Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel rozšiřuje nabídku sportovních modelů GSi. Není však Corsa GSi zklamáním?

Po Insignii přichází další Opel s kdysi legendárním označením GSi. Je jím Corsa, která však spíše než na silný motor láká na sportovní vzhled.
Zpět na článek
21. 3. 2018 11:08
21. 3. 2018 12:08
22. 3. 2018 15:44
21. 3. 2018 11:08
CDTi Biturbo
Spravne dal bych tam CDTi Biturbo 4x4 a 180litrovou nadrz na mocovinu at vydrzi cely servisni interval 50tisickm.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
21. 3. 2018 12:08
Doufám,
že to je jen návrh. Záď OK, to je prostě Corsa s křídlem. Ale zepředu se mi ani trochu nelíbí. Ta podivná černá "věc" na hraně kapoty? Od hrany světel dolů agresivní tvar nárazníku, jenže jako celek je to divně nabobtnalé "cosi".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
21. 3. 2018 12:18
Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Opravdu si myslíte, že by měl Opel vložit značné finanční prostředky do vývoje opravdového hot-hatche se značně pozměněným podvozkem? A další peníze do zvýšení výkonu? A prodal by Opel takové auto, pokud by bylo za značně zvýšenou cenu? A kolik odhadujete že Opel prodá takových hot-hatchů?
Opel musí postupovat především úsporně. Osobně se domnívám, že výkony obou nabízených motorů jsou pravdu dostatečné pro 99% potenciálních zákazníků.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - praděda7
21. 3. 2018 13:03
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Hergot, dycky když vidím jméno Bureš, tak hned nevím o kom se mluví..... ;-)
21. 3. 2018 13:16
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
ale veď autor nerieši, či to bude ekonomicky výhodné, akurát predpokladá, že žiadna pecka to nebude. Na autoserveri ok.
Avatar - Bubáq
21. 3. 2018 13:42
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Pokládám slovo "zklamání" v nadpisu za značně přehnané. "žiadna pecka to nebude" už lépe vystihuje obsah článku. Proto s autorem polemizuji.
21. 3. 2018 13:47
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
ok
Avatar - iudex
21. 3. 2018 13:56
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Ono po Insignii GSi, ktorá nie je žiadnou športovou top verziou, by nemalo byť prekvapením, že ani Corsa GSi nebude nič iné len športovo sa tváriaca verzia s rovnakým motorom ako "nešportový" štandard.
Napriek tomu to aj ja stále vnímam ako sklamanie, proste od názvu v minulosti označujúcemu športové verzie modelov by človek čakal aspoň symbolicky vyšší výkon. Jasné, že nik nečaká samostatný vývoj komplet nového modelu, ak už ale dokázali modifikovať podvozok, tak dať o niečo výkonnejší motor nemohol byť taký problém, notabene v dobe turbomotorov, kde to je otázka naladenia turba.
Avatar - lamal
21. 3. 2018 17:53
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
samostatny vyvoj komplet noveho modelu kvoli sport verzii neplatilo ani v 90tkach.... dnes je sice vykon dostupny vsadepritomnym turbom, alee emisie su vec zapeklita... su radi ked na nejakom seriovom turbe maju setup co plni emisie aj naroky na spotrebu/ovladanie tak dnes je aj to jednoduche prifucknutie turbicka problem...

len sa mi to zda alebo uz aj predtym bola dostupna corsa 1.6 turbo ? nechapem preco by to malo koncit 1.4t 150k [odkaz]
Avatar - iudex
22. 3. 2018 09:29
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Britské VXR modely sú to isté, čo kontinentálne OPC, len iné označenie.
Avatar - lamal
22. 3. 2018 22:06
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
si si isty, ze ta corsa v EU vysla len ako OPC ? a si si isty tym, ze tento clanok mal skoncit pri 1.4T 150hp ? myslim, ze v hre o GSi je mozna aj ta 1.6t... mozno to tak nebude
22. 3. 2018 10:22
Re: Budu s Vámi polemizovat, pane Bureši
Fleetove emisie?

Asi si spocitali, ze predaju vcelku dost GSi a nechcu si navysovat emisnu pokutu, radsej idu do stylingu a miernych uprav. V konecnom dosledku asi aj dobre zarobia, kedze prirazka bude slusna a naklady na vyvoj nizke - odpad nutnost novej homologizacie ak uz maju Corsu so 150k 1.4t
22. 3. 2018 15:44
Fiat Punto
Je to taky příklad k jinému článku na auto.cz - p.Marchionne a jeho smutné plány s Fiatem: tady je vidět, jak se jiná značka snaží prodat i 11 let starou podstatu Punta. Tak se to dělá!
Punto je i po těch letech pořád jedno z nejpovedenějších aut své třídy a navíc je hezké. Řekl bych, že rozhodně hezčí než Corsa - no, vždyť ho ještě dělali u mistra Giugiara - je tu duch krásy a učelnosti.
Rozbalit vlákno
0