Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia: 4x4 nyní bez příplatku

Díky aktuální slevové akci jsou některé Insignie s pohonem 4x4 levnější než srovnatelná verze s poháněnými předními koly.
Zpět na článek
6. 2. 2012 12:28
6. 2. 2012 18:11
6. 2. 2012 19:13
7. 2. 2012 11:47
7. 2. 2012 11:42
8. 2. 2012 09:03
9. 2. 2012 23:33
11. 2. 2012 11:35
6. 2. 2012 12:28
Flex-Ride
Insignii jedině bez toho nastavitelného podvozku.V ČR není nikdo,kdo umí nastavit geometrii.Navíc importér se k reklamacím moc nehlasí.Více na Opel foru: [odkaz]

Jsou tam zkušenosti majitelů.Někteří ji i kvůli problémům prodali.

Bez Flex-Ride je to v pohodě,ale ten je u 4x4 je standartně. 8-s
Rozbalit vlákno
18
6. 2. 2012 17:23
Re: Flex-Ride
Ak to tak je, to ma netesi. Osobne nepoznam nikoho, kto by Insigniu vlastnil. V kazdom pripade to povazujem za skvelu ponuku, nemajuc skoro konkurenciu. Ked sam premyslam, nechcem Passat, tak uz na vyber v tejto kategorii nemam (ak nechcem kombi!!!). Mondeo pride s 4x4 zrejme nie tak hned a co zostava? Suzuki Kazashi- ale pri 4x4 je len s automatom a ja rad radim, takze nic z toho. Mozno Legaci a co viac? Audi a BMW su uz s ceami za podobnu vybavu niekde uplne inde 8-s . Bravo Opel :yes:
6. 2. 2012 18:11
Re: Flex-Ride
Kamarád má bez Flex-Ridu a jezdí jenom na garančky.Zbytek je na tom foru.

4x4 u Insignie jde i s manuálem,za automat je příplatek 50 000 Kč.
6. 2. 2012 19:10
Re: Flex-Ride
no nevim, procet sem si to a prijde mi ze je to problem jen MY 08-10 ted uz by to snad melo byt ok nebo se mylim??
6. 2. 2012 19:13
Re: Flex-Ride
Od té MY10 by to mělo být v pohodě,ale nejlepší je zatím MY12.Ale po zkušenosti těch majitelů je lepší se Flex-Ridu vyhnout.
6. 2. 2012 19:41
Re: Flex-Ride
Ja mam totiz zafiru s predchudcem flexridu u opla s ISP+ a to pracuje naprosto bezvadne ted mam najeto 200 000 km a tlumice jsou puvodni a porad odvadeji svoji praci skvele.
6. 2. 2012 22:01
Re: Flex-Ride
Tak to Legacy je podle mě výborná volba. Tedy pokud člověku sedne osobitý design. Já osobně bych neměl problém s vnějším vzhledem, interiér by mohl být lepší. Ale ten zbytek by to spolehlivě vynahradil. A navíc je to "opravdická" čtyřkolka !
6. 2. 2012 22:23
Re: Flex-Ride
Opravdova ctyrkolka, to mas pravdu ale ak ten pohon 4x4 potrebujes len raz za cas, tak je Legacy podla mna nevhodne. Ak idem v lete 500 km na dialnici, tak mi ten 4x4 akurat zere o ten (asi) 1 liter viac, tam clovek ten 4x4 nepotrebuje, takze ja uprednostnujem nie permanentny pohon. Ale to je prave ta tragedia, ze auta s pohonom 4x4 (okrem SUV a Kombi ako Oktavka) jednoducho za normalnu cenu skoro nenajdes, zvlast v kategorii typu Opel Astra. V klase Insignia je to uz o nieco lepsie. Insignia, Superb, Passat, nabuducu udajne Mondeo, Kazashi, Legacy.
6. 2. 2012 23:32
Re: Flex-Ride
Ztráty tam určitě jsou, ale je to vykompenzovaný jinýma výhodama, hlavně spolehlivostí a životností. Navíc třeba rezervu taky potřebuješ jen jednou za čas a běda jak není dofouklá :-)
Ještě k té zvýšené spotřebě - pokud půjdeš po benzínu, tak ta spotřeba určitě bude vyšší oproti konkurenci, ale zas ne tolik. Pokud po naftě, tak bude možná i menší, protože ten Subarudiesel je v tomhle ohledu opravdu špička. Kromě MPSa mám ještě Forestra v naftě, jezdí s tím manželka a spotřeba dlouhodobě cca 6,3l, při dálce (Francie - lyže) dokonce 5,7 s boxem na střeše. To je podle mě na SUV s permanentním 4x4 špičková hodnota. A to Legacy bude mít ještě nějakou tu desetinku k dobru ...
6. 2. 2012 23:56
Re: Flex-Ride
Teď nevím jestli je řeč o spolehlivosti stálého pohonu 4x4. Jestli ano, tak například co jsem četl o Haldexu u Octavií, tak jsou s nimi minimální potíže a drží bez problémů s běžnou údržbou. Hádám, že jinde to nebude o moc jiné. Takže ve spolehlivosti ani životnosti bych nutně nějakou nevýhodu přiřaditelného pohonu neviděl...
Maximálně by to mohlo vadit, když to najednou zabere v zatáčce, popř. v obtížnějším terénu.
7. 2. 2012 00:41
Re: Flex-Ride
Pravda, Haldex je relativně vychytanej a drží. Tam může nastat problém při delším využívání, kdy je spojka delší dobu sepnutá. Výkon je tam přenášen právě přes tu spojku a to jí nemusí dělat moc dobře. Ve většině případů tohle nehrozí.
Já chtěl hlavně podotknout, že konkrétně Legacy nemusí mít vyšší spotřebu jak auto s Haldexem, dokonce může mít i spotřebu nižší. On i ten Haldex něco váží, v současné generaci dokonce i permanentně malou část výkonu přenáší. Špičkový motor může dělat opravdu hodně.
7. 2. 2012 07:48
Re: Flex-Ride
Nevies, ci ma pohon 4x4 vplyv aj na zrychlenie? Ak mas to iste auto, raz s pohonom 4x2 a raz 4x4, je zmena v zrychleni? Samozrejme, ze pocitam, ze uz len hmotnostou auta u 4x4 to bude o nieco horsie ale neviem, ci ma na to vplyv bezprostredne len pohon 4x4.
7. 2. 2012 11:47
Re: Flex-Ride
Má vliv. Hlavně u silnějších aut - limit záleží na kvalitě podvozku. Pokud má auto tolik síly, že se nedokáže rozjet bez kontroly trakce (ztráty musí být dostatečně velké), tak čtyřkolka pravděpodobně pomůže. Třeba Haldex posílá při rozjezdu většinu na zadek, protože má větší trakci, ale i zadokolky mají své limity. A horší povětrnostní podmínky a povrch čtyřkolkám jen nahrávají.
7. 2. 2012 13:19
Re: Flex-Ride
Přesně tak. Jen bych upřesnil - tam, kde je adheze dostatek i na předokolku, tam bude čtyřkolka nepatrně pomalejší. Tam, kde je adheze horší nebo je auto tak výkonné, že nepřenese plně výkon jedna náprava, tam bude čtyřkolka rychlejší.
7. 2. 2012 11:42
Re: Flex-Ride
Haldex je dnes permanentní, takže je ta spojka do určité míry sepnutá neustále.
7. 2. 2012 13:19
Re: Flex-Ride
Jasně, to jsem psal výše. Nepatrný KM se přenáší neustále ....
9. 2. 2012 23:31
Re: Flex-Ride
Sorry, že to napíšu od srdce, ale bez Flexridu bych ho nechtěl, mám 4x4 automat s Flexridem(standard pro 4x4) a to auto je skvělý. Čtu tady o měnění destiček po 5tis km a to u mě musí být magor, kdo toto napíše nebo odkládá nohu na brzdu místo na podlahu. Srovnávám to auto s Passatem 170koní nafta DSG a kam se na ni hrabe, nehledě na to že se s..e. Pořád něco řeším. Nevím odkud jste, ale geometrie není žádný problém a ten podvozek na to nemá žádný vliv, ten nastavuje jen tuhost tlumičů, reakci na plyn, ztuhnutí volantu apod. Na druhou stranu je to o servisu, já jezdím do BSauta v Motole, dříve Srba, ale tam jsem spokojený nebyl, tady mě to připadá takové v klidu, přátelské a dokážou se se mnou bavit jako s člověkem a vše vysvětlí, nemám pocit že když se na něco zeptám tak otravuju.. já jsem s ní spokojený.. mám už modelový rok 2012(konec roku 2011) tak možná udělali nějaké změny apod..
9. 2. 2012 23:35
Re: Flex-Ride
Tak zajed do BS auto motol, tam to umí.. za to ručím, vždy mi pomohli i s drobnostmi.. a umí udělat i zajímavou cenu když se na ně trochu přitlačí.. Geometrii ti udělá každý...
8. 2. 2012 09:03
BiTurbo
Ten nový BiTurbo dvoulitr: [odkaz] jede slušně, navíc je Insignia pode DEKRA nejméně poruchové auto: [odkaz] a každý kdo má živnosťák má nárok na fleetovou slevu a ušetří další desetitisíce...

Takže češi si samozřejmě radši koupí SuperBé :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - demolition
8. 2. 2012 12:02
Re: BiTurbo
nejméne poruchové auto, za 3 dni ich odťahovka v okolí odtiahla 20, jedna z toho moja. Po 5000km menené brzdové kotúče. Materiály vnútri sú otrasné, tenké vŕzgavé plasty, ťažké ako krava 1,82 tony pri ST. Poznám x nespokojných majiteľov. Rečičky o BiTurbe sú fajn, ale aká bude realita a poruchovosť.

Fleetová zľava sa dáva v ČR aj bez "živnosťáku" aj na jedno auto.
Jediné čo tomu autu nemožno vytknúť, je design.
9. 2. 2012 23:33
Re: BiTurbo
JO JO 20ks, Insignií z okolí a ty asi bydlíš ve skladu Opelu.. hahaha.. mě teda nic nevrže, kotouče mi drží, 5tis km je asi pěkná kravina viď.. ty asi pracuješ někde v prodeji u Škodovky.. to je závist.. ale s tím asi nic neuděláš..
Avatar - demolition
11. 2. 2012 11:35
Re: BiTurbo
S tým odťahom je to pravda aj keď priznávam, že sú kruté mrazy. Vrzať začne...

Na tie kotúče kľudne oskenujem doklad ;-)

PS: Škodovku moc v láske nemám