici hlavního "paliva" pro pohon dopravních prostředků, nebude zadarmo ani nebude levná, pokud chce někdo využívat výhod levného a zeleného pohonu, ať jde do elektromobilu teď, za dekádu dvě na tom nic výhodného ani zeleného nebude. ;-)
21. 7. 2016 10:56
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Jasne :-)
21. 7. 2016 11:02
Re: E.ON TESLA SUPERCHARGER - VYSTRKOV u HUMPOLCE
Ale ono to není zadarmo. Je to předplacené.
20. 7. 2016 20:30
SUPERBLB
...a co ta mezi Teslama dělá škodárna??? :*) To se už vážně musí nas*at úplně všude??? 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
20. 7. 2016 20:53
Re: SUPERBLB
Když už se chceš podepisovat, tak na konec příspěvku, ne na začátek ;-)
21. 7. 2016 10:24
Re: SUPERBLB
Promiň, já nevěděl, že když Tě oslovím hned na začátku, že se budeš taak moooc zlobiinkat... zřejmě jsem se dotknul tvého škodovkového srdíčka viď. Tyo, to jsem moc moc smutňoučký, že jsi další ovečka co jezdí v něčem tak trapňoučkém, jako je škodovka :-!
21. 7. 2016 10:29
Re: SUPERBLB
Taky jsem se divil, ze tam nekdo prisel na z 90% naftovem Superbu. Asi Manager nabijecky!
Avatar - WinDiesel
20. 7. 2016 20:32
Účinnost foto-voltaického panelu 12 V ...
Účinnost foto-voltaického panelu:
- max. možný proud - 4,5 A

- východ a západ slunce - 0,5A
- nejvyšší dosažený nabíjecí proud - 4,2 A
- většinu dne se nabíjecí proud generovaný panelem pohybuje mezi 1 a 3 A, 4,2 A dosahuji cca na 1 hodinu

polojasno - 0,8 A - docela bída
pod mrakem - 0,4 A - docela hodně velká bída

Když bylo špatné počasí baterku jsem neměl šanci nabít.
Celkově docela zklamání a v podmínkách ČR je to na guvno. Na mé účely stačí ale bez dotací naprosto k ničemu. Proud generovaný panely neustále silně kolísá, slunce zaleze za mrak a rázem je 5x nižší výkon - rád bych věděl jak to uregulují ......... Ve dnech kdy je zamračeno je to jako zdroj energie zcela marné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
20. 7. 2016 20:54
Re: Účinnost foto-voltaického panelu 12 V ...
Co to je za panel? To máš na baráku a dodáváš do sítě?
Avatar - flyboyeda
20. 7. 2016 21:29
Tesla je blbost a podvod
3 tuny vážící celý den se nabíjející nesmysl co ujede tak 200 km z kopce na jaře v létě a na podzim, v zimě ujede tak 100 km při zaplém topení, interiér působí lacině a nelíbí se mi,

Byla tu móda Dieselů, teď je v módě Elektirka, nejde o to že zachraňujete planetu, protože to tak není, je to jenom v módě

jediný rozumný důvod pořídit si teslu je že se na to dají balit tak možná hezký ekoložky jinak je to ale úplně na h....o

Raději budu jezdit s 6 litrovým 12 válcem co poliká benzin, který je mnohem víc ekologický jak tahle elektro blbost

Tesla je ztrátový projekt který financuje americká vláda a zatím je to na prd, ani jeden rok v plusu, tesla přežívá jenom díky daňovým poplatníkům
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2016 21:48
Re: Tesla je blbost a podvod
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
20. 7. 2016 21:53
Re: Tesla je blbost a podvod
proč bych měl zaměstnávat mysl přemýšlením kde najdu dobíjecí stanici, je lepší jezdi s 6 litrovým dvanáctiválcem, který dobiju na 100% na kterékoliv čerpací stanici, za max 5 minut, jak dlouho se dobíjí tesla na 100 % určitě déle jak 5 minut, Bentley Mulsane je mnohem ekonomičtější a ekologičtější auto jak tahle blbost

a namísto toho abych se obtěžoval, kde si dobiju elektronesmysl, můžu myslet na příjemnější věci

Nepřesvědčil jsi mě
Avatar - _Karel_
20. 7. 2016 22:05
Re: Tesla je blbost a podvod
"proč bych měl zaměstnávat mysl přemýšlením"- :yes:
Avatar - flyboyeda
20. 7. 2016 22:10
Re: Tesla je blbost a podvod
proč bych si měl zas írat software takovými nesmysly
21. 7. 2016 08:54
Re: Tesla je blbost a podvod
Tvuj SW je na urovni BIOSu kalkulacky od vietnamcu, radeji ho opravdu nepretezuj.
21. 7. 2016 12:04
Re: Tesla je blbost a podvod
Dříve by jezdec koně argumentoval kůn se může napást kdekoliv. Ty s tím smradem musíš někam dojed. podle mě jde o vývoj. Účinnost smradů se také neustále zlepšovala. účinnost panelů se také zlepšuje. a ještě namám rád že Ahmedi si za naše vyskakují.
21. 7. 2016 09:15
Re: Tesla je blbost a podvod
"Zvyknete si na fakt, že kolem benzínových stanic pouze projíždíte, ....

..Pokud plánuji delší cestu než 300 km, pak musím sednout k navigaci a zamyslet se, zda a kde budu dobíjet. To je samozřejmě velká změna myšlení. Než jsem si Teslu koupil, věřil jsem, že toto dilema budu řešit příležitostnou výměnou auta s kolegy.
Musím konstatovat, že jsem za poslední měsíc v jiném autě neseděl, dobíjení šlo vždy vyřešit, někdy i podáním prodlužovačky z okna rodinného domu....."

Da se zvyknout na cokoli, ale rozhodne si zvykne clovek na to sednout do auta, nastartovat a jet kdykoli, kamkoli jak dlouho chce, protoze muzu tankovat kdekoli za par minut.
Avatar - flyboyeda
21. 7. 2016 11:16
Re: Tesla je blbost a podvod
Blbost, pumpy jsou všude a benzín je všude, proč bych měl někoho otravovat s nějakou prodlužovačkou, to je trapný

Nevím jestli jste si toho vědom, ale existují auta co jezdí na benzín a když dochází, člověk zajede na čerpací stanici, která je na každém rohu, benzínové motory jsou spolehlivější jak ty naftové a proto benzín je budoucnost, Bentley Mulsane co má 12 válec obsah skoro 7 litrů a 500 koní, dokáže jet po dálnici za 10 litrů na 100 , při nádrži 90 litrů, to je vinikajicí dojezd, natankovat nádrž do plna za 5 minut a za jak dlouho dobiješ ty tu tvou teslu z 5 % na 100 % ?
21. 7. 2016 14:45
Re: Tesla je blbost a podvod
Tak nevim jestli jsem to napsal jasne, ale asi ne. V poslednim odstavci jsem myslel natankovat benzin ;-) Ze bych se chtel otravovat s nejakym dobijenim kazdy den a nekdy i v prubehu dne to fakt ne ;-)
Avatar - flyboyeda
21. 7. 2016 15:55
Re: Tesla je blbost a podvod
:yes: Výborně to jsem chtěl slyšet !!! :yes:
21. 7. 2016 07:28
Re: Tesla je blbost a podvod
Ty a V12? Ale přestaň studentíku. Ještě ani nevíš jaké to je vydělávat na provoz auta a slintáš tu nesmysly...

A ještě s hrubkami jako desetiletý dítě! :-!
20. 7. 2016 21:50
Re:
Tesla ne-e, toto ano-o: [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 7. 2016 09:39
Re: REDAKCE
Killnete si ten generator reklam.
Avatar - Rubb
20. 7. 2016 23:47
Náklady na provoz
Co jsem tak vyčetl na netu, tak spotřeba Tesly se pohybuje okolo 30kWh/100km. Při ceně 7,50 Kč za 1 kWh to vychází na bratru 225 Kč. Nooo až ta bublina splaskne a bude jezdit tolik elektroaut (i Tesel), že už nebudou moct nabízet elektřinu zdarma, tak teda nic moc, čekal jsem mnohem levnější provoz. A to nepočítám to, až na el. stát uvalí spotřební daň, protože peníze ztracené na prodeji fosilních paliv bude muset nahradit, jinak by to neustál... :-!
Rozbalit vlákno
1
21. 7. 2016 13:49
Re: Náklady na provoz
30kWh je hodnota dalnicni jizdy 135km/h, jj tak jezdi uplne vsichni a vsude i mimo dalnice >:D zvlastni proc teda na sprintmonitoru je prumer Tesel rekneme nejakych 21kWh ,... to bude asi nejaka chyba ze >:D

a ty dalsi pocty jsou taky super, 7.50 za KWh, to platis doma? a vis otom ze Tesla ma na elektrinu burzovni ceny? a vis o tom ze prumerna burzovni cena se v roce 2016 pohybuje na uzemi EU pod 900 korunama za 1MWh? pro ty "blbejsi" je to pod 1 korunou za 1KWh

jj stat by to neustal, kdys by rocne nevybral asi 75-80 miliard na spotrebni dani z paliv, neustal by to uplne stejne jako to neustoji s tema rozpoctama co mame poslednich par desitek let >:D stat je totiz uplne blbej a nezajisti si vyber dani jinde, treba formou silnicni dane, ... tyak hlavne ze Rubb to vsechno zachrani se 7.50 za 1KWh, tyjo covece proc jeste nejsi vrchnim kralem a vsehovladcem v CR? :-!
21. 7. 2016 09:35
náklady na provoz
Spotřeba 30 kWh v autě není náklad na provoz.Na nabíjení je potřeba je potřeba mnohem více energie,kolik to je se nodváží nikdo změřit,to číslo by se nehodilo
do sluníčkových diskuzí.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 10:24
Re: náklady na provoz
No je to možné. Já vzal tu spotřebu pouze laicky. Každopádně je to velké negativum, které se zatím daří maskovat, díky tomuto chytrému dobíjení "zadarmo". Také nikdo neukazuje tu spoušť, která nastává po těžbě prvků potřebných pro výrobu baterií a to co budou muset vypustit do ovzduší elektrárny. To taky nikoho nezajímá, hlavně že mu to nesmrdí přímo pod nosem, to přece musí být eko. Krátkozrakost lidí je neuvěřitelná, se nedivím, že ta planeta je tak zničená :-!
21. 7. 2016 10:42
Re: náklady na provoz
A to, čím sviníme prírodu teraz ťažbou ropy a výrobou palív, ich distribúciou a spalovaním, výrobou olejov a ich následnou likvidáciou - a k tomu všetkému samozrejme tiež spáliš kvantá elektriny, to nepočítaš? To všetko postupným prechodom na elektrinu zase zmizne.
21. 7. 2016 12:08
Re: náklady na provoz
Není to krátkozrakost . Tak by mohli uvažovat i jezdci na koních versus auta. Je to vývoj . A vyčistit jednu elektrárnu je lepší než 1000ce aut.-
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 12:40
Re: náklady na provoz
No tak až budeme muset pro všechna auta vyrobit elektřinu, tak teprve uvidíš, co je to za bordel. Jak vidno se v tom moc neorientujete - no war, jinak by jste věděli, že svět vyrábí většinu el. energie spalováním fosilních paliv a to je teprve to pravé EKO. Jaderný odpad ti asi taky nic neříká, můžete se pak přihlásit a skladovat si ti doma na zahradě a nalepit nálepky, jak jste EKO. Likvidace těch smrdutých baterií z milionů aut bude taky naramná paráda. Proti tomu je ropný průmysl ještě nic. Pokud se nestane ropná havárie, to uznávám, ale ona jaderná havárie taky není nic moc ;-) PS slepých vývojových uliček už bylo, kdo ti dává tu jistotu, že tahle to není :-!
Avatar - flyboyeda
21. 7. 2016 13:33
Re: náklady na provoz
Tesla jezdí na hnědé uhlí a tenhle svět postavily těžké stroje poháněné ropou a né elektřinou
21. 7. 2016 14:03
Re: náklady na provoz
Vyrobí si ji sami. na veletrhu kde jsem vystavoval el.skutr. jsem měl možnost vidět auta, která mají integrovaný panel ve střeše auta. (ohebný k nerozeznání od obyč. střechy) vylepšuje se účinnost každým rokem + rekuperace apod. A hlavně ahmedi nedostanou ani kačku. A vy i vaše děti budou svobodně dýchat. Sleduji dlouhodobě vývoj u prisusu a je zde neuvěřitelný pokrok.
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 15:19
Re: náklady na provoz
Integrovaný střešní panel má takovou účinnost, že neutáhne ani klimatizaci. Navíc když bude zataženo, nebo noc, tak jsi bez proudu totálně.
El. skutr, kolo, miniauta do velkoměsta, proč ne. Ale paušálně dělat všechna auta na el. je blbost. ;-\
21. 7. 2016 23:40
Re: náklady na provoz
Ano znovu opakuji stále dokola zatím má malou učinost. Měl jsem doma pevnou linku a stále ji mám první mobily stejný názor jako vy takovou bendu sebou přece nepotáhnu do autobusu signál nic moc...atd atd kde jsme ted. Opakuji stále dokola je to vývoj. A děkuji těm jedincům , kteří si teslu koupí. A umožní pokrok a zbavit se závislosti. nesnáším závislost. Vystavuji občas na veletrhu amper v Brně a pokrok je i přes nedostatek financí značný. Jezdil jsem dlouhou dobu z naftou ano super spotřeba ,ale taky super smrad a super rakovina. Hlavně že se nesmí kouřit na zastávkách a ten starý autobus co tam chrochtá je co? a ty čiplé TDI to je ještě lepší. Nejsem eko fanatik , ale všem je jasné že účinnost a složitost spalovacích motorů je u konce něco jako konec století páry.
Avatar - flyboyeda
21. 7. 2016 16:00
Re: náklady na provoz
Buď jsi retardovaný , nebo hodně naivní blázen, elektromobil už existuje víc jak 100 let a za těch 100 let nedošlo k vůbec žádnému pokroku, to je jenom vynikající práce Marketingu aby sis to myslel
Re: náklady na provoz
Na retarda sa pozri jedine do zrkadla. To, že niečo existuje viac ako 100 rokov, neznamená to, že to má za sebou 100-ročný vývoj. Spaľovacie motory ho za sebou majú, elektrický pohon a batérie do elektromobilov nie.
23. 7. 2016 20:18
Re: náklady na provoz
Jenže nás vůbec nemusí zajímat, z čeho se vyrábí elektřina ve světě. Pro nás je podstatné, z čeho se vyrábí elektřina u nás, resp. v Evropě. Protože smog v Pekingu je sice strašný, ale vliv na smog např. v Praze je nulový.
A pro srovnání, každým rokem se snižuje podíl uhelných elektráren na výrobě elektřiny. Kouknul jsem do každoročních zpráv ČEZu a např. za 2015 byl podíl uhelných elektráren 37% a každým rokem se tento podíl snižuje. Např. v roce 2005 byl podíl uhelných elektráren 55%.
21. 7. 2016 11:07
Zdanění elektřiny
Zdanění elektřiny je naprostá pitomost, protože by bylo velmi komplikované až nemožné. To mnohem dříve dojde k zavedení paušální silniční daně.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 12:44
Re: Zdanění elektřiny
Chápu tvůj argument, ale to už je přeci jedno, jak to zdaní, já se bavím o celkových nákladech na provoz. Že to bude pěkně drahé a nic moc EKO ;-)
21. 7. 2016 13:41
Re: Zdanění elektřiny
co v CR neni pekelne drahe? a EKO zajima jen blbce co maj potrebu zas resit nejaky zkratky a delat tim nalepky urcitym skupinam
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 15:54
Re: Zdanění elektřiny
Tak zrovna provoz auta u nás zas tak drahý není z pohledu aktuálních cen pohonných hmot. Zatím. ;-)
21. 7. 2016 16:11
Re: Zdanění elektřiny
jj to rikej treba lidem co ziji aprovozuji auta v oblastech jako je Amerika, oblast Arabie, Indie, Asie, ... jak tu mame levnej benzin, naftu a plyny pro provoz fosilnich aut

no reknu to takhle, s Leafem me 100km stoji 35 korun co se paliva tyce, s Golfem me 100km stoji 190 korun co se paliva tyce, ano jezdit Golfem na benzin je levne :yes:
Avatar - Rubb
21. 7. 2016 16:25
Re: Zdanění elektřiny
No ano, zatím. Dokud za tebe odvádí peníze ostatní v podobě spotřební daně na paliva. Až budou všichni jezdit elektroautama a napálí ti stát silniční daň, tak budeš kulit oči, jak to bude levné. A o tom se tu celou dobu bavíme, což jsi asi nepochopil. PS jak se ti s tím jezdí dlouhé trasy? To jedeš radši Golfem, co? :-! Jinak Leaf jako přibližovadlo dobrý ;-) PS 35kč ok, ale asi nedobíjíš 1kWh za 7,50 jako tady v článku >:-[] Takže ještě jednou, ano levné to je, ale zatím. Aneb když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají ;-)
22. 7. 2016 07:52
Re: Zdanění elektřiny
PS> bylo 100% jistotou ze te budou zajimat jen ty dlouhe trasy >:D

a ne neplatim 7.50 za 1kWh, prozatim je nabijeni v Humpolci zadarmo, zpoplatneni na 6-7.50 se teprve chysta ;-) a pri 7.50, me to porad vychazi na 105 korun na 100km

ale pis dal, delas tim elektromobilite velkou slubu, cim vic pises, tim vice se zalistovava dane tema a tim vice pak je ukazovano ve vyhledavacich :-) a tim vice lidi ma pak moznost si precist tvoje nesmysly, a nezapomen dat zas nejaky odkaz na neco co tvuj post totalne rozseka :yes:
22. 7. 2016 12:36
Re: Zdanění elektřiny
"prozatim je nabijeni v Humpolci zadarmo", ale jenom pro Tesly.