Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
8
/
17
Prohlédnout znovu
Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
Netradiční konstrukce zadní nápravy. Tyhle se nechytly!
|
acz
Zadní náprava De-Dion Alfy Romeo Alfetta, Giulietta, 75 nebo 90
|
acz
Alfy Romeo měly zadní kotoučové brzdy po stranách rozvodovky
|
acz
Náprava De-Dion je vlastně zdokonalenou tuhou nápravou. Oproti klasickému řešení vyniká nižší hmotností.
|
acz
Zavěšení zadních kol starších citroënů s hydropneumatickou bylo zcela nezávislé na klikové nápravě
|
acz
Sestava typické zadní nápravy starších menších modelů PSA. Třeba Peugeotu 206 či Citroënu Saxo.
|
acz
Peugeot 206 v karosářské verzi kombi dostal vylepšenou tradiční zadní nápravu. Hlavní odlišností je dvojice přídavných šikmých ramen.
|
acz
Kliková náprava italské konstrukce byla poprvé uvedena na původním Fiatu Tipo
|
acz
Podobné řešení jako PSA nabízel Fiat Auto. Jen zkrutné tyče nahradily vinuté pružiny.
|
acz
Náprava De Dion v nejryzejší podobě
|
acz
Zavěšení zadních kol s takzvanou Chapmanovou vzpěrou používalo v 80. letech mimo jiné Audi.
|
acz
Kyvadlová úhlová zadní náprava bývala typickým zavěšením německých automobilů.
|
acz
Šasi vozu Lotus Elan M100 s pohonem předních kol. Zadní náprava je vylepšenou verzí původního Chapmanova řešení
|
acz
Zadní náprava Elanu M100 využívá navíc ještě jedno horní příčné rameno
|
acz
Zavěšení „Multilink“ vozů Nissan z 90. let
|
acz
Nissan tomu sice říkal „Multilink“, ovšem ve skutečnosti jde o nejdokonalejší tuhou nepoháněnou nápravu s takzvaným Scott-Russellovým mechanismem
|
acz
Kyvadlová úhlová náprava byla v poslední evoluci využívaná vozy BMW E34 a E32 a dále Opely Omega A a B.
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte