to je test hodny chrobaka pytlika, takto BEZ ZATAZENIA dokaze ist aj Renault Thalia 1,2 16V cca 250km/h, zalezi len a len na maximalnych otackach motora, cize nulova vypovedna hodnota, este by ma zaujimalo ako zhodnotili to ze motor nie je hlucny
koukám, že jste ten test nepochopili. Ten test měl za úkol zjistit, jestli tam Opel dal omezovač, nebo nedal. A jak se zdá, tak dal i když tvrdí, že nedal.
jistěže ten test je skutečně ala pat a mat, na maximální rychlost mají vliv i jiné fyzikalní jevy, odpor vzduchu, valivý odpor pneumatik, tření... tohle je úsměvný test >:D
stejnou vypovídací hodnotu bude mít test plácaček na mouchy, kdy budu mlátit mouchy přilepené na mucholapce a počítat, kolik jsem jich kterou plácačkou trefil.
Na test, zda je tam omezovac nebo ne, to staci i takto. Jenom mne porad vrta hlavou, proc to auto musi bejt tak osklivy, to nespravi ani tech 270 na blbym valci :-)
Tak tomuto sa vravi "test" rychlosti 270km/h, hej? Nabuduce treba postavit auto na spalky a zhodit kolesa. Mozno potom "pojde" este rychlejsie! Alebo vytiahnut snimac rychlosti, a podla typu bud napatim, pulznym zdrojom, alebo vrtackou roztocit tachac tak ze rucicka obide stupnicu dva krat! >:D
Páni redaktoři, vždyť tento "test" je absolutně mimo. Pokud vezmeme v potaz, že auto nemusí překonávat aerodynamický odpor, tření mezi pneumatikami a povrchem silnice a budeme brát cca 10% odchylku tachometru, není tento výsledek nikterak úchvatný na auto, které má 325 koní.
Nikdo nechtel prece simulovat jizdu po dalnici, ale jak vidite,jestli ten typek neubral plyn v 270 tak to auta tam zrejme ten omezovac mit bude... Vzdyt to zrychluje dost masivne az do tech 270, motor toci nekde kolem 5000, a najednou konec?
Tak trosku premejslecte, kdyz tam to auto nema tak velikou ztratu energie jako pri jizde, tim spis by meli prekonat rychlost 270 km/h...
Tak především úvodní odstavec článku je zavádějící až hrůza:
"Jak vyzkoušet maximální rychlost výkonného automobilu a přitom se nedopustit přestupku? Stačí zajet do Německa a nebo...zvednout auto o pár centimetrů nad asfalt."
Jedná se umělý test v nereálných podmínkách. Myslím, že to bylo také dost nebezpečné. Nedivil bych se, kdyby se třeba zbláznila elektronika (haldex, ESP, ... ) a něco zablokovala. To by byl mazec kdyby to auto spadlo z podstavce.
Jinak k omezovači - oficiální informace říkají o maximální rychlosti 270 km/h. V téhle rychlosti by měl být motor v insignii na limitu. Ono i podle výkonu 239 kW to auto nemůže mít o moc na víc. Porovnám (schválně "netřídně") s 911tkou se 254 kW, která má maximálku 284 km/h. Přitom na straně 911 je výrazně lepší aerodynamika. Zkrátka jestli je na 270 omezovač nebo není už nikoho moc zajímat nemusí, protože to o moc víc stejně nikdy nepojede.
A jakou má tenhle test přidanou hodnotu pro mě? Závěr je, že maďaři jsou jelita >:D (kolegové ze slovenska budou určitě souhlasit >:-[] )
Ještě že mi ty geniální hlavy vysvětlily, že to není to samé jako jet po dálnici. Prej odpor vzduchu, válivý odpor a jiné záhadné veličiny zde hrají roli, ti kluci musí být minimálně závodní inženýři...
A teď vážně, kloučku to, že ti včera na hodině fyziky v páté třídě řekli něco o odporu vzduchu, vážně není vstupenka na diskuzi s vidinou jak tady všem rozšíříš obzory. Tohle ví s prominutím i uklízečka co vám tam v šatně pod přezůvkama stírá podlahu.... Tohle není quickfit servis chorého mozku, to jsi na úplně špatném serveru...
:yes:
nech si detičky prehraju video z realnych podmienok ( s odporom vzduchu a dokonca tmou >:-[] , dufajme, ze vedia trochu "english" na precitanie komentarov
Jsem spokojeným vlastníkem a mam vyzkoušeno že Insignia OPC unlimited si to spokojeně mastí v německu po dálnici 276 km/h a může foukat vítr odkud chce . Jo žere ale jede a že by se něco mělo zaseknout tak to může i u fabie 1,2 HTP při 50 km/h .