Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel dramaticky omezí výrobu aut v Rusku

Vedení automobilky Opel se rozhodlo prudce omezit výrobu ve své ruské továrně. Podnikne rovněž kroky ke snížení počtu jejích zaměstnanců.
Zpět na článek
16. 9. 2014 16:35
16. 9. 2014 16:45
16. 9. 2014 16:53
16. 9. 2014 16:58
16. 9. 2014 17:00
16. 9. 2014 17:03
16. 9. 2014 17:26
16. 9. 2014 17:28
16. 9. 2014 17:52
16. 9. 2014 18:12
16. 9. 2014 18:48
16. 9. 2014 18:59
17. 9. 2014 10:09
16. 9. 2014 17:31
16. 9. 2014 17:39
16. 9. 2014 17:49
16. 9. 2014 18:14
16. 9. 2014 17:43
16. 9. 2014 17:18
16. 9. 2014 17:36
16. 9. 2014 17:42
16. 9. 2014 17:58
16. 9. 2014 18:16
16. 9. 2014 18:50
16. 9. 2014 18:58
16. 9. 2014 19:10
16. 9. 2014 19:18
16. 9. 2014 19:53
16. 9. 2014 20:05
16. 9. 2014 20:14
16. 9. 2014 22:52
17. 9. 2014 01:09
16. 9. 2014 20:17
17. 9. 2014 00:38
17. 9. 2014 08:36
17. 9. 2014 20:36
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 16:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
17
16. 9. 2014 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 10:09
Re: ok
ty prosím tě. Já tě teda považoval za celkem normálního, ale jak tak koukám tak seš normální magor. Jak může mít normální člověk radost z toho, že upadá obchod s Ruskem? Rusko je obrovskej trh a jestli se tam nebudou prodávat (mimo jiný) auta evropských výrobců, tak je to pro automotive trh celkem katastrofa. To ti to jako nedochází? Není na tom jediný pozitivum a ty z toho máš jako prosťáček neskrývanou radost. A když se ti Giglit snaží tvůj primitivní názor vyvrátit, tak se ho ve svý debilitě nebojíš nazvat komunistou?! Čoveče zamysli se nad sebou.
Avatar - speedfred
16. 9. 2014 17:31
Re: ok
ešte mi vysvetli tu druhu časť.
16. 9. 2014 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 16:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 16:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 20:16
Re: "Aktuální" zpráva
Uz som ti to raz pisal. Nemas motorku z nemecka, nie je to ani boxer, ani 4 valec, ani 6 valec. To su motorky z nemecka. Mas motorku vyrobenu v cine, na ktorej je logo BMW, s motorom Rotax, vyrobenym v cine, niekde na nej mozno najdes LONCIN, hladaj stitok,, posledne F ka boli v europe vyrobene v roku 2007, mas rok 2009, ak si ho uz nepredal, lebo si ho chcel predat. Takze sa zmier s tym, ze ta odrbal cinsky komunista, ktory ti predal v cine vyrobene BMW >:D >:D >:D
Takze menej pis na fore, viac pracuj a mozno si kupis motorku so Zapadneho Berlina. V Porsche tvoju radost z Ruska nezdielaju, ked som bol vo fabrike v Lipsku, tak na hotovych autach boli destinacie cina, cina, cina, rusko, cina, cina, rusko, nemecko, usa, a znova cina...., ostatnych statov bolo minimum.
Avatar - petrumr
17. 9. 2014 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2014 08:17
Re: "Aktuální" zpráva
Ako znalec určite vieš, že F650 bol jednovalec, okrem roku 2008, keď bol F650 dvojvalec s obsahom 798 ccm. Nepamätám si presne, čo máš za rok, viem len, že je to z obdobia, keď sa celé motorky robia v LONCIN, možno máš záver výroby z nemecka, ale aj v tom prípade tam máš motor ROTAX ( v tomto prípade jednovalec ) pôvodom aprilia, o ktorom bmw tvrdí, že je to ich vývoj, vyrobený buď KYMCOm alebo LONCINom, čína prašť ako uhoď. Na blbca dobré, nie ? Už som ti raz písal, že kategória maxiskúter nie je 250 ccm, ale s odretými ušami od 400 ccm, ale je to marný, je to marný. Odpovedal som vyčerpávajúco ? Tak teraz ty, koľko mám valcov ? Aký objem ?
A počas rozmýšľania pozri výrobu motora 650
[odkaz]
[odkaz]

a čítaj komenty pod videom. Nikdy nikto nemôže tvrdiť, že v aute alebo motorke nemá nič od komunistov >:D , lebo všade nájdeš niečo z číny, aj keď je na tom štítok napr. rexroth, aj presnú hydrauliku vyrábajú v číne.
Jeden pán z Porsche pre nemeckú televíziu tvrdil, že Cayenne je čisto nemecký produkt ( išlo ešte o predchádzajúcu generáciu myslím ) a ako znalec mu určite veríš, my blbci pochybujeme...
Avatar - petrumr
18. 9. 2014 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 08:32
Re: "Aktuální" zpráva
Promiň, ale dneska jsi v mých očích hodně klesnul.

Za prvé: Poté, co jsem si tu přečetl tvoji diskuzní přestřelku s petrumrem, jsem se podíval do ČTK (naše firma s ní taky spolupracuje) a ta zpráva byla skutečně aktuální, vyšla včera, kdy ji Auto.cz zveřejnilo. Čili tvoje negativismy měly mířit na redaktory ČTK a redaktorům Auto.cz by ses měl spíš omluvit za ty urážky, čehož ty ale podle mě nejsi schopen.

A za druhé: Kvůii té nechutné diskuzi s petrumrem. Pánové, co si to jít vyříkat někam ven, pěkně klasicky, z očí do očí, klidně i pěstmi? Tato vaše evidentní averze, urážení a osočování nikam nevede. Akorát jste tady nadělali přes čtyřicet hnusnej příspěvků!
17. 9. 2014 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 12:36
Re: "Aktuální" zpráva
K tomuto "problému" jsem se před chvilkou vyjádřil zcela jasně v příspěvku pod článkem o Peugeotu, čas 12:14
17. 9. 2014 10:20
Re: "Aktuální" zpráva
Vezmi si ale ten paradox. Západ uvalí na Rusko sankce a výsledkem těch sankcí je (což se dalo samozřejmě předpokládat), že to tvrdě pocítí hlavně firmy na západě. Třeba VW je ekonomicky silné, ale jestli Opel tohle přežije to jsem zvědavej.

PS: dal jsem ti mínus ty "starej komunisto" a bouchni mi taky jeden ať mají dětinové jako petrumr radost ;-)
17. 9. 2014 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 12:42
Re: "Aktuální" zpráva
no doufám, že to přežije. Už nedávná krize ho div nesložila, tak snad to bude dobrý. Důležitý fakt je, že se to netýká jen jednotlivých OEM ale celýho dodavatelskýho řetězce na kterým je navázaný mraky firem a zaměstnává to desetitisíce lidí. Není už podle mě ani tak důležitý jestli se díly dováží z Evropských závodů nebo mají dodavatelský firmy v Rusku postavený pobočky. V obou případech budou přicházet o velký prachy a budou nucený propouštět.
17. 9. 2014 11:30
Re: "Aktuální" zpráva
Proč si myslíš, že to postihne HLAVNĚ firmy na západě? V Rusku ekonomické zákony neplatí? To že se k nám přes projevy putinovské velkohubosti nedostane info o propouštění, omezení či bankrotu nějaké firmy v Rusku přece neznamená, že je sankce nepostihují, naopak, doplacejí na to minimálně stejně tvrdě jako západ. Sankce jsou řešením, které nemá vítěze, ale pokud jsou varianty 1) nedělat nic a 2) vojensky zasáhnout, tak ty sankce jsou už ta tradiční otřepaná klasika - za daných okolností nejmenší zlo. Nečekám, že by ten kágebácký oficírek kvůli sankcím sám od sebe ustoupil, ale třeba motivují nějakou partu vlivných lidí, kteří ho "ustoupí" sami a nebo se dokonce vzbouří masy prostých lidiček, kterým dojde, že by se to dalo dělat i jinak, lépe a bez Putina (pravděpodobnost takové vzpoury v současném Rusku je ale asi nižší, než že chytneš žraloka ve Vltavě).
17. 9. 2014 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 11:59
Re: "Aktuální" zpráva
Ano, jsou pro to objektivní důvody, proč to USA postihne méně než EU, jelikož USA jsou jaksi geograficky od Ruska dále, to je jasné a logické, ale přesto to i na ně má negativní ekonomické důsledky, nikdo tomu neunikne.
Můžeš trochu rozvést a vysvětlit proč si myslíš, že pro vojenský zásah není žádný důvod?
17. 9. 2014 12:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2014 16:30
Re: "Aktuální" zpráva
Souhlasím, že sviňárny, manipulace, lži a propaganda přichází z obou stran. Ale hold taková už je realita tohoto světa, vždycky to tak bylo, je a bude, myslet si něco jiného je čistá naivita, člověk se s tím musí naučít žít a hlavně, musí se naučit v takovém prostředí jasně ROZHODOVAT. Pravdu můžeš hledat, ale celou ji nikdy nenajdeš, stejně jako ji nenajdu já, ani nikdo jiný na světě, lidi se liší jen informacemi, které mají a na jejichž základě se pak rozhodují. To prostě nejde najít v nějakém konfliktu někoho 100% dobrého/zlého, aby s tím všichni na světě souhlasili, vždycky se každý bude rozhodovat na základě neúplných informací, to už je neodělitelné riziko, podstatné je umět se rozhodnout.

Pokud se o ten ukrajinský konflikt zajímáš, měl bys mít přece už jasno, těch událostí a informací je dost, není na co čekat. Z toho co píšeš (nejen na tomto vláknu) je cítit náklonnost k ruskému "vidění" konfliktu, jenže ty určitě napíšeš něco ve smyslu "nefandím těm ani těm, jen nesnáším černobílé vidění světa". Už jsem to jednou tady psal, že takový ten neurčitý postoj "hlavně se nikde nezašpinit a nikoho neurazit, vždy být tzv. nad věcí a stát opodál" je nám vlastní, to je politika čecháčkovství a největší tragédie je, že jsme na to ještě hrdí, těmi kdo se přikloní jasně na něčí stranu opovrhujeme. Problém je, že "hrdí" na to jsme jen my sami, respekt ze světa nám to nepřinese a to celé nám pak brání ve větším národním sebeuvědomění.

Teď už k samotnému konfliktu, vezmu to zeširoka, je nutné to dát aspoň do nějakých souvislostí. Nejprve něco k ruské mentalitě. Podle toho co jsem v životě viděl, slyšel a přečetl bych řekl, že jejich hodnoty jsou obecně svázany se silným státem, silnou církví a šovinistickým pojetím národa. Lidská, občanská práva a svobody, to je moc nebere, západní svět jim připadá takový odlidštěný, plný stresu a svázaný podivnými pravidly (formální i nepsaná), kterým nerozumějí, oni jsou prostě takoví "bohatýrštější" (hruběji, "méně civilizovaní"). Nepochybuji, že by si většina Rusů přála obnovit slávu SSSR (píšu slávu, nikoliv režim s tehdejšími praktikami), pěkně zase všechny okolo přimknout k sobě pod svou "ochranu" a nechat je "pokojně rozvíjet". Imperialismus je součástí identity ruské duše, jenže na rozdíl od toho amerického je prosazován spíše silou než vlastními civilizačními hodnotami a normami, proto se taky SSSR rozpadnul.

Putin to vzal do svých rukou pěkně po "bolševicku", za 15 let vlády prakticky zlikvidoval opozici a stejným způsobem dostal pod kontrolu Kremlu téměř všechna média (u TV to platí absolutně). Není pochyb, že Rusko směřuje k totalitarismu s agresivní zahraniční politikou. Západ to dlouho přehlížel, vesele kšeftoval a teď se diví, ale asi to byla Putinova ambice od začátku - vytvořit obdobu SSSR. Nechal nejprve Západ s Ruskem pořádně ekonomicky provázat v sázce, aby byl později tolerantnější k jeho imperiálním choutkám kvůli obavám z finančních dopadů.
Po Majdanu rozpoutal Putin doma doslova nacionalistické běsnění, mobilizoval národ pod hrozbou vnějšího nebezpečí (tradiční to metoda všech "hodných" režimů) v podobě valících se "fašistických" hord ze západu. Není třeba psát, že ruská menšina na Ukrajině sleduje výhradně ruskou TV, takže byli "pod vlivem". Následovalo to, co následovalo a výsledek je ten, že Rusko ovládá Krym a část východní Ukrajiny, zatím, co bude dál se uvidí, tipoval bych, že do zimy to bude chtít Púťa dotáhnout minimálně ke Krymu, když se bude dařit, tak až do Podněstří, pobřeží Černého moře to je přece tak neodolatelné sousto.

Tohle jsem považoval za nutné napsat, aby to mělo trochu kontext. Absolutně nesouhlasím se vším co si napsal v druhé půlce příspěvku. Majdan začal původně jako pokojná demonstrace na protest proti Janukovyčově odmítnutí asociační dohody s EU. Postupně se na to nabalila radikální verbež, začalo se střílet, vypalovat, všechno se to šíleně zvrhlo. Janukovyč byl nucen prchnout ke svým, prostřednictvím té skromné dači nechal celý svět nahlédnout do "čistoty" své duše, byla zformována narychlo nová vláda, do které se dostalo i pár tvrdších nacionalistů. Tato vláda zrušila kontroverzní jazykový zákon přijatý za Janukovyče v 2012, po protestech na východě to zrušení tehdejší prezident Turčynov vetoval. No ale gin byl z láhve venku, to vše Putinovi stačilo jako záminka k rozpoutání toho nacionalistického běsnění. Ozbrojenci obsazovali jedno město za druhým, z dostupných videí je jasně vidět rozdíl ve vojenské profesionalitě, na Majdanu "chuligáni" s výstrojí a výzbrojí ve stylu "co dům dal", na východě naprosto profesionální vojenská komanda. Když už příval dobrodruhů a profi žoldáků z Ruska nestačil místní sebeobraně, pustil tam Putin normálně otevřeně svou regulérní armádu na "dovolenou". Co se týče jednání, tak co si vzpomínám, nikdo se z počátku s "fašistickou juntou" z Kyjeva nechtěl bavit a navíc, kdo by za východ jednal, vždyť se to jejich "vedení" furt měnilo.

Putin je zatím jasný vítěz, získal nová území a ještě mu spousta lidí na Západě fandí jak to dělá dobře, jak překazil plány zlovolných mocechtivých skupin (schválně jsem to napsal obecně, protože nevím, která teď letí, jestli ilumináti, židozednáři či někdo jiný ;-)), které nalili do Ukrajiny 5mld dolarů a teď jí chtějí zotročit prostřednictvím zkorumpované EU. Mimo to taky chtěli vybudovat základnu na Krymu a vůbec chtějí vyvolat 3. světovou válku s Ruskem, protože to jsou přece jen poskoci vojenskoprůmyslového komplexu ovládáni tajemnými dábelskými bytostmi s vesmíru.

Ty konspirační bláboly se samozřejmě dají rozvíjet do nekonečna, je důležité se nezbláznit a zachovat si zdravý rozum. Nepochybuji, že Rusko svůj postup na Ukrajině plánovalo roky dopředu, tohle není žádná pohotová obranná reakce na puč inscenovaný Západem, je až úsměvné jak si někteří myslí, že vše na Ukrajině řídí CIA a ruská FSB snad jen pořádá čajové dýchánky v mateřských školkách. Přece každý se zdravým rozumem musí předpokládat, že pokud jde o Ukrajinu, tak je FSB v podstatě na domácím hřišti.

No tak jsem se rozepsal :-), každopádně, když se vrátím na začátek, já ze svého pohledu považuji za slušné vyjádřit aspoň takhle v diskusi podporu Ukrajině, samozřejmě budu taky podporovat politiky se stejným postojem, lidi s proruským postojem nechápu, ale furt mi budou sympatičtější než ti co to sledují a přitom si hrají na nezúčastněné a poslední spravedlivé.
18. 9. 2014 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 13:00
Re: "Aktuální" zpráva
Ne ne vezmeme to opačně. Ty napiš důvod proč by se měl provést vojenský zásah.
18. 9. 2014 16:40
Re: "Aktuální" zpráva
No, když si to takhle srabácky přehrál zpátky na mě, tak začnu :-). Tak třeba proto, že ruský voják opět narušil suverenitu cizího státu, to už snad nepopře nikdo, když i Moskva oficiálně připustila ztrátu několika parašutistů a pobavila divadlem o dovolenkářích. Kdo to sleduje, tak samozřejmě ví, že neoficiálně to je plnohodnotná invaze, kterou podle mezinárodního práva nedokáže, byť aspoň trochu, obhájit ani takový lžikreativec jako Lavrov. Jde jen o tradiční normální hájení ruských zájmů brutální silou, mají na to propracované taktiky a strategie, člověk musí cynicky uznat, že jsou v tom dobří.
Existuje něco jako Budapešťské memorandum z roku 1994, kde se Ukrajina zavázala vzdát svého jaderného arzenálu a na oplátku se signatáři (Ukrajina, Rusko, USA a VB) zavázali respektovat suverenitu Ukrajiny v rámci tehdy platných hranic. K čemu to bylo? Evidentně pouze cár papíru, Rusa zajímá pouze kyj, který držíš v ruce. Pokud je dost velký, je šance, že tě bude respektovat, pokud je malý, jseš potenciální kořist.
Nevím jak to řešit, vojenský zásah je utopie - NATO jako celek tam určitě nepůjde, protože není legitimní důvod - Ukrajina není jeho členem, USA a VB, coby zbylí signatáři memoranda, proti Rusku je taky sci-fi.
Sama Ukrajina Donbas zpátky vojensky podle mě nedobude, Rus to už nepustí, zbývá jen soustředit se na ubránění zbytku. Na to ale urychleně potřebuje moderní zbraně, které jí může dodat jen Západ, jinak to bude hra kočky s myší, bohužel.
Asi se to povleče dlouho a to je možná ještě ta optimistická varianta, protože jestli se Rus teď na..re a rozjede se ke Krymu (nebo rovnou až k Podněstří) po pobřeží Černého moře, nikdo mu v tom nezabrání. Samozřejmě i jakékoliv diplomatické řešení nebude bezbolestné, bez velkých osobních křivd to nepůjde, okolnosti jsou jiné než u rozpadu Československa.
17. 9. 2014 12:55
Re: "Aktuální" zpráva
Protože je Rusko pro evropský výrobce obrovský trh, který se jim zavírá. Myslíš, že Rusku bude vadit, že se tam nebudou prodávat západní auta? Oni auta ze západu k životu nepotřebují. Můžou si vyrobit vlastní nebo je nakupovat v Číně nebo Indii. Na akciovejch trzích ruskej index nijak zvlášť nepropadá, takže to zatím nevypadá, že by se Rusko nějak ekonomicky hroutilo. Sankce může svět uplatňovat třeba vůči KLDR, která nemá žádný páky jak se bránit, ale proti Rusku nejde takhle bojovat, protože nastane to co už začíná a to sice, že západ svoje vlastní sankce tvrdě pocítí na vlastní kůži. A to nám ještě neutnuli plyn a nepřestali zásobovat ISS. Rusko prostě nejde ekonomicky izolovat. Je to podobnej nesmyl jako uvalit ekonomický sankce na Čínu. A to že by se v Rusku začali bouřit lidi si nemyslím, ani že by Putin byl odejit. To zůstane jen jako zbožný přání v úrovni Sci-fi.
17. 9. 2014 20:27
Re: "Aktuální" zpráva
Hlupost, Rusi stale budu kupovat BMW, MERCEDES, AUDI, VW, iba budu dovezene z Ciny, kde ich tiez vyrabaju. Takze dobra sprava je, ze v tychto automobilkach stupne priemerna mzda. Ma to len jednu chybu, bude tam nizsia vyroba a teda menej zamestnancov vo vyrobe, manazmentu sa kratenie nedotkne, lebo bude riesit narocne ulohy zvysenia vyroby v cine. Takze bude mensia spotreba surovin, kovov, koze ( europski ochrancovia zvierat budu mat radost ), plastov, ropy, energii. Ale budeme mat cistejsi vzduch a viac nezamestnanych :-!

Zadlzenost ruska nie je ani 6% HDP a zlate rezervy maju doma, slovami Bolka Polivku nemcom vase zlato som tez nevidel, ale neverim, ze ho mate ( aj ked Bolek veril >:D )
16. 9. 2014 17:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 18:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2014 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
16. 9. 2014 22:52
Re: Gratulace
ruský tajný službě seš ukradenej, ale vsadím se že CIA tě sleduje i na záchodě a ví kolika utržky si utíráš prdílku ;-) >:D >:-[]
17. 9. 2014 01:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 08:35
Re: Gratulace
Za mě platí totéž co jsem napsal v 8:32.

Běžte si to vyříkat někam face to face, ale sem vaše politický přesvědčení a smýšlení netahejte a čtenáře do toho taky nezatahujte! :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
16. 9. 2014 20:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
17. 9. 2014 00:38
Re: 38
jenže 36 jich je Tvých a Gilgita......
17. 9. 2014 08:36
Re: 38
Přesně tak. Jenže na palec toto není, spíš by to chtělo nějakýho zelenýho blicího smajlíka, je mi z nich hned po ránu na blití 8-s
Avatar - petrumr
17. 9. 2014 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 9. 2014 06:44
Diskuzní odpad
...redakce by měla zvážit, jestli příspěvky těchto dvou individuí nechá na stránkách. Strašný...
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2014 08:39
Re: Diskuzní odpad
Webpajo, naprosto s tebou souhlasím, je to fakt k zblití co někteří dokážou přenést do klávesnice. A redakci doporučuji, aby nicky tech dvou pánů diskutérů neprodleně zabanovala.
Avatar - petrumr
17. 9. 2014 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 9. 2014 22:35
Blbý a blbější....
...jinak to nevidím. Jinak souhlasím s webpajou a will.i.am.em.... něco tak odporného tu nechci už vidět. A redakce by se o to měla postarat, není to prosba, je to žádost.
Děkuji.
Rozbalit vlákno
9
18. 9. 2014 01:23
Re: Blbý a blbější....
Teda četl jsem jen něco, a nemohu s tebou než souhlasit. Ti lidé vůbec netuší, jak vypadá dnešní Rusko. Jestli cokoliv do Komunismu to má daleko, ten je daleko bližší lidem z Francie, Řecka a zaměstnancům z Bruselu :-) Tihle lidé si vůbec dopady takovýchto kroků na globální ekonomiku. To že zavřou továrnu v Rusku bude stát i hezkých pár míst lidi v Americe (a někým zbožňovaném Německu) a dalších závodech napojených na Opel všude po světě. Diskutérům bych vzkázal: Je mi z vás opravdu zle, zkuste si žít v Rusku rok dva a budete se muset stydět za svoje slova, je to země, jako každá jiná žijí zde, jak *, tak zcela normální lidé, vládne tu tvrdý kapitalismus, je to země plná kontrastů, lidé zde o čechách rozhodně nemluví s takovým despektem, lidé zde znají Česká města, zatímco o některých diskutérech by se dalo s úspěchem pochybovat, že znají pojem zlatý kruh a že by vyjmenovali města v něm. To co se děje na Ukrajině je špatně, to však poznáte až budete mít v okolí někoho, kdo přišel o část rodiny v tomto konfliktu. Zcela otevřeně ani ruská ani západní media nejsou objektivní a říkají polopravdy, ve zprávách bývají chyby v překladech atp. Jako občanovi EU mi vadí připojení Ukrajiny, protože to je jen politický manévr místo, kam budou mizet peníze z Bruselu, jen obnova východu Ukrajiny bude neuvěřitelně nákladná, kdo to zaplatí, my ze svojich daní
18. 9. 2014 07:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
18. 9. 2014 08:11
Re: Blbý a blbější....
Je to tak. Ukrajina je jen politickoekonomicky projekt ve smyslu vřavy posledních měsíců.
18. 9. 2014 07:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
18. 9. 2014 08:09
Re: Blbý a blbější....
PS VB ? Hlavně nezapomeň poslat, přes úschovu, bude to balík, soubor svých veršů. Gilgite, už ti z té zumpy koukají jen uši a půlka oči. JirkaV8 to napsal dobře, zloděj křičí chyťte zloděje. Zatim jsi vredem diskuzi. Go on ;)
18. 9. 2014 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 9. 2014 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2014 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
18. 9. 2014 13:32
Re: Blbý a blbější....
...jsi politováníhodný boroček. Poslal bych ti sušenku.... nemusíš věřit mi, koukej, jak jsi na tomto webu oblíbený. Myslím, že osina v zadku nebo vřídek je proti tobě šoumen. ...je to tvůj boj. Měj se hezky a vytáhni už tu hlavu z .... ;-)