Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz V: Dvě délky rozvoru náprav a pouze čtyřválcové motory

Mercedes-Benz oficiálně představil nový model V. Základní motorová paleta zahrnuje pouze čtyřválcové motory.
Zpět na článek
31. 1. 2014 00:14
31. 1. 2014 07:41
31. 1. 2014 09:03
31. 1. 2014 09:08
31. 1. 2014 09:35
31. 1. 2014 08:43
31. 1. 2014 09:05
31. 1. 2014 14:53
31. 1. 2014 10:41
31. 1. 2014 14:50
31. 1. 2014 09:38
31. 1. 2014 09:47
31. 1. 2014 10:43
31. 1. 2014 10:43
31. 1. 2014 10:43
31. 1. 2014 13:56
31. 1. 2014 13:50
31. 1. 2014 13:54
31. 1. 2014 23:30
31. 1. 2014 19:09
31. 1. 2014 23:31
31. 1. 2014 20:34
1. 2. 2014 06:04
1. 2. 2014 06:05
31. 1. 2014 00:03
Po stranke vonkajsieho designu...
...dost velke sklamanie, cakal som revoluciu, nieco viac podobnejsie prvym skicam :-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pumpkin
31. 1. 2014 00:11
Re: Po stranke vonkajsieho designu...
V tejto triede funkčnosť dizajnom nenahradíš, ale interiér je fakt pecka. V tomto si tak brázdiť Európu...mmm. :yes:
31. 1. 2014 10:33
Re: Po stranke vonkajsieho designu...
no problem je, ze toto auto ma sucasne nahradit puovodny model, ale aj R-ko...takze som cakal nieco "medzi"...popravde nove V-cko vyzera (aspon zboku a zozadu) az prilis uzitkovo. som si isty, ze koncernovi designeri maju na viac ;-\
Avatar - DawQa
31. 1. 2014 08:34
Re: Po stranke vonkajsieho designu...
Oproti starým vianům mi toto příjde takové dětské >:D ale interier je špica to zas jo!
31. 1. 2014 09:38
Re: Po stranke vonkajsieho designu...
Prva generacia (V I./Vito I.) ostava najkrajsou. Tiez som ocakaval nieco dynamickejsie, v sulade s proklamaciami, ze to bude nejaka pecka. Napokon sa jedna, v sulade s trendom, len o vyrazny facelift. Sklamanie. Ako pri minulom Viane/Vite II. Prva generacia ostava neprekonana.
31. 1. 2014 19:04
Re: Po stranke vonkajsieho designu...
Imponujú ti hranaté krabice bez nápadu?
Avatar - pumpkin
31. 1. 2014 00:14
Nešikovné...
Nešikovné decko! Toto keby spravila v mojom novom Véčku, tak ju vysadím na prvej pumpe! [odkaz]
Snáď to bude mať samočistiace simply clever koberčeky. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2014 07:26
Re: Nešikovné...
keby si ty len vedel co vsetko su deti schopne v aute navystrajat tak by si bol rad za taku spadnutu zmrzlinu, mne samemu raz prislo zle v aute ked som bol malicky a ako spravny maly velky chlap som to nepovedal, sli sme s krstnym na huby aj s bratrancom a sesterkou ich autom a zrazu to na mna prislo a bleeee, mal si vidiet ten krstneho vrazedny pohlad >:D , cela skoda 105L zvnutra od sajrajtu, spadnuta zmrzlina je oproti tomuto uplna delikatesa :-) . Nastastie k nasiliu nedoslo >:D

vratme sa ale k autu, musim priznat ze dizajn zvonku na mna spravil dojem, uz to nie je taky grc ako CLA a vazne to vyzera dostojne a robustne a ako spravny mercedes. Trosku vsak ten zadok na mna posobi az moc hranato a staromodne voci oblejsiemu "inovativnemu" predku. Pockam si na pohlad nazivo osobne ale bude to asi fajn, vyzera to na krasny luxus na dlhe cesty v pocetnejsom obsadeni :yes: taketo auto dava zmysel
31. 1. 2014 12:15
Re: Nešikovné...
kia world mě se chce grcat z tebe a hujdy...
31. 1. 2014 12:37
Re: Nešikovné...
Grcalek, ked nemas na mercedes CLA tak napises ze je to GRC?! Asi ti uskodili skodlive prchajuce latky v tvojej kvalitnej kii >:D alebo mas este tu 105?
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 09:11
Re: Nešikovné...
Zrejme asi vlastné dieťa ešte nemáš, inak by si takto nepísal. V prvom rade je na vine rodič, ktorý tomu dieťaťu dovolí vliezť do auta so zmrzlinou. >:D
Avatar - pumpkin
31. 1. 2014 11:40
Re: Nešikovné...
To čo som napísal ber samozrejme s rezervou, ale pripomenulo mi to reklamy kde sa niekto ukážkovo obrindá zmrzlinou, ale mamička to našťastie zvládne lebo má v kabelke 2 litrovú aviváž. :-)
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 11:58
Re: Nešikovné...
>:D :yes: myslím, že tých podobne pripečených reklám bude viac ... >:D :yes:
Avatar - John Doe
31. 1. 2014 12:39
Re: Nešikovné...
...ale najlepšie je nosiť aviváž na večierok... >:D
31. 1. 2014 07:41
Vito
Nevíte, kdy ho budou prodávat i jako Vito?
Děkuji DS
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 09:03
Re: Vito
Vito s tim nema prakticky nic spolecneho. Tady se jedna o nahradu 2 trid najednou. Vito je proti tomu samostatny uzitkovy model.
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 09:08
Re: Vito
No neviem, ale predchádzajúce VITO/Viano boli zvonka skoro dvojičky >:D Tuším mali spoločnú aj prednú nápravu a aj niekoľko motorov a prevodoviek, takže spoločného mali spolu viac než dosť. Očakávam niečo podobné aj teraz. Kedy bude VITO? Očakávam najskôr na jeseň.
31. 1. 2014 09:35
Re: Vito
Neviem, ci sa bude volat Vito, lebo pisali, ze ma nahradit aj Vito, ale urcite od neho uzitkove verzie odvodene budu (podla toho, co pisali, aj podla zaziteho scenara). Nedali si ani tolko namahy, aby postavili komplet novy model, ale len tento zasadny facelift, tak predpokladam, ze sa nerozhodli investovat do uzitkovej verzie tolko, aby sa z neho stal samostatny model. Tu chcem upozornit, ze nielen Viano/Vito II. boli dvojicky, ale aj V I./Vito I. ... A inak to nebude ani teraz.
31. 1. 2014 13:01
Re: Lorenzlubos
Aj golf, oktavia, leon, a A4 maju vela spolocneho a predsa su ine.
A inak je to novy model, ale nevadi...
31. 1. 2014 13:19
Re: Lorenzlubos
Novy model, budis, je to relativne, ale V I./Vito I. a Viano/Vito II. boli to iste auto, podobne ako Transporter/Multivan/Caravelle/Californi… />
31. 1. 2014 19:33
Re: Lorenzlubos
Ne A4, ale A3. ;) Jsou to sourozenci. A4 je o dost starší a střední třída spolu se Superbem a Pašíkem
31. 1. 2014 10:31
Re: Lorenzlubos
Technicky podobné, alebo sčasti rovnaké budú, ale dizajnovo pôjde o dva rôzne modely. Nebudú mať spoločnú karosériu ako doteraz. Viano bolo príliš "úžitkové", preto sa nástupca volá V a má mať ešte bližšie k osobným autám.
31. 1. 2014 10:42
Re: Lorenzlubos
...nemam blizsie informacie, ale preco je V vzadu tak hranato ucelne a kontrastne tvarovane, ak uzitkova verzia (Vito?) bude mat inu karoseriu? Trosku zvlastne. Ako moze byt Vito este vobec hranatejsie? Da sa to vobec? E-ee....
Avatar - pumpkin
31. 1. 2014 11:46
Re: Lorenzlubos
Neverím že by robili samostatnú karosériu pre Vito. Interiér bude komplet iný, to je jasné + plecháče, svetlá bez LED, delené dvere, nelakované nárazníky a dostaneme Vito.
31. 1. 2014 14:40
Re: Lorenzlubos
Uvidíme. Mám také info.
31. 1. 2014 10:31
Re: Lorenzlubos
Technicky podobné, alebo sčasti rovnaké budú, ale dizajnovo pôjde o dva rôzne modely. Nebudú mať spoločnú karosériu ako doteraz. Viano bolo príliš "úžitkové", preto sa nástupca volá V a má mať ešte bližšie k osobným autám.
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 11:15
Re: Lorenzlubos
Ono aj osobná verzia odvodená od prvého VITA sa volala V-klasse >:D Až druhá generácia sa volala VIANO a teraz naspäť V-klasse. Jedno mali spoločné, karosériu, len v tej osobnej verzii dostala v druhej generácii dozadu vzduch, viac tlmiacich materiálov a celkovo viac luxusu. Ale inak architektúra palubky bola skoro rovnaká (iné materiály a iné možnosti dovybavenia u osobnej verzie). Osobne nepredpokladám, že v tejto generácii to bude inak. Možno zopár detailov zvonka, iná maska, iné nárazníky, zadné možno dvojkrídlové dvere ako sa na správny úžitkáč patrí atď.
31. 1. 2014 12:05
Re: Lorenzlubos
Áno, v tom máš pravdu, vracajú sa k pôvodnému označeniu. Len filozofia má byť teraz iná a odlišnosti by sa nemali týkať len detailov. Uvidíme, necháme sa prekvapiť. Ja osobne hodnotím dizajn tejto veľkej limuzíny pozitívne. Je to kus nádherného auta.
Avatar - Bubáq
31. 1. 2014 07:52
Několikrát nečekaný výsledek
1. Uvádělo se, že nahradí také R-ko. Asi ano, protože vyhoví těm, kteří POTŘEBUJÍ velký vnitřní prostor. Ale pojetím designu je to pořád daleko víc LUV, než miniVan.
2. Interiér určitě bude poskytovat velmi vysokou míru pohodlí, ale téměř bezprofilová sedadla ve druhé a třetí řadě ve mě opravdu nevzbuzují důvěru; zejména proto, že zde na snímcích jsou to samostatná kapitánská sedadla, očekával bych něco daleko více podobného předním sedadlům. Pro tak plochý profil zde není žádný důvod...
3. Downsizing i u Véčka? Škoda, co víc dodat.... I když mám potřebu 6-ti až 7-mi sedadlového vozu, k tahání přívěsů si budu muset pořídit ML-ko. Nebo spíš neskutečně nákladné GL-ko.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2014 09:05
Re: Několikrát nečekaný výsledek
Protoze I6 sestivalec bude az za rok, startuje V se ctyrvalci.
Avatar - salamoon
31. 1. 2014 08:43
nic moc
luxus,ktory mercedes sluboval ako inovaciu v tejto triede si uziju iba ak vodic a spolujazdec. vzadu su iba smiesne manualne sedacky,bez profilacie,dofukovania,bez el.nastavenia s pamatou,bez ventilacie.... maximalne mozno tak s vyhrievanim,ale ani to tlacitko nikde nevidiet....
zvonku od B stlpika obycajna hnusna krabica,mohli nieco vymysliet,Smax ukazal,ze sa to da.4matic to asi mat nebude.....aj ked by mohol prist s diesel 6 valcom.
zadne vyklopne dvere budu asi neprijemnym strasiakom v pozdlznom parkovani.chvilku som si podla prvych fotiek myslel,ze budu delene ako u RR ci X5,tu by sa na rozdiel od tych dvoch aut aj hodili....

ako plus vidim akurat tie nove technologie,ktore ram vrazili.... no a samozrejme prve 2 miesta.

inak pozeral som vcera livestream,a tiez to bolo nemastne neslane,tanecek pred odhalenim auta trval x-krat dlhsie,ako ukazali auto...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 09:05
Re: nic moc
No neviem neviem, ale luxusnejšiu "krabicu" na kolesách pre 6-7 ľudí momentálne v sériovom prevedení asi nenájdeš. Tiež som čakal všeličo, ale myslím, že toto by úplne v pohode uspokojilo moje potreby až dosť. >:D
Zadné výklopné dvere sú bohužiaľ/našťastie v tejto triede štandardom. má to aj svoje výhody. Krásne sa pod tým dá schovať pri nepriaznivom počasí. >:D
4-kolka bola aj v predchádzajúcej generácii, nevidím dôvod prečo by nemala byť aj v tejto.
Avatar - salamoon
31. 1. 2014 14:53
Re: nic moc
ale vsak samozrejme,ved som priznal,ze vpredu je to luxusne,ale 2. ci 3. rad sedadiel su obycajne sedadla,aj ked v kozi....pritom by kludne stacilo,ked by do druheho dali rovnake,ako su vpredu... :yes:
31. 1. 2014 09:42
Re: nic moc
Suhlas s hodnotenim prezentacie. Cim mensie zmeny, tym vacsie halo okolo toho. Prezentacii vsak uplne chybala jasna linia, styl....bolo to strasne kikiriki a vselico....az napokon ukazali facelift, ktory sa strasne snazi zakryt vyse 10rocny design :-( Tolko slubov a toto napokon....? Sklamanie :-/
Avatar - Kolouš
31. 1. 2014 10:41
Re: nic moc
je krasny jak T ydokazes z par prvnich fotek vycist kvalitu, vybavu a uspech noveho auta.

tak jen pro doplneni:
6-ti valec bude. jen ne V6 ale R6
4 Matic taky bude
Delene dvere u auta tohoto typu jsou hola pitomost, zamysli se asi proc...???
S-max neni konkurentem V-klasse...

shrnuto podtrzeno: Vis prd a jen blbe kecas !
Avatar - salamoon
31. 1. 2014 14:50
Re: nic moc
vybavu je vycitat pomerne lahke,staci pozorne pozriet fotky a vidiet,ze vpredu na dverach je ventilacia a vyhrievanie sedaciek,vzadu po akomkolvek tlacitku pri sedadlach ani stopa.a keby take sedacky mali,tak by ich urcite ukazali,ako je zvykom pri predstaveni auta.inu vybavu som nekomentoval.
uspech ci neuspech modelu som nikde nepredpovedal.
a niekde som pisal,ze 6 valec nebude? ved som napisal,ze 4matic pride asi spolu so 6 valcom...
smax som uviedol ako priklad,ze aj z krabice (galaxy) sa da nieco zaujimave spravit,nepisem,ze je konkurent V/iana...

zhrnute a podciarknute-hlavne pred sprdnutim niekoho ineho treba trosku pouvazovat o com vobec pisal....
31. 1. 2014 09:38
(MP)V-KLASSE
Ohromující design, ohromující kabina a ohromující styl. Samozřejmě, že je tu malý problémek v tom, že před premierou byla do garáží světa vypuštěna poměrně neuvážená věta, že Véčko nahradi jak Viano tak R-Klasse. No tak, Viano ano, ovšem R? R je novým Vé nanahraditelné a jestli něco lze Mercedesu vyčítat, pak právě to, že ustoupil od eRka. I když kritika by měla směřovat spíše k potenciálním kupcům, kterých holt bylo asi přespříliš málo. Auto samotné bylo (a stále je) silniční perlou.

Véčko je samozřejmě segmentární trefa bez výhrad. Nekompromisní prémiový zásah všech srdcí, která mají rádi krásu a velký (lépe řečeno - důstojný) vnitřní prostor. Kabina, včetně sedadel ohromí, ano ano, tomuhle se říká vskutku velkorysý prostor pro přepravu šesti-sedmi lidí.

V očekávání jsou samozřejmě šestiválce. Mám strach, že tak samozřejmé to očekávání být nemá. Eurotlak je nesmlouvavý, z pohledu motoristy nepochopitelný a ve své podstatě kontraproduktivní. Není lepší jen jemně šimrat nějaký ten šestivál, než hopsat na trojhrnku s plynem u podlahy směrem do euroráje? No věřme, že nová V-Klasse bude ctít i v motorizacích prémiové garážové mravy.

Dnes velmi uznale - BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
21
31. 1. 2014 09:47
Re: (MP)V-KLASSE
Benz se vytáhl a deklasoval konkurenci. Tohle je hodně vysoká laťka. :yes:
31. 1. 2014 09:59
Re: (MP)V-KLASSE
Fajn, ale multivan je multivan. :yes:
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 11:18
Re: (MP)V-KLASSE
Budeme si musieť počkať na nový Multivan, lebo tento aktuálny popri tomto vyzerá ... no jemne povedané ako krabica na kolesách. No hold je o generáciu starší. Uvidíme s čím vyrukuje Das Auto >:D Za mňa má V :yes:
31. 1. 2014 12:06
Re: (MP)V-KLASSE
Skladáš mu holt?
Avatar - wakantanka
31. 1. 2014 14:07
Re: (MP)V-KLASSE
Komu Multivanu? Ani náhodou. Len je objektívny fakt, že teraz minimálne o pol generácie zaostáva za MB >:D
31. 1. 2014 14:41
Re: (MP)V-KLASSE
Nepochopil si. Slová holt a hold sa používajú presne opačne. Holt taká je pravda a hold vzdávam Mercedesu. ;-)
31. 1. 2014 10:35
Re: (MP)V-KLASSE
Počkaj, priateľu, a čo to drevo v interiéri. Onehdá si ma presviedčal, že drevo patrí do obývačky a nie do auta. A drevo je v tomto Mercedese nosným prvkom dizajnu interiéru.
31. 1. 2014 10:43
Re: (MP)V-KLASSE
No to dřevo není jediný dekor, který bude moci zájemce pořídit. Naštěstí... :-)
31. 1. 2014 12:08
Re: (MP)V-KLASSE
Myslím, že ťažko vyvrátiš, že to s drevom vyzerá skvele. Raz darmo, obývačka je obývačka a kto si kúpi túto jachtu, zrejme v ňom strávi veľa času a bude chcieť sa v ňom cítiť maximálne príjemne. V jachtách tiež nie je interiér z dreva nadarmo. ;-)
31. 1. 2014 13:56
Re: (MP)V-KLASSE
Nahoře je jeden snímek bez dřeva, klonil bych to k němu. Jachta nejachta ;-)
31. 1. 2014 14:44
Re: (MP)V-KLASSE
[odkaz]
Ten bude pre Čínu.
Avatar - Bubáq
31. 1. 2014 11:19
Re: (MP)V-KLASSE
Do puntíku souhlasím s názorem na R-ko. výjimečný vůz pro výjimečné cestování. Tak dokonalý koncept nikdo jiný nenabízí. Bohužel, cílová skupina má zájem (jen) o SUV.
31. 1. 2014 12:26
Re: (MP)V-KLASSE
Souhlas, tohle je líbivý mix designově hodný MB, ale s eRkem to nemá nic společného.
Tohle budu Mercedesu dlouho zazlívat. Kromě toho, že několik známých se pro Rko dříve rozhodlo, uvažoval bych o něm teď i já. Odešli z trhu ve špatnou chvíli, kdy crossky vznikají jak na běžícím páse...opustit hotový koncept, vývoj, platformu bez snahy alespoň o další výrazný facelift...nechápu...možná ale jen nevíme, o čem uvažují u MB do budoucna...psalo se o nějakém lifestylovém MLK...
31. 1. 2014 13:54
Re: (MP)V-KLASSE
Přesně. Též jsem zachytil informaci, že snad v roce 2017 by měla nějaká crosska vyjet. Tak nezbývá, než čekat.
31. 1. 2014 18:58
Re: (MP)V-KLASSE
[odkaz]

Vyzerá to, že to bude dvojička nového Renaultu Espace.
[odkaz]
31. 1. 2014 19:09
Re: (MP)V-KLASSE
Jj vypadá velmi dobře. Výrazně lépe než současný Multivan, ale podle skic jsem prostě tak nějak pořád čekal víc. S tím R-klass naprosto souhlasím, nové V jej nemůže nahradit.

Jinak mi to přijde víc jako evoluce než revoluce, v každém případě je to pěkný koukek MPV ;-) :yes:
Avatar - Johny.Rico
31. 1. 2014 13:12
Neskutecna nadhera!
V teto tride designove bez konkurence. To jsem zvedav, s cim prijde VW a jeho Transport.

Uplne jsem roztal u toho designu! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - m.z.
31. 1. 2014 13:26
Re: Neskutecna nadhera!
Mě by v jinak povedené interiéru, víc seděly obdélníkové výdechy topení, takto mi středový panel připomíná čumící žábu.
Zvenku mi moc nesedí robustní čumák ve stylu Crafter a protažené zadní okno, jak u pohřebáku.
Jinak to vypadá slušně.
31. 1. 2014 13:51
Re: Neskutecna nadhera!
Karty jsou rozdány. Véčko jede vlastní třídu, později se bude snažit přiblížit Multivan, dlouho nic a až v dálce všichni ostatní.
31. 1. 2014 20:34
Viano
Zaujala a pobavila me inspirace zadnich svetel noveho Vcka soucasnym Multivanem, to je fakt jak kdyz cinani kopirujou evropsky auta... :-)

Pokud vim, 6valec uz ve Vcku nebude, ne??? Nebo ma nekdo nejaky jiny zaruceny informace?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lexi
1. 2. 2014 06:04
poločas rozpadu
Současný model je velmi praktické a po stránce motoru a převodovky, také spolehlivé auto. Jeden takový kousek jsme měli na firmě. Ovšem co bylo zarážející, tak rychle rezavejici karoserii včetně nosných častí, jsem naposledy zažil u Fiatu. Dokonce vyměněné díly karoserie rezavěly se stejnou razanci. Skutečné tak krátký poločas rozpadu, nemají snad ani nestabilní prvky mendělejovy soustavy :-) .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lexi
1. 2. 2014 06:05
poločas rozpadu
Ještě doplnim, vozidlo bylo k datu prodeje staré osm let.
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2014 10:15
přerostlej Citan
Nedivím se že interiér bylo první co ukázali protože to nasadilo laťku očekávání hodně vysoko. Tam je vizuální změna nejpatrnější a bezpochyby k lepšímu. I když ty kulaté výdechy... Manuální řadicí páka vedle touchpedu taky nevypadá nějak vábně. Na starých Vianech se mi líbila středová konzole. Je to hezký, ale starý Viano v tomhle bylo na tu dobu lepší. Jak tady někdo psal "žába". Exteriér mě zklamal, ale ve skutečnosti může vypadat lépe než na fotografiích. Zadek příšernej, boky mi k předku nějak nesedí. Mnoho rovných ploch, prakticky bezezměn. Na starých vianech se mi líbil ten klínovitý tvar jak navazovala karoserie plynule na okno. Tady to vypadá při nejmenším zvláštně ale jde asi o zvyk. Je to takovej větší Citan
Rozbalit vlákno
0