Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
1
/
25
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
Mercedes-Benz Citaro LE: Nová karoserie
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Pracoviště řidiče je standardizované a ergonomicky optimální
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Jednoduché ovládání přináší řidiči sníženou námahu
|
acz
Přední část vozidla je nízkopodlažní
|
acz
Madla pro držení stojících cestujících najdeme všude
|
acz
Vstup do zadní části vede přes dva schůdky
|
acz
Zadní podesta obdržela originální madla a sedadla ve směru jízdy či napříč
|
acz
Meziměstské Citaro LE Ü používá komfortní sedadla Inter Star Eco
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Městský autobus prošel mnoha bezpečnostními zkouškami
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Ležatý šestiválec OM 936 je dostupný ve dvou verzích 220 a 260 kW. Ta silnější může být doplněna systémem Power-Boost.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Zadní část střechy je zvýšená, aby cestující měli k dispozici stejnou průchozí výšku v obou částech interiéru
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu