Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia nejprodávanějším modelem střední třídy v Evropě

Opel registruje již 100.000 objednávek na novou Insignii a v počtu prodaných vozů za první čtvrtletí v Evropě vede střední třídu. V květnu jsou v Rüsselsheimu kvůli rychlejšímu vyřizování objednávek naplánovány tři mimořádné směny.
Zpět na článek
6. 5. 2009 09:28
neregistrovaný "RayBan"
6. 5. 2009 09:32
6. 5. 2009 09:50
6. 5. 2009 10:44
neregistrovaný "RayBan"
6. 5. 2009 11:06
19. 5. 2009 12:57
neregistrovaný "Findalf"
7. 5. 2009 03:09
neregistrovaný "yaroukh"
6. 5. 2009 18:06
neregistrovaný "Donovan"
6. 5. 2009 13:13
6. 5. 2009 13:42
6. 5. 2009 17:24
6. 5. 2009 14:11
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 15:48
neregistrovaný "Hooonza"
6. 5. 2009 17:26
6. 5. 2009 17:27
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:28
6. 5. 2009 17:33
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:41
6. 5. 2009 17:45
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:50
6. 5. 2009 17:51
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:52
6. 5. 2009 17:57
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:21
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:23
6. 5. 2009 18:16
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:53
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:25
6. 5. 2009 18:46
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 19:08
6. 5. 2009 19:12
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 19:23
6. 5. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 20:53
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:41
19. 5. 2009 13:00
neregistrovaný "Findalf"
6. 5. 2009 16:09
6. 5. 2009 17:27
6. 5. 2009 17:42
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:51
6. 5. 2009 17:55
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:21
6. 5. 2009 18:18
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 19:58
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 21:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:35
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 21:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:57
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 22:04
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 22:22
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:27
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:30
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:32
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:35
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:36
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:43
6. 5. 2009 23:57
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 23:57
neregistrovaný "507--"
7. 5. 2009 14:39
7. 5. 2009 16:58
11. 5. 2009 15:00
neregistrovaný "RayBan"
6. 5. 2009 09:28
80% vozů má DVD navigaci
nejdřív jsem zapochyboval, ale v Německu mají navigaci ( s vyjímkou základního provedení ) už v základu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dragon.001
6. 5. 2009 09:32
BRAVO!!!
No já nemůžu nic než smeknout :yes: Opel je moje srdcovka (hned po Ferrari :D) a Insignia je opravdu klenot. Mít ty peníze, tak už mají o objednávku víc :yes:
Rozbalit vlákno
3
6. 5. 2009 09:50
Re: BRAVO!!!
Presne moja reč. A ani ty jajväčší optimisti nikdy neverili ze sa bude tak dobre predavať. Čim viac sa ich preda , tým budu lacnejsie a mozem si skôr kupit ojazdene - aspoň dufam. Mať peniaze kupim celu automobilku.
neregistrovaný "RayBan"
6. 5. 2009 10:44
Re: BRAVO!!!
Ty nemáš korunu v kapse ;-) ?
6. 5. 2009 11:06
Re: BRAVO!!!
Na novu insigniu nemam
6. 5. 2009 09:58
A já myslel, že je to Passat.....
A já myslel, že je to Passat..... >:D
Rozbalit vlákno
49
6. 5. 2009 10:15
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Aj ja...normálne sa z toho nemôžem spamätať... >:-[]
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 10:37
Re: A já myslel, že je to Passat.....
:-O spamätať by ses teda měl, to rozhodně.
6. 5. 2009 10:39
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Zadny 2-3 kola, ale rovnou knockouty? :-)
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 10:52
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Nejde o to, někoho skolit, spíš už nějakou dobu váhám jestli si Klaudia řadit do kategorie diskutér, nebo si ho, pro některé laciné výkřiky, už šoupnout k "hláškařům" typu ádvojky, cosworta a podobných jednovětných mentálních gigantů. ;-)
6. 5. 2009 11:01
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Klaudius ma minimalne svuj nazor a neboji se ho dat najevo, to bych mu neupiral a kazdej ma svy ulety ;-) . To, co vcera predvedl takypravnik pod Bravem musi ale znechutit celou italskou produkci i cloveku, ktery by si to auto chtel vazne koupit ;-) Strasny >:D !
6. 5. 2009 13:38
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Klaudius velmi ponížil laťku svých slov. Byly doby kdy se snažil psát objektivně, nyní to dostal než na úroveň své garáže, a je to znát...

Samozřejmě, že bravoidní filosof je ještě jiná kategorie. Hodně jiná... :-) Tam je problém nejen s auty, nýbrž i s osobností...
6. 5. 2009 15:15
Re: A já myslel, že je to Passat.....
:-) Trafená hus zagága... :-)

Zabudol si sa pozrieť do zrkadla. S tvojim profilom nemáš nárok hodnotiť moje slová.
6. 5. 2009 16:06
Re: A já myslel, že je to Passat.....
No... trochu to vylepši.
Avatar - skejpa
7. 5. 2009 00:26
Re: A já myslel, že je to Passat.....
no ma pravdu. sice to napsal nejakym divnym slovnikem ale podstata je jasna a srozumitelna. chtel tim rict, ze ty, ktery vidis jen a pouze VW nemuzes nekoho obvinovat, ze se zameruje na auto co ma v garazi nebo se mu libi. zrovna ty by si prave mel sklopit usi a rychle pelasit pryc protoze potrefena husa se vzdycky ozve - jak chtel asi klaudius rict.
Avatar - DRBNUTY
6. 5. 2009 16:05
Re: A já myslel, že je to Passat.....
A ty si zasa prečítaj AUTOCAR číslo 18.Nemusíš ho čítať celý, stačí ked začnes na strane 34.Píšu tam o hrdinovi tvojich mokrých snov ty foxoidní inženýre >:D
Avatar - skejpa
7. 5. 2009 00:27
Re: A já myslel, že je to Passat.....
>:D >:-[] kvuli tomu foxoidnimu inzenyru si ten autocar snad i koupim xD
6. 5. 2009 15:13
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Šupni si ma kam chceš, píšem podľa momentálnej nálady, nie podľa nejakého rebríčka hodnotnosti diskutéra. Ja sa na auto.cz chodím zabaviť a poučiť, a Ty? :-)

Mimochodom, väčšinu mojich názorov poznáš, akurát nie vždy rozoznáš veci medzi riadkami. Tak to je ťažké, lebo inotaje ja mám rád... ;-)
6. 5. 2009 16:07
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Podle nálady píší leda tak puberťáci... tam je to dáno geneticky. Pokud to u tebe přetrvává, normální to není.
6. 5. 2009 20:12
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Nie, podľa nálady sa správajú normálni ľudia. Divadlo hrajú pokrytci. ;-)
Avatar - T613
6. 5. 2009 20:14
Re: A já myslel, že je to Passat.....
;-)
Avatar - Plautus
7. 5. 2009 11:48
Re: A já myslel, že je to Passat.....
...a profesionálni herci >:D
:yes:
7. 5. 2009 12:52
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Ale tí len keď pracujú, nie?
Avatar - Plautus
7. 5. 2009 14:42
Re: A já myslel, že je to Passat.....
asi tak, ale niektorí srandisti sa nezaprú ani v súkromí...no rozhodne súhlasím s tým, čo si napísal vyššie, za to som dal palec hore, úprimnosť a otvorenosť nadovšetko ;-)
Avatar - DRBNUTY
6. 5. 2009 16:07
Re: A já myslel, že je to Passat.....
no ale ty si samý TAJ, ty INOTAJ >:D
Avatar - DRBNUTY
6. 5. 2009 15:59
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Radšej jednu vetu,ako tie tvoje romány hlúpostí ;-)
6. 5. 2009 20:15
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Prečo sa doňho navážaš? My si vpohode píšeme čo si myslíme a nie je nutné pritom toho druhého urážať. Je pekné, že sa ma zastávaš, ale svoje názory si obhájim sám a navyše o tebou prezentovaný spôsob nestojím. Odlož búchačku, nemám záujem... 8-s
Avatar - DRBNUTY
7. 5. 2009 00:34
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Nezastaval som sa teba.Ty sa tu zvyknes navazat do 507 a tiez sa do toho nestaram,tak sa nestaraj ani ty do mna.
7. 5. 2009 06:34
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Ale no tak, zase začínaš, Daniel? Si príliš ľahko čitateľný. Nevystačíš s jedným nickom?
6. 5. 2009 10:25
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Passat je stalice, ale Insignii se podarilo to, na co si brousilo zuby Mondeo. To se za neuspesny model urcite oznacit neda, ale myslel jsem, ze se pravidelne pobije o prvni pricku prodeju ve stredni.

Zatim to vypada na dobre promysleny kup Fiatu. Slusna Corsa, nova Meriva do roka, nova Astra, nova Insignia, Zafira do 2 let. To je famozni portfolio aut!
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 12:24
Re: A já myslel, že je to Passat.....
dávnejšie v jednej diskusii pod Insigniou som písal, že časom, keď sa rozbehnú predaje Insignie naplno, bude v top 3, vtedy myslím slintala niekde za prvou desiatkou...otázne je, či vydrží s dychom, ale predpoklady v Európe na to rozhodne má...Mondeo je pre mňa osobne "preťažkané" a nebaštím príliš Ford dizajn (exteriér i interiér)...ako píšeš, ak by Fiatu vyšiel plánovaný ťah, tak v súčasnosti u Opla získa skutočne atraktívne portfólio :yes:
6. 5. 2009 13:00
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Opel asi ok, Saab v zasade taky, ale co chce delat s Chryslerem, to snad vi jen Wollf a Barichelo, kteri o tom basni. ;-)
Avatar - DRBNUTY
6. 5. 2009 13:30
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Mozno bude predavat Insigniu v USA pod znackou chrysler,pokial to teda nebude robit GM pod nejakou svojou znackou.
neregistrovaný "Findalf"
19. 5. 2009 12:57
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Global Midsize (Insignia) platforma bude v US jako Buick LaCrosse
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 14:22
Re: A já myslel, že je to Passat.....
snažím sa nemať príliš rozletné predstavy, ale možno ani ten Chrysler nebude na zahodenie...má v portfóliu zase vyvinuté nejaké ďalšie zaujímavosti ohľadne elektropohonov, resp. pracuje na nich, má skúsenosti s terénom (opravdický terén a tiež "terén" v zmysle US trhu), a naopak potrebuje platformy pre malé vozidlá...nevidel by som to až tak bledo, ale zároveň si nenasadzujem ružové okuliare, bude to ťažké, ale ak by sa to podarilo, tak by z tej riskantnej sázky mohol byť nakoniec čertovsky dobrý biznis...ťažko povedať, nie som prorokom, ale odvaha im zjavne nechýba ;-)
6. 5. 2009 15:36
Re: A já myslel, že je to Passat.....
tak s tým Saabom neviem neviem. Ten by bol pre Fiat zbytočnou konkurenciou, predsa len je to niečo medzi Lančou a Alfou.
7. 5. 2009 06:36
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Na druhú stranu, keby mu patril, môže si jednotlivé značky vyprofilovať tak, aby si priamo nekonkurovali. Podľa mňa Saab ako značka má na to, aby sa zaradil k prémii ako konkurent BMW a Mercedesu.
Lancia a Alfa sú celkom iné pesničky.
7. 5. 2009 10:40
Re: A já myslel, že je to Passat.....
no podla mňa je práve profil Saabu nekompatibilný s Fiatom.
Majú Lanču, ktorá má byť akože luxusná, majú Alfu, ktorá má byť akože športovná.
Saab by som charakterizoval ako luxusnú so športovým nádychom, takže niečo medzi tými dvoma.
Kam by Saaba mohli posunúť? Saab je predsa len hodne tradicionalistická a značne vyprofilovaná značka, ťažko sa bude meniť jej imidž.
Okrem toho, vzťahy Opel-Saab tiež nie sú práve ružové, a Insigniou chcú vziať zákazníkov podla mňa práve aj z radov záujemcov o vozy typu Saab.
7. 5. 2009 12:53
Re: A já myslel, že je to Passat.....
A prečo by mali image Saabu meniť? Len ho trochu posunúť tam, kam sa Lancia nemá šancu len tak dostať - medzi skutočnú prémiu.
7. 5. 2009 13:29
Re: A já myslel, že je to Passat.....
hmm, sám ti neviem, kdo má v súčasnosti ku skutočnej prémii bližšie, či Lanča alebo Saab ;-\

v každom prípade, napr. SUV od Lančie si fakt neviem predstaviť, toto by bola parketa práve pre SAAB (aj keď pred 15 rokmi si asi ťažko niekto predstavil dieslového kombíka od Jaguara že? >:-[] )

Keď nad tým uvažujem takto, nakoniec by sa tie značky aj celkom dobre doplňali. To široké portfolio modelov, ktoré vedia ponúknuť MB/BMW/Audi, by spoločnými silama mohli zo značnej časti pokryť :-!
Avatar - Plautus
7. 5. 2009 14:45
Re: A já myslel, že je to Passat.....
tiež si myslím a napriek nie dobrej a zdravej situácii v niektorých (všetkých?) z uvedených značiek by si mali rozhodne čo odovzdať...spoločnými silami k lepším a krajším zajtrajškom...ale to už znie ako heslo z inej doby >:D ;-)
7. 5. 2009 20:11
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Sám si delenie polí pôsobnosti Lancie a Saabu naznačil. Každý by šiel vlastnou cestou a vzájomne sa dopĺňali. Nie je to podľa mňa nereálne. ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
7. 5. 2009 03:09
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Mondeo si to podělalo zadkem (ups), kterej je vyloženě nezvládnutej. V interiéru za Insignií i Passatem taky zaostává. Rve mi to srdce, ale čo sa dá robiť.
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 10:35
Re: A já myslel, že je to Passat.....
A já myslel že Croma, ha, ha >:D
Opravdu, přes občasné záblesky, ádvojko, většina toho co tu napíšeš je hodně slabé, tohle je tak na úrovni prvního stupně ZŠ.
6. 5. 2009 11:12
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Co ti na tom připadá slabé, snad nechceš tuto skutečnost popisovat na dvě A 4.
Zde plně postačuje strohý komentář viz. výše. :-)
6. 5. 2009 11:15
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Navíc, hodně "slabě" tam působí právě ta Croma.
Toho jsem si vědom i já, že prodeje netrhá.
Nesmíš za vším vidět jen snahu o zesměšnění, ten můj příspěvek byl naprosto upřímný. (byl jsem překvapen)
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 13:31
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Jasně, ty upřímný kluku. I tohle tvé prohlášení nemůže než potvrdit, co jsem napsal výše... slabé.
6. 5. 2009 13:41
Re: A já myslel, že je to Passat.....
A mě to zas utvrzuje v tvé inteligenci. >:D
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 14:04
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Zas mi tak nelichoť, tak hloupou výmluvu by prokouknul každý. ;-)
6. 5. 2009 15:35
Re: A já myslel, že je to Passat.....
Ža Ťa toľko trápi úroveň toho alebo tamtoho. Prečo nediskutuješ radšej o autách ako ľuďoch? ;-)
neregistrovaný "Donovan"
6. 5. 2009 18:06
Re: A já myslel, že je to Passat.....
:yes: Zvlášť, když o autech mu to tak jde :-)
6. 5. 2009 20:16
Re: A já myslel, že je to Passat.....
To je fakt, o autách s Dinarom je radosť diskutovať. ;-) :yes:
7. 5. 2009 10:44
Re: A já myslel, že je to Passat.....
no, povedal by som to tak - radosť je to z našej strany. Otázne je, či s jeho skúsenosťami je pre neho diskusia s nami tiež aspoň minimálnym prínosom >:-[]
Avatar - T613
7. 5. 2009 12:34
Re: A já myslel, že je to Passat.....
jen ať trpí! >:-[] :yes:
7. 5. 2009 13:40
Re: A já myslel, že je to Passat.....
>:-[]
6. 5. 2009 13:13
PĚT PASSATŮ
Pět let na špici v prodejích. To žádá pochvalu. Insignia samozřejmě tak dlouho na vrcholu vydržet nemůže. Je to záležitost měsíců, potom zase žezlo převezme ten nejlepší. Co je však důležité. Insignia (jistě oprávněně) bude drtit konkurenci komplet od dosadvadní prodejní dvojky, to je jasné už dnes. V tom je síla Insignie. A že bude Passat prodejně úspěšnější? Přejme mu to, vždyť je to ten, kdo roky definuje střední mainstrem, tak kde bys ho chtěl mít? Koneckonců... nejtvrdší úder dostali tři mušketýři.... ;-) rázem jako by nebyli...
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Dinar
6. 5. 2009 13:37
Re: PĚT PASSATŮ
Jen ať se Insignia prodává, jednak je to výborné auto, jednak je to želízko evropského výrobce, kterému je nutno v současné situaci držet palce. Insignia, na rozdíl od mondea, má na to, nějakou dobu to žezlo nést, trochu naředit přepasatované silnice nezaškodí, co mě překvapuje, že tu pořád někomu stojí za to se "upřímně" podivovat nad tím, že novinka pár měsíců po svém uvedení táhne víc než pět let staré auto. Někdy je to tu fakt jak v mateřince.
6. 5. 2009 13:42
Re: PĚT PASSATŮ
Někdy často... :-) Jasně, souhlas.
Avatar - KANKUNEN
6. 5. 2009 13:57
Re: PĚT PASSATŮ
A někdy jak v magořince, některým se líbí na své oblíbené značce i lejno na kapotě, když má ten správný znak a skvělá vychytávka u neoblíbené značky je vlastně nepotřebná zbytečnost.
Avatar - white label
6. 5. 2009 15:51
Re: PĚT PASSATŮ
Nevím čím to je Dinare, ale s tebou se tu shoduju pravidelně...,
ty musíš být vlastně nesmírně inteligentní a znalý člověk...
:yes: ;-)
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:24
Re: PĚT PASSATŮ
>:D hláška dňa :yes:
Avatar - white label
6. 5. 2009 17:35
Re: PĚT PASSATŮ
Díky... :-! >:D
7. 5. 2009 10:04
Re: PĚT PASSATŮ
Kdyby CR mela velikost Nemecka, Rakouska, postkomunistickych zemi jako jsme my, Slovaci atd. opevovali by jste tu Skodovku (pominme ze je to vlastne VW). Pasik je tady proste domaci a drti to stejne jako Skodovka u nas. Samozrejme je to kvalitni auto, kral ale ne. ;-)
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 14:11
Re: PĚT PASSATŮ
Tak čo hovoríš na moju predzvesť, že Insignia bude pre konkurenta HODNĚ ťéžký konkurent. Splnila sa. Ale, ak by došlo na kúpu u mňa, volím S40 alebo Passat.
6. 5. 2009 14:29
Re: PĚT PASSATŮ
Toho sa ešte roky nemusíš obávať. >:-[]
6. 5. 2009 15:23
Re: PĚT PASSATŮ
Na pohodlie už nereflektuješ? >:D
neregistrovaný "Hooonza"
6. 5. 2009 15:48
Re: PĚT PASSATŮ
Já bych rozhodně insignii nezvolil - ani při poměrně malé tělesné výšce 172 cm se nemohu pohodlně usadit na zadních sedadlech. Hlavu musím mít předkloněnou, jinak se opírám o strop...
Avatar - white label
6. 5. 2009 16:25
Re: PĚT PASSATŮ
I u Insignie je při bližším "ohledání" zřetelná, místy až mírně úporná, ale logická snaha "zalíbit se"...např. i na úkor prostoru na zadních sedadlech, zejména v oblasti hlavy.
Přesto je optický dojem z celého vozu (u sedanu) podstatně lepší, než u opuchlého a různými chromo-rámečky "přezdobeného" Mondea...které opticky zastíní třeba i jeho "sourozenec"
S-Max...
Klasický sedan v podobě 5let starého Passatu, už působí designově poněkud "vyčpěle", i když jinak ani dnes nemá žádné zásadní slabiny...
Proto "prvotní" úspěch INSIGNIE nepovažuju za až tak moc překvapivý... :yes: :-!
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:26
Re: PĚT PASSATŮ
keď si kupuješ auto tak sa snáď nebudeš voziť vzadu, ne? Ale menej miesta vzadu na výšku je pochopiteľná daň za krásu
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:27
Re: PĚT PASSATŮ
Aha, takže ak si kupujem auto, tak nemusím myslieť, ako je to vzadu s priestorom.
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:28
Re: PĚT PASSATŮ
musím si uvedomiť ako často sú miesta vzadu využívané...ale z egoistického vodičovho pohľadu mi to môže byť šuma
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:33
Re: PĚT PASSATŮ
Aj keby som viezol vzadu niekoho len raz za rok, tak si nevyberiem Insigniu, lebo dospelého tam nepreveziem. Maximálne tak teba a ani to by si nemohol byť v detskej sedačke. >:D
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:41
Re: PĚT PASSATŮ
v tvojej trojkolke máš miesta vzadu habadej, žiadny strach
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:45
Re: PĚT PASSATŮ
ale treba si uvedomit, ze Insignia trpi nie, len priestorom vzadu nad hlavou, ale aj priestorom pre kolena a to je dan za nadcasovy design a v tomto ohlade sa nemoze postavit Passatu a Mondeu ani nehovorim.
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:50
Re: PĚT PASSATŮ
klasickému passatu nie..ale skús to porovnať s CC-čkom..to už začne byť korenisté
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:51
Re: PĚT PASSATŮ
Ale Insignia nejde proti CC ale bežným autám.
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:52
Re: PĚT PASSATŮ
porovnaj si siluetu insignie a cc-čka a potom sa začneme baviť...v tvojom ponímaní sveta môže konkurovať aj fábii :-!
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:57
Re: PĚT PASSATŮ
ale podla siluety sa auta nezaraduju do tried.
Avatar - white label
6. 5. 2009 18:08
Re: PĚT PASSATŮ
To máš samo pravdu, ale je dost kupujících, co o nějakých třídách ani neví, nebo je to pro ně nepodstatné...
Prostě se jim Insignia líbí a dají jí přednost před klasickým Passatem k vůli vzhledu, nebo před CC, k vůli 5 místům apod.... :-!
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:21
Re: PĚT PASSATŮ
to je pravda, ja, len ze by sa nemali porovnavat auta odlisnej koncepcie a zvlast, ked jedno je robene cisto pre rodinu a to druhe je skor image.
Avatar - gld
6. 5. 2009 18:23
Re: PĚT PASSATŮ
nenapadá ma jeden jediný dôvod prečo NE porovnávať insigniu a passat cc
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 18:16
Re: PĚT PASSATŮ
Hmm, takže Insignia môže podľa tejto myšlienky konkurovať aj Panamere...
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:53
Re: PĚT PASSATŮ
a navyse ide o stvormiestne kupe. :-)
Avatar - gld
6. 5. 2009 18:25
Re: PĚT PASSATŮ
a insignia je potom päťmiestne kupé..

ale čo sa čudujem, marketing je silná zbraň
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 18:46
Re: PĚT PASSATŮ
mozno designovo pripomina kupe, ale podstatne je, ze nie je, je to klasicky predstavitel lim. strednej triedy, designovo moderne strihnuty.
Avatar - gld
6. 5. 2009 19:08
Re: PĚT PASSATŮ
teraz hovoríš o insignii alebo o passate cc?
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 19:12
Re: PĚT PASSATŮ
no ked si to pozorne precitas tak Ti to musi byt jasne. ;-)
Avatar - gld
6. 5. 2009 19:23
Re: PĚT PASSATŮ
mohlo by ale ten horný popis mi sedí na obidva, to je problém >:D
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 17:50
Re: PĚT PASSATŮ
Tá nemá len jednu sedačku? :-O >:D
6. 5. 2009 20:17
Re: PĚT PASSATŮ
A na to si prišiel kde? Myslíš, že je tam menej miesta ako napríklad v Thalii?
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 20:53
Re: PĚT PASSATŮ
Na hlavu určite.
neregistrovaný "Findalf"
19. 5. 2009 13:00
Re: PĚT PASSATŮ
tak zkus Insignii Sports Tourer
6. 5. 2009 16:09
Re: PĚT PASSATŮ
Jo, je to dobře. Insignia bude atakovat čelní místo. To těžce ponese Mondeo.
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:27
Re: PĚT PASSATŮ
a konieckoncov aj passat :-!
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:42
Re: PĚT PASSATŮ
passat to neohrozi, ale mondeo urcite. ;-)
Ja si aj tak myslim, ze je to , len taky prvotny bum sposobeny nadcasovostou Insignie, ale ako to s nou bude naozaj ukaze az cas.
Avatar - gld
6. 5. 2009 17:51
Re: PĚT PASSATŮ
ale ohrozí...každému totiž uchmatne kus koláča, o to ide
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 17:55
Re: PĚT PASSATŮ
aspon to bude mat prospech pre nas zakaznikov, lebo automobilky sa budu snazit zlepsovat sa.
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 18:18
P.S.: Zlaty Ventilek
Insignia je konkurentom pre Panameru neb má podobnú siluetu. >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
6. 5. 2009 19:47
Re: P.S.: Zlaty Ventilek
ten toluen se nečichá!
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 19:58
Re: P.S.: Zlaty Ventilek
Já som snáď prišiel s názorom, že Insignia konkuruje CC, lebo má podobnú siluetu?
Avatar - T613
6. 5. 2009 20:04
Re: P.S.: Zlaty Ventilek
Insignia, CC .. kde je Panamera? Toluen se nečuchá!
Navíc obojí má čtvery dveře
7. 5. 2009 06:38
Re: P.S.: Zlaty Ventilek
Sklapni už s tým ventilkom. Správaš sa jak úplný manťoš ;-\ :no:
6. 5. 2009 19:42
Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k dispo
Nezávislý přehled evropského trhu (jako na potvoru) v tuto chvíli není k dispozici. Tak že pěkná kachna. ;-) 100.000 objednávek = prodané auto. Hmm. :no: Ubohé PR, krachujícího Opelu. Smutné.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
6. 5. 2009 19:44
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
Hm no jo Mondeo není nejprodávanější, to naštve co? >:D

[odkaz]

Druhé místo v prodejích v Německu v tomto roce.

Opel v Německu v dubnu prodal o mnoho více aut-38tisíc aut, druhé místo za VW.
[odkaz]
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 19:51
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
toto vyhlasili na oficialnej prezentacii :
„Za prvé dva mesiace roka 2009 sme prijali 80 000 objednávok na novú Insigniu vo verzii sedan," komentoval prvé predajné úspechy Auta roka 2009 Andreas Häfele zodpovedný za vývoj. Podľa neho zákazníkov zaujali dostupné technické prvky. Veď až 60 percent všetkých objednávok zahŕňalo adaptívne svetlá. Pri vývoji doplnkov sme si dávali konkrétne otázky a podľa toho zostavili výbavu. „Napríklad koľko zákazníkov chce panoramatickú strechu?," pýta sa Häfele.
Avatar - Arnold Hackel
6. 5. 2009 19:55
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
opel má ke krachu rozhodně dál, než Ty, osle...
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 19:58
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
>:D
7. 5. 2009 20:13
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
Tak to bola fakt úžasná reakcia, Mark, ukážková. Ukazuje tvoj skutočný obzor. Stále sa nedokážeš kontrolovať?
6. 5. 2009 20:19
Re: Nezávislý přehled evropského trhu v tuto chvíli není k d
A ty si čo zač, keď si dovolíš v jedinom príspevku niekomu nadávať? Radšej sa zdrž, ak nevieš napísať nič zmysluplné, bez príspevkov ako píšeš ty sa tu rozhodne zaobídeme. ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:15
Insignia...
... co dodat? :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 21:35
Re: Insignia...
Jasné. Dobrý dizajn, to stačí. >:D :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:47
Re: Insignia...
Myslel jsem koncentrát kvalit. Zase útočíš?
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 21:57
Re: Insignia...
Isteže. Dozadu sa nezmestí ani človek, vraj mladší ako ty a ty ani nemáš čo dodať, než len: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 22:03
Re: Insignia...
Žádné auto není bezchybné. Dynamická linie střechy zkrátka ukradla cestujícím místo nad hlavou...

Jinak se jedná o velmi vyspělý vůz. Chceš snad tvrdit, že nikoli?
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:04
Re: Insignia...
Vyspelé auto, ktorému iné než :yes: nie je dodať v strednej triede nemôže predsa byť autom 2+2.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 22:06
Re: Insignia...
Kdo mluví o uspořádání 2+2?
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:22
Re: Insignia...
To auto vzadu dospelých neodvezie. Leda tak deti. Presne to sedí koncepcii 2+2
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:27
Re: Insignia...
507 neprehanaj, az take zle to nie je. ;-)
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:30
Re: Insignia...
Já som sa dotýkal stropu. A to sa mi nepáči. Nie som zase extra vysoký.
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:32
Re: Insignia...
no tak sa trosku podsupnes a je to vybavene, alebo zoberies kombajn. ;-)
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 22:35
Re: Insignia...
>:D
No, keď ešte trošku povyrastiem, tak sa tam zmestiť nebudem. Nepáči sa mi to.
neregistrovaný "maxo"
6. 5. 2009 22:36
Re: Insignia...
no ale rast uz budes len do sirky a tam problem nebude. >:D
Avatar - gld
6. 5. 2009 22:43
Re: Insignia...
v 12. má rastový potenciál, o tom nepochybuj
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 23:57
Re: Insignia...
V 12? Pridaj, chlapče.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 22:54
Re: Insignia...
Chyba na úkor dynamickému designu...
Avatar - Katikakus
6. 5. 2009 23:29
Re: Insignia...
Vis o tom, ze Insignia existuje i ve verzi Sports Tourer, cili combi?
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 23:57
Re: Insignia...
A prečo si mám kupovať kombi, keď chcem sedan?
7. 5. 2009 10:16
Re: Insignia...
Jestli si chces koupit auto kde budes jezdit vzadu, tak zvazujes 7er, S classe atd., kdo si kupuje Insigniu tak ji v 99% pripadu ridi nebo sedi u spolujezdce. Prober se. ;-)
7. 5. 2009 14:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
7. 5. 2009 16:58
Re: uff
a čakanie si skracujú tým že vykupujú insignie? >:D
11. 5. 2009 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0