Jednak tohle řešení (z hlediska funkčního uspořádání světel) není nic nového, juke, citroeny, jednak z hlediska designu je jedno, jestli jsou horní světla použita jen pro denní svícení a hlavní světla se přesunula k mlhovkám. Jinými slovy, kombinace světel na horní hraně masky a velkých "mlhovek" v nárazníku, je naprosto běžné designové řešení, nic nekonvenčního na výzoru toho auta nevidím.
A mám-li být upřímný, dělá to na mně nehezký dojem čistého kopírování citroenu, resp. DS.
“Koleso se nedá nanovo vynajst”, souhlas, se Santa Fe žádné nevynalezli, tj. na tom designu není nic nového, nic nekonvenčního, jsem rád, žes k tomu dospěl. ;-)
Ano, z hlediska funkčního uspořádání světel je to naprosto správné řešení, jelikož toto auto je hodně velké a vysoké, tudíž hlavní světlomety by neměly oslňovat těsně vpředu jedoucí auta ve zpětném zrcátku. Často si mi to stává, když takové auto předjedu a na semaforech mne dojede, tak i na potkávací světla mi ,,praží" do zrcátek. Hyundai tak myslí i na řidiče ostatních typů aut, kteří nejsou příznivci vysokých aut SUV, dodávek atd.
...ještě zřejmě některé výrobce táhne. Přitom by se stačilo zeptat u Jeepu, proč měnili tvář Cherokee.
Interiér mi tak trochu připomíná "Best of disco '90".
Pro toho, kdo tvary evropských aut vnímá jako uzívanou nudu to bude dobré. Já si naopak s nekomplikovaností tradičních výrobců od Londýna až po Istanbul vystačím.
I design se musí umět udělat. U Jeepu to moc dobře neudělali a proto taky Cherokee musel projít změnou. A naopak, Citroën se zjevně trefil, stejně jako Hyundai.
u Jeepu vyčerpali ponteciál zákazníků, kteří chtěli netradiční obludu a když jim prodeje padly o 20% dolů, museli s tím něco dělat.
Vono FCA Jeep nutně potřebuje, protože nic ostatního už jim nešlape. V USA za Leden 2018 měli ztrátu 16% už u i značky RAM, zatímco knokurenčí pikapy a dodávky typu Ford řady F, Chevy Silverado, Colorado, Express, E-Series atd měly meziroční nárůst.
O dodge nemá smysl psát, meziroční pokles cca 31% a Chrysler klesá už 8 rok po sobě. Dno ještě stáli neašli ...
A FCA taky výrazně boduje se sedany a osobáky vůbec, za leden jich prodali u chrysleru a dodge krásných 7700 ks zatímco u GM 37 400 ks.
Takový menší rozdíl, hehe >:D >:D >:D >:D
Byla zde debata o Jeepu.....tak píšu jak je to s Jeepem. Jediná značka co má nové modely a daří se jí, ostatní je panoptikum veteránů s prodeji čím dál horšími.
Ono se píše že FCA vydělává, ale nepíše se za jakou cenu. >:D
Ku článku kde sa písalo o tom, že predávajú síce menej ale zarábajú viac (moje dávne slová) si nenapísal ani čiarku a teraz sa tu uchechtávaš ani neviem na čom.
Na těch krásných prodejích čéče. Chrysler 10500 ks v Lednu, ještě kousek a překoná ho i Cadillac. A ten vydělává na jednom modelu asi tak 4x víc jak Chrysler >:D Protože prémiovka >:D A pomalu se možná začně blížit i Lincoln...
A to číslo 7700 vs 37 400. Na to nám povíš co? Jakotže jiní umějí vydělávat na sedanech a FCA ne? Zajímavý co >:D
A taky ujíždím na těch krásných číslech koncernů: FCA v USA v Lednu -13% celý koncern a GM +1,3%.
Taky zajímavý vid :-)
Předchozí generace byly (velmi) povedené, ale tohle vypadá divně. Nemám rád design, u kterého nevím, do kterých "očí" se dívat. Do těch stylových s DRL nebo do těch jakože skrytých s hlavními světlomety? Jeep právě právě provedl zachraňující facelift a stejný koncept zahodil, Hyundai s ním začíná.
Čo tu pletieš Tiguana? Článok je o SantaFe nie o Tucsone... Trošku si mýliš kategórie, s prižmúreným okom by sa to mohlo maximálne porovnať s Tiguanom Allspace. 8-s
Jo je to dost bída, nepovedlo se na Koně, tak to zkoušejí na Santa Fe. Navíc nasadí cenu nad 1mil a opět budou prodeje v CZ v řádech desítek. Kdo chce kam... >:D
Přesně tak.Nechápu že na reklamy vůbec někdo nějak reaguje..ale jde vidět,že Hyundai se to povedlo a reakce jsou;-)Teď jsem si vzpomněl jak ještě před nedávnem jsem svým malým dětem vysvětloval,že to co je v reklamách nemusí být tak úplně pravda,že nám mají jen upoutat naši pozornost..nenapadlo mě,že i dospělí lidé to můžou mít stejné jak ty děti..:-D
Geniální. Předpokládám, že když někdo dá do reklamy se.roucího důchodce, bude to ok, protože to každopádně zaujme a upoutá pozornost. Dobré měřítko hodnocení úrovně reklamy. :yes:
trend je jasny.. male uzke svetla posadene co najvyssie... po bokoch velke svetlomety na vysku vsadene do akychsi obrovskych "dier" ... co vyvolava dojem masivnosti a sebavodomeho pohladu... k tomu samozrejme dostatok chromu .. vyrazna maska... vid predkom podobne rieseny eclipse cross alebo sportage ... z toho pohladu vyzeraju hodne sebavedomo [odkaz] [odkaz] ... tak konecne aj Santa Fe uz neposobi tak usedlo a nudne....tigi bude mat svojim sklesnutym vyzorom co dobiehat
že nemusím držet nějaké trapné konvence a tak s klidem můžu napsat, že se mi tohle auto líbí. Rozhodně patří k tomu zajímavějšímu, co ve světové produkci vidíme. A v porovnání s "prémiovým" Mercedesem je tohle design z říše snů.
vyzera to kusok aj akoby americky ( co je za mna len plus ) ... a zaroven som v tom akoby zbadal aj nieco z infinity .. ma to proste take nóbl tvary a aj ta chromovana maska je taka polo-japan :-) nieco na pomedzi lexusu a infinity .. citit tu pokrok... na rodiel povedzme od atecy alebo tigiho
zaujimave ze amerika v podani fordu ti tak strasne vadi a tu ti americky dizajn zrazu pride ako plus. Ty sa uz spametaj z tych tvojich iluzii, lebo to ako si series do ust, to nedaval snad ani stary znamy GTI..
To, co na všech současných Mercedesech - přišlápnutá příď, divná světla, podivné boční linie, u GLC navíc naprosto odpudivě řešená horní linka oken.
To víš, jsem švorcák, co na Mergla nemá, tak jeho design haním, kde můžu...
Pohled na design je individuální věc, nicméně na poměrně běžné tvary Hyundai z mého pohledu nasadilo nekonvenční příď, ta třeba mě osobně vůbec neinteresuje. Což neznaměná, že dalších deset lidí to bude mít stejně.
GLC je aj podla mna velmi podarene auto. Celkove.
Trochu ma mrzelo v teste s novou X3, ze aj ked je ovela pohodlnejsi a ma viac priestoru ( co si myslim, ze pri SUV je celkom podstatne!), tak dostalo slabe hodnotenie, pretoze ma menej sportovy charakter. :-!
To ses trefil, mám k tomu zrovna čerstvý zážitek, čekáme na GLE coupe, přesčas, tak nám MB dalo na 14 dní GLC a bylo mi s ním jet i delší trasu na hory. Souhlasím s tím, že je to výborné auto, v MB portfoliu jednoznačně jedno z nejvydařenějších. A konkrétní 220d verzi bych zcela určitě upřednostnil před odcházející X3 20d a to o obrovský kus. Dnes jsem se ale shodou okolností dostal k projetí úplně čerstvé X3 20d nové gen. a hodnocení se rázem obrací, tohle auto se povedlo zcela bez výhrad, problém s odhlučněním motoru je pryč, je to tiché od kol i aerod. hluku, pohodlí na o palec větších kolech než jsem měl na GLC je naprosto srovnatelné, a přestože GLC je z hlediska agility naprosto a až překvapivě dobré auto, nová X3 jde ještě dál, ta se opravdu řídí jako nějaký HB, váha není cítit, perfektní práce přední nápravy, výborné řízení. A jako bonus navíc, interier, GLC s céčkovým vnitřkem rázem vypadá zastarale, infotainment ve srovnání s posl. idrivem jako vykopávka. Ale znova opakuju, GLC je skutečně výborné auto, jen novinka od bmw je o něco lepší. ;-)
dakujem za info z osobnej skusenosti - ja som zatial vychadzal z testu Autobild, ked sa vyjadrovali o velkom rozdieli medzi pruzenim spominanych aut, ze GLC v sport nastaveni je asi ako X3 v komfortnom prepnuti ( a to sa mi zdalo dost velke, ale nemam este osobnu skusenost) a hlavne cestovanie vzadu dostalo viac bodov v GLC ako nove X3. :-!
pise sa tam:
pokial priplatite za vzduch 60.000, tak strcite X3 alebo Q5 do kapsy, ale si myslia, ze je zbytocne kupovat Air Body C., lebo komfort je aj tak vyborny.
na Mobile.de je zopar GLC na vzduchu, aj u lacnejsich modeloch :-!
S GLC na vzduchu mam ujeto 40kkm, na pruzinach tak 10kkm.
Subjektivne mam pocit, za ta pera byla lepsi, konzistentni, chovala se stejne predvidatelne nezavisle na povrchu a rychlosti. Vzduch se v nizkych rychlostech trese, ve vyssich houpe a v rychlostech 200+ v jakymkoli rezimu i ve Sport+ staci pri predjizdeni vlna na dalnici a cvrknes si z toho do kalhot jak se necekane rozhoupe. Takze za me ano, GLC je velmi povedene auto, temer bez vyhrad, akorat s naladenim vzduch podvozku mam problem.
To máme úplně stejně, vzduch v provedení MB vůbec nepovažuju za jakoukoliv výhodu, naopak věc, které je třeba se vyhnout, protože na pérech s magnetorol. tlumiči jsou podvozky MB mnohem lepší. Ono v těch testech je vždycky hodnoceno jako komfort vzduch. podvozku právě to pohupování, které je podle mně špatně, jako vlastnost bych byl ochoten takové chování akceptovat maximálně u S-Klasse, ale u suvéček je to bída, auta se kolébají, při brždění a akceleraci houpou zepředu dozadu a přitom podvozek mlátí na každé díře. Stačí srovnat GLS třeba s velkým Rangem, hned je vidět, kdo umí vzduch.
ja som prave v noci pozeral - ked tam zadas GLC a air ( airmatic), tak mi naslo vyse 100 kusov. Pri slove luft iba zopar, asi 5 kusov
ale nezadal som presne GLC220, iba model GLC :-!
nie je to vela, ale okolo 100 kuskov uz je dost na vyber
ale po skusenostia ( za ktore dakujem) asi nema zmyslel to hladat, klasicke odpruzenie bude lepsie riesenie.
Auto jako takove nehodnotim už jen minimalně z duvodu, že se jedna o krabici, ale musi se nechat, že korejci je umi udělat pohledne. Sice předni světla, přesněji mlhovky mi moc na oko nejdou, ale jako celek je to svěži a dobře se na to kouka, tedy soudim dle těch prvnich fotek.
je to ale trochu inak - Peter Schreyer je šéf designérské kanceláře automobilky Kia od roku 2012 byl jmenován prezidentem Kia a tak jeho nazor beru velmi vazne. :-!