Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Insignia: 4x4 nyní bez příplatku

David Bureš
Diskuze (23)
Díky aktuální slevové akci jsou některé Insignie s pohonem 4x4 levnější než srovnatelná verze s poháněnými předními koly.

Opel cenově zvýhodnil model Insignia s pohonem všech kol, slevy se vztahují na stupně výbavy Sport a Cosmo. Sedan Insignia s pohonem 4x4 a turbodieselem 2,0 CDTI (118 kW) ve verzi Sport přijde na 709.400,- Kč. Je tak o 10 tisíc korun levnější než provedení 4x2.

Pohonem všech kol je možné doplnit Insignie s motory 2,0 CDTI (118 kW), 2,0 BiTurbo CDTI (143 kW), 2,0 Turbo (184 kW), 2,8 V6 Turbo (191 kW) a 2,8 V6 Turbo (239 kW), přičemž posledně jmenovaný je dostupný jen ve vrcholné verzi OPC. Ta díky slevové akci nyní přijde na 1.000.400,- Kč.

Insignii s pohonem všech kol je možné pořídit už ve stupni Edition, na tu se ale nynější akční zvýhodnění pohonu 4x4 nevztahuje, a tak není cenově výhodná. Taková Insignie je vybavena rádiem s CD přehrávačem a ovládáním na koženém volantu, tempomatem, automatickou klimatizací, elektricky výškově nastavitelným sedadlem řidiče, elektrickým stahováním oken, elektricky ovládanými a vyhřívanými vnější zpětnými zrcátky, šesti airbagy či bederní opěrkou na předních sedadlech. U kombi je výbava doplněna o stříbrné střešní ližiny a 12V zásuvku v zavazadelníku.

Stupeň Sport vedle toho disponuje adaptivním sníženým podvozkem FlexRide, ergonomickými sportovními sedadly, předními mlhovkami, pedály z lehkých slitin, palubním počítačem s kontrolním systémem a 18palcovými ráfky z lehkých slitin. U Insignia ST navíc nechybí zatmavená boční a zadní okna.

Cosmo k provedení Edition přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrickou parkovací brzdu, termoreflexní čelní sklo, automatická světla s detekcí tunelů, dešťový senzor, palubní počítač s kontrolním systémem, 18palcová hliníková kola, přední mlhovky a elektrochromatické zpětné zrcátko. Insignia ST je v tomto případě dodávána ještě s elektricky ovládanými pátými dveřmi a zatmavenými bočními a zadními okny.

Insignia v provedení liftback je o 10.000,- Kč dražší než sedan, za kombi Insignia ST zákazníci připlatí 35.000,- Kč. Šestistupňový automat je k motorům 2,0 CDTI (118 kW) a 2,0 Turbo (184 kW) dodáván za 50 tisíc korun, u 2,8 V6 Turbo (191 kW) je standardem. Opel k Insigniím s pohonem všech kol nyní navíc zdarma dodává střešní box Thule.

Opel Insignia 4x4 sedan - akční ceny vybraných motorizací
Motor2,0 CDTI2,0 BiTurbo CDTI2,0 Turbo2,8 V6 Turbo2,8 V6 Turbo
Převodovka6M (6A) 4x46M 4x46M (6A) 4x46A 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]19561956199827922792
Válce/ventily4/44/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]118/4000143/4000184/5300191/5500239/5250
Největší toč. mom. [Nm/min-1]350/1750-2500400/1750-2500400/2400-3600350/1900-4500435/5250
Max. rychlost [km/h]218 (215)228250 (243)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,5 (9,6)8,97,5 (7,7)7,16,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,4 (6,0)5,48,5 (9,1)11,010,6
Cena Edition [Kč]756.900,-----
Cena Sport [Kč]709.400,-781.900,-777.400,-905.400,--
Cena Cosmo [Kč]724.400,-796.900,-792.400,-895.400,--
Cena OPC [Kč]----1.000.400,-

David Bureš
Diskuze (23)
Avatar - demolition
11. 2. 2012 11:35
Re: BiTurbo
S tým odťahom je to pravda aj keď priznávam, že sú kruté mrazy. Vrzať začne...

Na tie kotúče kľudne oskenujem doklad ;-)

PS: Škodovku moc v láske nemám
9. 2. 2012 23:35
Re: Flex-Ride
Tak zajed do BS auto motol, tam to umí.. za to ručím, vždy mi pomohli i s drobnostmi.. a umí udělat i zajímavou cenu když se na ně trochu přitlačí.. Geometrii ti udělá každý...
9. 2. 2012 23:33
Re: BiTurbo
JO JO 20ks, Insignií z okolí a ty asi bydlíš ve skladu Opelu.. hahaha.. mě teda nic nevrže, kotouče mi drží, 5tis km je asi pěkná kravina viď.. ty asi pracuješ někde v prodeji u Škodovky.. to je závist.. ale s tím asi nic neuděláš..
9. 2. 2012 23:31
Re: Flex-Ride
Sorry, že to napíšu od srdce, ale bez Flexridu bych ho nechtěl, mám 4x4 automat s Flexridem(standard pro 4x4) a to auto je skvělý. Čtu tady o měnění destiček po 5tis km a to u mě musí být magor, kdo toto napíše nebo odkládá nohu na brzdu místo na podlahu. Srovnávám to auto s Passatem 170koní nafta DSG a kam se na ni hrabe, nehledě na to že se s..e. Pořád něco řeším. Nevím odkud jste, ale geometrie není žádný problém a ten podvozek na to nemá žádný vliv, ten nastavuje jen tuhost tlumičů, reakci na plyn, ztuhnutí volantu apod. Na druhou stranu je to o servisu, já jezdím do BSauta v Motole, dříve Srba, ale tam jsem spokojený nebyl, tady mě to připadá takové v klidu, přátelské a dokážou se se mnou bavit jako s člověkem a vše vysvětlí, nemám pocit že když se na něco zeptám tak otravuju.. já jsem s ní spokojený.. mám už modelový rok 2012(konec roku 2011) tak možná udělali nějaké změny apod..
Avatar - demolition
8. 2. 2012 12:02
Re: BiTurbo
nejméne poruchové auto, za 3 dni ich odťahovka v okolí odtiahla 20, jedna z toho moja. Po 5000km menené brzdové kotúče. Materiály vnútri sú otrasné, tenké vŕzgavé plasty, ťažké ako krava 1,82 tony pri ST. Poznám x nespokojných majiteľov. Rečičky o BiTurbe sú fajn, ale aká bude realita a poruchovosť.

Fleetová zľava sa dáva v ČR aj bez "živnosťáku" aj na jedno auto.
Jediné čo tomu autu nemožno vytknúť, je design.