Diskuse

Nový Hyundai Santa Fe na prvních fotkách. Co říkáte na jeho výrazný design?

6.2.2018

Po prvních skicách Hyundai zveřejnil první snímky skutečného Santa Fe nové generace. Vedle karoserie ukazují také interiér novinky.

 

  • 30 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 06.02.  10:37

    ale dá sa

    dnes už to taký úlet nie je, citrón tomuto dizajnu vydláždil cestu aj za cenu vlastných obetí. Už je to vlastne mejnstrímový dizajn.
    • 22 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 06.02.  10:41

      « Re: ale dá sa

      Za mna dobre. Obcas treba trochu zburat zazite konvencie.
      • 16 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 06.02.  10:48

        « Re: Re: ale dá sa

        Radši se projdu po Svatopetrském náměstí než po mraveništi ;-)
        • 23 Reagovat !

          foto Googelit

          Googelit 06.02.  19:01

          « Re: Re: Re: ale dá sa

          Kluci a holky, je to hnus 8-s Hnujde je jak životní nesnáz :no: Co od Hnujde čekat? NIC 8-s
      • 42 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 06.02.  12:09

        « Re: Re: ale dá sa

        A co je na tom designu nekonvenčního?
        • 13 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 06.02.  12:23

          « Re: Re: Re: ale dá sa

          Zeby tie rozdelene svetla? Tie vzbudzuju najvacsie "pohorsenie" ;)
          • 30 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 06.02.  13:41

            « Re: Re: Re: ale dá sa

            Jednak tohle řešení (z hlediska funkčního uspořádání světel) není nic nového, juke, citroeny, jednak z hlediska designu je jedno, jestli jsou horní světla použita jen pro denní svícení a hlavní světla se přesunula k mlhovkám. Jinými slovy, kombinace světel na horní hraně masky a velkých "mlhovek" v nárazníku, je naprosto běžné designové řešení, nic nekonvenčního na výzoru toho auta nevidím.
            A mám-li být upřímný, dělá to na mně nehezký dojem čistého kopírování citroenu, resp. DS.
            • 01 Reagovat !

              foto Mino-1

              Mino 1 06.02.  14:53

              « Re: Re: Re: Re: ale dá sa

              Koleso sa neda nanovo vynajst. Kazdy obcas niekoho skopiruje a urobi svoju vlastnu variaciu. S tymto argumentom by som uz dnes moc neoperoval.
              • 30 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 06.02.  18:04

                « Re: Re: Re: Re: ale dá sa

                “Koleso se nedá nanovo vynajst”, souhlas, se Santa Fe žádné nevynalezli, tj. na tom designu není nic nového, nic nekonvenčního, jsem rád, žes k tomu dospěl. ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Mino-1

                  Mino 1 06.02.  18:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: ale dá sa

                  Tie uzke svetla su nekonvecne. Ak by tomu tak nebolo, nevyvolavali by take vasnive, resp. kriticke reakcie ;)
                  • 20 Reagovat !

                    foto pallas

                    pallas 07.02.  02:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale dá sa

                    Nekonvenčné? Videli to na Cactuse a Picasse, obkreslili a vznikla Kona.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 07.02.  12:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ale dá sa

                      Koleso se nedá nanovo vynajst! atd., atp., vítej v debatě o prdu motající se v Mino-kruhu. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Robustol

              Robustol 16.02.  21:46

              « Re: Re: Re: Re: ale dá sa

              Ano, z hlediska funkčního uspořádání světel je to naprosto správné řešení, jelikož toto auto je hodně velké a vysoké, tudíž hlavní světlomety by neměly oslňovat těsně vpředu jedoucí auta ve zpětném zrcátku. Často si mi to stává, když takové auto předjedu a na semaforech mne dojede, tak i na potkávací světla mi ,,praží" do zrcátek. Hyundai tak myslí i na řidiče ostatních typů aut, kteří nejsou příznivci vysokých aut SUV, dodávek atd.
        • 01 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 06.02.  12:59

          « Re: Re: Re: ale dá sa

          Tak tak...další německé auto.... ;-)
      • 13 Reagovat !

        foto Googelit

        Googelit 06.02.  18:57

        « Re: Re: ale dá sa

        za mě teda neee :no: :no: :no:
    • 20 Reagovat !

      foto M1chal

      M1chal 06.02.  13:43

      « Re: ale dá sa

      Ty LEDkové světla jsou velké(vypadají jako hlavní světla) a ty hlavní vypadají jako mlhovky, povedlo se jim to rozdělit líp než citroenu :-)
  • 51 Reagovat !

    foto 718

    718 06.02.  10:38

    fu ha

    ...najlepsie CZ auto... >:D >:D >:D >:D
  • 64 Reagovat !

    foto danyo

    danyo 06.02.  10:45

    Môže byť

    Nový design sa im podaril, staré Santa Fe už nutne potrebovalo zmenu, krajší bol i Tucson. Za mňa palec hore :-)
  • 66 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 06.02.  10:46

    Hmyzí moda...

    ...ještě zřejmě některé výrobce táhne. Přitom by se stačilo zeptat u Jeepu, proč měnili tvář Cherokee.
    Interiér mi tak trochu připomíná "Best of disco '90".

    Pro toho, kdo tvary evropských aut vnímá jako uzívanou nudu to bude dobré. Já si naopak s nekomplikovaností tradičních výrobců od Londýna až po Istanbul vystačím.
    • 42 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 06.02.  11:24

      « Re: Hmyzí moda...

      si tam zaradil aj thaliu? >:D
    • 53 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.02.  11:37

      « Re: Hmyzí moda...

      I design se musí umět udělat. U Jeepu to moc dobře neudělali a proto taky Cherokee musel projít změnou. A naopak, Citroën se zjevně trefil, stejně jako Hyundai.
      • 12 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 06.02.  11:54

        « Re: Re: Hmyzí moda...

        u Jeepu vyčerpali ponteciál zákazníků, kteří chtěli netradiční obludu a když jim prodeje padly o 20% dolů, museli s tím něco dělat.
        Vono FCA Jeep nutně potřebuje, protože nic ostatního už jim nešlape. V USA za Leden 2018 měli ztrátu 16% už u i značky RAM, zatímco knokurenčí pikapy a dodávky typu Ford řady F, Chevy Silverado, Colorado, Express, E-Series atd měly meziroční nárůst.
        O dodge nemá smysl psát, meziroční pokles cca 31% a Chrysler klesá už 8 rok po sobě. Dno ještě stáli neašli ...

        A FCA taky výrazně boduje se sedany a osobáky vůbec, za leden jich prodali u chrysleru a dodge krásných 7700 ks zatímco u GM 37 400 ks.
        Takový menší rozdíl, hehe >:D >:D >:D >:D
        • 20 Reagovat !

          foto comper

          comper 06.02.  13:02

          « Re: Re: Re: Hmyzí moda...

          Cely prispevok len o kritike FCA v clanku o Hyundai, to chce uz riadne krvave oci >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 06.02.  13:21

            « Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

            Byla zde debata o Jeepu.....tak píšu jak je to s Jeepem. Jediná značka co má nové modely a daří se jí, ostatní je panoptikum veteránů s prodeji čím dál horšími.
            Ono se píše že FCA vydělává, ale nepíše se za jakou cenu. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 06.02.  13:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

              Tak nám to vysvetli za akú cenu. Určite máš širší koncernový pohľad študovaného ekonóma.
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 06.02.  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

                Za cenu asi tak 30-40% investic než mají jiné koncerny do vývoje a rozšiřování modelového portfolia. >:D
        • 20 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 06.02.  13:43

          « Re: Re: Re: Hmyzí moda...

          Ku článku kde sa písalo o tom, že predávajú síce menej ale zarábajú viac (moje dávne slová) si nenapísal ani čiarku a teraz sa tu uchechtávaš ani neviem na čom.
          • 01 Reagovat !

            foto comper

            comper 06.02.  13:50

            « Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

            Uz to pripomina Adovu nenavist voci rendlikom. Chlapci si kupia jeden olietany pekac z bazaru a podla toho sudia celu znacku.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 06.02.  13:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

              Já měl chryslery 3, měl sem je 8 let a neměl sem se spolehlivostí žádné větší problémy. Jediný problém mam, kam to Fiat dovedl po roce 2009 >:D

              Takže seš mimo
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 06.02.  13:50

            « Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

            Na těch krásných prodejích čéče. Chrysler 10500 ks v Lednu, ještě kousek a překoná ho i Cadillac. A ten vydělává na jednom modelu asi tak 4x víc jak Chrysler >:D Protože prémiovka >:D A pomalu se možná začně blížit i Lincoln...

            A to číslo 7700 vs 37 400. Na to nám povíš co? Jakotže jiní umějí vydělávat na sedanech a FCA ne? Zajímavý co >:D

            A taky ujíždím na těch krásných číslech koncernů: FCA v USA v Lednu -13% celý koncern a GM +1,3%.
            Taky zajímavý vid :-)
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 06.02.  15:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

              Clovece comu nerozumies vo vete. : vyrabaju a predavaju to na com zarabaju?
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 06.02.  15:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

                Oni nezarabajů na ničem, jen na Jeepech a lepších verzích pikapů RAM a i ty už jim padaj prodeje....

                čísla jdou neustále dolů a porfolio je stále menší a menší a starší a starší, jak dlouho myslíš že jim to vydrží? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 06.02.  17:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

                  Vies tie svoje plky aj podlozit cislami? Odpoviem si sam. Nevies. Len si to myslis lebo Lojza v hospode povidal.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 06.02.  20:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

                    Zatím se všechny moje předpovědi splnily, smůla >:D >:D >:D >:D

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 10.02.  09:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmyzí moda...

                      Podľa tvojich prdpovedí mal FCA zkrachovať pred 5 rokmi, takže skľudni hormón. >:D Zatiaľ táto debata vyznieva, že ja o voze, ty o koze.
  • 53 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 06.02.  10:59

    Nevypadá zle....

    Tak toto rozhodně bude jeden z těch hezčích Hyundajů...
  • 22 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 06.02.  11:23

    Krok zpět

    Předchozí generace byly (velmi) povedené, ale tohle vypadá divně. Nemám rád design, u kterého nevím, do kterých "očí" se dívat. Do těch stylových s DRL nebo do těch jakože skrytých s hlavními světlomety? Jeep právě právě provedl zachraňující facelift a stejný koncept zahodil, Hyundai s ním začíná.
    • 22 Reagovat !

      foto Nonsens

      Nonsens 06.02.  11:31

      « Re: Krok zpět

      keď kukneš do ksichtu juke, tak musíš chytať schízu.
    • 75 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.02.  11:38

      « Krok zpět

      naopak.. toto je velky krok vpred..... tigi je razom veteran ;-) s nadhladom samozrejme

      masivne vysoke oble narazniky a svetla posadene co najvyssie nielen pekne a sebavedomo vyzeraju ale iste aj co to pomozu pri ochrane chodcov ...
      • 22 Reagovat !

        foto R32

        R32 06.02.  13:42

        « Re: Krok zpět

        Čo tu pletieš Tiguana? Článok je o SantaFe nie o Tucsone... Trošku si mýliš kategórie, s prižmúreným okom by sa to mohlo maximálne porovnať s Tiguanom Allspace. 8-s
    • 21 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 06.02.  18:36

      « Re: Krok zpět

      Jo je to dost bída, nepovedlo se na Koně, tak to zkoušejí na Santa Fe. Navíc nasadí cenu nad 1mil a opět budou prodeje v CZ v řádech desítek. Kdo chce kam... >:D
  • 613 Reagovat !

    foto spaleny6

    spaleny6 06.02.  11:25

    Je jedno jak vypadá

    Kvůli těm jejich reklamám si hyundai nikdy nekoupím.
    • 34 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 06.02.  11:41

      « Re: Je jedno jak vypadá

      Máš recht a nejsi zdaleka sám! ;-)
      • 113 Reagovat !

        foto car

        car 06.02.  11:50

        « Re: Re: Je jedno jak vypadá

        Já si zase kvůli reklamám na acz,autoforu atd nikdy nekoupím nic z koncernu vw
      • 02 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 06.02.  13:06

        « Re: Re: Je jedno jak vypadá

        Mojí soudružce manželce se Hyundai líbí. Problém je v tom, že by ho musela parkovat u sebe v ložnici a ložnice není dostatečně velká.... >:D
    • 41 Reagovat !

      foto R32

      R32 06.02.  13:44

      « Re: Je jedno jak vypadá

      Tvoj svet musí byť dosť obmedzený keď sa riadiš podľa reklám resp. tým či sa ti reklamy páčia alebo nie... ;-\
      • 53 Reagovat !

        foto car

        car 06.02.  14:21

        « Re: Re: Je jedno jak vypadá

        Přesně tak.Nechápu že na reklamy vůbec někdo nějak reaguje..ale jde vidět,že Hyundai se to povedlo a reakce jsou;-)Teď jsem si vzpomněl jak ještě před nedávnem jsem svým malým dětem vysvětloval,že to co je v reklamách nemusí být tak úplně pravda,že nám mají jen upoutat naši pozornost..nenapadlo mě,že i dospělí lidé to můžou mít stejné jak ty děti..:-D
        • 20 Reagovat !

          foto danyo

          danyo 06.02.  15:00

          « Re: Re: Re: Je jedno jak vypadá

          To je pekne napísané :-)
        • 23 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.02.  15:37

          « Re: Re: Re: Je jedno jak vypadá

          Geniální. Předpokládám, že když někdo dá do reklamy se.roucího důchodce, bude to ok, protože to každopádně zaujme a upoutá pozornost. Dobré měřítko hodnocení úrovně reklamy. :yes:
          • 31 Reagovat !

            foto car

            car 06.02.  17:13

            « Re: Re: Re: Re: Je jedno jak vypadá

            ..no asi tak nějak..podle tvého měřítka..to funguje.
    • 20 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 07.02.  05:14

      « Re: Je jedno jak vypadá

      Tak to je obrovská rána pro celý Hyundai... >:D
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 06.02.  11:26

    Opravdu fotky?

    A tohle je důvod, proč nesnáším skici. To auto najednou vypadá úplně jinak. To, co na skice fungovalo, vypadá v reálu daleko hůř.
  • 36 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 06.02.  11:33

    pekne

    trend je jasny.. male uzke svetla posadene co najvyssie... po bokoch velke svetlomety na vysku vsadene do akychsi obrovskych "dier" ... co vyvolava dojem masivnosti a sebavodomeho pohladu... k tomu samozrejme dostatok chromu .. vyrazna maska... vid predkom podobne rieseny eclipse cross alebo sportage ... z toho pohladu vyzeraju hodne sebavedomo [odkaz] [odkaz] ... tak konecne aj Santa Fe uz neposobi tak usedlo a nudne....tigi bude mat svojim sklesnutym vyzorom co dobiehat
  • 46 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 06.02.  11:36

    Jsem rád,

    že nemusím držet nějaké trapné konvence a tak s klidem můžu napsat, že se mi tohle auto líbí. Rozhodně patří k tomu zajímavějšímu, co ve světové produkci vidíme. A v porovnání s "prémiovým" Mercedesem je tohle design z říše snů.
    • 35 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 06.02.  11:46

      « Re: Jsem rád,

      vyzera to kusok aj akoby americky ( co je za mna len plus ) ... a zaroven som v tom akoby zbadal aj nieco z infinity .. ma to proste take nóbl tvary a aj ta chromovana maska je taka polo-japan :-) nieco na pomedzi lexusu a infinity .. citit tu pokrok... na rodiel povedzme od atecy alebo tigiho
      • 23 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 06.02.  12:13

        « Re: Re: Jsem rád,

        Tobě ten Tiguan nějak leží v žaludku. Ale proč ne, když se ti líbí tohle. A ty pravděpodobně nefunkční mlhovky se ti taky líbí?
      • 02 Reagovat !

        foto martin-dr

        martin_dr 06.02.  13:43

        « Re: Re: Jsem rád,

        zaujimave ze amerika v podani fordu ti tak strasne vadi a tu ti americky dizajn zrazu pride ako plus. Ty sa uz spametaj z tych tvojich iluzii, lebo to ako si series do ust, to nedaval snad ani stary znamy GTI..
    • 32 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 06.02.  12:09

      « Re: Jsem rád,

      Mercedes má teoreticky proti tomuhle GLC, co je na něm designově špatně, že santa má v porovnání s ním "design z říše snů"? :-O
      • 13 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.02.  12:21

        « Re: Re: Jsem rád,

        To, co na všech současných Mercedesech - přišlápnutá příď, divná světla, podivné boční linie, u GLC navíc naprosto odpudivě řešená horní linka oken.
        To víš, jsem švorcák, co na Mergla nemá, tak jeho design haním, kde můžu...
        • 11 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 06.02.  13:59

          « Re: Re: Re: Jsem rád,

          Jen pro jistotu, mluvíme o stejném autě? "odpudivě řešená horní linka oken..." :-O
          [odkaz]
          • 10 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 06.02.  14:12

            « Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

            Ano, mluvíme. Mně se prostě provedení horní linky oken a její navázání do posledního sloupku ani trošku nelíbí.
            • 22 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.  15:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

              Pohled na design je individuální věc, nicméně na poměrně běžné tvary Hyundai z mého pohledu nasadilo nekonvenční příď, ta třeba mě osobně vůbec neinteresuje. Což neznaměná, že dalších deset lidí to bude mít stejně.
          • 21 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.  15:08

            « Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

            100 lidí, sto chutí. GLC vypadá ze všech GLx řad nejlíp. ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 06.02.  12:26

        « Re: Re: Jsem rád,

        GLC je aj podla mna velmi podarene auto. Celkove.
        Trochu ma mrzelo v teste s novou X3, ze aj ked je ovela pohodlnejsi a ma viac priestoru ( co si myslim, ze pri SUV je celkom podstatne!), tak dostalo slabe hodnotenie, pretoze ma menej sportovy charakter.
        :-!
        • 20 Reagovat !

          foto comper

          comper 06.02.  13:20

          « Re: Re: Re: Jsem rád,

          Nechcem vam do toho kecat, ale GLC je velkostne ako Tucson, Santa Fe je vo velkosti GLE. Cenovo je to samozrejme ina liga.
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 06.02.  13:52

          « Re: Re: Re: Jsem rád,

          To ses trefil, mám k tomu zrovna čerstvý zážitek, čekáme na GLE coupe, přesčas, tak nám MB dalo na 14 dní GLC a bylo mi s ním jet i delší trasu na hory. Souhlasím s tím, že je to výborné auto, v MB portfoliu jednoznačně jedno z nejvydařenějších. A konkrétní 220d verzi bych zcela určitě upřednostnil před odcházející X3 20d a to o obrovský kus. Dnes jsem se ale shodou okolností dostal k projetí úplně čerstvé X3 20d nové gen. a hodnocení se rázem obrací, tohle auto se povedlo zcela bez výhrad, problém s odhlučněním motoru je pryč, je to tiché od kol i aerod. hluku, pohodlí na o palec větších kolech než jsem měl na GLC je naprosto srovnatelné, a přestože GLC je z hlediska agility naprosto a až překvapivě dobré auto, nová X3 jde ještě dál, ta se opravdu řídí jako nějaký HB, váha není cítit, perfektní práce přední nápravy, výborné řízení. A jako bonus navíc, interier, GLC s céčkovým vnitřkem rázem vypadá zastarale, infotainment ve srovnání s posl. idrivem jako vykopávka. Ale znova opakuju, GLC je skutečně výborné auto, jen novinka od bmw je o něco lepší. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 06.02.  15:09

            « Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

            GLC je na vzduchu?
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 06.02.  15:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

              Mam taky pocit ze za priplatok moze mat mechy.
              • 00 Reagovat !

                foto maxi-

                maxi! 06.02.  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                ano, je na vzduchu za priplatok.
                ale aj obycko prezenie je na rozumnych rozmeroch velmi prijemne po rozbitej Prahe - spokojnost! :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 06.02.  18:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

              Výskyt GLC 220d na vzduchu v přírodě je asi takový, jako výskyt bílé vrány. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto maxi-

            maxi! 06.02.  17:33

            « Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

            dakujem za info z osobnej skusenosti - ja som zatial vychadzal z testu Autobild, ked sa vyjadrovali o velkom rozdieli medzi pruzenim spominanych aut, ze GLC v sport nastaveni je asi ako X3 v komfortnom prepnuti ( a to sa mi zdalo dost velke, ale nemam este osobnu skusenost) a hlavne cestovanie vzadu dostalo viac bodov v GLC ako nove X3.
            :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 06.02.  18:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

              A v tom AB bylo glc na vzduchu?
              • 00 Reagovat !

                foto maxi-

                maxi! 06.02.  19:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                pise sa tam:
                pokial priplatite za vzduch 60.000, tak strcite X3 alebo Q5 do kapsy, ale si myslia, ze je zbytocne kupovat Air Body C., lebo komfort je aj tak vyborny.
                na Mobile.de je zopar GLC na vzduchu, aj u lacnejsich modeloch :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Machyrek

                  Machýrek 07.02.  00:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                  S GLC na vzduchu mam ujeto 40kkm, na pruzinach tak 10kkm.
                  Subjektivne mam pocit, za ta pera byla lepsi, konzistentni, chovala se stejne predvidatelne nezavisle na povrchu a rychlosti. Vzduch se v nizkych rychlostech trese, ve vyssich houpe a v rychlostech 200+ v jakymkoli rezimu i ve Sport+ staci pri predjizdeni vlna na dalnici a cvrknes si z toho do kalhot jak se necekane rozhoupe. Takze za me ano, GLC je velmi povedene auto, temer bez vyhrad, akorat s naladenim vzduch podvozku mam problem.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 07.02.  07:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                    To máme úplně stejně, vzduch v provedení MB vůbec nepovažuju za jakoukoliv výhodu, naopak věc, které je třeba se vyhnout, protože na pérech s magnetorol. tlumiči jsou podvozky MB mnohem lepší. Ono v těch testech je vždycky hodnoceno jako komfort vzduch. podvozku právě to pohupování, které je podle mně špatně, jako vlastnost bych byl ochoten takové chování akceptovat maximálně u S-Klasse, ale u suvéček je to bída, auta se kolébají, při brždění a akceleraci houpou zepředu dozadu a přitom podvozek mlátí na každé díře. Stačí srovnat GLS třeba s velkým Rangem, hned je vidět, kdo umí vzduch.
                    • 00 Reagovat !

                      foto maxi-

                      maxi! 07.02.  08:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                      chlapci, tak som rad za nove info, ja nemam osobne moznosti to zrovnat a mojae GLC250 ma vcelku uspokojovalo s konvencnim podvozkom. Dobre vediet! :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 07.02.  07:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                  Ano, přesně zopár, bílých vran, z 1321 inzerovaných GLC 220d na mobile.de má Luftfederung plných 13 ks, což je prakticky přesně 1%. :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto maxi-

                    maxi! 07.02.  08:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem rád,

                    ja som prave v noci pozeral - ked tam zadas GLC a air ( airmatic), tak mi naslo vyse 100 kusov. Pri slove luft iba zopar, asi 5 kusov
                    ale nezadal som presne GLC220, iba model GLC :-!
                    nie je to vela, ale okolo 100 kuskov uz je dost na vyber
                    ale po skusenostia ( za ktore dakujem) asi nema zmyslel to hladat, klasicke odpruzenie bude lepsie riesenie.
  • 11 Reagovat !

    foto Toman01

    Toman01 06.02.  12:24

    Hned zítra

    si v práci řeknu o nový služebák ;-\
  • 31 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 06.02.  12:32

    Svěží

    Auto jako takove nehodnotim už jen minimalně z duvodu, že se jedna o krabici, ale musi se nechat, že korejci je umi udělat pohledne. Sice předni světla, přesněji mlhovky mi moc na oko nejdou, ale jako celek je to svěži a dobře se na to kouka, tedy soudim dle těch prvnich fotek.
    • 11 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 06.02.  13:11

      « Re: Svěží

      Jací Korejci? Vždyť to designují celé Němci.... ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.02.  13:48

        « Re: Re: Svěží

        Němec navrhuje, Korejec schvaluje. Takže design musí odpovídat vkusu toho, kdo schvaluje.
        • 13 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 06.02.  14:34

          « Re: Re: Re: Svěží

          Šéf designu je Němec a schvaluje on. Korejci jen platí a kývají....
          • 12 Reagovat !

            foto car

            car 06.02.  14:50

            « Re: Re: Re: Re: Svěží

            Keci!
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.02.  15:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Svěží

              Píše se kecy. Kec bez kecu jako hrad bez hradu... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto car

                car 06.02.  15:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svěží

                No jasně..omlouvám se:-D
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 06.02.  15:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svěží

                Jo na Hradě? Tam se toho nakecá.... >:D
          • 22 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 06.02.  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Svěží

            Šéf designu schválí tak možná návrhy svých podřízených. O tom, který se vybere jako finální, opravdu nemůže rozhodnout on sám.
            • 11 Reagovat !

              foto maxi-

              maxi! 06.02.  17:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Svěží

              je to ale trochu inak - Peter Schreyer je šéf designérské kanceláře automobilky Kia od roku 2012 byl jmenován prezidentem Kia a tak jeho nazor beru velmi vazne. :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Robustol

                Robustol 16.02.  21:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Svěží

                A KiA je vlastněná značkou (koncernem) Hyundai, Korejci, a ti rozhodují o všech detailech co automobilky Hyundai i KiA vyprodukují.
  • 24 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 06.02.  14:02

    Výrazný design ??? Je to nuda.

    Naprosto nudný design

    Tradiční světla a velká ústa, tomu říkám nuda.
    • 63 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 06.02.  14:24

      « Výrazný design ??? Je to nuda.

      V poradku. Jen tak ze zvedavosti, nahod prosim neco cemu nerikas nuda.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chat s odborníky z ČSSZ: Všechno, co chcete vědět o důchodech

Chat s odborníky z ČSSZ: Všechno, co chcete vědět o…

V čem je nevýhodný předčasný starobní důchod? Kdy a jak je omezený přivýdělek k důchodu? Co dělat, když chybí…

Naučte se snídat: 5 zlozvyků, které kradou energii a brání zhubnout

Naučte se snídat: 5 zlozvyků, které kradou energii a…

Chcete zhubnout? Tak rozhodněte nehladovte! Snížení váhy je totiž o pravidelné a vyvážené stravě. Poradíme vám,…

 

iSport.cz

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a farem, ale i mazáci

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a…

Sotva skončil jeden velký turnaj, prakticky hned je tu další. Na ZOH v Pchjongčchangu se umístil český tým pod…

SESTŘIH: Sparta - Jablonec 2:0. Letenští jsou třetí, pálil i Stanciu

SESTŘIH: Sparta - Jablonec 2:0. Letenští jsou třetí,…

Fotbalisté Sparty v 25. kole první ligy doma porazili Jablonec 2:0 a minimálně do soboty se posunuli na třetí…

 

Reflex.cz

1000 Filipínců míří na práci do Česka. Pro firmy je to laciný doping, pro modernizaci ekonomiky spíš brzda

1000 Filipínců míří na práci do Česka. Pro firmy je…

Do České republiky má v letošním roce prostřednictvím vládního programu na zaměstnávání cizinců přijet zhruba…

Zakázat komunisty? Jak lze rozpustit politickou stranu a proč by to v případě KSČM bylo složité

Zakázat komunisty? Jak lze rozpustit politickou…

V sobotu se v Nymburce koná další sjezd Komunistické strany Čech a Moravy, která je následnickou organizací…