Na cene samozrejme záleží, keby som chcel CNG za každú cenu, tak samozrejme sa dá už dnes kúpiť Mercedes B - už od 32.600,- euro... ;-\ :no: Na druhú stranu Mazda deklaruje, že boli potrebné minimálne úpravy, ak použili slabšiu verziu toho dvojlitra, tak pri príplatku tisíc éčok by cena mohla začínať na 18-tich tisíckach a pri tejto cene si na LPG Opel Astra ani nespomeniem :-) (cca od 15.000€)
Teoreticky by to mohlo jít. Třeba u Golfu TGI by měly jít baterie nacpat do středového tunelu (s Haldexem se nedělá a tak je to nevyužitý prostor). Další možnost by byla pod předními sedadly, byť by to mohlo ovlivnit posed. Nebo to udělat ala Honda - benzínovou nádrž pod přední sedadla a baterie místo nádrže.
Auta na CNG, stejně jako na LPG, mívají nádrž na benzín. Je to záloha pro případ, že ti dojde palivo a v okolí nebude čerpací stanice. Benzín není takový problém sehnat. Ani nevím, jestli někdo prodává auto na plyn bez nádrže na benzín.
Astra - podriadena aerodynamike. Kratka predna kapota plynule prechadza do daleko vpredu zacinajuceho celneho skla, takmer bez zlomu (opticky skreslene vytiahnutymi stlpikmi). Zadne veko v tej istej vyske, ako konci predna kapota. Ciste, konzervativne, efektivne...
Mazda3 - dlha "haubna" trosku klame tvarom, dozadu posunuta kabina, silne klinovy profil. Snad tych hran na boku mohlo byt o nieco menej. Ale je tam jasny akcent na dynamiku, a sportovy podton.
Nuz, "kazdemu co jeho jest", to vraj hovorili uz Habsburgovci...
Očekával bych, že Nicco psal o Astře. Nedůtklivče. :-! Nicméně nějaká čísla by napsat mohl. Předpokládám, že sedan bude započítaný s hatchbackem, takže jsem se ani nesnažil něco najít.
ale ani normalny sedan tu zatial velmi nie je. Ten japonsky autosalon je plny super noviniek, japonci sa stavaju podla mna technologickou spickou v automobilovom priemysle, uz predbehli nemcov, ale co z toho, ked sa tie najzaujimavejsie veci tu v EU nepredavaju a ak aj s oneskorenim dojdu, tak za blaznivu cenu...