Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercury Mariner 2008: Facelift a mírná modernizace

Lehké SUV přichází s novým vzhledem, interiérem a sníženou hlučností
Zpět na článek
6. 10. 2006 15:58
neregistrovaný "wrx.sti"
6. 10. 2006 16:14
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:33
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 17:40
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:49
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 18:18
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:33
anonym
6. 10. 2006 18:37
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 19:01
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 18:24
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 18:36
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2006 22:01
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 21:24
neregistrovaný "yaroukh"
6. 10. 2006 21:17
neregistrovaný "yaroukh"
8. 10. 2006 18:44
neregistrovaný "yaroukh"
6. 10. 2006 21:16
6. 10. 2006 21:22
neregistrovaný "yaroukh"
7. 10. 2006 02:24
neregistrovaný "4x4"
7. 10. 2006 14:34
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 22:02
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 21:59
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "wrx.sti"
6. 10. 2006 15:58
tichý teréňák
...zajímavá představa..---hrabat se terénem,a přitom pod kapotou "bzučí" alektromotor ( ve verzi FULL HYBRID)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 16:14
Mercury?
Vysvetli mi nekdo duvod existence znacky Mercury a zaroven snaha o vyprodej UK3? Nejak si to ve svy hlavicce nedokazu srovnat :'-(
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 17:33
Re: Mercury?
Protože Ford není Toyota >:-[] ;-\ :-( ;-)
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:40
Re: Mercury?
Tak tenhle fakt zatim porad vnimam jako velke + :-! ;-)
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 17:49
Re: Mercury?
Ovšem dosažené výsledky jsou velké - a ostuda k tomu ;-\ Pořád mluvím o masakru, myslel jsem, že stiuace již kulminuje.. ovšem to, co se stalo v USA v žáří.. :no: :no: :no: P.S. co Jag, už Ti ho konečně vrátili? A v ajkém stavu?
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:18
Re: Mercury?
Snad nebude tak zle, doufam. Jen si predstav, ze se naplni tva vize a budou tu jezdit jen Toytoty 8-s To ze umi vydelavat prachy neznamena, ze jejich auta jsou buhvijake skvosty. Navic, ty sam bys musel sveho konika hodit do srotu ;-) Jag je zpet, jezdi a v patek jdu na garancku, radsi do Brna. Vratili mi ho bez servisni knizky, neudelany garancky a s prasklou zarovkou v parkovacce , jo a taky bez radne ukonceny opravy (papirove) ;-\ Proste AMT :no:
anonym
6. 10. 2006 18:33
Re: Mercury?
Moje vize (za předpokladu současného stavu, tedy bez nějakých superfůzí) je 15-20% světovýho trhu - víc není reálné (teda kromě Japonska, kde budou dělat tak 50-55%) ;-) Ad Jag? V Brně to má někdo jiný než AMT? Stejně, fakt nechápu, že se mohou takto chovat, zvlášť u prémiové značky v roce 2006.. to si teda Jg fakt nezaslouží
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:37
Re: Mercury?
V Brne to patri taky AMT, ale zustalo tam par slusnych lidi, se kterymi se domluvim. Jeden pokus, jinak jezdim do Vidne.
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 19:01
Re: Mercury?
Kvůli servisu jezdit do Vídně, to je fakt hustý :'-( Teda pokud nejsi z Mikulova ;-)
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 18:24
OT: Mess with the best, cry like the rest
Brácho, hrál si někdy baseball? Dokážeš si představit, jak to asi bolí, když při odpalu dostaneš přímý zásah přímo mezi kulky z 10 metrů? Já ne, ale musí to být něčo ukrutně hrozdného. Brácho, letošní léto si v Detroitu budou ještě hodně dlouho pamatovat - dostali takovu nakládačku, všechny pesimistické varianty byly překonány, tohle nikdo nečekal.. ale situaci v USA znáš už i ty, brácho.. září, brácho, září překonalo všechno, tentokrát Detroit nedostal nakládačku.. tentokrát, brácho, se Detroitu stala ta nepříjemná "baseballová" událost - je tu jen jediný rozdíl - nebyla to rána z 10 metrů, nebyla to ani rána z 5 metrů, dokonce ani z metru.. Detroit ji dostal přímo pálkou, edla opravdu výtečně.. >:-[] >:D ;-) Brácho, drž si kloubouk, jdeme na to. Meziroční výsledky za zaří / od začátku roku: TOYOTA: +21.3% (197,250 aut) / +12.8% (1,694,022 aut); LEXUS: +12.1% (25,700) / +6.7% (234,474); TOYOTA MOTORS: +20.2% (222,950) / +12.0% (1,928,496).. brácho, dokážeš to vůbec pobrat? Jeden trh, pouze 9 měsíců a přesto již téměř dvě mega prodaných aut!!! Brácho, chápeš to? Brácho, víš, co to znamená? Brácho, jak je možné, že američané nevědí, kde mají hledat eVWropskou dokonalost? >:-[] Brácho, tohle nemůžeš pobrat.. Today, Tomorrow, Toyota
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:36
Re: OT: Mess with the best, cry like the rest
Kolik v cislech prodal ten proklinany Detroit? Vynech procentualni rusty a pady a rekni ty cisla. Za amiky kompletne, at se v tom nemotame.
Avatar - Lonestarstate
8. 10. 2006 14:44
Re: OT: Mess with the best, cry like the rest
No a? Lexus jenom +12,0%? Cadillac udělal v září oproti loňsku +17,9% ;-)
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 22:01
Re: OT: Mess with the best, cry like the rest
"Renesance" Caddyho je asi jediný, co se jim za posledních pár let fakt povedlo :yes: Jsem tomu fakt rád, věř tomu ;-) Už jsem to tady psal - žít v Texasu, tak asi valim Escalade (krátkou verzi, EXT mě moc nebere) :-! ;-) A na práci valim v nový Tundře >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 18:43
OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mnoha)
Jo, brácho, Toyota, královna světa.. pak dlouho nic.. pak Honda, malá sestřička, přesto poměrně úspěšná.. pak dlouho nic.. pak několik poměrně máloproblémových.. pak několi více problémových.. a na konci GM a Ford.. o GM, a jeho brodění se bahnem, se popsali stohy papíru, proto dnes kouknem k Fordovi - kouknem na to, jak je na tom prodejně meziročně v září / od začátku roku: FORD +7.4% (204,070) / -8.6% (1,911,193); MERCURY: -2.0% (13,117) / -9.2% (146,418); LINCOLN: -24.0% (7,362) / -4.5% (89,494); JAGUAR: -45.8% (1,158) / -32.0 (16,508); VOLVO: +1.7% (9,672) / -8.3% (89,669); LAND ROVER: +1:3% (3,469) / +8.4% (33,527); FORD MOTORS: +4.7% (238,848) / -8.5% (2,286,809)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 18:48
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Tak jsem to narychlo , jen tak po ocku secetl. A at koukam, jak koukam, tak ten mizernej Ford prodal vic nez TTT ;-)
neregistrovaný "Tom"
6. 10. 2006 19:00
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Září 2006: GM: 368,776; Toyota Motors: 222,950; Ford Motor Company: 204,070; Chrysler: 168,888.. na začátku roku byl Ford poměrně daleko před Toyotou, ale posledních pár měsíců více a více ztrácí - kumulativně mu to ještě vychází. Absolutní čísla ovšem nic moc neříkají - procentuální změny hezky zobrazují ten stále bobtnající megaprůser - změny v řádech desítek procent ročně ať již nahoru (Toyota) nebo dolů (Ford) prostě nejsou úplně "normální" - tedy zejména pokud se bavíme o prodejích miliónů aut ročně. Navíc nesmíme zapomínat, jakým způsobem neustále "honí" prodeje americké automobilky (slevy, slevy, slevy..) a s jakým úspěchem - Toyota na jednom autě vydělá asi 1800 $, zatímco Ford prodělá snad 2500 $.. navíc fleetové prodeje dělají asi 35% prodejů Fordu, u Toyoty je to asi 8%. Prostě absolutní čísla jsou moc nezajímavá..
Avatar - WinDiesel
6. 10. 2006 20:01
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Co je velmi zajímavé, prudký pád hybridních verzí v srpnu a září (www.greencarcongress.com) v USA, návrat k prodejům 8/2005. Ovšem 7 typů hybridů místo 6 před rokem... Důvěra v hybridy není valná, hodně se mluví o tom, že úspora se nevyrovná nákladům.
neregistrovaný "petrt"
6. 10. 2006 21:51
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Ona ta úspora opravdu neni asi nic moc- znám firmu co koupila toho tereního hybrida lexe a mají i čistě benzín. Prý čekali víc, dokonce se prý s tím benzinem líp jezdí. Nevim, osobně jsem s tim nejel. Jen co jsem vyzvěděl >:D
neregistrovaný "Tom"
7. 10. 2006 14:22
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Možná bych ještě přidal jeden důvod - díky vysokým cenám ropy se podstatně rozšířila nabídka (bude se jistě dále rozšiřovat) provozně efektivnějších aut.. např., Toyota uvedla Yaris (a brzy snad uvede i Aygo) - proč kupovat mnohem dražší Prius, když Yaris jezdí s podobně nízkou spotřebou (předpokládám, že si většina zákazníků kupuje Prius kvůli nizké spotřebě.. v autě většinou stejně jezdí sami, tak že velikost zas takovou roli hrát nebude).. Toyota Prius: 10,492 (zářijový rekord); Toyota Camry Hybrid: 4,044 (prodává se první rok); The Highlander Hybrid: 2,347 (pokles); Lexus GS 450h: 164; Lexus RX 400h: 1,687.. co se týče hybridů 2 věci: a) největší přínos hybridů je v nesrovnatelně nízkých emisích - což bude hrát zásadní roli v aglomeracích typu L.A. či Tokia; b) je nepochybné, že většina lidí bude kupovat hybridy pouze, pokud se to ekonomicky vyplatí - v tomhle ohledu věřím tomu, že ekomonomičnost rychle poroste v důsledu růstu kapacity baterií (rád to srovnávám s vývojem v oblasti baterií pro mobily či noťase).. každopádně vývoj v oblasti hybridníchpohonů bude ještě dost zajímavý a težko říci, kam se to nakonec posune
neregistrovaný "yaroukh"
6. 10. 2006 21:24
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
absolutni cisla jsou "nezajimava", protoze v nich Toyota tolik neoslnuje? a neco o tom, ze male roste rychleji, jsi slysel? :-)
neregistrovaný "Tom"
7. 10. 2006 14:05
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Absolutní čísla jsou nezajímavá z pohledu toho, že vůbec nevyjadřují trend a skutečnost co se "děje".. při pohledu na absolutní čísla by se mohlo zdát, že je vlastně vše OK a jeden by si skoro mohl myslet, že Ti novináři snad schválně očerňují US autopobilky ;-) JASNÉ SROVNÁNÍ - situace před třemi lety (vs situace letos)!!! TOYOTA: zaří 2003 = 161,793 (222,950) a kumulativně od začátku roku = 1,547,029 (1,928,496); FORD: září 2003 = 280,319 (238,848) a kumulativně od začítku roku = 2,638,837 (2,286,809); aby bylo jasno - Toyota dokázala, že je možné za tři roky zvýšit prodeje o 381,467 aut X Ford zase dokázal, že je možné za tři roky ztratit 352,028 aut.. tohle jsou čísla, o které by jsme se měli zabývat.. jsou to jen tři roky a podívej se, co se stalo (navíc na Fordově domácím trhu).. tyhle čísla jsou to, co charakterizuje to, kde je Toyota a kam kráčí.. a kde je Ford a do jakých sr..ček se propadá.. četl jsem několik článků, kde se psalo o tom, že možná již brzy vyjde najevo, že je na tom Ford ještě hůře než GM..ad růst malých čísel - mám pocit, že to je připomínka trochu mimo úroveň na které by jsme měli (mohli) diskutovat ;-) nesrovnávám řádově jiná čísla 1.9 vs 2.3 milionu jsou čísla plně srovnatelná..
neregistrovaný "yaroukh"
6. 10. 2006 21:17
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Kdyz porad prodavaj tolik aut, asi to tak spatne nebude. Kdyz si ted u Fordu dokonce mirne polepsili, asi to tak spatny nebude. Nicmene nechci te rusit pri tvych oslavnych taneccich, jsou zabavne. >:D (Hlavne takove ty reci o "bobtnajicim" pruseru ci "tuseni" problemu; z tech mam pocit, ze jsi minuly mesic zjistil, ze v Americe existuji automobilky.) Tech 55% pro Toyotu v Japonsku je unreal - stejne jako u nas dlouhodobe Skodovka nemuze drzet polovinu trhu. (S kvalitou to nesouvisi.)
neregistrovaný "Tom"
7. 10. 2006 14:32
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
Nenech se splést výší prodejů - jsou "vyhoněné" nekonečnou armádou slev (stejně tak jako u GM) a nákupy, u některých modelů jde dokonce o dunpingové ceny.. je to jako v VW a Golfem - Golf je sice možná bestseller, ale na každém prodaném Golfu VW prodělá několik desítek tisíc Kč! Tím nechci srovnávat celkovou situaci Fordu a VW ;-) Zkoukni můj příspěvek výše, co se stalo během posledních tří let! :-! Srovnávat japonský a evropský trh >:D Srovnávat Toyota a Škodovku >:D >:D Posledních hodně let si Toyota drží 48-52%, veškerá relevantní konkurence již v Japonsku působí a na nic se ještě nezmohla ;-) Možná čínani..
neregistrovaný "yaroukh"
8. 10. 2006 18:44
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
To je prave to, co mi na tvych prispevcich smrdi - to, z ceho tu ucvrkavas a nazyvas to "bobtnajicim problemem", vi obeznamena laicka verejnost nekolik let. (To se samozrejme tyka i prodelecnosti.) Usmevna mi na tvych prispevcich prijde prave ta domnela "objevnost", a "vmeteni pravdy do tvare". S tim jde ruku v ruce tve zlehcovani zvednuvsich se prodeju. Ty incentives praktikuje Ford i GM uz nejakou dobu, a presto ZTRACELI. Ted jde Ford i GM nahoru v zebriccich spokojenosti zakazniku, a _PRINEJMENSIM_ se zda, ze se podarilo zpomalit propady prodeju. (A skutecne rustu bych zatim nemluvil.) A prave fakt, ze ta ?zmena trendu? je provazena i zmenou spokojenosti zakazniku (celkove pozitivni vnimani znacky by melo prirozene nasledovat), snad dava tusit, ze se neco uz opravdu deje. Takze nejakou dobu pote, kdy se u Fordu a GM probrali a zacinaji se lepsit, prijde Tom a zacne se jim posmivat, jak se ritej do pru$eru. A ted se sam sebe zeptej, jak to asi vypada.
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 21:58
Re: OT: Ford - tragédie dnešní doby (přesto pouze jeden z mn
1) věřím tomu, že nějakých 5-10% lidí je dostatečně obeznámeno s tím, co se děje posledních pár let v USA a stejně tak věřím tomu, že zbytek lidí tyto informace nemá - buď se k nim nedokáže dostat nebo mají problém s jazykovou bariérou apod... řekněme, že to píšu "pro ně" ;-) 2) píšu stylem, kterým píšu, ale netvrdím, že je to nějak objevné - v podstatě píšu o tom, co jsem nedávno někde četl 3) ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM S TEZÍ, že se začínají nějak dramaticky lepšit - NENÍ TO PRAVDA!!! GM i Ford provedli a dále provádějí určité změny, ale nejen z mého pohledu se jedná o změny "kosmetické", které sice řeší aktuální problémy, ale nemají dostatečný efekt v dlouhém období.. svoje názory zde píšu záměrně "jednoduchým" jazykem, ale byla by chyba mě podceňovat.. proto Ti také házím link, jako jeden z argumentů, že ty změny nejsou dostatečné - přečti si text rezignace Jerome Yorka z GM [odkaz] pokud to nechceš číst celé, přečti alepsoň tohle: "As I have pointed out both publicly and in the board room, the company has made excellent progress in a number of areas, and initiatives like higher level of product refinement, expansion in Asia and Eastern Europe, and the globalization of product development can be expected to produce even further result. But are they enough? I don't think so. I have grave reservations concerning the ability of the company's current business model to successfully compete in the marketplace with those of the Asian producers." :-! a s Fordem je to podobné tomu věř! Dělaj krátkodobá opatření, která rychle přinesou kýžené efekty, ale pouze v krátkém období.. navíc na Toyotu, Hondu a Hyundai tyto opatření nejsou dostatečná! Pevně s i stojímza tím, co píšu :-! ;-)
Avatar - Pjenkava
6. 10. 2006 21:16
Hovadina
Je to dost hovadský auto... Americký motory nikdy neměly sklon ke ždímání výkonu do podlední kapky ani k úspornému provozu. Vždyť je tu diesel o oběmu 2.3l a výkonem "pouhých" 112 kw a to přes to, že my Evropani víme o motorech s nižším objemem a záviděníhodným výkonem. Aspoň že to neni 6ti válec 3.0 CRD s výkonem 80 kw... Co kvituju je elektromotor a odstoupení od šestiválců... Jo jo, amíci si musí na drahou ropu přivyknout :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "yaroukh"
6. 10. 2006 21:22
Re: Hovadina
(pise se to "objem") jo, my Evropani vime, ale v US se nektery ty nase naslapany motory nechytaj ani hypoteticky, protoze proste v nekterejch statech by neprosly emisema (Bluetec?)
neregistrovaný "4x4"
7. 10. 2006 02:24
Re: Hovadina
mercedes so svojim BLUETEC nemoze v USA prejst emisiami
neregistrovaný "Tom"
7. 10. 2006 14:34
Re: Hovadina
.. tuším, že v 5 státech z 50 ;-)
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 22:02
Re: Hovadina
pardon, špíš ve 3 z 50 ;-)
Avatar - Lonestarstate
8. 10. 2006 14:47
FORD opět první
Jaké bylo první hybridní SUV na světě? Lexus RX? NE! Ford Escape (chudší brácha Mercury Marineru). Ford :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
8. 10. 2006 21:59
Re: FORD opět první
jj, ovšem tohle jim asi na zachránění zadku tačit nebude, že? ;-)