Ekonomika
přezdívaný alias
6
Dávám ti palec nahoru, dobrý trolling umím ocenit! >😒]
Přejít do diskuze
Turbo S je pro pozéry, nejlepší variantou 911 je vždycky GTS, nejlepším kupem pak carrera S.
Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :😉
Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Myšleno ve srovnání s Porsche.
Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Lotus a Porsche jsou zcela rozdílní přístupem. S ubohými materiály a špatným zpracováním u Evory rozhodně nesouhlasím.
Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter
Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter
Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very ***zní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.
P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
GT3 je "Péčko" a s touring paketem (v manuálu) vypadá dobře, akorát je s ním výrazně omezená konfigurace, čímž nemyslím pouze nemožnost PDK.
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
...žlutou. 😄
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.
P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.
P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.
Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. 😉
Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. 😉
Já beru 911 jako sportovní auto, ale na každý den, GT3 RS rozumím v závodní verzi, na ježdění do práce bych si vzal carreru s v manuálu. 😉
Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku😊
čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost😒br /> [odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost😒br /> [odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
A volič PDK je úlet...
A volič PDK je úlet...
No, není to zas tak dávno (2001), co měla 911 GT2! (996) jen o 9 kW víc, než tohle CéeSko. A to ta GT2 nemusela mít filtry (dva) pevných částic a měla 600 cm3 k dobru.