Diskuse

Nové Porsche 911 odhalilo české ceny. Připravte si na něj alespoň 3,2 milionu

2.1.2019

Nejnovější generace slavné 911 s interním označením 992 je zatím dostupná ve dvou verzích, Carrera S a Carrera 4S.

 

  • 23 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 02.01.  17:38

    Čekání na

    Turbo S.
    Tyhle slabingry Fostek nepotřebuje.
    • 50 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 02.01.  17:59

      « Re: Čekání na

      Dávám ti palec nahoru, dobrý trolling umím ocenit! >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 02.01.  19:33

      « Re: Čekání na

      No, není to zas tak dávno (2001), co měla 911 GT2! (996) jen o 9 kW víc, než tohle CéeSko. A to ta GT2 nemusela mít filtry (dva) pevných částic a měla 600 cm3 k dobru.
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 03.01.  07:27

      « Re: Čekání na

      Turbo S je pro pozéry, nejlepší variantou 911 je vždycky GTS, nejlepším kupem pak carrera S.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 03.01.  12:07

        « Re: Re: Čekání na

        Univerzálně určitě ano...ale GT3...to je porníčko ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 03.01.  12:19

          « Re: Re: Re: Čekání na

          známy buchol po stole pred vianocami a ide kupovať GT3 RS :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 03.01.  12:21

          « Re: Re: Re: Čekání na

          Já beru 911 jako sportovní auto, ale na každý den, GT3 RS rozumím v závodní verzi, na ježdění do práce bych si vzal carreru s v manuálu. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 03.01.  13:33

            « Re: Re: Re: Re: Čekání na

            ...žlutou. :-)
            Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.

            P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 03.01.  13:39

          « Re: Re: Re: Čekání na

          GT3 je "Péčko" a s touring paketem (v manuálu) vypadá dobře, akorát je s ním výrazně omezená konfigurace, čímž nemyslím pouze nemožnost PDK.
          Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
          A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
  • 10 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 02.01.  19:10

    Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

    Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
    Dnešních 3,2 je tedy masakr...
    • 00 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 02.01.  19:12

      « Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

      Jak moc to bylo vyhodny po pripocteni dopravy, cla, dph a nutnejch uprav? Do dvou by ses stejne nevesel, ne?
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 02.01.  20:32

        « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

        čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
        ...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
        pro zajímavost:
        [odkaz]
        "dobový článek"
        ...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 02.01.  21:41

          « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

          Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku:)
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.01.  19:35

      « Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

      pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :*)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.01.  19:50

        « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

        Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
        A volič PDK je úlet...
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 02.01.  19:53

          « Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

          Jj, ten volič je hrůza.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 02.01.  20:02

            « Re: Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

            K tomu komentáři k zadku:
            [odkaz]
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 02.01.  20:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

              Na to asi nemám jasný názor.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 02.01.  20:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

                To ani mít nemusíš, jen pro ilustraci toho, co jsem měl na mysli.
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 02.01.  21:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

                  Jasan, rozumím, co se ti nelíbí.
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 02.01.  19:35

      « Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

      Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
      Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 02.01.  22:35

      « Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

      Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 03.01.  00:30

        « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

        Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 03.01.  09:21

        « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

        A co potřebuješ navíc? Fofrklacek, motor, možná klimatizaci. Je to sportovní auto.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 03.01.  10:35

          « Re: Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

          A (dvouzónová) klima je bez příplatku i u 911ky.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 03.01.  12:06

        « Re: Re: Kdy bylo Porsche 911 nejlevnější?

        Ale už v základu jezdí božsky, vypipláno k dokonalosti.
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 03.01.  11:57

    radši Lotus Evora

    než okoukaný Porsche ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 03.01.  12:05

      « Re: radši Lotus Evora

      Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 03.01.  12:28

      « Re: radši Lotus Evora

      Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.

      Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 04.01.  23:39

    991.2

    Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
    Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
    Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.01.  00:05

      « Re: 991.2

      Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.

      P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 05.01.  23:06

        « Re: Re: 991.2

        Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very kundozní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.01.  01:17

          « Re: Re: Re: 991.2

          Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
          GPF - GasolineParticulareFilter
          OPF - OttoPartikelFilter

          Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
          Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.01.  23:24

    0-100

    Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
    Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dáda Patrasová se přestala skrývat: Léčba láskou jí prospívá!

Dáda Patrasová se přestala skrývat: Léčba láskou jí…

Herečka Dáda Patrasová (62) se po svém vánočním alkoholovém průšvihu straní veřejnosti. A zřejmě i na radu…

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to mělo být opravené

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to…

Minulý rok se čas od času stávalo, že se některých uživatelům YouTube zobrazoval podivný doporučený obsah.…

 

iSport.cz

Šural slavil v Turecku první ligovou výhru. Zahrál si 10 minut

Šural slavil v Turecku první ligovou výhru. Zahrál…

Český fotbalista Josef Šural má za sebou debut v turecké lize. Za Alanyaspor dnes odehrál závěru utkání proti…

Znovuzrozený Koudelka o helmách a vybavení, sporech i strachu z výšek

Znovuzrozený Koudelka o helmách a vybavení, sporech…

Nebýt manželky, lyže by nejspíš uklidil do sklepa a kývnul by na pracovní nabídku. Roman Koudelka,29letý skokan,…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře se soudcem si zaslouží potlesk

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře…

Přečetl jsem si dialog kancléře Mynáře s panem předsedou Nejvyššího správního soudu z dob, kdy tím předsedou…

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do zákulisí čínských nočních podniků

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do…

Ukrajinec Sergej Melničenko se v roce 2015 přestěhoval do Hongkongu, kde se začal živit jako model a tanečník.…