Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508: Podrobné informace k novému modelu

Už za tři týdny se na pařížském autosalonu ve světové premiéře ukáže nový Peugeot 508. Model, který bude hned o začátku roku 2011 k dispozici jako sedan i kombi SW, se bude pro evropské trhy vyrábět ve Francii.
Zpět na článek
7. 9. 2010 15:08
8. 9. 2010 11:13
neregistrovaný "D'Zar in"
7. 9. 2010 15:26
10. 9. 2010 13:45
11. 9. 2010 21:41
7. 9. 2010 15:28
7. 9. 2010 15:45
7. 9. 2010 15:55
7. 9. 2010 16:09
7. 9. 2010 16:13
7. 9. 2010 16:24
7. 9. 2010 17:56
7. 9. 2010 19:28
7. 9. 2010 15:51
7. 9. 2010 15:54
7. 9. 2010 16:07
7. 9. 2010 16:02
7. 9. 2010 16:20
7. 9. 2010 17:18
7. 9. 2010 19:46
8. 9. 2010 10:26
8. 9. 2010 17:22
neregistrovaný "Smejo"
8. 9. 2010 01:36
8. 9. 2010 07:13
8. 9. 2010 10:15
Avatar - Glaukos
7. 9. 2010 15:08
Jsem zvědav
Jsem zastáncem benzínu a to nejlíp atmosférického šesti či osmi válce, takže po téhle stránce mě 508 zatím neuspokojuje, ale jinak byl řekl, že bude mít úspěch a Insignia (ta hlavně) s Mondeem, Passatem a Superbem by se měli začít bát
Rozbalit vlákno
2
8. 9. 2010 10:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "D'Zar in"
8. 9. 2010 11:13
Re: Jsem zvědav
:yes: :-!
Avatar - kari.laz
7. 9. 2010 15:26
úsměv
Pořád ještě se úplně nezbavili tý přední huby. Ta přední maska má zase ten přiblblí úsměv. To je asi jediná zásadní věc, která mi tam vadí. Jinak to vypadá zajímavě. Jsem na to zvědavý. Slibně to zní hlavně s motorem 2,2 HDI 150KW/450Nm.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
10. 9. 2010 13:45
Re: úsměv
hlavně se mi, stejně jako u 3008, trochu zdá, že ta velká tlama se ke zbytku auta prostě vůbec nehodí...ale těžko hodnotit...
11. 9. 2010 21:41
Re: úsměv
VW to stále nie je, aj keď sa už hodne priblížil
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 15:28
hmotnost
tie pohotovostne hmotnosti u tak velkeho auta (najme so vznetovymi motormi) mi robia radost. palec hore pre peugeot, ze po mazde (a ciastocne citroene s jeho novou C4-kou) ide o druhu automobilku (pokial viem), co vzdoruje "insignizacii / astracii" aut :yes: .

tesim sa na zive stretnutie s touto slecnou.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kari.laz
7. 9. 2010 15:45
Re: hmotnost
S hmotností se pochlapili i u Cayenu a Tuaregu
7. 9. 2010 15:55
Re: hmotnost
S hmotností se sice pochlapili ale i tak jsou tuším stále těžší než konkurence... :-)
Avatar - iudex
7. 9. 2010 16:09
Re: hmotnost
Bez bližšieho porovnania síce iba tipujem, ale nezdá sa mi, že by základ v strednej triede bol inde výrazne pod 1390 kg. :-|
7. 9. 2010 16:13
Re: hmotnost
:-) A mě se zdá že jsme se bavili o dvojičce Cayenne a Touareg... ;-)
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 16:14
Re: hmotnost
a tak si sa snazil >:D :*)
7. 9. 2010 16:24
Re: hmotnost
Nechápu oč ti jde ale pokud se nudíš tak hledej hmotnosti Cayenne, Touareg, ML, X5.... ;-)
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 16:27
Re: hmotnost
o com? skus este raz a poriadne si prejdi cele vlakno.
7. 9. 2010 17:56
Re: hmotnost
Stojí ti to za to se ztrapňovat? Chybu ve čtení děláš bohužel ty... Tím že jsem použil množné číslo, je do nebe jasné a nesporné, že jsem mluvil o dvojici Cayenne/Touareg...
;-)
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 19:17
Re: hmotnost
ty moj briskny "citatel" - a vsimol si si na koho som reagoval? prelozim ti to: podpichol som iudexa, ze so svojou dedukciou netrafil (on myslel na P508 a ty cayenne/touareg), ergo som pochopil, ze ty myslis dvojicu touareg/cayenne. navyse tu mam nizsie koment, kde to potvrdzujem.

neviem kto sa tu strapnuje .. :no:
7. 9. 2010 19:28
Re: hmotnost
Jo táááák.... Ty vodítka jsou trochu zavádějící, a v tom případě jsem to já kdo nechápe tvůj první příspěvek....

Každop. sorry. Asi mi bude chvili trvat přechod na novou "logiku" vodících nití....
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 19:29
Re: hmotnost
v pohode, ale netreba hned tak ofenzivne :-)
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 16:01
Re: hmotnost
mas pravdu, na touareg som zabudol, aj tomu fandim, aktualna verzia sa mi velmi paci (na rozdiel od sterilnejsej minulej).
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2010 15:30
kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
tak mam velku radost z krasneho noveho peugeotu 508, ktory vyzera famozne :yes:

Motoricky to taktiez bude spicka v strednej takze novy levi kral strednej triedy je jasny :yes:

Takto nejako si predstavujem peugeot, bravo chalani od Seiny ;-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Arnie J
7. 9. 2010 15:44
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
motoricky špička? kde to vidíš? nejsilnější diesel s manuálem má 103 kW a u benzínu to není o moc lepší
Avatar - kari.laz
7. 9. 2010 15:50
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Motoristicky to moc špička nebude. Super tam je motor 2,2 HDI 150 KW/450Nm, ale jinak průměr. V benzínu slabota. Jediný benzín je 1,6. Jedná se o dobrý motor, ale pořád to je jenom 1,6. i superb má v benzínu 1,8 TSI, 2,0 TSI a dokonce 3,6 FSI. Takže s motory je to poměrně chabé. pokud nechceš Naftu, moc na výběr není.
JInak se mi taky líbí, až na ten přiblblí úsměv, který je patrný hlavně na tom bílém autě. Jinak Super.
7. 9. 2010 15:51
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
*přiblblý....

V evropě se stejně prodává hlavně nafta... A 1.6 je ekonomická alternativa pro nízkou pořizovací cenu...
Avatar - iudex
7. 9. 2010 15:57
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
I Passat sa predáva hlavne ako TDI a napriek tomu má v ponuke 6(!) benzínov.
7. 9. 2010 16:21
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
To je pěkné ale bavme se o tom jak velký smysl to má... Za okolností kdy se s benzínem prodává 10% aut by asi nebylo příliš efektivní řešit superspektrum zažehových jednotek... Chci říct, že se Peugeotu ani tolik nedivím...
Příplatek za diesel u 3008 je taky pěkně tučný a nejspíš bych volil 1,6T, v praxi se však nafta prodává lépe...
Avatar - iudex
8. 9. 2010 08:19
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Keby sa automobilky rozhodovali iba podľa toho, aká motorizácia sa predáva, nemal by Superb 3,6V6 (videl si nejaký? Ja okrem TDI iba 1,8TSI), Passat 3,2 V6 ani 1,6i (TDI, občas TSI), Ibiza 1,4TSI, Insignia 2,8 V6 atď. Čiže Tvoj "argument" pokrivkáva na obe nohy. ;-\
8. 9. 2010 13:39
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Superb tady těží z motorové palety VW koncernu. To dá přeci rozum - proto může mít snadno v nabídce i motory, které se v něm jen minimálně prodávají.
Nemám v motorech VW moc přehled, ale počítám, že ty silné benzíny se nabízí např. v Audi, kde se obstojně prodávají. Proč je potom nenabízet i v dalších koncernových modelech a nerozmělnit tak vývojové a fixní náklady...
PSA nemá žádnou značku v prémiovém segmentu a benzínové motory se v tomto koncernu tudíž skutečně pohybují jen na okraji. Proto vývoj benzínových motorů skutečně nedává tolik smysl.
R-classův argument proto dle mého názoru vůbec nepokulhává. Naopak se nad tím dokázal zamyslet více než ty.
V článku se navíc píše, že zatím P 507 ZATÍM pouze se dvěma benzínovými motory. Třeba něco přijde...
Avatar - iudex
8. 9. 2010 13:53
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Isteže Superb využíva koncernové motory a je to logické. Ja som reagoval na R-Classov argument, že je to zbytočné, keď sa tieto motory nekupujú. Ak sa i tieto najvýkonnejšie benzíny moc nepredávajú (logicky ani u iných výrobcov), neznamená to, že sú v ponuke zbytočné. Keď už pre nič iné, tak pre budovanie image auta v rámci triednej konkurencie. Nečítal si aj tu na ACZ ako argument v prospech Superba, že má v ponuke 3,6 V6? Zvyšuje to jeho image, a to nie je len virtuálna hodnota, ale niečo, čo sa môže pretaviť do vyššej ceny.
PSA je tiež veľký koncern so širokou ponukou (i vo vyššej strednej) a je len ich hanba, že nedokážu osadiť i patričné výkonnejšie motory (ostatne nemajú v ponuke 3,0 V6? Majú, len na jeho vývoj dlhodobo kašlú. Naviac v dobe turbobenzínov nie je vývoj výkonnejších verzií extrémne náročný, je to skôr o prepĺňacích tlakoch (ako príklad 2,0 TSI od VW - výkony od 132 do 199 kW).
Takže nemyslím, že by sa nad tým R-Class hlbšie zamýšľal, nehovoriac o Tebe (pre Tvoju info: 3,6 V6 zo Superbu nie je v ponuke Audi).
A o dočasnosti benzínovej ponuky 508 som si tiež vedomý, viď môj príspevok zo včera, 15:51. ;-)
Avatar - kari.laz
7. 9. 2010 16:27
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Jenže to neznamená, že když se prodává více nafty, že se benzín neprodává. Například Superbů 1,8 TSI pár potkávám, Octavie taky. Ta absence nějakého většího benzínu je znát. Nějaký dvoulitr klidně atmo by se tam hodil.
Avatar - iudex
8. 9. 2010 08:19
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Presne.
Avatar - iudex
7. 9. 2010 15:52
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Súhlas. I keď ja by som bral práve ten 1,6THP, je bieda, že nič silnejšie neponúkajú. Nie všetci chcú chrochtať. 8-s
Avatar - Glaukos
7. 9. 2010 16:18
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
ještě tam chybí obyčejný benzínový dvoulitr pro milovníky benzínu bez závodních ambicí a z nechutí k pouhé šestnáctistovce
Avatar - Katikakus
7. 9. 2010 18:39
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Souhlas :yes:
Avatar - Katikakus
7. 9. 2010 18:33
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Tohle se netyka jenom Peugeotu. U noveho Mondea by nejsilnejsi benzin mel byt taky 1.6ka ovsem se 180 koniky. U 508 zrejme casem zaradi do nabidky i 147 kW verzi. Myslim, ze podobny trend bude nasledovat i u ostatnich vyrobcu. Uvidime, jak na tom bude "novy" Passat.
Avatar - Andromeda
7. 9. 2010 22:30
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
A co 2,0 Eco Boost zatím ve výkonové verzi 149kW,později 176kW ;-) ?
Avatar - Katikakus
7. 9. 2010 22:56
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Uvidime ;-)
Avatar - iudex
8. 9. 2010 08:21
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
U akého Mondea? Budúcej generácie MY 2015? 8-s Pretože ako Ti už odpovedali bližšie, súčasné faceliftované Mondeo má 2,0 SCTI so 149 a 177 kW. Mimochodom 1,6SCTI so 180 k v Mondeu vôbec nebude. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 9. 2010 12:39
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Mluvim o pristi generaci.
Avatar - iudex
8. 9. 2010 13:45
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Tak to si jasnovidec, lebo nikde som zatiaľ NIČ o budúcej generácii Mondea nečítal.
Avatar - Katikakus
8. 9. 2010 14:07
Re: kedze som peugeotak a kia-hyundai fanda
Kdepak jasnovidec. Nekde jsem cetl rozhovor s Andrew Fraserem, jsou to jeho slova. Samozrejme, je to jeste daleko a do te doby se muze mnoho zmenit. ;-)
Avatar - iudex
7. 9. 2010 15:51
BENZÍN JE KDE?
Ako tradične Peugeot silne bazíruje na dízloch, ktoré vyzerajú byť špičkové (2,2 s 204 PS!) Ale čo benzín? Dve jedna-šestky v strednej triede, ktorá má súčasne nahradiť vyššiu strednú?! 8-s Ja viem, že ponuka nie je konečná, ale s ohľadom na emisie myslím, že tradičná 3,0 V6 už nebude a žiadny trochu silnejší benzín v koncerne nemajú. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 16:05
Re: BENZÍN JE KDE?
suhlas, v tomto koncern PSA zaostava. ked uz benzin, mam radsej atmo, ale vzhladom na aktualny trend by bolo dobre vymysliet s BMW aj nejaky 1,8 THP, 2,0 THP apod.

pre mna by vsak bolo idealne 2,0 HDi v tmavom kombiku, mnam :-) sedan ma trochu nevyvazeny zadok a svetla farba predku tiez neprospieva (ked teda kukam konkretne na tieto dve auta na fotkach).
Avatar - Katikakus
7. 9. 2010 18:37
Re: BENZÍN JE KDE?
Viz muj pripevek vyse. Osobne si myslim, ze casem pribude silnejsi verze 1.6 THP se 147 kW, ktera bude napr. v Citroenu DS4.
Avatar - iudex
7. 9. 2010 15:54
Rázvor
Pozoruhodná je hodnota rázvoru osí kolies. 287 cm na strednú triedu je asi rekordná hodnota, presahujúca výrazne i nahrádzanú 607. :yes: Som zvedavý, ako sa to prejaví v interiéri (407 bol na tom vzadu biedne).
Rozbalit vlákno
10
Avatar - PicoBello
7. 9. 2010 16:07
Re: Rázvor
jj, po hmotnosti druha vec, kt ma tesi.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2010 19:28
Re: Rázvor
No na obrazkoch dole je uvedena hodnota razvoru 2817mm nie 2871 ako v clanku

zrejme ani nove auto cz nie je bez chyby, mame este kvalitnejsi obsah ako doteraz >:-[] cize ziadny
Avatar - iudex
8. 9. 2010 09:01
Re: ZLÝ ÚDAJ o RÁZVORE
Na iných stránkach je údaj 2817 mm, teda tu zrejme "preskočili" číselká a vzniklo z toho 2871 mm (čo je dosť rozdiel). 8-s */peugeot-508-vrcholny-peugeot-v-detaile…
Avatar - Rysguf.
7. 9. 2010 19:21
Re: ZLÝ ÚDAJ o RÁZVORE
biedne je na tom Octavia I. co sa tyka sedenia vzadu, ale aj to sa tam 90% naroda posadilo, tak potom uz nic nemoze byt "biedne" :-)
Avatar - Rysguf.
8. 9. 2010 01:07
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
len pre spresnenie :-)

je to aj dole na fotke s rozmermi a rovnako tak na inych weboch.

Len dodam pre kritikov, malo miesta nebude, jednak to je vidiet na foto a potom ja mam 407 s "dlhsim razvorom" :-) a je tam dost miesta. Zdeno Chara by si za seba urcite sadol :-)
Avatar - iudex
8. 9. 2010 08:26
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
Čo je to prosím Ťa "407 s dlhším rázvorom"? Prezidentská verzia á la Octavia I Long s dovarenou strednou časťou?
Neviem, koľko meriaš a čo je pre Teba pohodlné sedenie, ale ani ja so svojimi 193 cm si do 407 v pohode nesadnem, tak Cháru z toho môžeš tiež vynechať. ;-)
Avatar - iudex
8. 9. 2010 09:04
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
Správne poukazuješ na nesprávny údaj o rázvore tu na auto.cz, avšak podľa info všade inde je rázvor 2817 mm, čo je stále VIAC ako 407 s 2725 mm. ;-)
[odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
Dobrý den, jak správně uvádíte, hodnota rozvoru náprav je 2817 mm. V tabulkách byl překlep, ze kterého vznikl i chybný výpočet mezigeneračního srovnání. Za tuto chybu se vám i dalším čtenářům omlouvám.
Rozvor u 508 je opravdu o 92 mm větší než u 407, tak jak je uvedeno v textu (a nyní i v tabulce) a jak by vyplývalo z porovnání nákresu v galerii s rozměry 407. Rozvor je stále zároveň o 17 mm (nikoliv 71 mm) delší než u 607.
Co se týká diskutovaných údajů šířky, v tabulce je běžně udávaná hodnota se sklopenými zrcátky, zatímco nákresu automobilka uvádí v praxi nevýznamnou šířku zcela bez zrcátek (lidově řečeno přs blatníky).
Pro úplnost: přdsné údaje jsou Šířka karoserie mezi dveřmi / se sklopenými zrcátky / s rozloženými zrcátky: 1,853 / 1,920 / 2,068
11. 9. 2010 21:28
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
Oponoval by som, čo sa týka uvádzanej šírky. Hodnota šírka so sklopenými zrkadlami nehovorí o nič viacako s vyklopenými. Z praktického pohľadu je najdôležitejšia šírka vrátane zrkadiel, hlavne pre tých, čo parkujú v garážach so socialistickými rozmermi je to zaujímavý údaj. Ale pre porovnanie rozmerov rôznych áut sa odjakživa používa posledne menovaná "šírka cez blatníky", iže šírka bez zrkadiel. Bolo by fajn, keby ste sa aj na auto.cz tohto zvyku držali, poprípade uvádzali vždy všetky známe rozmery. Mnohých zaujíma aj hodnota previsov, alebo nájazdové uhly vpredu aj vzadu, ešte mám v pamäti rozčarovanie známeho, ako si kúpil novú Octaviu (1.generácie), a nemohol s ňou zaparkovať v garáži pod domom, lebo by si to odniesol výfuk...
Avatar - iudex
8. 9. 2010 08:23
Re: RAZVOR je o 8mm MENSI ako ma 407
90% národa sa posadí i do Fabie, to nie je žiaden argument. Porovnaj si to s miestom vzadu u konkurencie (Passat, Mondeo, Superb) a v tom kontexte vnímaj moje tvrdenie; potom uznáš, že je dôvodné.
7. 9. 2010 16:02
Dashboard
Ta pristrojova deska z Passatu je tam schvalne nebo jako frantikum dosla invence ?
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2010 16:20
NOVÁ TŘÍDA
No, a je to tady, velikostní kategorizace se nám začíná komplikovat. Vedle střední a vyšší střední vzniká v tíchosti pežotovská podsekce "střední XL". Avšak ať je to jak je to, 508 bude řazena nepochybne do střední třídy. Když to srhnu, pak zatřídění pětsetosmičky bude napříště vypadat takto - francouzský mainstream, střední XL. Nauč se to zpaměti, ať v tom pak na diskuzích nemáš brajgl.

Co se týká vozu, tak jak tak koukám, z Wolfsburgu by ty přístrojovky mohli rovnou dodávat kdekomu... Hledám, hledám, tu naznačovanou eleganci. Že by v zadním bočním bavoráckopassatovském okénku?

No, uvidíme, o francouzské eleganci, espritu a šarmu mám poměrně dlouho ustálenou představu...
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2010 16:41
Re: NOVÁ TŘÍDA
Mne to auto z boku prijde nevyvazene zadni dvere + kufr, ale jsem rad, ze tu mame neco i jineho.
7. 9. 2010 17:18
No uvidíme...
Budúci rok mám v pláne zavítať do autosalónov, takže ak Peugeot nasadí fajn cenovku, ktovie či sa nezastavím aj u nich na obhliadku... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2010 19:32
nove auto cz a uz s chybami
tak ako je to s tym razvorom hosi? 2871mm mate uvedene v clanku a na obrazkoch je 2817mm - to fakt neviete ani jeden clanok napisat bez chyby?

Nic v zlom ale nenasiel som tu este clanok bez chyb, ani cesky nemusim rozumiet aby som si chyby vsimol kedze zvycajne cisla vam preskakuju ;-)

co test to chyby ci uz pohotovostne hmotnosti nesedia alebo razvory, alebo ine udaje, zakazdym daco najdem som svina ja viem ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rysguf.
8. 9. 2010 00:46
Re: nove auto cz a uz s chybami
mna by zaujimalo, ako to s udajom sirky. Na MACZ je sirka 1920mm a na automotorasport je udaj 1853mm, co je rozdiel bezmala 7 cm a to je sakra rozdiel. Cez 1900mm nemaju ani niektore luxusne SUV, zeby 508 ano? :-/ Kto vie pravdu?
7. 9. 2010 19:46
Interiér
No auto vypadá dobře, ale dost mě překvapilo že se 508 přiblížilo v interiéru Němcům a hlavně volantem až ke Škodě. Dost zajímavé u Frantíku, tak hlavně aby to měly vše dobře udělané a my nemusely tohoto Lvíčka často přijímat na servis. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pocitac
8. 9. 2010 10:26
Re: Interiér
Nemyslím si, že by Peugeot u tvaru volantu čerpal inspiraci u Škodovky. Stačí se podívat na přední znak dnešních Peugeotů na kapotě a hned je jasné odkud pochází to "U" na volantu. Pěkný, opakující se prvek jak na volantu tak na kapotě :yes: ... třeba zde: [odkaz]
Avatar - jozephko
7. 9. 2010 20:53
Zdá sa, že v koncerne PSA konečne nachádzajú stratenú hlavu
V poslednom čase prichádzajú z Citroenu a Peugeotu len samé pekné a praktické autá. S úsmevom spomínam na Peugeot 407, ktorý sa "pyšne chválil" svojím kufrom s objemom 407 litrov. Nekonečné previsy vpredu aj vzadu, žalostne málo miesta na zadných sedadlách, o kufre ani nehovoriac... Keď som náhodou niekde uvidel Peugeot 407 sedan, vždy ma napadla len jediná otázka: Prečo si niekto kúpil také nepraktické auto?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Nástupce 306?
Svojí 306 jsem kupoval kvůli tomu že ač má stejný objem zavzadlového prostoru jako Octavia, není tak okoukaná a toto, ač má větší objem zavazadlového prostoru a spotřeba 4,8l u 2,0hdi je nádhera... jen někde sehnat ty peníze sakra >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VelkejChytrák
7. 9. 2010 21:59
Kruciš
Bylo dobrym zvykem, že peugeot vypadal ze strany jako šipka. Najednou z něj máme ohnutej banán! Chyba, chyba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
8. 9. 2010 00:57
Nie nahodou prava sirka 1853mm a nie udavanych 1920mm???
Ved, je to aj na obrazku s rozmermi :-) a aj na inych weboch. Ako ste prisli na 1920mm? Este ste si dali tu namahu urobit rozdiel v sirkach a to vam vyse 10cm s inak sirokou 407 nebolo divne? :-)

Inak Vam fandim :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
8. 9. 2010 09:06
Re: Nie nahodou prava sirka 1853mm a nie udavanych 1920mm??
Celkovo to s tými rozmermi autor odflákol. Rázvor zle, šírka tiež zle (správne je to 1853 mm): [odkaz]
Hlavne, že článok bol zverejnený neskôr ako na iných serveroch. 8-s
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Nie nahodou prava sirka 1853mm a nie udavanych 1920mm??
Dobrý den, na vaši připomínku jsem odpověděl už v jiném vlákně, ale pro jistotu kopíruji odpověď i sem. Přesné údaje jsou Šířka karoserie mezi dveřmi / se sklopenými zrcátky / s rozloženými zrcátky: 1,853 / 1,920 / 2,068
neregistrovaný "Smejo"
8. 9. 2010 17:22
Re: Nie nahodou prava sirka 1853mm a nie udavanych 1920mm??
ale uz ked to porovnavam s inymi tak aj tam dam sirku vratane sklopenych spetakov a nie bez lebo potom to znie dost neobjektivne a skoro vsade sa pise sirka bez spetakov
Avatar - Czerwik
8. 9. 2010 01:36
yop
konečne sa dá na tie jeho "ústa" pozerať... krásny kúsok :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2010 07:13
Peugeot 508
No, nevyzerá to zle. Interiér priam láka nasadnúť. Nová predná maska vyzerá zaujímavo, ale čakám, že to taktiež domrvia tým, že ju napasujú úplne na všetko, čo vyrábajú a budú vyrábať.

Nepáči sa mi robustný bočný pontón a vysoká línia dosť malých okien. Chcelo by to viac skla.

Nebyť znaku na kapote, ani nehádam, že je to Francúz. Tipoval by som, že auto je z Nemecka alebo Japonska. Je to fakt škoda, francúzsky dizajn má svoje kvality a svoj šarm, o***ť sa po iných, hoci sú úspešní, mi pripadá pod úroveň.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
8. 9. 2010 10:15
pecka!! :-)
Když jsem viděl v Ženevě studii, bál jsem se, že nechávaj návštěvníky jen "namlsat" a série bude (jak to často bývá) ve srovnání se studií nuda. Jsem rád, že jsem se spletl. :-) Karoserií je to jeden z nejhezčích Peugeotů vůbec a i interiér je celkem povedenej, i když tady se mi C5 líbí pořád mnohem víc. Takže auto je to krásný, ale koncernový sourozenec Citroën je přeci jen o chlup hezčí ;-)
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2010 11:31
Šipka vs Banán
Ano. Jak bylo správně vystihnuto výše. 407 ma je super šipka, tohle je euro ohnutý banán. Neshledávám jej zvlášť přitažlivým a myslím, že tohle nástupce 407my v naší garáži nebude. :no:
Rozbalit vlákno
0