Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
14
/
17
Prohlédnout znovu
Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
Opel Vivaro 1.6 CDTI Biturbo: Nejúspornější
|
acz
Za sedadly se v těsné blízkosti nacházela přepážka
|
acz
Za sedadly se v těsné blízkosti nacházela přepážka
|
acz
Průchod skrze přepážku dovoloval převoz předmětů dlouhých až 3,75 m
|
acz
Systém Start-stop bylo například během pomalé jízdy v koloně možné vypnout
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce zobrazující situaci na pravé straně vozidla zaslouží maximální pochvalu
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Nákladový prostor měl velmi nízkou vstupní hranu
|
acz
Kotvicí oka se nacházela také uprostřed výšky a pod stropem nákladového prostoru
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly šlapal jako hodinky
|
acz
Filtr pevných částic velmi blízko motoru se dobře vypaluje
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Opel Vivaro
|
acz
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8