Nie som fanúšik Smartu,ale určite vidím väčšie opodstatnenie jeho existencie ako Hummeru.Myslím v prakticko živote.Pre armádu mi to vychádza naopak. >:D Nakoniec,trh to vyriešil jednoznačne. ;-)
Jenže tady se posuzuje trapnost. A pokud vedle tebe na křižovatce zastaví Smart tak se začneš chechtat, věř mi protože už jsem myslel že párkrát dostanu přes hubu když jsem dostal ze smartu záchvat. Naopak když vedle tebe zastaví hummer, moc do smíchu ti není...
Vieš si predstaviť tú zábavu,keby si videl nejakého borca,ako sa pokúša zaparkovať svojho Hammera v centre Ríma.Mne pripadá Smart zábavnejší ,keď si to valí po dialnici. :-)
No popravdě jsem mrňavý auto za 350 000, kde první deformační zóna jsou řidičovi nohy a kvalitativně je na úrovni Dacie Logan, moc nepochopil. Vzhledem k tomu co jich jezdí po silnicích zřejmě nejsem sám. >:D
Proč 350? klidně 550 tisíc, záleží jen na tobě co si dopřeješ... a mimochodem...po evropě se prodá ročně stejný počet jako octavií..tedy 180 tisíc. Musíš vykouknout občas mimo dědinu ;-)
bohužel sem ten článek nenašel, resp. našel sem nějaký kde bylo zhruba poloviční prodeje v roce 2011, ale dám krk za to, že se to tu v nějakým článku objevilo
Ale našel sem něco co už je moc i na poměry smarta.. :-))
[odkaz]
na smartu je unikatni jeho "klec", ktera ho taky dela drahym a ve srovnani s ostatnimi mnohem vetsimi "miniauty" take mnohem mnohem bezpecnejsi.
Zrejme o tom moc nevis, tak se prosim na toto tema moc nerozepisuj...
Jaká klec prosím tě? V tom autě si jako pasažér prakticky nahatej. Na tom autě není bezpečnýho vůbec nic, ani kus deformační zóny. Každá rána, kterou to auto dostane pocítí posádka v plný síle. Při bouračce z toho vyhrabou akorát mrtvolu zabalenou v airbagách.
o ktorej sa vyjadrovali ludia v pripade smarta je to dost smiesne.... ved je samozrejme ze 2,5 metrove auto nebude mat bezpecnost ako ford serie F..... ale vzhladom na to ake ma smart rozmery je na tom vynikajuco a medzi miniautomobilmi je nabezpecnejsie [odkaz] miniauto ... stejne je to auto urcene do mesta a nie na americky zapad a rance.... kde ludia skor potrebuju lietadla ako auta... smart ma svoje opodstatnenie a vo svojej triede je jedinecny a svoju funkciu plni vynikajuco.... tieto ankety nedavaju realny pohlad na veci... rovnako beetle.. pre niekoho zenske auto a pre ineho legenda a auto rovnako vhodne na denno denne pouzitie aj pre drsneho chlapa.... taketo ankety su upne out...
ano to mas pravdu... v USA je smart zrejme na smiech ale ono je to hlavne mestske auto.... v uliciach Rima by ziadny american z fordom F serie nebol ziadny frajer ... ono sa hlavne treba pozerat do akej triedy auto spada a ake je jeho poslanie...
Zařazení Elementu mezi "trapná" auta mě minimálně zarazila, překvapila.
I když není žádný krasavec, je to auto velmi praktické, se zajímavými řešeními a auto, které se velmi dobře řídí, jede se v něm příjemně, výkon stačí a jak dobře řadí automat se jen tak nevidí. (To všechno vztahuji k první generaci, tu na obrázku jsem neměl možnost zkusit.)
Vskutku zajímavá anketa ;-\ Postačí, když si zapamatuješ jednoduchou poučku - trapným autem jezdí výhradně pouze tvůj nejbližší soused. Ovšem vůbec nejtrapnějším autem jezdí nový kluk holky, co tě pustila k vodě...
Jinak samozřejmě nejsou trapná auta, jsou jen trapní řidiči, resp. lidé, protože tohle neplatí jen v garáži.
A vůbec, za své auto se nikdy nestyď, styď se vždy a výhradně pouze za... sebe.
No teda...! Já s Tebou GTI nesouhlasím téměř nikdy, ale dneska! Lépe bych to nenapsal! Ona trapnost auta vychází vždy ze souvislosti, kdo sedí za volantem. A jinak je to dost trapná anketa... ;-)
Oznacovat MPV za trapne je dneska moderni. Napriklad Clarkson rika, ze nakupem MPVcka davas na jevo, ze uz jsi rezignoval a hodlas dozit v nudne prakticnosti, nebo tak neco. Je to samozrejme nesmysl. MPV je vyuzitelne jako stehovak i dostavnik pro rodinu a pratele. A i ten krabicoidni design ma neco do sebe viz velka francouzska MPV (C4, 5008, minuly Espace) nebo treba takova zafira OPC...
..ale nad prekvapivo veľkou časťou uvedených áut som niekedy v svojom živote uvažoval. Napríklad (v strednej európe) totálne neznáme subaru baja je dodnes mojim nenaplneným snom o univerzálnom aute, ktoré konformnej spoločnosti ukazuje vystrčený prostredník kade chodí.
Nad PT Cruiserem docela tedy kroutím hlavou. Designově moc hezky zvládnuté retroauto. Pokud by se mělo zatratit, tak pro nízkou spolehlivost a jízdní vlastnosti, ale jinak... No, každý má nějaký vkus. Někomu se líbí Fiat Multipla...
Řekl bych, že nejtrapnější je ta anketa sama o sobě. :no: Jinak např. Hummer H2, Baja nebo Murano CrossCabriolet jsou auta, která bych si uměl představit v garáži. :yes: To mi daleko trapnější přijde fóbie Monte Carlo s HTP pod kapotou. >:-[]
urcite Fiat Multipla.. kazda jedna generacia
Skóre trapnosti: 10
Důvod trapnosti: kazdy si najde svoj dovod
Poznámky hodnotících: Směšné, Ošklivé, Krabice na kolech, Designová katastrofa
Vzdyt je to americka anketa, kde se moh vyjadrit kdejakej pobuda nebo patriot :no: Oni jezdi trochu jinymi auty a po jinych cestach, nez my.
Titulek mel znit: Trapne americke ankety.
Napriklad smart ma velice bezpecnou konstrukci, ktera by rozparala kdejakej postarsi kriznik a s novymi auty si v nicem nezadala. New Beatle neni trapny treba pro manzelku. H2 se snad chlapum libi. Aztec beru, to je lahudka.
l Smart ForTwo 7,6 bodu, třetina respondentů jej označila za vůbec nejtrapnější auto. Jeden z dotazovaných o něm prohlásil, že vypadá, jako by si jeho majitelé nemohli dovolit skutečný automobil.
Tu třetinu bych chtěl vidět. Smart má alespoň logické opodstatnění, ale třeba Hummer? Nenapadá mně ani jedno nemám li teda statek a několik Akrů půdy....
Autoservis, ludia si nekupuju auta podla potrieb a financnych moznosti! Chvalabohu!
Citujem teba:
"Nenapadá mně ani jedno nemám li teda statek a několik Akrů půdy...."
Hummera bych neodsuzoval, nepřijde mi to jako uplně špatná alternativa k velkému SUV, když na to máš. ( pokud ho teda pár niggas neobuje na 25tipalcový kola, kde je víc chromu než je zdrávo :D) mě jako největší zrůdnost (ale designově) z výše jmenovaných příjde Pontiac Aztec >:D Nicméně třeba je to auto praktický... :-)
no, Toppere, ackoliv si o Hummerech myslim svoje, coz je z me profilove fotky patrne, tak ver, ze vsechna ta videa jsou hlavne o pazourach a ne o moznostech auta. Blbec v Hummeru co vsechno resi plynem, nebo nezaradi redukci by byl stejnym kopytem i v Defiku...
Pravdou ale je, ze s Defikama jezdi diametralne odlisni ridici nez v H...