Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
2
/
4
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Stav vstřikovačů musí posoudit odborník. Zcela průkazné je pouze fyzické měření na stanici, kde jsou sledovány závislosti tlaku, ovládacího impulzu, dávky a zpětného toku.
|
acz
Měření korekčního množství elektronickou diagnostikou na motoru může vypovídat nejen o horší kvalitě rozprachu některého vstřikovače, ale též o snížené kompresi daného válce.
|
acz
Tester KTS 200.
|
acz
Vysoká kouřivost též může ukazovat špatný stav vstřikovačů. Ale pozor: může být způsobena netěsným sáním, vadným EGR ventilem či nízkou kompresí. Auto by mělo do diesel-servisu jezdit celé a před opravou vstřikovačů projít kompletní diagnostikou.
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing