frantici dominuju inde, nei na severe europy to je fakt,
frantici su silni vo francuzsku, v sapnielsku a aj v strednej europe, nemozu byt predsa najlepsi vsade ;-)
japonci dominuju kde? v eu nikde
inak 8 miesto kie ceed svedci o tom ze toto auto sa dokaze presadit skutocne aj na narocnom aj ked mensom trhu a tie predane pocty nemozu byt nahodne, som zvedavy na novu i30 a novy ceed ako zamavaju s tabulkou tento rok vo finsku ;-)
Tak to je velka gratulace, i kdyz je to maly trh, je videt, ze Octavia je bezesporu kvalitni auto, ktere se dkaze prosadit navzdory koncernove pozici a lide o ni maji stale zajem. F/L ji nepochybne pomohl a dnes se i me zda vice nez povedeny.
Celkove je finsky trh neuveritelne vyspely, zadne miniauto (asi by v nem zmrzli), na druhou stranu typicky severske a sousedske auto Volvo se nijak vehementne neprosazuje, cekal jsem vice. No, uvidime, jak je to ve Svedsku, verim, ze nam to tu redakce nadhodi ;-)
Octavia je bezesporu dobre auto, ale myslim, ze vo Finsku dominuje hlavne koli 4x4. Ved kukni, z prvych 5 modelov ponuka 4x4 hned 4. Inac ma prekvapila dobra pozicia Ceedu.
Na druhou stranu aut se 4x4 v nižší střední zase tolik není, takže se dá předpokládat, že to bude jeden z aspektů výběru Finů. Každopádně znát tu informaci by bylo dobré.
Určitě, ale jediný důvod zájmu o OII ve Finsku to nebude. Auto je robustní, poměrně velké, má vyzkoušenou techniku a to vše určitě za dobrou cenu. 4x4 se nabízelo i dříve a na vítězství OII dosáhla až letos. Každopádně super výsledek :yes:
Tak tam se jí moc nedaří, ale tam mají vlastní automobilku, která je Škodě blízko, takže jí radši upřednostní a nebo pokud chtějí něco jiného, tak sáhnou po jiné značce.
Jak pisou chlapi niz, Spanelsko ma svou autmobilku, kazdy trh s domacim autem je vlastne deformovany, kdezto Finsko je proste jen a jen o preferencich, proto Skode gratuluju, vyborny uspech
Tam bych tu souvislost nevidel, mozna je to jen napsano zavadejicim zpusobem. Absence miniaut ve Finsku je spise zpusobena prostredim, ve Finsku proste nejsou zacpana velkomesta a zacpane cesty, takze vyhodu mini nikdo neoceni. Navic auta z celnich pozic zebricku budou mit (muj odhad) ve velke mire pohon 4x4 a nezavisle topeni + plnou bezpecnostni vybavu, coz v mini tride donedavna nikdo moc nenabizel.
Zajimave, ze to priserne a nebezpecne auto, ktere drti ridicovo koleno a jediny, kdo je schopen si ho poridit, jsou zblbli cechacci kvuli TDIcku a kufru, zaznamenava uspechy i jinde.