Diskuse

Mercedes-Benz uvádí paket Sport Line pro model Vito

5.2.2018

Mercedes-Benz si pro modelovou řadu Vito připravil paket Sport Line, který má zvýšit atraktivitu exteriéru i interiéru tohoto lehkého užitkového modelu.

 

  • 00 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 05.02.  13:13

    Hm...Mercedes mám nejradši, ALE

    všechny tyhle věci, kromě pětikorunovejch samolepek, se daly objednat úplně normálně i doteď. Nevím, kolik bude úspora. Nějakej marketingovej "osvícenec" zdůvodnil svou práci.
    Já bych to viděl, že lepší by bylo zlevnit, když nám euro (a ceny aut pro import) zlevnilo o cca 6-7%. A Vito stojí furt stejně.
    Dejte 6% dolů a pruhy si strčte do... !!!
    >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 05.02.  13:52

      « Re: Hm...Mercedes mám nejradši, ALE

      Jasne sak narod tuzi po akoze sportovej dodavke. Svet se v p*del obraci! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 05.02.  16:24

      « Re: Hm...Mercedes mám nejradši, ALE

      Řekl bych, že se to dalo objednat i včetně těch "pětikorunovejch samolepek". Identické Vito ve stříbrné barvě tu potkávám již několik měsíců.
  • 00 Reagovat !

    foto TN

    TN 05.02.  14:20

    Na jaře po skončení zimního spánku

    nebude zas s Medvědama k vydržení! :-!

    [odkaz]
  • 12 Reagovat !

    foto DEVIL

    DEVIL 05.02.  14:47

    SPORTOVNÍ KOROZE...

    ...a čím rychleji budete jezdit, tím více samolepek se odlepí a s nimi i ten velmi kvalitní lak na tom velmi kvalitním plechu >:D Mno, snad první mercedes který shnije dřív, než Sprinter >:D
    • 11 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 05.02.  16:18

      « Re: SPORTOVNÍ KOROZE...

      Mno, rezlo hlavně první Vito (měli jsme doma 114L). To minulé, hlavně ke konci už ne. A na rozdíl třeba od Transportéru to zase pořád jezdilo.

      Vitu nereznou třeba řídící jednotky pod autem (T5 4x4), netrhají se hnací hřídele a nerozpadají hnací poloosy, neodchází alternátory s volnoběžkou, čerpadlo serva netlakuje do expanzky, nekroutí se hlavy (2,5TDI), motory neztrácí kompresy již po 200 000km (2,0BiTDI) a neteče chladící voda do oleje (2,5TDI).

      Stávající model se povedl, bojuje pouze s pověstí prvního modelu z devadesátých let.

      Škoda, že se již nedá koupit V6 CDI, to bylo letadlo a to ticho na dálnici.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zemřel jeden z nejoblíbenějších youtuberů! Byl proklatě mladý (†33)!

Zemřel jeden z nejoblíbenějších youtuberů! Byl…

Po sociálních sítích se šíří smutná zpráva. V pouhých 33 letech zemřel jeden z nejpopulárnějších youtuberů John…

Trápí vás alergie? 4 rady, jak jí nedat šanci a ulehčit si trápení

Trápí vás alergie? 4 rady, jak jí nedat šanci a…

Pylové sezoně není ani zdaleka konec. I když letos byl její nástup extrémní, čekají alergiky další měsíce…

 

iSport.cz

Husí kůže a zážitek na celý život! Bomba, užíval si opavskou atmosféru Bujnoch

Husí kůže a zážitek na celý život! Bomba, užíval si…

Tři tisícovky basketbalových fanoušků v Opavě se sice ve finále Kooperativa NBL senzace nedočkaly, našlapaný…

TOP 100 fotbalistů v lize: Absolutní vládce Krmenčík i poklad z Vysočiny

TOP 100 fotbalistů v lize: Absolutní vládce Krmenčík…

POŘADÍ NA 20. AŽ 1. MÍSTĚ | Ve fotbalové HET lize se za sezonu představí několik stovek hráčů. Odborná porota…

 

Reflex.cz

Solo: Star Wars Story je skvěle našlápnutá vesmírná opera ze staré školy kosmických dobrodružství

Solo: Star Wars Story je skvěle našlápnutá vesmírná…

Navzdory nejistým očekáváním je Solo: Star Wars Story rozkošná kosmická odschoolovka, která nadchne odpůrce…

Doprava v Evropě: Nejlépe jsou na to Kodaň, Amsterdam a Oslo, nejhůře Moskva a Řím

Doprava v Evropě: Nejlépe jsou na to Kodaň,…

Obyvatelé Paříže překvapivě často chodí pěšky, dánská Kodaň je ráj pro cyklisty, největší znečištění vzduchu a…