Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce Chevroletu Spark přijde v roce 2015, nové Aveo se zdrží

Korejsko-americký Chevrolet dále mění načasování nových modelů. Uspíší příchod nového Sparku, zatímco u Avea spěchat nebude.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
30. 7. 2013 14:51
za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
vidim prave terajsi model spark.... mal to byt bestseller a nastupca skveleho sparka ( matiza ) ale spravili z toho doslova zruudu... taku zvacsenu tatu nano ... dizajn na ludi nezabral... ludia isli k citigu, picantu, pande.... predaje sparku sklamali na celej ciare v europe... ak chce chevrolet predajne rast tak musi postavit pekne auto.... dizajn dnes predava lebo technika je uz viacmenej vsade rovnaka ;-)

dalo by sa povedat ze spark je takym tym koleosom medzi miniatami.... technika tiez nie je spatna a zla ale dizajn je skutocne hruuza a preto tie predaje neslapu ako maju ;-\
Rozbalit vlákno
6
30. 7. 2013 15:54
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
no nevím, ale design Chevrolet Spark si vybrali lidi... hlasovalo se mezi třemi mini a toto vyhrálo...
Avatar - 3_diamanty
30. 7. 2013 17:15
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
mozno to boli nejaki neprajnici korejcov ktori ten dizajn vybrali >:D

lebo tento dizajn si normalny clovek nevyberie ;-)
30. 7. 2013 18:10
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
Hlasovalo se tusim na vystave v USA. Jinak souhlasim s tim, ze puvodni Matiz od Italdesignu / Giugiara byl nadhernej, roztomilej, funkcni. Vse dalsi je uz jen vyrazne horsi. Ten clovek, kterej faceliftoval puvodni (prvni) verzi a zmenil tvar svetel z kulatych by mel tisickrat napsat "nekazim krasna auta" a prinest do podepsany od rodicu. Treti generace je hrozna, ale druha byla nejhorsi.
Avatar - 3_diamanty
30. 7. 2013 18:13
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
;-) :yes:
30. 7. 2013 22:34
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
Souhlasím, na tyto zrůdy se dívám každý den cestou do práce u prodejce Chevrolet. To co vybrali lidi je na úvodní fotce. Třídveřová studie celkem "kchůl" ale jen díky detailům jako jsou třeba velká kola a různé "macho" blbinky. V sérii to potom totálně zmrskli. Moderní design podkopli kolečky od nákupního košíku pod masou plechu. Přední světla vedou snad přes půl auta a moc velké by snad byly i pro truck. Celé to vypadá jako čivava s nasazenými zuby rotvajlera. Tak to dopadá, když design dělají amatéři podle obecně přijímaných cool šablon a ty neznale aplikují ma mikroauto.
Původní Matiz byl ve třídě malých aut designová špička, protože ho dělal mistr. Nic nekopíroval, nepřepálil to žádnými výstřelky, prostě dobře odvedená práce. No ale to je dnes trend - odbornou práci ve všech oborech dělají druhořadé nuly bez schopností. Automobilka ušetří na návrhu designu když ho zadá svým lidem bez kreativity, ale za cenu poklesu prodejů. Je otázka, jestli se takové šetření skutečně vyplatí. Řekl bych, že ne - už i některé čínské značky si kupují služby italských designérů a na jejich autech je to vidět. Tak snad design nástupce dopadne líp...
31. 7. 2013 23:38
Re: za pricinou neuspechu europskeho chevroletu
Trefil jsi korejsko-chevroletovský designový hřebíček přímo na hlavičku! ;-)