Dobrá práca, Aleši. Je fajn vedieť, že človek, ktorý nám prezentuje svoje názory na rôzne autá v testoch, je súčasne aj vynikajúcim jazdcom, to hneď posúva hodnotu informácie do vyššej roviny. :yes:
Pořadí odpovídá kvalitě jednotlivých redakcí. Auto.cz/Aleš náskok o parník a pak se někde v dálce perou amatéři jízdy i pera. >:-[]
PS: kdyby jste byli gentlemani tak té dámě ukážete jak se povoluje ruční brzda.
To bych moc rád, bohužel letos mám s mazdou najeto tak 200 km :-( . není čas, pořídil jsem ještě další auto a testovací auta se projet prostě musí. Tak snad v srpnu...
Díky, je to hodně o štěstí. Nikdo z nás není profík, takže když to nesedne nebo naopak sedne, může to být úplně jinak. Ano, máme testovací auta, která je samozřejmě záhodno opravdu důkladně projet.
Akce dobrá, o tom žádná. Dělení do kategorií sice dost "free", takže jsem byl v kategorii s několika BMW 325 a nachlup stejnou MX-5, ale s kompresorem, ale budiž, alespoň to bylo trošku napínavé, jinak by ta základní kategorie byla dost nuda, ale čím si nejsem vůbec jistý, je časomíra.
Objevilo se tam několik docela podezřelých časů. Pokud nedojde vyloženě k zásadní řidičské chybě, která skončí hodinami, pak se časy běžně liší maximálně o 2 s a to i v případě, kdy se třeba povede na výjezdu dát místo jedničky trojku. Navíc druhé časy vesměs bývají lepší, než ty první. Ovšem diference 7 s, 11,5 s, 6,5 s a 8 s u lidí, které z různých akcí znám a vím, jak vyrovnané časy jezdí, se to nestává. Podotýkám, že jsem si na trati nevšiml, že by se někdo divoce točil.
Neříkám, že to tak skutečně je, ale časomíra patrně občas zazlobí a je nepříjemné, když je třeba nejen dobře zajet, ale také spoléhat, že nedostaneš černého petra nebo naopak pár sekund do plusu. :-O