Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia OPC: Maďarský test 270 km/h na parkovišti

Připoutat, zvednout 20 cm nad vozovku, startujeme…
Zpět na článek
23. 11. 2011 14:12
23. 11. 2011 14:15
23. 11. 2011 16:17
24. 11. 2011 13:39
23. 11. 2011 16:45
23. 11. 2011 17:23
23. 11. 2011 18:32
23. 11. 2011 19:46
24. 11. 2011 07:07
1. 10. 2020 07:41
23. 11. 2011 13:31
chrobak pytlik test
to je test hodny chrobaka pytlika, takto BEZ ZATAZENIA dokaze ist aj Renault Thalia 1,2 16V cca 250km/h, zalezi len a len na maximalnych otackach motora, cize nulova vypovedna hodnota, este by ma zaujimalo ako zhodnotili to ze motor nie je hlucny
Rozbalit vlákno
3
Avatar - eLzyx
23. 11. 2011 15:30
Re: chrobak pytlik test
koukám, že jste ten test nepochopili. Ten test měl za úkol zjistit, jestli tam Opel dal omezovač, nebo nedal. A jak se zdá, tak dal i když tvrdí, že nedal.
27. 11. 2011 20:09
Re: chrobak pytlik test
Pri 270 tocil motor 5500 za minutu. Prostor tam jeste je :-)
Jinac souhlas
23. 11. 2011 15:41
Re: chrobak pytlik test
Ne, nedokáže.
Na to má krátkou převodovku.
23. 11. 2011 14:12
no toto
před 25 lety můj simson na stojánku taky dal 120km/h (50 ccm, 3,5kW)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cerrbion
23. 11. 2011 14:15
podmínky
jistěže ten test je skutečně ala pat a mat, na maximální rychlost mají vliv i jiné fyzikalní jevy, odpor vzduchu, valivý odpor pneumatik, tření... tohle je úsměvný test >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 16:17
Te je hova*ina
stejnou vypovídací hodnotu bude mít test plácaček na mouchy, kdy budu mlátit mouchy přilepené na mucholapce a počítat, kolik jsem jich kterou plácačkou trefil.

Nur ein Trottel fährt mit Opel
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2011 18:00
Re: Te je hova*ina
Nur ein Trottel sagt, dass Opel schlecht ist.... :-!
24. 11. 2011 13:39
Re: Te je hova*ina
Aber das sage ich nicht...
23. 11. 2011 16:45
RE
Na test, zda je tam omezovac nebo ne, to staci i takto. Jenom mne porad vrta hlavou, proc to auto musi bejt tak osklivy, to nespravi ani tech 270 na blbym valci :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 17:23
Maďaři
...
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 18:32
LOL
Tak tomuto sa vravi "test" rychlosti 270km/h, hej? Nabuduce treba postavit auto na spalky a zhodit kolesa. Mozno potom "pojde" este rychlejsie! Alebo vytiahnut snimac rychlosti, a podla typu bud napatim, pulznym zdrojom, alebo vrtackou roztocit tachac tak ze rucicka obide stupnicu dva krat! >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 19:46
Redakce
Páni redaktoři, vždyť tento "test" je absolutně mimo. Pokud vezmeme v potaz, že auto nemusí překonávat aerodynamický odpor, tření mezi pneumatikami a povrchem silnice a budeme brát cca 10% odchylku tachometru, není tento výsledek nikterak úchvatný na auto, které má 325 koní.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2011 07:07
:)
jsem si vzpomněl jak jsem tohle zkoušel v garaži, výsledek 240 tzn konec tacho :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2011 10:14
Tak asi vam unikl ten celej smysl toho testu...
Nikdo nechtel prece simulovat jizdu po dalnici, ale jak vidite,jestli ten typek neubral plyn v 270 tak to auta tam zrejme ten omezovac mit bude... Vzdyt to zrychluje dost masivne az do tech 270, motor toci nekde kolem 5000, a najednou konec?
Tak trosku premejslecte, kdyz tam to auto nema tak velikou ztratu energie jako pri jizde, tim spis by meli prekonat rychlost 270 km/h...
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2011 19:34
Re: Tak asi vam unikl ten celej smysl toho testu...
Hod se do klidu, tendle Opel neni na plyn, tj normal benzinak...
26. 12. 2011 00:19
ČLÁNEK - ZMATEK
Tak především úvodní odstavec článku je zavádějící až hrůza:

"Jak vyzkoušet maximální rychlost výkonného automobilu a přitom se nedopustit přestupku? Stačí zajet do Německa a nebo...zvednout auto o pár centimetrů nad asfalt."

Jedná se umělý test v nereálných podmínkách. Myslím, že to bylo také dost nebezpečné. Nedivil bych se, kdyby se třeba zbláznila elektronika (haldex, ESP, ... ) a něco zablokovala. To by byl mazec kdyby to auto spadlo z podstavce.

Jinak k omezovači - oficiální informace říkají o maximální rychlosti 270 km/h. V téhle rychlosti by měl být motor v insignii na limitu. Ono i podle výkonu 239 kW to auto nemůže mít o moc na víc. Porovnám (schválně "netřídně") s 911tkou se 254 kW, která má maximálku 284 km/h. Přitom na straně 911 je výrazně lepší aerodynamika. Zkrátka jestli je na 270 omezovač nebo není už nikoho moc zajímat nemusí, protože to o moc víc stejně nikdy nepojede.

A jakou má tenhle test přidanou hodnotu pro mě? Závěr je, že maďaři jsou jelita >:D (kolegové ze slovenska budou určitě souhlasit >:-[] )
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2012 16:44
Tohle je zas přehlídka diskuzích jelit....
Ještě že mi ty geniální hlavy vysvětlily, že to není to samé jako jet po dálnici. Prej odpor vzduchu, válivý odpor a jiné záhadné veličiny zde hrají roli, ti kluci musí být minimálně závodní inženýři...

A teď vážně, kloučku to, že ti včera na hodině fyziky v páté třídě řekli něco o odporu vzduchu, vážně není vstupenka na diskuzi s vidinou jak tady všem rozšíříš obzory. Tohle ví s prominutím i uklízečka co vám tam v šatně pod přezůvkama stírá podlahu.... Tohle není quickfit servis chorého mozku, to jsi na úplně špatném serveru...
Rozbalit vlákno
1
13. 1. 2012 16:04
Re: Tohle je zas přehlídka diskuzích jelit....
:yes:
nech si detičky prehraju video z realnych podmienok ( s odporom vzduchu a dokonca tmou >:-[] , dufajme, ze vedia trochu "english" na precitanie komentarov

[odkaz]
1. 10. 2020 07:41
OPC
Jsem spokojeným vlastníkem a mam vyzkoušeno že Insignia OPC unlimited si to spokojeně mastí v německu po dálnici 276 km/h a může foukat vítr odkud chce . Jo žere ale jede a že by se něco mělo zaseknout tak to může i u fabie 1,2 HTP při 50 km/h .
Rozbalit vlákno
0