"spekuluje se však o použití vylepšeného stávajícího agregátu – 3,6litrového šestiválce s dvěma turbodmychadly, který má spolupracovat s elektromotorem na bázi systému KERS." Stávající agregát má objem 3.8l, ne 3.6 ;-)
Lenze v RS6 boli sice silnejsie vlozky, ale vrtanie ostalo rovnake.
Len kluka sa modifikovala na nizsi zdvih. To aby aj napriek preplnovaniu mal ten motor chut trosku po otackach ( urobili ho tym padom menej "nadstvorcovy")... ;-)
Ford GT je sice fakt paráda ale třeba hybrid LaFerrari eště větší a vsaď se že GT-R hybrid bude eště rychlejší a s lepší elasticitou než současná generace
nepochopil jsi, já věřím, že to bude výkonný, LaFerrari se mi líbí i 918ka, mě prostě vadí koncepce pohonů, že se teď do sportovních aut matlají hybridy, chápu že je to teď in, ale už jsem na cokoliv eko a blue čím dál alergičtější.
Tyhle hybridy nemaj nic společnýho s eko a už vůbec ne s ad-blue který mě taky vobtěžuje :-)
Ale tohle neni Prius u LaFerrari nový NSX nebo GT-R to je jen pro zlepšení elasticity. A že to funguje si určitě sám viděl při předjíždění v F1
ať to pomáhá čemukoliv, v autě to nechci, a že to nemá nic společnýho s eko, tak to si trochu vedle. Co se týká výkonů najdi si porovnání Carrery GT a 918ky, Jaká by byla 918ka bez těch elektronesmyslů, kolik by vážila a jaký je tedy reálný přínos hybridního motoru čistě pro celkové výkony, velice to relativní. Je to prostě dnes IN, tyhle aut mají být výkladní skříní technologie dané automobilky, a kdo nemá hybrid nejde s dobou, že je reálný přínos diskutabilní už je jiná věc. F1 vůbec nezmiňuj, ta jde do kopru už delší dobu, ten motorek do ostřikovačů místo motoru a různé berličky jako je KERS a podobné je ubohosti, obsah a výkon ničim nenahradíš. Kdyby nemuseli být F1 hrozně ekomoderní a vrátila by se pořádná V8 bez nějakého nesmyslného omezování výkonu, nebyly by třeba berličky, které dokonce řidiče omezují, může je použít jen někdy, aby mu nedošla šťáva...
Proto sem 918 taky nezmínil. Ta se prostě nepovedla. Správně to udělali u LaFerrari tam elektromotory fantastickýmu spalovacímu motoru eště trochu přidávaj :yes:
Nazdar smajlíku :-)
Jo 918 se nepovedla a proto se taky prodeje tak vlekly. Samozřejmě to neni špatně špatný auto a taky je samozřejmě rychlejší než to který mám doma já a dost pravděpodobně i ty ale vzhledem k ceně bude zřejmě nekonečně zajímavější třeba nový GT-R a docela věřim i NSX. A volba mezi LaFerrari V12 a 918 pro mě neni ani volba to je jednoznačnost vod začátku první vteřiny >:-[]
Lenze ona sa fakt podarila, a ty na tom nezmenis ani prd. ;-)
To, ze sa predavala tak "dlho" moze suvisiet s niekolkymi vecami:
Nepripravenost tolkych zakaznikov na tak brutalny a drahy model ich oblubenej automobilky, plus aj ten pocet vyrobenych kusov - ktory je vacsi nez P1 a LaF dohromady... ;-)
Mat ja na nu prachy, tak ju nechcem, a pockal by som si kym by som "dosetril" na Sesto Elemento, alebo nieco podobne lahucke a 4x4 bez kadejakych bateriek a podobnych nezmyslov... :-!
No spíš na tom nic nezměníš ty ;-)
Já mám v tomhle případě prostě masovej názor :-)
Porsche mám rád ta jejich hybridní piksla se mi líbí i vzhledově ale jinak 918 fakt ne. Zkus si dohledat jak rychle se prodávalo třeba LaFerrari a jak 918. A klidně si přepočítej čas prodeje na kus >:-[]
A bacha vono sou baterky a baterky. Baterky v Priusu sloužej dost jinak než ty v LaFerrari :-!
Inac sa niekto hrnie do kupy auta, ktoreho je ohlasenych 375(?)ks (LaF), 500 - P1, a 918 - 918-ka...Kazdemu zaujemcovi bolo jasne, ze v pohode sa na neho ujde, preto "nač ten spěch"? ;-)
K baterkam - daj mi relevantny dovod, alebo nejaky rukolapny dokaz k tomu, ze nejakych 100 a viac kg bateriek ti prida na rychlosti v stredne rychlych a rychlych zatackach... :-!
Ano - este v tych stredne rychlych ti ta 918-ka mozno pomoze vdaka e-motorom v predu...Zvysne 2 hypersposrty ti tam nepomozu ani mäkke F ;-)