Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Lexus

Ako si založiť a budovať prémiovú značku na sklonku 20. storočia? Viac ako 100 rokov po tom, ako vznikli prvé, dnes už legendárne automobilky. A aj napriek takejto časovej strate to bude rozprávanie nielen o prežití, ale dokonca aj o úspechu.
Zpět na článek
31. 1. 2007 07:54
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 08:02
31. 1. 2007 11:04
neregistrovaný "MK"
31. 1. 2007 12:30
anonym
31. 1. 2007 13:42
anonym
31. 1. 2007 13:43
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 13:50
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 16:42
neregistrovaný "LexusRx400h"
1. 2. 2007 10:08
neregistrovaný "Leone"
3. 2. 2007 17:47
neregistrovaný "LexusRx400h"
1. 2. 2007 17:37
3. 2. 2007 17:39
neregistrovaný "LexusRx400h"
1. 2. 2007 17:36
31. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 20:46
31. 1. 2007 21:05
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:17
31. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:38
31. 1. 2007 21:23
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:29
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:34
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:25
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:31
neregistrovaný "RnaliM"
1. 2. 2007 10:20
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:44
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 14:37
neregistrovaný "RnaliM"
1. 2. 2007 17:33
1. 2. 2007 23:05
2. 2. 2007 07:39
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 07:55
anonym
31. 1. 2007 07:56
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2007 09:31
31. 1. 2007 08:25
31. 1. 2007 21:18
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 08:33
neregistrovaný "chali"
31. 1. 2007 09:36
31. 1. 2007 16:45
neregistrovaný "LexusRx400h"
31. 1. 2007 08:34
neregistrovaný "chali"
31. 1. 2007 09:05
anonym
31. 1. 2007 16:06
neregistrovaný "jjk"
31. 1. 2007 22:49
anonym
31. 1. 2007 09:37
anonym
31. 1. 2007 09:56
31. 1. 2007 09:50
anonym
31. 1. 2007 10:04
31. 1. 2007 11:38
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 12:17
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 10:26
neregistrovaný "Tibby"
31. 1. 2007 10:39
anonym
31. 1. 2007 14:50
31. 1. 2007 11:37
31. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 14:15
31. 1. 2007 14:39
neregistrovaný "MC_Fly"
31. 1. 2007 14:56
31. 1. 2007 15:06
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 16:11
neregistrovaný "jjk"
31. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:43
1. 2. 2007 16:48
neregistrovaný "w211"
1. 2. 2007 20:32
neregistrovaný "helmuthhyb"
1. 2. 2007 14:32
neregistrovaný "Já"
31. 1. 2007 10:37
31. 1. 2007 11:32
1. 2. 2007 05:40
1. 2. 2007 08:14
31. 1. 2007 11:48
31. 1. 2007 12:16
31. 1. 2007 11:49
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 13:49
neregistrovaný "l"
1. 2. 2007 00:33
neregistrovaný ".."
1. 2. 2007 21:18
neregistrovaný "Dano"
31. 1. 2007 12:12
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "KARL"
31. 1. 2007 15:08
neregistrovaný "helmuthhyb"
1. 2. 2007 00:39
neregistrovaný "..."
31. 1. 2007 16:22
31. 1. 2007 20:52
31. 1. 2007 21:19
neregistrovaný "don Pedro"
31. 1. 2007 20:06
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 20:58
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:26
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 21:37
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:47
anonym
31. 1. 2007 21:56
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:42
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:18
anonym
31. 1. 2007 21:19
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 20:24
31. 1. 2007 21:11
31. 1. 2007 21:44
neregistrovaný "RnaliM"
1. 2. 2007 10:27
neregistrovaný "manitou"
31. 1. 2007 21:12
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:15
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:29
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:53
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 22:08
neregistrovaný "helmuthhyb"
1. 2. 2007 09:52
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 12:40
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:11
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:14
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:23
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 10:52
neregistrovaný "vinco"
1. 2. 2007 10:28
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 19:26
neregistrovaný "Benz"
31. 1. 2007 21:39
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:49
31. 1. 2007 22:04
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 22:17
31. 1. 2007 22:10
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 22:24
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:25
31. 1. 2007 22:34
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 22:39
31. 1. 2007 22:43
neregistrovaný "helmuthhyb"
1. 2. 2007 20:36
1. 2. 2007 22:13
1. 2. 2007 23:09
2. 2. 2007 10:12
anonym
2. 2. 2007 10:13
neregistrovaný "loo feng"
2. 2. 2007 10:52
31. 1. 2007 22:12
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:26
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 22:56
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2007 00:45
neregistrovaný "..."
1. 2. 2007 08:15
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 09:30
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2007 09:47
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 13:26
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 10:29
neregistrovaný "Ciello"
1. 2. 2007 12:58
neregistrovaný "Ciello"
1. 2. 2007 14:05
neregistrovaný "Ciello"
2. 2. 2007 22:45
neregistrovaný "stevo"
1. 2. 2007 10:34
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:43
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 13:20
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 17:15
anonym
1. 2. 2007 19:06
anonym
1. 2. 2007 13:48
anonym
1. 2. 2007 13:49
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 17:35
neregistrovaný "007"
1. 2. 2007 22:43
anonym
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 07:54
OTAZKA
.. ma niekdo lexa? zaujimal by ma pristup predajcu v ba servisne služby a tak. Prosím ak mate skusenosti napíšte. važne zvažujem kupu LS 600 h niekedy na jesen.. Ale nemam chut opalit sa na blbosti predajcu tak ako sa mi to stalo v bawarii . Dikes. Inak fajn clanok.
Rozbalit vlákno
30
31. 1. 2007 08:02
Re: OTAZKA
Pristup predajcu v BA je, zda sa, nanajvys serizony. Lexus si v tejto chvili ani nemoze dovolit byt kdekolvek v EU neseriozny. Kazdy dealer musi plnit standardy na 110%. (To je na zaklade toho co som vypozoroval u kamarata. On ma IS. Ale vsak on sa snad ozve sam...) ;-)
neregistrovaný "MK"
31. 1. 2007 11:04
Re: OTAZKA
Co to bol za problem u predajcu BMW? PS: Mimochodom Lexus ma sice hybridny pohon a ine pokrokove technologie, ale v tejto najvyssej triede by som sa k nemu asi nepriklonil, neoslovuje ma az tak.
anonym
31. 1. 2007 12:30
Re: OTAZKA
Prosim ta môžeš mi povedať ako ťa opalili na blbosti v Bavarii??Ja taktiež zvažujem o kúpe auta a rozhodujem sa medzi novým facelitovaným BMW 530xd a Lexusom GS 450H. Ja tiež nemám dobré skúsenosti a hlavne s Bavariou v Bratislave ale čo sa stalo tebe to by ma veľmi zaujímalo.
Inak prístup v Lexuse v Ba je veľmi super. Čo som chcel to som aj dostal. Stačí len poslať sms a oni ti dajú aj modré z neba. Sú veľmi milí a obskakujú ťa ako kráľa. A to som chcel len testovaciu jazdu na IS 220D a GS450H. Až domov mi poslali všetko o čo som si povedal.
anonym
31. 1. 2007 13:42
Re: OTAZKA
no.. zhrniem to asi tak. na aute okolo 20 poruch. 5kova rada. Vratane kompletnej vymeny motora, Pristup je katastrofalny. Aby ma pohadzovali technici medzi sebou ako zemiak na to som neni zvyknuty ani na danovom urade(nic horsie ma nenapada) Porucha ktoru ma auto od "novoty" odmietaju opravit lebo nie je v zaruke. Sice v zaruke to "nezvladli" ale teraz z davaju ruky prec. Jedna sa o obcasne zlyhanie aktivneho riadenia. Velmi prijemna vec. Pred rokom mi na dialnici zacalo horiet sedadlo. Naozaj. Mal som zapnute vyhrievanie, Komentar toho chlapika.Nestal niekto na tom?? Tak som sa spytal ako sa da postavit na sedacku v aute...Soferovu sedacku... Dalsia porcha je hlasenie airbagu. Vraj je to v dajakom snimaci na spolujazcovej strane. Ok ale ved to mam uz rok. komentar no ale nestihlo sa to opravit v zaruke tak smola. A takto stale dokola. A je toho viac. nechce sa mi to rozpisovat.. Asi tak
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 13:43
Re: OTAZKA
to som bol ja
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 13:50
Re: OTAZKA
Ak by mal niekto zaujem nech mi da mail.. alebo telefon. Na poziadanie to auto aj ukazem. Aby ma tu niekto neobvinoval ze kecam.. No ale klud idem makat dalej ;-)
neregistrovaný "LexusRx400h"
31. 1. 2007 16:42
Re: OTAZKA
No ja mam RX400H a muzu ti rict ze to, ze je to Lexus neznamena ze se bude chovat DOBRE. V praze te za vsechno co je nad zaruku oskubou jako prase ( mozna to tak bude i u vas), ale kdyz si zajedes na zarucku do BRNA a udelaj ti tam treba i opravu skrabancu, narazniku.... =KOSMETIKU, tak to je ZARUKA a nechcou nic. Takovou zkusenost mam ja a to auto mam z PRAHY.
neregistrovaný "Leone"
1. 2. 2007 10:08
Re: OTAZKA
V Brne? Myslis C&K? Asi pred 1,5 rokem jsem mel zajem o RXko,prodejce (Brabec) mi nebyl schopen ani auto ukazat, slibil, ze mi ukaze auto zakaznika, ktere prijede na servis. Kdyz jsem tam byl podruhe, tak nic nemel, a tvaril se, ze o nicem nevi. Podotykam, ze jsem mel u nich koupenou Toyotu. :no:
neregistrovaný "LexusRx400h"
3. 2. 2007 17:47
Re: OTAZKA
No abych rekl pravdu, v dobe kdy jsi mel zajem o RX400h ( pred rokem a pul)v brnenske toyote ani nevedeli ze nejaky hybrid ma prijit, a to ho meli v Praze uz od cervna roku 2005. Me to sprostretkovala toyota ze severni moravy. Nevim jak to tam chodilo tehdy ale ted vim ze je tam servis lexusu mnohem lidstejsi nez v Praze.
Avatar - davy
1. 2. 2007 17:37
Re: OTAZKA
Zkousel jsi pri plnem rejdu plny plyn, jestli Ti netuhne v te poloze volant? Nebo na mokru pri plne akceleraci prudce tocit volantem vlevo, vpravo, jestli volant netuhne?
neregistrovaný "LexusRx400h"
3. 2. 2007 17:39
Re: OTAZKA
Nevim na co se ptas, volant "netuhne"
Avatar - davy
1. 2. 2007 17:36
Re: OTAZKA
GS se mi velmi libi, dynamika vozu vyborna, ale shledal jsem 3 negativni vlastnosti. Jednak pro cloveka s beznou vyskou 180cm je na zadnich sedadlech malo mista na hlavu.Je to dan za "coupe"design.Pak se mi podarilo pri agresivnejsi jizde zvlnit kotouce a pry to u tohoto auta nebylo poprave.A nakonec na snehu,i pri zapnutem rezimu Snow se auto v kopci zastavilo a zacalo couvat.Ale to je asi typicka vlastnost sportovne koncipovaneho auta s motorem vpredu a nahonem vzadu.
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 20:39
Re: OTAZKA
:-) Ja som asi ten Markov kamarat... :-) Mozem potvrdit slova napisane nizsie o pristupe predaja a servisu. Som sice zvyknuty na maximalne osobny pristup, ale doteraz vzdy bol dany tym, ze som mal u predajcu cely firemny fleet. Tu som sam - ale predsalen potesi, ked ta pri prichode oslovia po mene, napisu si vsetky tvoje zelania (a logicky ich splnia) - teda citis sa ako stamgast v dobrom podniku (nic lepsie ma nenapada. :-) A to mam len ropacky IS... :-)
31. 1. 2007 20:46
Re: OTAZKA
Aaaa...dobry vecer! :-) ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:05
Re: OTAZKA
Aaaa dobry vecer! Bol som sa na otocku poprechadzat pri Vltave v maticce Praze a co to tu nevidim? :-) Schooon! Mna ako priaznivca alernativy taketo informacie vzdy zahreju pri srdci... :-) Pomaly sa so mna stava japanofil - este aj pri vybere noveho nacinia na sport anglickych dzentlmenov pokukujem po... No fuj! :-) Inak samozrejme :yes:
31. 1. 2007 21:17
Re: OTAZKA
po...basebalovej palici? Veru: No fuj! >:D /// To sa niekto ma...prechadzat sa pri Vltave. :-) ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:24
Re: OTAZKA
:-) Tak s tou som to este neskusal...:-) Ale dazdnik je dazdnik... :-) A ake to sa niekto ma! To som sa obetoval pre nase svetle zajtrajsky!:-)
31. 1. 2007 21:38
Re: OTAZKA
Ahaaa...:-) Esteze tak... ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:23
Re: OTAZKA
dakujem (loo feng pouzivam vo firemnom kompe, tam nema vyznam sa trvalo hlasit)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:29
Re: OTAZKA
Ahaa, uz rozeznavam... A aby som nezabudol, este aj kavu maju velmi dobru... Myslim, ze Segafredo alebo Lavazzu... :-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:34
Re: OTAZKA
V lexe??? no.. neveril by si ale aj to argument.. po tom co povazuju za "kavu" v bawarii >:-[]
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:25
Re: OTAZKA
no aj mna poznaju v bawaeii po mene. ale dôvody preco ma poznaju su radikálne ine ;-\ ;-\ ;-\
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:31
Re: OTAZKA
>:D >:D >:D
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 10:20
Re: OTAZKA
RnaliMe, mám na tebe skromný dotaz - co jsi měl před tím IS ? Pokud nechceš, nemusíš odpovídat, pochopím to. Pokud ano, budu jedině rád. Díky ;-)
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:44
Re: OTAZKA
RnaliMe, mám na tebe skromný dotaz - co jsi měl před tím IS ? Pokud nechceš, nemusíš odpovídat, pochopím to. Pokud ano, budu jedině rád. Díky ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
1. 2. 2007 14:37
Re: OTAZKA
Preco nie? :-) v poslednej dobe firemne 2x Primera (P11:yes:, P12) a doma (doteraz) X-trial.
Avatar - davy
1. 2. 2007 17:33
Re: reklamace RX
Koupil jsem RX a pristup predejce i importera byl uplne Super. Dokonce i v pripade reklamace celeho auta se chovali velmi zdvorile, poslali mi i team odborniku s kamerou, kteri problem nataceli. Auto si nakonec vzali zpet, i kdyz reklamacai hodnotili slovy, ze se jedna o typickou vlastnost auta, ale pro moji spokojenost mi vrati penize. RX mela problem s elektronickym rizenim, kdy pri plnem rejdu a zaroven plnem plynu volant zatuhl v teto poloze a nevracel se zpet do primeho smeru. Pocitove to byla velmi nebezpecna vlastnost zejmena pro nezkusene ridice, kdy jsem ho radeji nikomu nepujcil, protze predstava, ze pri predjizdeni a nutnosti rychle opustit predjizdeci pru volant zatuhne ve smeru mimo vozovku byla velmi neprijemna. Marko, co si o teto vlastnosti auta myslis? loo feng, jestli vazne uvazujes o LS600H,ozvi se mi do mailu,mam 2 dalsi zajemce a domluvenou predvadeci jizdu prvniho modelu v evrope. Dohromady dostaneme urcite peknou cenu:-)
1. 2. 2007 22:04
Re: reklamace RX
Uprimne...nikdy som nebol v situacii, ze by som pod plnym plynom mal nadoraz otoceny volant :-) Ak to ale ma byt tak, ze pod plynom a pri citelnejsom vytoceni volantu sa nevracal, tak to asi uplne normalne nie je. Takze si o tom myslim to co Ty: je to potencionalne nebezpecne...
Avatar - davy
1. 2. 2007 23:05
Re: reklamace RX
No jasne, bezne se v provozu s touto situaci nesetkas. Proto to vetsina ani nepozna. Mne se to stalo na letisti, kdyz jsem auto loni testoval na snehu. Ale co kdyz nenadale nastane situace, kdy to poznas, ale nebudes s tim pocitat. Stavalo se to zejmena pri akceleraci z male rychlosti. Takze rychly rozjezd z otocky a je to tam, ostra odbocka atd... No je mozne, ze v novejsich kusech uz to odstranili, podle mne je to otazka jen software, rizeni je elektronicke, bez mechanickeho posilovace, pouze s elektromotorem. Asi si to pujdu vyzkouset znovu:-) Ale auto bylo jinak dokonale, naprosto. Spousta vychytavek, jako posunovani a sklapeni zadnich sedacek, ktere je velmi prakticke na dlouhych cestach, rpi zachovani bezpecnosti (pasy) nebo ovladani halsem temer vsech funkci (topeni, navigace, rychlost atd atd.)
neregistrovaný "loo feng"
2. 2. 2007 07:39
Re: reklamace RX
prosím kontaktuj ma na d.dan@zoznam.sk alebo aspon hod tvoj mail. dikes
anonym
31. 1. 2007 07:55
super článok
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
31. 1. 2007 07:56
supr
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2007 08:25
Perfektny clanok
:yes: Perfektne. :yes: Vidno ze ich treba brat cim dalej tym vaznejsie. Ale mne sa L-finesse aj spickova technika pozdava takze cim viac Lexusov tym lepsie. :yes:
Rozbalit vlákno
2
31. 1. 2007 09:27
Re: Perfektny clanok
;-) :-) Dik za pochvalu. Ked sa dostanem na rychlejsi comp, tak Ti napisem mail (dnes/ zajtra). :-) ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:18
Re: Perfektny clanok
A nezabudni sa ho prosim ta opytat ci sa da nieco robit s autom Chrisa Harrisa! ;-)
neregistrovaný "chali"
31. 1. 2007 08:33
Lexus
Výborný článek Marko! Fandím Lexusu už jenom proto, že když se někde účastní srovnávacího testu, tak je všechno bezvadné, ale nakonec to stejně projede. To bych ještě pochopil, ale číst si ty důvody proč tomu tak je...to je hrůza! Samé neuchopitelné tlachy! To mně na přístupu novinářů...ostatně i některých přispěvatelů zde na auto.cz štve. Go Go Lexusu >:-[]
Rozbalit vlákno
2
31. 1. 2007 09:36
Re: Lexus
Dik.. Tie vyhrady voci Lexusu byvaju viac v emotivnej, nez racionalnej rovine. V Europe je to ale vcelku pochopitelna vec. Nehovorim tym, ze s tym suhlasim (aspon nie vo forme a rozsahu tych kritik), len tvdim ze to je pochopitelne. Nie je tazke vidiet, co Lexus trochu hendikepuje v ociach vacsiny Europanov...
neregistrovaný "LexusRx400h"
31. 1. 2007 16:45
Re: Lexus
Tomu se prece nemuzes divit, malo ktery novinar vidi skutectnost ze LEXUS je srovnatelny, dokonce i lepsi nez BMW, takze toto jejich hednani je pochopitelne. No cim vic bude BMW a M-B, AUDIN, tim lip pro nas, kteri maji LEXUS... bude to vetsi rarita.
neregistrovaný "chali"
31. 1. 2007 08:34
pro loo fenga
:yes: :yes: :yes: Skvělá volba...bude to dělo >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
31. 1. 2007 09:05
go lexus go
ta znacka sama o sebe ma nieco.. jedno co ma stve, ze nasimcom to stale nedochadza!!! vseobecne europanom nevidia to ze to auto je dalej ako mercedes a audi vid Lexus LS460 !!! Kto sa na nom viezol - testoval ho sam uznal ze je dalej ako mercedes BMW.. Lexus postavil inteligentne auto;) mozno BMW inak jazdi to neberiem ale v tomto segmente ako je Lexus LS460 tak si neviem predstavit kto pojde zakrutu dvermi napred :) fandim lexusu a raz ak na nho budem mat urcite si ho aj ja kupim :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jjk"
31. 1. 2007 16:06
Re: go lexus go
V luxusnej triede ide skor o osobne preferencie. Na tejto urovni sa technicky vsetci (Audi, BMW, MB, Lex) priblizuju. Rozhoduju uz len detaily a chutovky.
anonym
31. 1. 2007 22:49
Re: go lexus go
Až Bavorák představí novou sedmičku tak natrhne LS * :yes:
anonym
31. 1. 2007 09:37
GS - novinky
Marko Model GS dostal před nedavnem v USA motor 3,5 litru a malé vzlepšení podobně jako před časem RX (ten motor i vylepšení. Jinak :yes:
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2007 09:56
Re: GS - novinky
Ano, ja viem...ale ten prehlad je orientovany na buducnost, a na sirsi pohlad. Novinkam, ktore uz boli predstavane som sa v prevaznej miere nevenoval. Jednak sa daju vyhladat aj v "newsroome" AUTO.CZ, jednak by som sa zacal zaplietat do detailov, ktore su vzhladom k zameraniu clanku "nevyznamne"...
anonym
31. 1. 2007 09:50
Lexus? Ano!
Až mě trochu mrazilo, když jsem si četl tvůj článek, Marko (díky za něj! :yes: ). je vidět, že lexus to roztáčí ve velkém stylu....před 20 lety ještě neměl jediné auto a teď je nositelem těch nejpokrokovějších technologií. Až mě zaráží, jak to dokázal - dostat se do prémiového segmentu (povědomí lidí) tak rychle. jenže pak si vzpomenu ta ty kvalitní reklamní materiály, weby, na velké reklamy na US open, na technologie, které přináší, na čistý design, na vítězství v testech spolehlivosti, na svůj pocit, když jsem v něm seděl...jo, dokázal to. někteří nebudou souhlasit, bít se v prsa, dupat nožičkou (případně oběma), hlasitě křičet...jenže, nebude to nic platné. je rok 2007 a kdo chce špičkovou prémii, má na výběr: BMW,Audi,MB a ...Lexus :yes:
Rozbalit vlákno
3
31. 1. 2007 10:04
Re: Lexus? Ano!
Hmm...vies co je na Lexuse este zaujimavejsie ako ten "vseobecne" viditelny uspech? Porovnanie s podobnymi virtualnymi znackami. Acura je starsia, a dodnes ma problem najst sa aj na US trhu. Infiniti sa az teraz zacina prebudzat. Saturn detto. Smart posobi minimalne rozpacito: 2 z 3. modelov nemali uspech. V tomto svetle je uspeh Lexusu, a bezchybnost prace odvednej na tej znacke obdivuhodna...
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 11:38
Re: Lexus? Ano!
A toyota ide dalej ma novu virtualnu znacku Scion mozno budes za nejake rocky pisat aj o nej ako o znacke pre mladych, ktora prerazila ;-)
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 12:17
Re: Lexus? Ano!
;-) :yes: Tak tak, tohle není žádná poloviční práce zabalená do blyštivého papíru. Vždyť je to Lexus >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tibby"
31. 1. 2007 10:26
Mno..
Krásny článok, díky :yes: Mimochodom, citujem: "Podobná technológia, akú využíva Lexus vo svojich sériových modeloch by sa totiž od roku 2009 mala uplatnť aj v monopostoch F1." Vieš/môžeš povedať aj niečo bližšie? :-!
Rozbalit vlákno
14
anonym
31. 1. 2007 10:39
Re: Mno..
má tam být aktivní tempomat >:D
31. 1. 2007 11:37
Re: Mno..
Viem aj mozem. :-) ;-) Od 2009 by sa v F1 mali mimo ine objavit aj "hybridne" pohonne jednotky. Zostatkova energia napr. z brzdenia by sa mala uchovavat, a mala by byt k dispozicii pre funkciu "Overboost", tak ako to je v A1GP. ;-) Je to prvy ktrok, ktory by mal dlhodobo sledovat zavedenie vodikovej technologie v F1.
neregistrovaný "loo feng"
31. 1. 2007 13:45
Re: Mno..
F1 uz nesledujem tak ako niekedy ked som bol mlady pekny a mal som cas.. Ale s tym vodikom v F1 to myslis vazne??
31. 1. 2007 14:15
Re: Mno..
Vodik je momentalne jedinou moznou alternativou k spalovacim motorom. Jedinou, ktoru ma zatial cenu dlhodobo vyvijat. F1 by sa mala idealne stat priekopnikom buducich technologii...takze okolo r 2020 - 2025 by vyhladovo mohli byt monoposty pohanane vodikovou technologiou. Aspon taky je ramcovy zamer FIA(a s tou myslienkou suhlasia aj automobilky)... Pouzitie vodika v F1 by malo byt nejakou predzvestou jeho pouzitia aj v seriovych autach. (Samozreme, najskor to zas budu tie najdrahsie sedany...)
neregistrovaný "MC_Fly"
31. 1. 2007 14:39
Re: Mno..
Vyborny clanok Marko, ako vzdy! Cital som inak, ze vodikovy pohon nie je az natolko ekologicky, ako sa v mediach propaguje. Vodna para tiez podporuje vznik sklenikoveho efektu, takze vyhoda je len v tom, ze to nie su splodiny zo spalovania tradicnych paliv (benzin, diesel, plyn, etanol...). Hybridne pohodne jednotky v F1 mozu byt zaujimave, aj ked si myslim, ze to moze byt skor pritaz vo forme zvysenej hmotnosti monopostov...
31. 1. 2007 14:56
Re: Mno..
Nijaka technologia nebude asi uplne cista...aspon taku zatial nepozname. Vodikovy motor je ale nesporne lepsi ako spalovaci - co sa ekologie a dopadu na klimu tyka. // S tym narastom hmotnosti monopostov to az tak zle nebude... Vzdy sa da usetrit hmotnost inde...naviac aj keby nie, tak ta vaha sa urcite nedostane tam, kde bola napr. v ere turbomotorov, ked este neboli k dispozicii technologie a materialy ake mame dnes. A F1 bola vtedy tize dost rychla. A bola F1-tkou. ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 15:06
Re: Mno..
ale F1 na elektriku.. teda preco nie. mne to nevadi. ale niekoho moze s toho porazit,, :-!
neregistrovaný "jjk"
31. 1. 2007 16:11
Re: Mno..
Pri spalovani povedzme, ale co tak zahrnut vyrobu? Tvorba cisteho vodika je dost energeticky narocna - cize neekologicka, a sme naspat v kruhu.
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 20:39
Re: Mno..
problem je v inom. tak ako vsetko co sa da vyrobit vo velkom da sa vyrobit optimalne. plus minus. vodik sa ziskava tazko lebo je na to treba veeeelaaaaa energie. ale ked veeeeeeeeeelaaaa enerie vyrobis naraz da sa to spravit relativne opakujem relativne cisto. vodne elektrarne jadrove el veterne a pod. mozeme sa hadat do rana ci je to ciste alebo nie. Ale ak by si mal napriklad vyrobit megawat s motorom od auta urcite do bude vacsi pruser ako ten megavat urobit na priehrade. a nehovorim o tom ze elektraren ide v optimalnom rezime a motor nie. raz brzdis (pustas energiu do vetra) inokedy pridavas a tak dalej. A kedze nevieme natiahnut trolej pre auta a nevieme el energiu(ktora je najcistejsia) preniest na dialku inak ako kablom a plus minus ju nevieme uskladnit jedina rozumna alternativa je vodik. tuhe paliva su pase. je to podobne ako v zeleznicnej doprave. vies si predstavit tgv na naftu??? ja ani nie (prve boli ropaky) Ale tgv ma trolej. ale to som uz pisal vysie. Vodik je de facto uskladnena energia, A energia na jeho ziskanie je urcite mensia ako energia ktoru obsahuje "vytazeny" vodik. preto prave vodik. a jeho zasoby su neobmedzene.
neregistrovaný "w211"
1. 2. 2007 16:48
Re: Mno..
"Vodik je de facto uskladnena energia, A energia na jeho ziskanie je urcite mensia ako energia ktoru obsahuje "vytazeny" vodik. "

prominte, ale to je pravda mozna na jupiteru, pripadne kdyz spalujete vodik ve fuznim reaktoru, ale energie, kterou dostaneme z vodiku chemicky (je jedno jestli v palivovem clanku nebo spalovacim motoru) bude vzdy mensi, nez ta kterou vynalozime na ziskani vodiku z vody.
neregistrovaný "helmuthhyb"
1. 2. 2007 20:32
Re: Mno..
ste si isty?? nie som specialista na ziskavanie vodiku. info ktore mam patria medzi "vseobecny prhlad" Ale aj keby ste mali pravdu stale plati jedno.. je lepsie el energiu vyrobit vo velkom a potom pomocou s nej aj za cenu istych strat vydolovat vodik. a ten pouzit zase na vyrobu el energie. je to totiz jediny sposob ako "ulozit" el enrgiu ktory pozname. priamo totiz el energiu nevieme ulozit. Aspon zatial
neregistrovaný "Já"
1. 2. 2007 14:32
Re: Mno..
No kdyz muze chrochta do leMans tak proc by nemohla byt vodikova F1 ?
31. 1. 2007 10:37
Lexus SC
Lexus SC: "Na rozdiel od stávajúceho modelu, bude nová generácia koncipovaná ako vozidlo kategórie GT 2+2". Těhle větě z článku moc nerozumím. Až doteď jsem se domníval, že i současný Lexus SC430 je GT 2+2, tedy alespoň jízdní vlastnosti kategorii GT odpovídají a uspořádání 2+2 se zadními nepoužitelnými sedadly také. Jednoho SC430 vlastním, takže bych o tom mohl něco vědět :-) Je pravdou, že bych se nezlobil, kdyby v nové generaci byly zadní sedačky použitelné aspoň pro děti, ale to nepovažuji za pravděpodobné.
Rozbalit vlákno
3
31. 1. 2007 11:32
Re: Lexus SC
No...nepoznam jazdne vlastnosti SC430...ale karoseriou moc na GT2+2 nevyzera. ;-) Skor to vyzera byt nieco medzi roadsterom s pevnou skladacou strechou a trebars tym GT. Ta veta, aj s tym porovnanim s BMW radu 6 znamena presne to, ze nove SC sa vrati k filozofii predchadzajucej generacie (Toyota Soarer). Nove SC teda ma byt citelne vacsie auto, vratane pouzitelnych zadnych sedadiel ;-) . Nic viac neviem, aj ked by som rad...
1. 2. 2007 05:40
Re: Lexus SC
Myslím si, že s nataženou střechou jej lze za GT opravdu považovat právě kvůli těm jízdním vlastnostem. Jednou z důležitých vlastností GT, kterou disponuje právě i SC je schopnost pohodlně přepravit majitele na 1500 km dlouhou vzdálenost bez větší únavy a v rychlém tempu. To SC umí opravdu nedostižně. Trochu horší je to s agilitou v zatáčkách - nechce se mu, je vidět, že pro tenhle styl jízdy nebyl konstruovaný. Když to ale řidič nevzdá, tak i v zatáčkách dokáže být až nečekaně rychlý. Velkým plusem jsou velmi dobré brzdy.
1. 2. 2007 08:14
Re: Lexus SC
Ano..dajme tomu ze ak prizmurime obe oci, tak to mozme povazovat za GT. Aj ked to auto ide krizom cez minimalne dve kategorie. Ja som len tymi vetami v clanku chel priblizit to, ze nove SC ma byt podla sprav GTckom v tom konvencnejsom slova zmysle - ze sa priblizi charakteru BMW 6er. ;-)
31. 1. 2007 11:48
SUPER
Pisanie superlativov k Markovym clankom je nosenie dreva dolesa. Opat vyborne a putave citanie. Dakujem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pipo"
31. 1. 2007 11:49
Tradice........
Cudujem sa, ze moderny inteligentny ludia za akych sa europania daju povazovat uprednostnuju historiu pred skutocne dolezitymi vecami. Ide o ponukanu hodnotu to co za peniaze(aj ked nie male) dostanem a myslim si ze u Lexusu dost vela. Neni to len kvalita, technologie a design. Lexus u man vytazi vdaka hybridom ale aj vdaka tomu ze je neokukany. Kto by sa chcel vozit na trojkovom BMW ved je ich tu mraky. Za chvilu ho bude stat na kazdej ulici ale co taky neokukany IS aj ked s dieslom to neni najlepsia volba a co GS nielen ze bude oproti kolegom na medakoch neokukany ale mozete si povedat ze aj vy prispievate k ochrane zivotneho prostredia.P.S. A k tomu aj usetrite lebo nemecky premianty zarabaju nehorazne peniaze na doplnkoch pricom lexusacke balicky ponukaju rovnaku hodnotu za polovicne ceny. Naco sa prplat s vybavou po jednom kusku ked aj tak dospejete k takej iste vybave ako v lexuse mate ze polovicu a bez namahy. P.S. Marko vyborny clanok a us sa tesim na Mitschubishi :yes:
Rozbalit vlákno
4
31. 1. 2007 12:21
Re: Tradice........
Pipo, dost pochybujem, ze o Europanoch sa da povedat v globale ze su moderni a inteligentni. Nepochybne, su aj taki, ale su aj ini...ako vsade na svete. ;-) // Co sa tyka tej historie: ta je dolezita (napr. aj pre mna) = je tazke nebyt fascinovany historiou, ak zijes niekde, kde na Teba dycha kazdy den (aj v podobe krasnych Mercedesov, Ferrari, Rollsov, atd...). Takze historia je v EU hodnotou. A nemalou.... Ale mas pravdu, ze musime vediet ocent aj to, co historiou nedycha. To co je dokonale tu a teraz. ;-) A hladat hodnotu aj v tom...
neregistrovaný "l"
31. 1. 2007 13:49
Re: Tradice........
doplnil by som to takto.. Mudre a hlupe narody(kontinenty) nie su. Su len mudri a hlupi jedinci.. Ale mas pravdu. EU je trochu zabrzdena. nielen v autach ale vseobecne. Sme v situacii ked nas tradicie tahaju do.. no.. tam..:) Tradicie nie su zle. Ale treba vediet co s nich treba pouzit. Ale to uz nepatri na tento server
neregistrovaný ".."
1. 2. 2007 00:33
Re: Tradice........
ja nechapem preco bych som mal od asijskych statov kupovat produkty ktore od nas zkopirovali. Skor si kupim auto z usa kde vidim nejaky napad jak tie kopie made in china, korea, japan. Su automobilky ktore 10ky rokov poctivo makaju a vyvinu diesel, abs, esp, priame vstriekovanie, airbagy, hybrid a su take automobilky (toyota, kia) ktore vsetko rozoberu zkopiruju, zpravia super marketing a hodia za polovicnu cenu na trh.
neregistrovaný "Dano"
1. 2. 2007 21:18
Re: Tradice........
Tak toto je pravda!!! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
31. 1. 2007 12:12
Lexusní Marko
Tenhle článek mi udělal fakt radost ;-) :yes: Perfektní detailní ohlédnutí do historie a vysvětlení logických kroků, které spousta lidí považuje za neschopnost a slabiny. Teď to snad pochopí i ti natvrdlejší :-) Jo, Lexus stále tlačí víc a víc. S počtem nových modelů to bude ještě výraznější. A hybrid v F1 - tak to mě dorazilo ;-) Čím dál více bude lidí, kteří okusí lexusní dokonalost.. víc lidí, kteří otevřou oči. Jak tě jednou chytí, tak už nebudeš chtít jinak ;-) Díky, Marko! :yes:
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2007 12:32
Re: Lexusní Marko
;-) :-) . Ja nemyslim, ze tu ide o to, ze ludia by boli natvrdli. Skor vyznavaju ine hodnoty, ake pouka Lexus. A potom tu je este jeden problem. Ludia od automobiliek strasne malo komunikuju s verejnostou. To je vseobecna bolest (ktorej ukazkovym prikladom bude za dva tyzdne Nissan). Nikto si nedava tu pracu, aby aspon referencnym skupinam vysvetlil preco robi nieco, tak ako to robi... Ludia potom novinky alebo zmeny prirodzene odmietaju, alebo ignoruju... Staci sa pozret na PR spravy akejkolvek firmy. Je jasne ze tam ide v prevaznej miere o fakty, ale sposob akym su dnes podavane je sablonovito nudny...
neregistrovaný "KARL"
31. 1. 2007 13:54
SUPER - jak se to veme ?
Musim uznat ,ze dnesni lexus je opravdu pekny a asi kvalitni i kdyz jsem fanda MB a zrovna limuziny lexus vyrostli na kopirovani S-klass coz uz dnes neni videt ,ale pred deseti lety to bylo temer az smesne jak moc se nektere vozi od lexus podobali MB o to jak interier tak exterier uz jen hvezdu a hotovo do toho pozdeji okpirovali i ostatni nemecke automobilky a vytahli ty nejlepsi vychytavky ze vsech vozu plus samozdrejme japonske novinky a zkusenosti ,ale takhle uz to v asiiskych zemich chodi takze LEXUS dobry ,ale nechava me absolutne v klidu a samozdrejme je to vzdy individualni.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 15:08
Re: SUPER - jak se to veme ?
to nebolo kopirovanie lebo by nevedeli urobit nieco ine.. ved si to recitaj este raz. ale chladny marketingovy tah. logicky. a ja mam rad logiku ;-)
neregistrovaný "..."
1. 2. 2007 00:39
Re: SUPER - jak se to veme ?
podobne uzasne tahy delaji ted cinane. Zkopiruji sproste smart nebo 3er bmw a hodi na trh. Minule jsem videl fotky - bylo mi ztoho nagrc. Za 10 r. prevalcuji cely svet.
Lexus meli tenkrat zazalovat kdyz nemaji napad tak nemaji vyrabet auta, kdyz prisel prvni 7 bmw tak jsem nikde 1:1 kopirovani s klasse nevidel.
Avatar - donPedro
31. 1. 2007 16:22
Lexus Markus
Tož zde máme opět markozní (rozuměj ultrakvalitní článek) mistra Marka Maxima (neb kdyby se on narodil v starověkém Římě jistě by se jmenoval Marcus Maximus). A k Lexusu: byť to tedy není zrovna šálek mého čaje, nezbývá než na jeho uznání smeknouti svou starou odrbanou hučku hluboko k zemi. Abych tedy to svoje plácání nějak shrnul: BRAVO Marko :yes: :yes: :yes: BRAVO Lexus (bez palců). Tož tak.
Rozbalit vlákno
2
31. 1. 2007 20:52
Re: Lexus Markus
Dakujem za poklonu :-) Len pozor na tu hucku...stare odrbane hucky byvaju vzacne. Vzdy ich nosil nejaky ten Sir, alebo Don... ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
31. 1. 2007 21:19
Re: Lexus Markus
:yes: díky :yes:
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 20:06
OT: F1 a vodík
Nevíte někdo, jak to má být s tím přestupem F1 na vodíkem poháněné agregáty? Každopádně využití hybridů v F1 vítám.
Rozbalit vlákno
9
31. 1. 2007 20:39
Re: OT: F1 a vodík
Je to takto: FIA pripravuje postupne zmeny mimo ine aj v pohonnych jednotkach F1. Prvym krokom ma byt pouzitie hybridnej technologie, kde by sa naakumulovana energia vyuzivala na docasne zvysenie vykonu monopostov. Je to ale iba prvy krok smerom k vodikovej technologii... FIA, aj GPMA (Grand Prix Manufacturer Association) by chceli aby sa F1 zmenila v nasledujucich desatrociach zo sampionatu v ktorom sa pouzivaju drahe moderne, ale iba aktualne technologie, na nejaky druh "vyvojoveho laboratoria" v ktorom sa budu pouzivat technologie vyvijane pre seriove pouzitie v blizkej buducnosti. Teda inak povedane: sampionat stale ostane spickovym podnikom, a stale bude pre ucastnikov drahy, ale vynalozene peniaze by mali mat hlbsi vyznam (z pohladu vyvoja), ako je tomu teraz. Teraz totiz vrazame obrovske peniaze iba toho aby sme sami sebe ukazali co vsetko ide spravit (za extremne vysokych nakladov) s aktualnou technologiou. Ktora je ale neperspektivna, pretoze je zavisla od fosilnych zdrojov... /// Preco to FIA chce takto? Chce zmenit pohlad na motorsport a na F1 ako na moderne, vyvojove "centra", ktore budu aj spolocensky zodpovedne. Automobilky zas okrem vyvoja budu tazit aj z marketingovych dopadov, pretoze vrchol motorsportu vytvori alternativnym pohonom vo verejnosti image spickovej a ziadanej technologie. Inak povedane, prelomi nedoveru verejnosti k vodikovym, alebo inym alternativnym pohonom. /// Casovy plan: Zavedenie vodikovej F1 je cielovym stavom. Nie je ale urcene presne, kedy by sa tak malo stat. Bude to vtedy, ked bude technologia blizko stadia, v ktorom sa bude dat uplatnit v seriovej produkcii. Ramcovo sa pocita s 15- 20 rokmi. Moze to byt menej, ale kludne aj viac. Teraz je iba iste, ze prva forma hybridov (kt. som uviedol vyssie) bude spustena od r. 2009. Potom, postupnymi krokmi vo vyvoji sa bude prechadzat az k cielovej technologii. Pravidla budu postupne nastavovane v 3-rocnych intervaloch tak, aby v kazdej 3-rocnici doslo k nejakemu posunu. Schvalenie tych pravidiel bude vzdy podliehat dohode FIA, GPMA, a pripadnych poradnych organov. VHlavnym kriteriom ale bude to, aby ten posun mal vyznam pre komercne pouzitie. Teda technologia tej zmeny musi byt dostatocne lacna na komercne aplikacie... Staci takto? ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 20:58
Re: OT: F1 a vodík
no ano.. ale trochu by som upresnil alebo skor dodal ze hybridna technologie je vlastne rekuperacia energie. to je jasne. ale uz sa prehliada to ze rekuperacia ziska omnoho vacsi vyznam ked sa prejde na elektriku (vodik) takze ano hybrid je prvy krok. Ale toyota ma uz v tom prvom kroku nenormalny naskok...v tom druhom kroku rekuperacna jednotka zostane ˇ(baterky a el motory) ale prichodom palivovych clankov zmizne spalovaci motor ako taky.. Teda ak sa nemýlim. myslim ze to uz male tímy nebudu mat sancu.. tu nepojde o 100mega na f1 pre tím za rok. To uz pojde o miliardy. myslim ;-\
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 21:26
Re: OT: F1 a vodík
Chceš říct, že půjde o palivové články? Já myslel, že se ten vodík bude spalovat v motorech (jako BMW hydrogen 7). Nedovedu si představit, že by formule vydávaly zvuk jako trolejbus. K formulím patří taky řev motorů.
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:37
Re: OT: F1 a vodík
Jednozacne Fuell Cell. Ked nejazdis 17 dni so 7er Hydrogen, uz neodides - obsah nadrze sa ti totiz vyparil... ;-)
anonym
31. 1. 2007 21:47
Re: OT: F1 a vodík
Nemyslím si, že zrovna tohle by byl u F1 problém.
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:56
Re: OT: F1 a vodík
Mas recht:-) Ako nad tym rozmyslam, vlastne ani v sedmicke - nadrz na vodik je dodatocne v kufri a moze (ak si dobre pamatam) fungovat paralelne aj na benzin.
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:42
Re: OT: F1 a vodík
patri ako patri.. tak tam daju repraky trocha umeleho ladu a mas.. no. >:D >:D >:D
anonym
31. 1. 2007 21:18
Re: OT: F1 a vodík
Super! Dík. :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 21:19
Re: OT: F1 a vodík
to jsem byl já
31. 1. 2007 20:24
LUXUSNÍ MARKO
No, tak to jsem si na tobě smlsnul... perfektní rytmus vět, perfektní myšlénky... perfektní informace. Hergot, Lexus, Lexus... to snad je nějaký výrobce aut, ne? ;-) Marko, já se v roce 1989, lépe řečeno, na sklonku roku 1989 rozběhl a zastavil se někdy v roce 2005... opravdu, tak proto mi některé novinky ve světě aut unikly... s tvým článkem to hravě doženu. BRAVO MARKO, BRAVO LE... sakra, co to píšu...
Rozbalit vlákno
24
31. 1. 2007 21:06
Re: LUXUSNÍ MARKO
Lexus, Lexus...aano, to je ten vyrobca aut. :-) ;-) Hmmm...ja viem, ze to nie je Tvoj salok kavy ....a aj mne v tej znacke chyba nieco pre mna dolezite...a myslim, ze to je to iste, co tam chyba Tebe. Ale je tiez pravdou, ze je spusta ludi, ktorim to nechyba a na tych Lexusoch ich nieco pritahuje. A da sa tomu lahko podlahnut... pretoze praca na Lexuse je sakramensky dobre odvedena...aj bez minulosti, aj bez legiend. Pretoze Lexus rozprava pribeh (ako kazda ina znacka) - a ten pribeh je o uspechu, v ktory nikto neveril (a ktory podla vsetkych dovtedajsich pravidiel ani prist nemal). ;-)
31. 1. 2007 21:11
Re: LUXUSNÍ MARKO
:yes: Jo, tohle jsem velmi pozorně a chápavě četl v tvém článku... To rozhodnutí, jít do toho... až po finále... je to vlastně úchvatná práce velkého kolektivu lidí... Jo... sleduji Lex s tichou zvědavostí... ;-)
31. 1. 2007 21:34
Re: LUXUSNÍ MARKO
:-) ;-) :yes: Aj ja ho sledujem...nielen so zvedavostou, ale uz aj trochu s uzasom. Da sa na nom nieco naucit... :-) ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:44
Re: LUXUSNÍ MARKO
Po tom co si minule napisal o Subaru (Launch Imprezy), myslim ze len Japonci uplne pochopili vyznam slova Marketing... ;-) Alebo su to minimalne dokonale ucebnicove pripady na prednasku... ;-) Co tam po Reetsma a Filipovi s Morisom! :-) Toto je jeho extrakcia! :-) Ufff, ale som sa rozkokosil. Tolkoto toho nenapisem pocas roka! >:D
31. 1. 2007 21:58
Re: LUXUSNÍ MARKO
To nie je vec Japoncov ako takych...To je vec dobreho pracovneho teamu, alebo dobrych ludi. Su taki, ktori ten marketing tvoria, a potom su taki, ktori ho iba robia. ;-)
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 10:27
Re: LUXUSNÍ MARKO
:yes: ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:12
Re: LUXUSNÍ MARKO
Vsetko pride... Aj posun vo vnimani. Ako nam pride samozrejme kupit Sony a nie Grundig, mozno... :-) A znova spat - vo vyssej strednej Ta potesi Loewe si B&O... Marketing vie byt ocarujuci... :-)
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:15
Re: LUXUSNÍ MARKO
Inak, nikdy som sa nezamysla, co znamenaju ti pismenka - IS je asi Intermediate Sedan, GS - Great? Genuine? :-) LS asi urcite Luxury, SC- Sport Coupe, len s RX mam problem - Rapid Crossover? >:D
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:29
Re: LUXUSNÍ MARKO
ako dlho mas toho lexa ak sa smiem spytat
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 21:53
Re: LUXUSNÍ MARKO
Do mesiaca to bude rok, 47t km a az na pravidelne -ale ozaj pravidelne - navstevy lakovne (dedkovia z vedlajsej a pod. - myslim ze mi mozu rucicky bozkavat za kseft:-) 0,00% percenta ***osti co sa tyka poruch. Nic. Teda az na blbe sprevodovanie (hlavne sestky). Ale za to uz niekto zo Samurajov na Hokkaido urcite spachal harakiri a vymenil staly prevod v rozvodovke... :-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:08
Re: LUXUSNÍ MARKO
no ja mam priebeh km za rok taky ako ty. mozno kusok vacsi. tvoja info potesila..
31. 1. 2007 21:31
Re: LUXUSNÍ MARKO
IS - Intelligent Sport, GS - Genuine Sedan, LS - Luxury Sedan, SC- Sport Coupe, RX-neviem, co to je, ale bude sa to dat urcite dohladat ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 09:52
Re: LUXUSNÍ MARKO
Sakra Marko... o IS jsem věděl, jak to je, ty další jsem si poskládal zrovna tak, ale RX jsem taky nerozluštil :-) Líbí se mi ta systematičnost, smysluplnost, co je prostoupena celým Lexusem. Nic není "jen tak". Vše krásně zapadá, jen to chce vědět a znát souvislosti :yes:
1. 2. 2007 12:25
Re: LUXUSNÍ MARKO
Ano....vsetko tam funguje logicky :-) (Akurat vinco dole pise, ze ten GS je vraj Gran turismo Sedan a nie Genuine...co je dost mozne...)
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 12:40
Re: LUXUSNÍ MARKO
Jo, ale na RX je taky krátkej >:-[]
1. 2. 2007 12:43
Re: LUXUSNÍ MARKO
>:D ...no X - bude skor pre oznacenie pohonu 4x4, ako pre vyjadrenie slova crossover. Teraz ostava zistit, co toje to "R".
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:11
Re: LUXUSNÍ MARKO
Přikláněl bych se k tomu crossover... ikdyž "luXury"... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:14
Re: LUXUSNÍ MARKO
Vlastně... oni jsou všechny Lexusy luxury ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 2. 2007 13:23
Re: LUXUSNÍ MARKO
Jo a ještě ES = Executive Sedan
1. 2. 2007 13:19
Re: LUXUSNÍ MARKO
Ja myslim, ze to X je skor 4x4 pretoze sa neobjavuje iba u crossoveru RX ale aj u obycajnych SUVeciek GX a LX... ;-)
neregistrovaný "vinco"
1. 2. 2007 10:52
Re: LUXUSNÍ MARKO
k tým skratkám :
Is - inetligent sport sedan
Gs - grand turismo sedan
LS - luxury sedan
Sc - sport coupe
1. 2. 2007 08:05
Re: LUXUSNÍ MARKO
Pri Lexuse si skus povedat to svoje. Ge Ge ako GS. ;-) >:D
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 10:28
Re: LUXUSNÍ MARKO
>:-[] ;-) :yes:
neregistrovaný "Benz"
1. 2. 2007 19:26
Re: LUXUSNÍ MARKO
no není to to tvoje VW. ale neznát Lexus je špatný, v současný době má skvělý technologie, řekl bych že i nejlepší na světě ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 21:39
PRE MARKA
hore v diskusii zaznela dobra otazka. Vodik v f1 sa bude priamo spalovat alebo bude formou palivovych clankov, ja som bol celkom v tom ze sa bude jednat o pal clanky. dikes
Rozbalit vlákno
15
31. 1. 2007 21:49
Re: PRE MARKA
Ja by som tiez povedal, ze to budu palivove clanky...pretoze v tejto podobev sa to zatial ukazuje aj komercne najschodnejsie...ale to je este vec buducnosti. Uvidime ci dovtedy nedojde k nejakemu prielomu v spalovani, alebo v uplne inej technologii. Ten vodik sa bude riesit az nan pride cas...zatial je to zadefinovane fakt iba ako cielovy stav (bez podrobnosti)...
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 22:04
Re: PRE MARKA
Ja som v tomto smere optimista - este chvilu budu Ali&Co. * svet s cenou ropy alebo sa nieco stane u nasich vychodnych bratov a spusti sa lavina aku kedysi nastartovala NASA s vesmirnym programom. POkial viem, v suflikoch vyvojarov v energetike su pripravene realne veci. Len chyba impulz. Mozno 120 USD za barel. :-)
31. 1. 2007 22:17
Re: PRE MARKA
:-) ...aj ja som optimista...len ako starnem, zacinam mat strach aby sam ten zrealizovany optimizmus este videl za mojho zivota
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 22:10
Re: PRE MARKA
Teda jestli budou formule pohánět elektromotory tak u mě tahle série skončila >:D . U běžných aut bych s tím neměl problém, ale o čem je motorsport, když ne o emocích?
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:24
Re: PRE MARKA
uz som to pisal hore, daju tam repraky aby to hucalo umely lad aby to cmudilo a je.. ziadny problem:)))podstatna je rychlost (v F1) anie ako tu huci alebo nehuci. tak to vidim ja :-!
31. 1. 2007 22:25
Re: PRE MARKA
Trebars o tom vyvoji (ktoremu sa F1 dost vzdialila). Mozno ale bude vsetko inak,mozno bude technologia spalovania vodiku nakoniec lacnejsia ako palivove clanky... Mozno sa stane nieco uplne ine: v oblati nanotechnologii, genoveho inzinierstva (?), mozno sa bude dat pouzit nejaky princip z vyvoja antigravitacnych pohonov, alebo nieco, o com teraz nic nevieme. :-) Takze bavit sa teraz o tom co bude za 20 rokov asi este nema velky vyznam. To ze pojde o vodikovu technologiu je zadefinovane (bez akychkolvek detailov tej technologie) iba preto, ze nic ine a lepie "v rukach" nemame...
neregistrovaný "Beemer"
31. 1. 2007 22:34
Re: PRE MARKA
Aby se nakonec z F1 nestaly závody kluzáků jako ve Hvězdných válkách... >:D 8-s
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:43
Re: PRE MARKA
to asi nie.. bol by problem zohnat pilotov podobnej rasy.. >:D >:D >:D aj ked sumiho kukuc k tym potvoram nemal daleko >:-[]
Avatar - davy
1. 2. 2007 20:36
Re: PRE MARKA
V hybridni pohon moc neverim. Myslenka rekuperace brzdne sily je fajn, ale ze zkusenosti s RX jsem zjistil, ze te brzdne sily, stejne tak kineticke potrebujes velmi mnoho, abys baterii dobil jen z male casti. Pri jizde napr. CR-UK byla baterie celou dobu temer vybita a spotreba prudce vzrostla nad vyrobcem udavane hodnoty. Ta rekuperace dobre funguje jen v mestskem provozu. Navic ty zalozni baterie jsou velmi, velmi tezke. Jo abych nezapomnel, velmi nebezpecnym faktirem pri provozu jen na elektromotor (bohuzel jen par minut) jsou chodci, protoze mnozi prechazeji ve chvili, kdyz neslysi zvuk bliziciho se motoru, tedy se ani nerozhlednou. Takze jsem za jednu jizdu mestem tak 10x nouzove brzdil prave z tohoto duvodu...
1. 2. 2007 22:13
Re: PRE MARKA
V tej forme v akej funguju hybridy dnes su skutocne vhodne viac-menej iba do mesta. Na dialnice je prijatelnejsi diesel. Prave kvoli tomu Toyota ponuka hybridy v EU kompaktnom Priuse, vhodnom do mesta. aj ked je pravdou, ze to auto je vyrobene dost uzivatelsky neatraktivne. To, preco je potom hybrid aj v spickovch radoch Lexusu ma dva dovody. Cena zabudovania tej technologie sa v drahych autach straca (a to plati aj pre ich prevadzku). No a potom to ma ten marketingovy dovod: Lexus si na tom buduje image pokrokovej znacky. Je to proste hlavna tema Lexusu. Nema hitoriu, ale ma nieco "z buducnosti". /// O tom ze su tie auta pre chodcov az neprijemne tiche som uz pocul niekolkokrat.. to je asi taky dosledok s ktorym nikto neratal. takze asi to bude treba nejak do buducnosti riesit.
Avatar - davy
1. 2. 2007 23:09
Re: PRE MARKA
:yes: No jak uz tady nekdo psal, asi to bude muset produkovat nejakou MP3, nejlepe se zvukem motoru treba American Speed 6,5L ;-)
anonym
2. 2. 2007 10:12
Re: PRE MARKA
mam na ropaku najazdených cez 200tis (bmw trojlter v 5ke a ciastocne v 7me) Mimo mesta na dlhej trati je moderny benzin podla mna len o malo horsi ako ropak (ustalena zychlost na okreske alebo dialnici) samozrejme ak si to clovek nevalí 180 200 a viac. rozdiel 2 litrov nie je ziadna trauma. V meste je to dramaticky ine. a tam nastupuju vyhody hybridu. A na jeden vedlajsi efekt ludia zabudaju. Prave v meste kolonach ma ropak sice malu spotrebu ale.. Ale s luxusnym zvezenim nema nic spolocne. Ked niekto presadne s 3litra bmw 5ky ropaka do benzinu ten rozdiel fakt velky. Jednoducho krochty su v malych rychlostiach stale nepomerne hlucnejsie ako benzin. A prave v tom vidim prinos hybridu v luxusnom segmente. V meste to ma spotrbu ako krochta ale akusticky komfort je asi o galaxiu dalej. No a mimo mesta je to za jedno ale napriklad pri pruznom zrychleni akusticky komfort v krochte tiez nic moc. to su vyhody v luxusnom segmente. A samozrejme ako bonus krutiaci moment. Spotrebu by som neriesil a ked tak niekde na druhom tretom mieste
neregistrovaný "loo feng"
2. 2. 2007 10:13
Re: PRE MARKA
to som bol ja
Avatar - davy
2. 2. 2007 10:52
Re: PRE MARKA
Souhlas. Ja treba nejsem BMW fanda, i kdyz nova X5 mne velmi, velmi zaujala, ale ve firme pouzivam jiz nekolikatou generaci VW Passat (samozrejme TDI:-)) a s tim hlukem a la traktor je to fakt desny. Ale jinak na to auto nedam dopustit, na drobne nedostatky je to dle meho nazoru nejlepsi volba (4motion pro pouzitelnost i v zime a bezpeci za prudkeho deste). Ale zpet k tematu, podle nazoru v teto diskusi se ukazuje jasna vyhoda hybridu ve meste a jeho nevyhoda na vlemi dlouhych cestach (o te spotrebe na dalnici se v prospektech mluvi zavadejicim zpusobem, kdy pocitaji s plne nabitym rezervnim akumulatorem, ale to platei jen nejakou dobu pak se vybije a uz jen mirne dobiji na svazujicich se silnicich a obcas i rovinkach).
neregistrovaný "helmuthhyb"
31. 1. 2007 22:12
ls 600H
jazdil s tym uz niekto (nie u nas) existuje dajaky test na webe alebo aspon "prve dojm"???????????????????????????????????…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RnaliM"
31. 1. 2007 22:26
Re: ls 600H
Zatial nic konkretne, par demojazd (myslim Anglicanov z AUTOCARu) s poznamkou v zmysle, ze to preco je u nich S este stale vyssie (v zasade charizma a pocit luxusu) elektricka stvorkolka vyrovna a ze kto realne uvazuje nad LS, nech pocka na hacko.
neregistrovaný "Tom"
31. 1. 2007 22:56
Markózní standard
jj, opět standard.. ale ne obyčejný nýbrž markózní :yes: ;-) Jsem fakt rád, že tady "někdo jako ty" napsal, jak to bylo s tím "kopírováním" designu :yes: :yes: :yes: BTW nějaké větší lexusní SUV pro Evropu v plánu není?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "..."
1. 2. 2007 00:45
Re: jak to bylo s tím "kopírováním" designu
tak jak uvsech asijskych vyrobku, Nejpr zkopirujeme adiddas, mercedes - usetrime si min. 20roku vyvoj- potom nechame ty auta vyrabet robotmi - usetrime pracovni silu.
Jen kdyz to chce detajlni rucni praci z komfortnim interierem tak utikaji milionari z usa, ruska, arabie do evropy
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 08:15
Re: jak to bylo s tím "kopírováním" designu
pre pana "neregistrovaneho" a zjavne prudko NEZNALEHO. V lexuse nie je skopirovane NIC. Hybridna technologia ako taka je tak zlozita ze aj slavne porsche ju KUPILO od toyoty. Cize porsche s hybridom bude KOPIA lexu (technologicka kopia) a nie naopak... Lex LS je rucne skladany kontrolovany. ziadne dielce vyrobene v turecku ako je to u novych medvedov a bmw..Ziadna pasova vyroba. Uroven kontroy a rucneho podielu prace je vacsia v tovarni rolsu. Este dajake otazky pana "neregistrovany"???
1. 2. 2007 08:06
Re: jak to bylo s tím "kopírováním" designu
Dik ;-) Velke SUV pre Europu zatial nebude. GX v USA bude zatial pokracovat bez zmien, a s LX to bude tak ako sme si pisali pred nejakym casom: v USA tento rok skonci, ale v Japonsku bude pokracovat aj v novej generacii. Tam nahradi v ponuke luxusnu Toyotu LC Cygnus. Toto auto ale Americania nedostanu. Luxusny LX sa v USA vrati do ponuky v rokoch 2009-10, ale bude to pre tamojsi trh uplne iny model. Nebude vychadzat z Toyoty LC, ale z ich Toyoty Sequoia. ;-) Ale ani to nebude pre EU... /// INAK!!! Dobra sprava je, ze sa mi podaril "prielom" a uz viem asi na rok dopredu popisat aj novinky pre domaci, jap. trh. Koncom tohto roka napriklad ma prist nova gen Toyoty Crown - pojde o nejaky druh revolucnej zmeny, pretoze auto by malo dostat moderny design, kt. z neho vytvori sportovy sedan. ;-)
neregistrovaný "Tom"
1. 2. 2007 09:30
Re: jak to bylo s tím "kopírováním" designu
Znáš novinky pro jap trh? Tak neváhej a piš >:D ;-)
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 09:47
Re: jak to bylo s tím "kopírováním" designu
nech nepise.. zbytocne mi narobi chute ;-\
1. 2. 2007 11:16
Re: !!! JAPONSKE TOYOTY 2007 !!!
Ideme robit loo fengovi = jazdcovi chute! :-) Takze, vynechavam zoznam malych faceliftov: //// 5/07: TOYOTA IPSUM, ktora sa u nas predavala ako Avensis Verso dostane v Japonsku nastupcu. Pravdepodobne sa bude volat Zone. / Nova TOYOTA COROLLA SPACIO //// 6/07: nova generacia dvojmodelu TOYOTA ALLION & TOYOTA PREMIO /// Novy van TOYOTA NOAH resp. VOXY //// 7/07: Japonska premiera noveho modelu LEXUS SC //// Nova TOYOTA LAND CRUISER 200 /// Zaciatok predaja LEXUSu GX na Jap. trhu /// 8/07: Nejake nove SUV od TOYOTY. Nie su k tomu nijake blizsie informacie. / LEXUS CYGNUS iba pre Jap. trh ///Velky facelift TOYOTY ISIS /// 9/07: nova TOYOTA IST / Japonska premiera TOYOTY KRUGER (po tom co svetova premiera bude uz za par tyzdnov v USA) / Nova TOYOTA WISH /// 10/07: Nova TOYOTA MR-S / Premiera LEXUSU Supersport /// 11/07: Nova TOYOTA ALPHARD / Po 3 rokoch rokoch uplne nova TOYOTA CROWN, ktora revoluce zmeni pohlad na velke sedany /// 1/08: nova TOYOTA ALTEZZA ako lacnejsi a sportovejsi ekvivalent Lexusu IS: [odkaz] resp. [odkaz]
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 13:26
Re: !!! JAPONSKE TOYOTY 2007 !!!
no tak ti dakujem.. no.. podam na teba trestne oznamenie. >:-[] >:-[] .. ved dostanem kolaps.V dobrom slova zmysle:)) :yes: A co takto velke suv (nieco ako range) luxusne a s 8 alebo 12 valcom a hybrid... tak.. >:-[] ale toho sa asi nedockam u nas ;-\
1. 2. 2007 13:32
Re: !!! JAPONSKE TOYOTY 2007 !!!
No...to je ten Lexus "Cygnus". Ale ako spravne dodavas...toho sa tu nedockas... :-) ;-\
neregistrovaný "Ciello"
1. 2. 2007 10:29
Lexus jako jeden z mála
perfektní článek! :yes: :yes: jedno z nejlepších co jsem četl. Lexus jako dospívající dítě s perfektní výchovou má zřejmě zaděláno na produktivní život. Uvidíme jak se udrží... Marko super článek!!!!! :yes: ;-) spousta zajímavejch informací... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
5
1. 2. 2007 11:18
Re: Lexus jako jeden z mála
;-) (...este keby sa tak tie clanky mohli napisat same 8-s >:D Dava to dost zabrat...pozbierat a poovervat tie info. Ale nakoniec to stoji za to ;-) Skoda, ze sa tam nedaju vkladat tie fotky..)
neregistrovaný "Ciello"
1. 2. 2007 12:58
Re: Lexus jako jeden z mála
:-) chápu... pokud víš kde hledat informace, je to skvělé.. ale mně nejvíce vždy zabere ty informace zpracovat a napsat výsledek ve srozumitelné formě i pro laika... >:D >:D a ještě pokud se tím neživím, tak mi vždy něco přetrhne nit a tok myšlenek a celá pefektní myšlenka je v háji.... >:D >:D takže to chápu a o to víc cením celý výsledek a tu námahu. :yes: :yes: Hlavně je na to tvém psaní skvělá ta lehkost a nadhled, a při tom všem tolik informací z mnoha kategorií v tak "stručném" rozsahu. Opravdu skvělé..!! :yes: rád si to vždy přečtu ;-)
1. 2. 2007 13:24
Re: Lexus jako jeden z mála
ano...previest to co zistis (dozvies sa) do zrozuminetelnej reci, vratane objasnenie skytych suvislosti...a este tio napisat...to dava dost zabrat. ;-) Ale ked potom vidim vysledok v ktorom sa mi podarilo podat nieci na 80% tak ako by som chcel, tak som spokojny. Tiez na 80% >:D :-( ;-)
neregistrovaný "Ciello"
1. 2. 2007 14:05
Re: Lexus jako jeden z mála
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "stevo"
2. 2. 2007 22:45
Re: Lexus jako jeden z mála
Článok je dobrý, autor si dal záležať a podľa ohlasov môže vidieť, že v práci by mal pokračovať. Ale prečo mi diskusia pripomína zraz "lexofilov"? Chcelo by to trošku racionálneho uvažovania. Nie len "urobme si z toho hybrida modlu a budeme sa teraz klaňať celej značke". Nič proti lexom, ale ja osobne by som volil tradičnú značku. Čím to bude? Možno tým, že Lexus bol a stále je auto navrhnuté a vyrábané pre americký trh a teda odzrkadľuje potreby toho trhu, ktoré nekorešpondujú s požiadavkami európskeho trhu. Viem, že lexovci sa v poslednej dobe snažia priblížiť sa európskemu vkusu, ale s jedným zadkom sa na dvoch stoličkách sedieť nedá. Všetko nechávam otvorené a možno sa o niekoľko rokov filozofia lexovcov zmení natoľko, že začnú vyrábať pre mňa atraktívne autá. Zatiaľ nič. Tie malé modifikácie v podvozku alebo brzdách ktoré sú urobené pre európsky dovoz nepovažujem za dostatočné.
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 10:34
MARKO, SIR MARKO
I když není Lexus zrovinka můj šálek čaje, tak jako vždy zůstavám sedět s úžasem. Článek, co článek, vlastně dokonalá encyklopedie. Dokonalé informace, souvislosti, bylo-je-bude. Děkuji za další rozšíření obzorů, Mistře. ;-)
Rozbalit vlákno
8
1. 2. 2007 11:20
Re: MARKO, SIR MARKO
Neni zac. ;-) Lex nie je ani moj favorit - v tom zmysle, ze cisto sukromne by som si ho asi nekupil, ale nejde neobdivovat co dokazal...
neregistrovaný "manitou"
1. 2. 2007 11:43
Re: MARKO, SIR MARKO
Ano, s tím souhlasím, o to více ale jde na mne mrazení z chování některých evropských automobilek ;-)
1. 2. 2007 12:28
Re: MARKO, SIR MARKO
Problem v EU je z velkej casti aj v tom, ze Brusel diktuje vyrobcom v niektorych klucovych oblastiach take veci, ze to znizuje konkurencieschopnost EU vyrobcov... V jap. je situacia tradicne ina... tam mnoho vyrobcov vramci moznosti spolupracuje...a vlada im nekladie prekazky. Ale zas oni tam maju svoje "specifika"...
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 13:20
Re: MARKO, SIR MARKO
no..je pravda ze eu sa stale viac podoba na cccp (byrokracia) ale pravda je aj to ze ked si zmyslia aby sa robili ciste auta tak sa vyrobcovia buria. potom pride lex s hybridom ktoremu to nik neprikazal a splni normu na x rokov dopredu. Potom mi to ani tak nepripada ako obmedzovanie zo strany eu ako neschopnost niektorých automobiliek ako taka. Priklad usa. resp. californie. No ak by sa ich predpis zajtra preniesli do platnosti v eu tak na cestu vyrazia asi len bicykle kolobezky a 1% aut. ono je niekedy lahsie vlastnu nekompetenciu a zaostavanie automobilky zvalit na eu ako zamakat na vyvoji..
1. 2. 2007 13:30
Re: MARKO, SIR MARKO
Isteze tu je aj "ina" pracovna kultura ako v japonsku, ale fakt su tu aj legislativne problemy. No a potom este jedna vec: Lexus je doma v USA, resp. v Jap. Tam je na tie hybridy aky-taky trh. Lenze EU automobilky predvaju predovsetkym zas v EU, a tu je automobilova kultura trochu ina. Po hybridoch tu az taky dopyt zatial nie je...takze v tom je aj obchodne rozhodnutie.
anonym
1. 2. 2007 17:15
Re: MARKO, SIR MARKO
řeknu ti - jak bude subaru hybrid tak prodávám chatu a běžím pro něj? >:D PS: měl by být, že? :*)
1. 2. 2007 18:05
Re: MARKO, SIR MARKO
Mal by byt...ale otazka je ci sa to bude predavat aj v EU. Tu sa tych hybridov zatial moc nepreda ani od Toyty, takze neviem ci sa to Subaru oplati sem vozit. A hlavne, ci to je v zaujme Toyoty...
anonym
1. 2. 2007 19:06
Re: MARKO, SIR MARKO
Určitě bude...stejně jako Forester STI, legacy turbo nebo impreza Outback...ehm...sakra, taže asi ne :'-(
anonym
1. 2. 2007 13:48
MARKO, SIR MARKO
no ved hej.. no. eu. mam to tu rad som europan. ale na vete ze eu je iba poloostrov na koci ruska je nieco pravdy ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "loo feng"
1. 2. 2007 13:49
Re: MARKO, SIR MARKO
to som bol ja a este som to dal aj pod blbe vlakno
neregistrovaný "007"
1. 2. 2007 17:35
KUPTE SI DNESNI AUTOTIP!!!!!!!!!
Podívejte se,kdo je nominovaný na SUV!!!!Děkuji,že to uděláte!!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 2. 2007 22:43
movie
Pěkný článek :yes:
Rozbalit vlákno
0