Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Insignia: 4x4 nyní bez příplatku

David Bureš David Bureš 6. 2. 2012 • 19:39
21
23
Zobrazit náhledy (21)
opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida
Díky aktuální slevové akci jsou některé Insignie s pohonem 4x4 levnější než srovnatelná verze s poháněnými předními koly.

Opel cenově zvýhodnil model Insignia s pohonem všech kol, slevy se vztahují na stupně výbavy Sport a Cosmo. Sedan Insignia s pohonem 4x4 a turbodieselem 2,0 CDTI (118 kW) ve verzi Sport přijde na 709.400,- Kč. Je tak o 10 tisíc korun levnější než provedení 4x2.

Pohonem všech kol je možné doplnit Insignie s motory 2,0 CDTI (118 kW), 2,0 BiTurbo CDTI (143 kW), 2,0 Turbo (184 kW), 2,8 V6 Turbo (191 kW) a 2,8 V6 Turbo (239 kW), přičemž posledně jmenovaný je dostupný jen ve vrcholné verzi OPC. Ta díky slevové akci nyní přijde na 1.000.400,- Kč.

Insignii s pohonem všech kol je možné pořídit už ve stupni Edition, na tu se ale nynější akční zvýhodnění pohonu 4x4 nevztahuje, a tak není cenově výhodná. Taková Insignie je vybavena rádiem s CD přehrávačem a ovládáním na koženém volantu, tempomatem, automatickou klimatizací, elektricky výškově nastavitelným sedadlem řidiče, elektrickým stahováním oken, elektricky ovládanými a vyhřívanými vnější zpětnými zrcátky, šesti airbagy či bederní opěrkou na předních sedadlech. U kombi je výbava doplněna o stříbrné střešní ližiny a 12V zásuvku v zavazadelníku.

Stupeň Sport vedle toho disponuje adaptivním sníženým podvozkem FlexRide, ergonomickými sportovními sedadly, předními mlhovkami, pedály z lehkých slitin, palubním počítačem s kontrolním systémem a 18palcovými ráfky z lehkých slitin. U Insignia ST navíc nechybí zatmavená boční a zadní okna.

Cosmo k provedení Edition přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektrickou parkovací brzdu, termoreflexní čelní sklo, automatická světla s detekcí tunelů, dešťový senzor, palubní počítač s kontrolním systémem, 18palcová hliníková kola, přední mlhovky a elektrochromatické zpětné zrcátko. Insignia ST je v tomto případě dodávána ještě s elektricky ovládanými pátými dveřmi a zatmavenými bočními a zadními okny.

Insignia v provedení liftback je o 10.000,- Kč dražší než sedan, za kombi Insignia ST zákazníci připlatí 35.000,- Kč. Šestistupňový automat je k motorům 2,0 CDTI (118 kW) a 2,0 Turbo (184 kW) dodáván za 50 tisíc korun, u 2,8 V6 Turbo (191 kW) je standardem. Opel k Insigniím s pohonem všech kol nyní navíc zdarma dodává střešní box Thule.

Opel Insignia 4x4 sedan - akční ceny vybraných motorizací
Motor2,0 CDTI2,0 BiTurbo CDTI2,0 Turbo2,8 V6 Turbo2,8 V6 Turbo
Převodovka6M (6A) 4x46M 4x46M (6A) 4x46A 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]19561956199827922792
Válce/ventily4/44/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]118/4000143/4000184/5300191/5500239/5250
Největší toč. mom. [Nm/min-1]350/1750-2500400/1750-2500400/2400-3600350/1900-4500435/5250
Max. rychlost [km/h]218 (215)228250 (243)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,5 (9,6)8,97,5 (7,7)7,16,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,4 (6,0)5,48,5 (9,1)11,010,6
Cena Edition [Kč]756.900,-----
Cena Sport [Kč]709.400,-781.900,-777.400,-905.400,--
Cena Cosmo [Kč]724.400,-796.900,-792.400,-895.400,--
Cena OPC [Kč]----1.000.400,-

Související články

Témata
Avatar - demolition
11. 2. 2012 11:35
Re: BiTurbo
S tým odťahom je to pravda aj keď priznávam, že sú kruté mrazy. Vrzať začne...

Na tie kotúče kľudne oskenujem doklad ;-)

PS: Škodovku moc v láske nemám
9. 2. 2012 23:35
Re: Flex-Ride
Tak zajed do BS auto motol, tam to umí.. za to ručím, vždy mi pomohli i s drobnostmi.. a umí udělat i zajímavou cenu když se na ně trochu přitlačí.. Geometrii ti udělá každý...
9. 2. 2012 23:33
Re: BiTurbo
JO JO 20ks, Insignií z okolí a ty asi bydlíš ve skladu Opelu.. hahaha.. mě teda nic nevrže, kotouče mi drží, 5tis km je asi pěkná kravina viď.. ty asi pracuješ někde v prodeji u Škodovky.. to je závist.. ale s tím asi nic neuděláš..
9. 2. 2012 23:31
Re: Flex-Ride
Sorry, že to napíšu od srdce, ale bez Flexridu bych ho nechtěl, mám 4x4 automat s Flexridem(standard pro 4x4) a to auto je skvělý. Čtu tady o měnění destiček po 5tis km a to u mě musí být magor, kdo toto napíše nebo odkládá nohu na brzdu místo na podlahu. Srovnávám to auto s Passatem 170koní nafta DSG a kam se na ni hrabe, nehledě na to že se s..e. Pořád něco řeším. Nevím odkud jste, ale geometrie není žádný problém a ten podvozek na to nemá žádný vliv, ten nastavuje jen tuhost tlumičů, reakci na plyn, ztuhnutí volantu apod. Na druhou stranu je to o servisu, já jezdím do BSauta v Motole, dříve Srba, ale tam jsem spokojený nebyl, tady mě to připadá takové v klidu, přátelské a dokážou se se mnou bavit jako s člověkem a vše vysvětlí, nemám pocit že když se na něco zeptám tak otravuju.. já jsem s ní spokojený.. mám už modelový rok 2012(konec roku 2011) tak možná udělali nějaké změny apod..
Avatar - demolition
8. 2. 2012 12:02
Re: BiTurbo
nejméne poruchové auto, za 3 dni ich odťahovka v okolí odtiahla 20, jedna z toho moja. Po 5000km menené brzdové kotúče. Materiály vnútri sú otrasné, tenké vŕzgavé plasty, ťažké ako krava 1,82 tony pri ST. Poznám x nespokojných majiteľov. Rečičky o BiTurbe sú fajn, ale aká bude realita a poruchovosť.

Fleetová zľava sa dáva v ČR aj bez "živnosťáku" aj na jedno auto.
Jediné čo tomu autu nemožno vytknúť, je design.
Články odjinud