Tak to si sa vyjadril veľmi jemne. Ale ono úplne stačí, keď si namiesto tých 30-palcových diskov skoro bez gúm, čo sa ani nevojdú do blatníkov, predstavím utopené šestnástky a je jasné, že nový Rapid bez ohľadu na nové meno dieru do sveta nespraví. Mínus príliš extravagantné "lízatko" vpredu pod previsom, všetky prelisy o polovicu slabšie a trochu väčšie a menej expresívne svetlá a hurá, nová Škoda je na svete. Krásne tuctová, ktorá ladne zapadne medzi šeď našich ciest a na rozoznanie od škodováckych sestier boleslaváci vydajú návod s 10 odlišnosťami, vrátane detailov typu "kratší stierač" alebo "modernejší tvar škrabky na ľad"...
Pokud to bude vypadat opravdu takto, moc krásy nepobral.
Navíc jak se píše v článku - Koncové svítilny rozvíjejí tvar použitý u karoqu - a to je dle mého názoru na Karoqu nejošklivější část.
Proč si takhle kazíš náladu? Už tě tady nějakou dobu pozoruju a tebe to stále baví. Není to zbytečný? Je mi tě líto, že máš v ulicích samou šeď. ;-\ Zkus se na to podívat z jiné perspektivy, dám to úkol - vždy si na každém autě zkus všimnout něčeho pěkného, nějakého detailu, který ti doteď utíkal, nebo zkus jednoduše pochopit volbu auta dotyčného řidiče. Tak do měsíce bude šeď z ulic pryč a tobě bude zde na acz radostněji. :yes:
Ty si veľmi skromný človek... Sorry, som náročnejší, na aute mi nestačí nejaký pekný prvok, keď celok je zlátanina. Našťastie, sú aj iné značky ako Škoda, ktoré dokážu svojimi modelmi urobiť viac radosti. Škode sa to podarí zriedka, a naviac to obvykle nejakým faceliftom vzápätí zabije.
tak pokud je studie víceméně nový Rapid s pozlátky, tak co kromě vzhledu koncept odhaluje jsou rozměry. Jedním z největších nedostatků stávajícího rapida je, že je příliš úzký. +10 cm do šírky je hodně, to je na úrovni dnešní Octavie a Rapidu to hodně pomůže. +5 cm do délky zaručuje kromě mírného zvětšení kufru, také slušnou podélnou prostornost minimálně na dnešní úrovni. :yes:
Zklamanim je velikost kufru, 430 l Fabii Combi s 530 l ani Rapid liftback s 550 l nenahradí...a jeste k tomu to bude tak o 60 tis drazsi, nez dnesni Rapid
Jo proporce konecne ano. Akorat ten predek "fabie 3 po faceliftu" je podle me krokem zpet. Kaban proste chybi, tym je nesourody a kazdy suchti svuj detajl ctrl+c a ctrl+v. Zebych kolem auta prosel a rekl si wau pekne, oslovilo mne to se rici neda. Auto proste na cloveka tak nejak "zbude" kdyz pujcovna uz bude mit rozdane Corroly a Golfy.
Silne pochybujem o aerodynamickej ucinnosti diskov, kedze maju smerovo orientovany design = na opacnej strane auta by sa tocili v "protismere"...A z obrazkov vyplyva, ze Skoda nema sadu pre pravu a lavu stranu auta ;-)
To nič, to je koncept. Ale aerodynamické disky budú a vo veľkej miere. Aj s plastovými časťami. Aby som bol presnejší, "rapid" toho ešte dôkazom nebude, toto je len medziprestup do novších Škodoviek.
Jako vždy studie úžasná, ale pak to nebude vypadat nicmoc. Škodovkáři budou jásat do doby, než jim upadnou přední dveře jako u prototypů, ale to už bude stejně po záruce, :-!
Stejně jako Rapid s tenkými plechy toto bude nejvíce ošizená Škodovka, což je za ty peníze v pořádku.
Mokré sny budoucích majitelů, že to bude stejná kvalita jako Golf nejsou na místě. :-)
"Tím se dostáváme k technice konceptu, která není žádnou vizí, ale realitou příštích měsíců. Základem je pochopitelně modulární platforma MQB – tu dostane i nástupce rapidu."
jo úplně to vidím, Rapida na 20ti palcových kolech >:D:yes: