Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínská BAIC chce s Magnou soupeřit o Opel

Kanadsko-rakouský výrobce automobilových součástek Magna bude mít ve své snaze o převzetí německé automobilky Opel vážného soupeře z Číny.
Zpět na článek
18. 6. 2009 23:01
19. 6. 2009 10:02
19. 6. 2009 13:05
18. 6. 2009 21:26
BAIC je lepší
Jde přece jenom o výrobce automobilů a ne o pouhého výrobce součástek.
Rozbalit vlákno
3
19. 6. 2009 06:42
Re: BAIC je lepší
Nevieš čo píšeš, kamoš.
Inak podľa mňa Číňania nemajú šancu, Opel im Nemci nepustia.
Avatar - Pierro
19. 6. 2009 09:29
Re: BAIC je lepší
chlapci kľud. Mokré handry sa fasujú... no však viete kde. A hádajte čo mala stará Blažková včera k obedu?? >:-[]
19. 6. 2009 10:29
Re: BAIC je lepší
Tym by som si nebol isty. Cinania totiz mozu na stol polozit peknu kopku juanov (resp. dolarov alebo euro). Magna naproti tomu nema prachy, a potrebuje naplnit svoje kapacity. Snaha Magny o spojenectvo s Opelom je skor z nudze cnost...
Avatar - Egi
18. 6. 2009 23:01
MAGNA......
Jen tak mimochodem v továrně Magna v rakouském Grazu(česky Štýrský Hradec) se vyrábějí automobily Mercedes-Benz G, BMW X3, Saab 9-3 Cabrio, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Chrysler 300C, součástky pro snímatelnou střechu vozů Porsche 911 Targa a Corvette C6, celý interier nového Mini je složen z dílů z Magny a Aston Martin zde od příštího roku hodlá vyrámět model Rapide. Opravdu si nemyslím, že pro opel je lepší pochybná čínská automobilka BAIC.
Rozbalit vlákno
4
19. 6. 2009 10:02
Re: MAGNA......
Tady nějaký všeznalec vždycky něco prohlásí (Magna je výrobce součástek bez vlastního vývoje) a všichni to začnou přičinlivě opakovat a rozvíjet do nejkošatějších teorií. Takže díky za věcnou informaci, navíc před pár lety ekonomové a "obchodníci" vymysleli fúze jako univerzální řešení a jediný možný směr zachování a vývoje automobilek.

Největšími akvizitory byli Američané a nejhorlivější bylo GM. A kde je dneska. Honda má jednu značku (kosmetiku Acura v USA nepočítám) a je na tom i v dnešní době relativně dobře (poklesl jí ZISK), BMW to samé, Mercedes odpískal fúzi s Chryslerem už relativně dávno. Proč by Opel pod Magnou nemohl fungovat a rozvíjet se jako samostatná značka? Na jedné straně fungující VW, na druhé straně katastrofy Fordu a hlavně GM. A silné samostatné značky. Spolupracovat se dá různě, šéf fiatu objevil ameriku a zjistil, že je potřeba vyrábět 5 mil aut kvůli přežití. To se ale říkalo už před pěti a více lety, když byla spuštěná lavina fúzí a spojování. A výsledky vidíme dneska. A přiotm v poslední době vidíme řadu úspěšných kooperací mezi různými značkami. Copak existuje vždyc¨ky jenom jeden recept, jedna správná cesta?
19. 6. 2009 10:06
Re: MAGNA......
To mas asi z prospektu, alebo wikipedie, ze? Nuz, pravda je trosku ina: BMW konci vyrobu v Magne tento rok, a Jeep myslim ze sa tam uz vobec nerobi. Pre MercedesBenz-G len niektore komponenty. Vec sa ma tak, ze Magna Steyr ma problem uz tohto roku naplnit svoje vyrobne kapacity, a o Opel sa usiluje len s nadejou ze budu vyraba Astru alebo Insigniu. Pripada mi to tak, ze jeden topiaci sa skriabe na hlavu druheho topiaceho sa...
Avatar - Egi
19. 6. 2009 13:05
Re: MAGNA......
Nemám to ani z wikipedie, ani z prospektu, tady nejde o to jestli se v Magně uvolní výrobní kapacity, ale o to, jestli je Magna lepší než čínský BAIC.Já osobně si myslím, že je lepší Magna, ale je to můj názor...
19. 6. 2009 16:13
Re: MAGNA......
Takže si to pěkně shrňme - Magna v Grazu je montážní závod, nic víc, asi jako bratislavsky VW. Zbytek skupiny je výrobce komponentů, který hraje Vabank. Ze tří nabídek na stole : BAIC, Magna/Sberbank a Fiat má plán posledního z nich podle dostupných informací jediný hlavu a patu a je to evropský projekt vedený člověkem, který může vykázat úspěchy. To by ale Němci, kteří se vždycky na všechny dívají trochu svrchu museli spolknout hořkou pilulku, že jim bude bačovat Marchione.